The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

celerontje

We zullen (stuca)door gaan, zelfs in een CGI orkaan... :D

1 ding is duidelijk; jouw belofte dat ik je HT mag bezoeken als-ie klaar is sla ik niet af! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ProXius

Ik denk dat Jan straks toegangsgeld mag gaan vragen want volgens mij wil iedereen super graag langskomen.  :D (Ik in ieder geval wel, haha)
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

R


Jean Sibelius

Citaat van: Christiaan S op mei  5, 2011, 07:15:20
Gaaf! Het gaat er nu nog meer echt als een thuisbioscoop uitzien 8)
Wel voldoende foto's maken tijdens het stuccen he ;)
Dank je! Was ook de bedoeling. Dit is het voordeel van stucplaten versus bv. een standaard Ecophon plafond (bijna alle ontwerpvrijheid).
Ik maak bijna elke dag foto's als ik bezig bent geweest, maar bespaar jullie elke nieuwe schroef ;). Heb ondertussen met R de afspraak gemaakt dat hij foto's komt maken zodra het stucplafond klaar is (zie onder).
Misschien leuk om straks een stripverhaal te maken (zoals ik al eerder heb gedaan), waarin ik in een paar stappen laat zien hoe het plafond is opgebouwd (voor deze hele specifieke situatie).

Citaat van: skyfox op mei  5, 2011, 08:43:33
Dat plafond ziet er heel netjes uit. Ga zo door!  :pompom:
Dank je! Had even wat tijd nodig om het zo te bedenken en uit te werken, maar ben zelf erg tevreden met het resultaat.

Citaat van: treky22 op mei  5, 2011, 10:34:18
Wow, Jan  :lookaround:

Ziet er super uit. Daar zal de stucer wel een flinke klus aan hebben  :clapping:
Ik ga er vanuit dat hij maandag begint met opbouwen, afdekken, et cetera.
Dinsdag de hele dag (+ woensdagochtend?) bezig met hoeken zetten en daarna smeren. Hopelijk donderdag klaar en anders vrijdag :)
(is dan wel weer een mijlpaal(tje) bereikt in dit project)

Citaat van: clockwork op mei  5, 2011, 10:36:26
Schiet lekker op Jan! Gaat hard nu.  :o

Idd een stevig klus voor de stucadoor. :coffee:
Momenteel een goede balans tussen werk, Confidence Mansion en overige prive (= niet al teveel afspreken en plannen) en dan kun je wel uren maken :D

Citaat van: HTip op mei  5, 2011, 11:25:52
Mooie constructie voor de diffusers, want je moet er toch niet aan denken dat je zit te genieten van film/muziek en een diffuser begint voor zichzelf...

Het gaat nu lekker, dus succes!!
De panelen worden ieder 180 cm lang (en dan 13 stuks per kant), dus het is idd. een behoorlijk gewicht wat opgevangen moet worden.
Hangende basstrap is op dezelfde manier verbonden met het plafond en die geeft tot op heden nog geen krimp :)

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei  5, 2011, 16:44:09
Het krijgt vorm. Maar wat een ruimte, ziet er nou al imposant uit ;) laat staan als het klaar is  ;D . Het heeft wel wat als je een ruimte compleet van de grond af ziet opbouwen, je ziet elk nieuw detail.  :clapping:
Heb jij nu (bijna) alle apparatuur plus luidsprekers opgeborgen of kun je toch nog in de woonkamer ergens van genieten?
Dat is denk ik achteraf wel de grote plus om het zelf te doen (voldoening is erg groot, maar wat een werk en nu stoppen is geen optie >:D).
Alle appartuur staat momenteel in de woonkamer, alleen de rears staat momenteel ongebruikt ergens in de woonkamer.
(dus als ik tijd heb, kan ik gewoon muziek luisteren).

Citaat van: ProXius op mei  5, 2011, 19:14:24
Ik denk dat Jan straks toegangsgeld mag gaan vragen want volgens mij wil iedereen super graag langskomen.  :D (Ik in ieder geval wel, haha)
Breng me niet op ideeen! >:D

Citaat van: R op mei  5, 2011, 20:03:28
Leuk JS tot binnenkort ;)
Bericht terug en tot over anderhalve week! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Even een vraag(je) tussendoor :)

Ik heb afgelopen week alvast wat gespeeld met de LED-lichtslang in de koof langs de muur en de hoeveelheid licht die uiteindelijk naar buiten komt valt eigenlijk tegen.
(was al enigszins verwacht, vandaar dat er twee slangen in komen, maar ik wil achteraf liever dimmen, dan te weinig licht genereren op standje 'max').

Ben vandaag al even langs geweest bij een verfexpert(?) hier om de hoek, maar die kon me niet echt verder helpen met mijn vraag hoe ik dat zou kunnen verbeteren met verf.
(ondanks de 48 jaar ervaring, was de term 'lichtreflecterende verf' onbekend, maar ik word volgende week hierover nog terug gebeld).

Heeft iemand nog tips. Wat zou ik het beste kunnen gebruiken om de lichtopbrengst uit de koof verder te maximaliseren?
- hoogglans (wit);
- projectieverf - high gain;
- ...

Graag jullie advies. Als de stucadoor volgende week klaar is, wil ik direct verder met het schilderen van het plafond en de rand rondom dit plafond.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Davey

Hoi Jan,

Je bent nog steeds goed bezig  :thumbs-up:.

Hoogglans wit reflecteert qua kleur het beste volgens mij. Hoe donkerder hoe meer het licht absorbeert. Kan je niets met spiegels doen. Dat reflecteert ook erg goed en word ook veel in lampen zelf gebruikt. Misschien wat stroken op maat laten snijden.

Groet, Dave

Dirk

je moet volgens mij vooral de plek waar je slang(en) komt erg goed bepalen, eventueel proefondervindelijk.
je slang straalt waarschijnlijk 360° af, dus hem bevestigen op een reflecterende ondergrond is de belangrijkste eerste stap.
zoals Dave voorstelt zouden strips spiegel(plexi) erg goed moeten werken.

die ondergrond kan je ook erg goedkoop reflecterend maken dmv zilverpapier (niet echt fun om te verwerken), maar hetzelfde idee bekom je ook dmv alutape (dat laatste zou ik eerder gebruiken in zo'n koof, want het is daar waarschijnlijk al niet erg ruim en/of makkelijk werken) óf strips alu-plaat (de dunste soort die je kan kopen is vrij makkelijk te versnijden)

koofverlichting is en blijft natuurlijk een accentverlichting, dus als je echt wat wil "zien" tgv een zekere lichtopbrengst, zal je toch snel bij dimbare TL's uitkomen (die ook met RGB gecombineerd kunnen worden)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jean Sibelius

Citaat van: Davey op mei  8, 2011, 06:58:57
Hoi Jan,

Je bent nog steeds goed bezig  :thumbs-up:.
Hoi Dave. Dank je! Ondertussen wat (betere) foto's geplaatst in het start topic, maar het schiet nu lekker op :)
Duidelijk te zien dat er nog e.e.a. moet worden afgewerkt op de voor- en achterwand, maar allemaal te overzien ;)

Citaat van: Davey op mei  8, 2011, 06:58:57
Hoogglans wit reflecteert qua kleur het beste volgens mij. Hoe donkerder hoe meer het licht absorbeert. Kan je niets met spiegels doen. Dat reflecteert ook erg goed en word ook veel in lampen zelf gebruikt. Misschien wat stroken op maat laten snijden.
Het idee van spiegels had ik in eerste instantie naast me neergelegd omdat de lichtslangen moeten worden vast geklemd in U-vormige plastic houdertjes (deze moeten weer worden vastgeschroefd in het MDF).
Spiegelsvastlijmen en daarop alles vastzetten, leek me niet me de meest handige manier (heel veel door glasboren en het verlies qua ruimte).. Ik heb ondertussen al druk geexperimenteerd met de lichtslang en de beste plek voor montage. Echter: als ik iemand kan vinden die stroken spiegel voor me wil maken (en als de spiegels dun genoeg blijven), dan kom ik wel een heel eind (ga ik eens navragen!).
De koven zijn allemaal uitneembaar, dus ik kan er ten alle tijden goed bij.

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 07:15:54
je moet volgens mij vooral de plek waar je slang(en) komt erg goed bepalen, eventueel proefondervindelijk.
Klopt (ik heb 1 van de bakken verschillende malen losgehaald om e.e.a. uit te proberen), het is namelijk ook niet mooi als je de LED-slang direct ziet liggen, maar ik heb ondertussen wel de 'ideale' plek gevonden voor montage.  Was even wat vogelen, aangezien er twee slangen in de bak komen.

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 07:15:54
je slang straalt waarschijnlijk 360° af, dus hem bevestigen op een reflecterende ondergrond is de belangrijkste eerste stap.
zoals Dave voorstelt zouden strips spiegel(plexi) erg goed moeten werken.
Nu ik er nog eens over nadenk, is het zeker de moeite waard om daar nog eens navraag naar te doen (ik heb een neef die in het glas zit, dus die kan vast wel wat regelen :).

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 07:15:54
die ondergrond kan je ook erg goedkoop reflecterend maken dmv zilverpapier (niet echt fun om te verwerken),
dat had ik zelf ook al geprobeerd door een een stuk alufolie in te leggen en dat werkt qua lichtopbrengst erg goed. Echter risico dat het op op een gegeven moment loskomt en gaat meetrillen op de muziek :-\
verder erg bewerkelijk, dus dat idee is ondertussen geschrapt.

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 07:15:54
maar hetzelfde idee bekom je ook dmv alutape (dat laatste zou ik eerder gebruiken in zo'n koof, want het is daar waarschijnlijk al niet erg ruim en/of makkelijk werken) óf strips alu-plaat (de dunste soort die je kan kopen is vrij makkelijk te versnijden)
lijkt me een goed alternatief als back-up voor de stroken spiegel (alu tape is natuurlijk wel makkelijk en goed te verwerken).

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 07:15:54
koofverlichting is en blijft natuurlijk een accentverlichting, dus als je echt wat wil "zien" tgv een zekere lichtopbrengst, zal je toch snel bij dimbare TL's uitkomen (die ook met RGB gecombineerd kunnen worden)
Klopt. Maar als je nu ziet hoeveel licht er van de slangen af komt en wat er zonder maatregelen overblijft, dan heb je toch het gevoel dat je er iets aan moet doen (ik ga met jullie ideeen aan de slag)

Bedankt!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Automaat

Hoeveel reflectie/spiegelend oppervlak heb je nodig voor de lichtslang?
We hebben hier op het forum een expert op het gebied van RVS; dat kan je bijvoorbeeld met een geborsteld of gepolijst oppervlak kopen. RVS met een gepolijst oppervlak 'spiegelt' ook aardig, kan in hoeken gezet worden, is makkelijk te bevestigen, gaatje boren voor de clip voor de lichtslang is ook makkelijk te doen.
Reading the HTForum is learning every day!!

Dirk

Citaat van: Automaat op mei  8, 2011, 08:52:06
Hoeveel reflectie/spiegelend oppervlak heb je nodig voor de lichtslang?
We hebben hier op het forum een expert op het gebied van RVS; dat kan je bijvoorbeeld met een geborsteld of gepolijst oppervlak kopen. RVS met een gepolijst oppervlak 'spiegelt' ook aardig, kan in hoeken gezet worden, is makkelijk te bevestigen, gaatje boren voor de clip voor de lichtslang is ook makkelijk te doen.
qua werking (spiegeleffect) niets mis mee als je het gepolijst toepast, maar in vergelijking tot bvb aluplaat die net zo goed geknipt en geplooid kan worden, lijkt RVS me in dit specifieke geval wel een erg dure oplossing ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jean Sibelius

Citaat van: Automaat op mei  8, 2011, 08:52:06
Hoeveel reflectie/spiegelend oppervlak heb je nodig voor de lichtslang?
Ik had uitgerekend dat ik 15m2 nodig zou hebben om te beschilderen.

Citaat van: Automaat op mei  8, 2011, 08:52:06
We hebben hier op het forum een expert op het gebied van RVS; dat kan je bijvoorbeeld met een geborsteld of gepolijst oppervlak kopen. RVS met een gepolijst oppervlak 'spiegelt' ook aardig, kan in hoeken gezet worden, is makkelijk te bevestigen, gaatje boren voor de clip voor de lichtslang is ook makkelijk te doen.
Is een mogelijkheid, maar ik heb maar er weinig ruimte qua inbouw. Ben tevens bang dat het een dure oplossing wordt, maar ik heb ondertussen een goed alternatief beschikbaar (zie onder)

Citaat van: Dynky op mei  8, 2011, 08:57:46
qua werking (spiegeleffect) niets mis mee als je het gepolijst toepast, maar in vergelijking tot bvb aluplaat die net zo goed geknipt en geplooid kan worden, lijkt RVS me in dit specifieke geval wel een erg dure oplossing ;)
Eens. Waarschijnlijk kan het makkelijker en goedkoper.

Citaat van: Jean Sibelius op mei  8, 2011, 08:13:45
Nu ik er nog eens over nadenk, is het zeker de moeite waard om daar nog eens navraag naar te doen (ik heb een neef die in het glas zit, dus die kan vast wel wat regelen :).
Ik heb hem zojuist gebeld en hij kan spiegels leveren met een dikte van 3 mm en hij kan stroken maken van 2 cm breed (dan is de minimale maat die ik nodig heb = breedte van een houdertje).
Straks even uitrekenen/uittekenen hoeveel ik exact nodig heb, maar er lijkt een geschikte oplossing gevonden te zijn!

Bedankt voor jullie suggesties! :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

eduard

Zijn er geen leds slangen te koop met een hogere licht opbrengst?

Jean Sibelius

Citaat van: eduard op mei  8, 2011, 13:00:32
Zijn er geen leds slangen te koop met een hogere licht opbrengst?
Misschien, maar ik vind zelf dat de LEDS die ik nu heb liggen al behoorlijk veel lichtopbrengst hebben,  ik heb hier ondertussen 2 rollen liggen met in totaal 100m LED-verlichting, dus ik ga het maar met deze doen ;).
Viel me gewoon een beetje tegen hoeveel daar overblijft als je verder geen maatregelen neemt en alles in de koof 'kwakt'.

Aangezien de stucadoor de komende dagen de ruimte in beslag neemt en houdt, kan ik weer even naar de tekentafel voor de volgende bestelling :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Automaat

Mij om het even wat je toe gaat passen maar vergeet niet dat aluminium een oxidehuidje heeft.
Reading the HTForum is learning every day!!

eddy135

Citaat van: Automaat op mei  9, 2011, 17:02:59
Mij om het even wat je toe gaat passen maar vergeet niet dat aluminium een oxidehuidje heeft.

..en dus dof wordt, tenzij het hoogglanzend geanodiseerd is; lijkt mij een beetje overkill, net als RVS.
Ik denk dat tape het voordeligst is; komt toch uit het zicht te zitten, dus hoeft niet supernet geplakt te worden...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

R

Jan, ik kijk volgende week ook wel even mee. Hebben jaren in de lichtreclame/interieurverlichting gezeten, dus redelijk wat ervaring. Er bestaat overigens ook verf die licht beter kan geleiden/verspreiden meen ik me te herinneren, en folie.

Jean Sibelius

Citaat van: Christiaan S op mei  5, 2011, 07:15:20
Wel voldoende foto's maken tijdens het stuccen he ;)
U roept, wij draaien! O0

Zoals afgesproken is de stucadoor afgelopen maandag begonnen met de werkzaamheden. Zijn planning was oorspronkelijk:
- maandag opbouwen; alles afplakken
- dinsdag hoeken zetten
- woensdag smeren
- donderdag alles nalopen, afwerken en afbreken.

maar dat bleek een beetje voorbarig ;)

Maandag 09/05/2011

Gezien de hoogte van het plafond was het handig om eerst een podium in de ruimte te zetten (verder is de stucadoor eigenlijk best een klein ventje)



Omdat alles al strak in de verf staat, waren de verdere instructies: alles heel goed afplakken! (en dat heeft hij gedaan)





Dinsdag 10/05/2011

's ochtends alleen begonnen met hoekjes zetten... heel veel hoekjes zetten.





het bleek echter zoveel werk, dat ze 's middags en 's avonds met twee man tot laat bezig zijn geweest, maar toen was het nog niet af.

Woensdag 11/05/2011

's ochtend is hij teruggekomen om de overige hoeken te zetten, de rest van de dag heeft hij zijn maat geholpen op een andere klus.

Donderdag 12/05/2011

Daarna lekker smeren, dit bleek een relatief makkelijk klusje.



zoals je ziet was dat afplakken geen overbodige luxe >:D

Vrijdag 13/05/2011

Alles nalopen, bijwerken en toch nog een hele avond bezig geweest met alles strak te strijken. Daarna folie eraf en het podium afbreken.

Zaterdag 14/05/2011

Het mooiste moment van de week ... de stucadoor gaat er weer vandoor en vanaf nu geen rommel meer in de ruimte! :D



daarna nog even de ruimte verder schoonmaken en op naar de volgende klus(sen)

het uiteindelijke resultaat:







Het stucwerk moet nu eerst goed drogen (circa 1 tot 2 weken), voordat het verder geschilderd kan worden, maar dat is op zich geen probleem, aangezien er nog voldoende andere klussen zijn in de ruimte. Verder zit ik komend weekend op de High-End in Munchen, dus dan zal er ook niets gedaan worden in de ruimte. Ga in ieder geval deze week proberen om de (kleine) dingen die nog op de voorwand en achterwand gedaan moeten worden af te ronden, o.a.:
- afwerkstrips op de achterwand;
- koof op de voorwand af maken;
- ruimte rondom meterkast af maken.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Joris1971


clockwork

Prachtig Jan!

Kan me voorstellen dat het een lekker gevoel is dat er verder geen troep meer in de ruimte gemaakt wordt. Vanaf nu alleen nog maar opbouwen. :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Alex Groningen

Pracht van een project, en zo te zien zit de vaart er nu goed in. Ben dan ook heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

treky22

OMG  :blink:

Wat een vooruitgang in je ruimte, Jan  :worship:

Ziet er heel strak uit, goeie stucer  :thumbs-up:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Robbert54

wow... Wat een prachtige ruimte begint het toch te worden!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blue-eyes

Gaaf zo te zien!

Wat is je planning, en wat moet wanneer af zijn?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ProXius

Ontzettend gaaf, ben vreselijk benieuwd naar het resultaat!
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

R

Heel strak! Zullen we eens kijken of we het mooi vast kunnen leggen woensdag.