The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Gestart door Jean Sibelius, mei 25, 2008, 23:30:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jean Sibelius

Citaat van: celerontje op juli 27, 2009, 16:01:30
Dit bewijst mijn vooroordeel maar weer eens; Een bouwproject loopt NOOIT zoals gepland! :devil: :D
Inderdaad jammer, maar als het hier bij blijft dan doe ik het ervoor ;) (zo blijkt maar weer eens dat het onmogelijk is om alles te kunnen blijven overzien bij zo'n groot project)

Citaat van: Jean Sibelius op juli 27, 2009, 15:43:46
Vanavond wordt er nog een afwerklaagje op de vloeren gesmeerd dat morgen droog is, dus vanaf morgen kan ik gaan beginnen met texen, dus ik hoop dat de ruimte(s) voor komend weekend hun definitieve kleur hebben en daarna verder met het aanleggen van de elektra.
Bovenstaande was óók wat te optimistisch ;) 'Gelukkig' komt de elektriciën pas volgende week zaterdag, want de kwasten/rollers/verf staan nog op dezelfde plek als afgelopen week.

Wat ondertussen wel is gebeurd:
- de waterafvoer is aangesloten op de riolering;
- alle buizen voor stroom, gas, water, et cetera zijn doorgetrokken tot binnen het huis;
  Hiervoor hadden we een diamantboor gehuurd (met name het gat in de meterkast is heftig => rond 120 mm en uiteindelijk 70 centimeter schuin door tegels / beton / fundering, maar het zit erin);
- twee extra gaten tussen berging en HT-ruimte om alle stroom van fase 2 en fase 3 doorheen te gooien;
- de tuin is zover mogelijk opgeruimd;
- en al die andere kleine kl*te dingen die ik alweer vergeten ben >:D;
- de oprit is weer vlak getrokken, dus er kan eindelijk weer een auto op de oprit ;).

Het zijn aan paar lange dagen geweest => komende zaterdag nog een paar keer naar de stort rijden en dan ziet het er weer fatsoenlijk uit.
Vanaf nu alleen maar opbouwen en geen extreme rotzooi meer maken :pompom:

Vandaag probeert de aannemer alle losse eindjes af te werken en dan vanavond eindelijk de eindcontrole 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

GTDesign

Citaat van: celerontje op juli 27, 2009, 16:01:30
Dit bewijst mijn vooroordeel maar weer eens; Een bouwproject loopt NOOIT zoals gepland! :devil: :D

Daarom plan ik nooit iets... :D

JeKa


MLCinema

Zo dan! Ik was deze gek genoeg even uit het oog verloren, maar dit project staat als een huis. Erg fraai. Ook je startpost is weer beter geworden als eerst. Een prachtig overzicht. Hulde ;D :headbanging:
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

reza

Echt heel mooi. Ik ben zeer zeer benieuwd naar het eindresultaat. Maar ik denk met mij het halve forum :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

JCL

Citaat van: reza op juli 30, 2009, 10:16:12
Echt heel mooi. Ik ben zeer zeer benieuwd naar het eindresultaat. Maar ik denk met mij het halve forum :P

Ik denk de andere helft ook wel! Ziet er nu al super uit, veel succes met de volgende fase(s)

Jean Sibelius

Citaat van: Kamidioblitz op juli 30, 2009, 10:07:45
Zo dan! Ik was deze gek genoeg even uit het oog verloren, maar dit project staat als een huis. Erg fraai. Ook je startpost is weer beter geworden als eerst. Een prachtig overzicht. Hulde ;D :headbanging:

Welkom terug in dat geval en bedankt voor je complimenten! 8)

Citaat van: reza op juli 30, 2009, 10:16:12
Echt heel mooi. Ik ben zeer zeer benieuwd naar het eindresultaat. Maar ik denk met mij het halve forum :P

Dank je! :) Ondertussen is er (wederom) hard gewerkt, dus in de onderstaande posting een nieuwe update van de huidige status.
Ik probeer het zo interessant en informatief mogelijk te houden. Sinds mijn laatste waarschuwingen ben ik niet meer benaderd door mensen die óók zo'n project wil starten ;)

Citaat van: JCL op juli 30, 2009, 10:44:06
Ik denk de andere helft ook wel! Ziet er nu al super uit, veel succes met de volgende fase(s)
Bedankt! Ondertussen uit betrouwbare bron begrepen dat óók enkele collega's van me dit topic in de gaten houden ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Ondertussen zijn we weer een stuk verder met de ruwbouw en de afwerking van de ruimte(s). Hierbij een korte (foto) update.

Afgelopen vrijdag is de eindcontrole geweest van de ruwbouw samen met de aannemer. Er zijn hierbij nog wat kleine dingen geconstateerd (die de aannemer over het algemeen zelf ook wist of die hijzelf aangaf nog te moeten doen) en die gedaan zullen worden na zijn vakantie. Deze dingen zijn dus zeker geen 'major issues', maar wel prettig als ze alsnog gedaan worden.

Allereerst 'for the record' een overzicht van de buitenzijde zoals het uiteindelijk is geworden (hierbij de opmerking dat buitenverlichting / stopcontacten buiten / kraan / rolluik / et cetera, in een later stadium zullen komen).



De achterzijde van het bijgebouw (er komt nog een schuin aflopend cementvloertje gelegd zal worden tussen de buitenmuur en het gangpad om zoveel mogelijk te voorkomen dat er nog water bij de buitenmuur komt).



De muur bij mijn buren aan de linkerzijde (gevalletje 'helaas pindakaas': de voeger heeft in 2 dagen tijd het hele bijgebouw gevoegd en eenmaal raden waar hij na de eerste dag is opgehouden (ik zag dit overigens pas afgelopen vrijdag). De enige optie om dit kleurverschil te verhelpen is om alle voegen weer eruit te hakken en om alles opnieuw te voegen. In goed overleg met de buren gaan we dit niet doen (zij vinden het vooral vervelend voor mij, terwijl ik hier niet constant tegenaan hoef te kijken). Aangezien zij er dus geen punt van maken, laten we het maar zoals het is... misschien toch maar een paar plantenbakken op die hoogte hangen? Voor ons weer een extra reden om de nieuwe schutting tussen ons in volledig te betalen als we straks verder gaan met de aanleg van de tuin.



De muur bij mijn buren aan de rechterzijde (ziet er verder prima uit... geen opmerkingen alleen het verzoek aan de buren om hier geen goal op te tekenen >:D).



De voorzijde van het bijgebouw (hier zullen in een later stadium nog wat kleine dingen aangebracht worden, maar het ziet er prima uit allemaal).

De berging begint ondertussen ook vorm te krijgen. Deze is ondertussen goed gepoetst, ontdaan van alle overbodige stucresten en voorzien van een fris kleurtje. De berging is in zoverre van belang dat in deze ruimte de 3 fasen binnenkomt vanaf het woonhuis en dat vanaf hier 2 fasen verder worden verdeeld over de rest van het bijgebouw. De aparte fase voor de audiogroepen gaat vanaf hier naar de stoppenkasten in de HT-ruimte. Verder komen in deze berging o.a. de pomp voor de vloerverwarming en komen hier alle signaalkabels, et cetera binnen alvorens doorgegeven te worden naar de HT-ruimte. Onder het dak boven deze berging komen de luchtbehandelingsinstallatie en de ketel te hangen. Als straks alles klaar is, wordt nog een kast om deze installaties gemaakt ter afwerking.



Afgelopen zaterdag met schoonvader nog viermaal naar de stort gereden om alle overige rommel die in de afgelopen maanden was verzameld weg te brengen. Ik heb recentelijk niet meer bijgehouden hoeveel m3 afval er in totaal is geproduceerd in de loop van dit project, maar het is gigantisch in ieder geval.

De HT-ruimte begint ondertussen ook steeds meer op een bioscoop te lijken. Zoals eerder aangegeven zijn er nog diverse extra loze leidingen in de afwerkvloer aangebracht. Tussen de afwerkvloer en de muren is een ruimte van circa 5 mm gecreeerd om zodoende niet alsnog dynamische overspraak tussen de vloer en de rest van het gebouw te krijgen.



Op de wanden is ondertussen 1 maal voorstrijk en 4 maal muurverf aangebracht (alles tweemaal diagonaal) en dit lijkt afdoende te zijn om de definitieve kleur te krijgen. Direct uit de pot en op de muur ziet de kleur er eerlijk gezegd niet uit (roze/paars-achtig), maar als het eenmaal is opgedroogd ziet het er prima uit. De ruimte begint al lekker donker en sfeervol te worden. Als straks het zwarte Ecophon Sombra Ds plafond erin hangt zal wat extra verlichting geen overbodige luxe zijn.



Komende zaterdag gaat de elektricien verder met het aanleggen van alle stroom (we beginnen om 08:00, dus we kunnen flink wat meters maken. Ik denk dat er nog wel wat uurtjes werk in de stroomvoorziening gaan zitten (evenals als in rest van dit project).

Voor zover deze update. Het project gaat in de tussentijd gestaag verder :)

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam


ProXius

Gaaf, heel erg gaaf!  :o
Dit wordt een waanzinnige ruimte denk ik. ;)
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

R


Valkyrie

Dit project begint zijn vruchten af te werpen, echt onwijs mooi! :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Sonic Circle

Schrikken met de kleur tijdens het opzetten, mij niet vreemd..
Tot je een uurtje of 2 de ruimte laat voor wat hij is en je terugkomt.

Voilá! Prachtige kleur ook Jan.

Hoewel elke fase van dit project leuk en bijzonder is, wordt het voor ons (voor mij tenminste) nu leuk om te zien hoe de ruimte steeds meer sfeer krijgt. Succes en veel plezier verder :).

robbie12345

Wederom mooie en leuke foto's!! Wat ga je met het plafond doen? Wordt dit nog gestuced? of heb je een andere oplossing?
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Sonic Circle

Even Jean quoten:

CitaatAls straks het zwarte Ecophon Sombra Ds plafond erin hangt zal wat extra verlichting geen overbodige luxe zijn.

Hij krijgt dus een zwart, akoestisch verlaagd plafond!

Jean Sibelius

Citaat van: jan-rotterdam op augustus  3, 2009, 21:32:22
8)  8)  8)  8)

Groeten Jan
Dank je Jan. Een set met Kharma en Goldmund zou hier straks niet misstaan ;) >:D (wel jammer dat het bij jou geen Velodyne wordt)

Citaat van: ProXius op augustus  3, 2009, 21:36:32
Gaaf, heel erg gaaf!  :o
Bedankt! Het afwerken aan de binnenzijde is nu óók begonnen en dat is natuurlijk hetgeen waar je het allemaal voor doet :)

Citaat van: ProXius op augustus  3, 2009, 21:36:32
Dit wordt een waanzinnige ruimte denk ik. ;)
Laten we het hopen... ik heb uiteindelijk geprobeerd om er alles aan te doen om dat te realiseren (ik zal echter nog ff geduld moeten hebben).

Citaat van: Edwinbeke op augustus  3, 2009, 21:39:22
Heel erg gaaf! 8) 8) 8) Mijn complimenten :thumbs-up:
Dank je! O0 (er is dan ook weer hard gewerkt de laatste tijd)

Citaat van: Fabian92 op augustus  3, 2009, 21:39:57
Wow, erg netjes  ;)
Bedankt! ;D

Citaat van: R op augustus  3, 2009, 21:44:19
Die kleur lijkt best goed ;) Iets roder ;)

Wat gaaf man.
Hey R. Bedankt! Is erg moeilijk om de kleur goed op de foto te krijgen, mede omdat het ondertussen al erg donker is in de ruimte (en flitsen dus noodzakelijk is).
Je zou hem eigenlijk in levende lijven moeten zien om echt goed te kunnen beoordelen ;)

Citaat van: Valkyrie op augustus  3, 2009, 22:20:15
Dit project begint zijn vruchten af te werpen, echt onwijs mooi! :thumbs-up:
Ondertussen zijn we natuurlijk al een hele tijd bezig, dus het werd onderhand een keertje tijd ;) en bedankt natuurlijk!

Citaat van: Sonic Circle op augustus  3, 2009, 22:21:23
Schrikken met de kleur tijdens het opzetten, mij niet vreemd..
Tot je een uurtje of 2 de ruimte laat voor wat hij is en je terugkomt.
Voilá! Prachtige kleur ook Jan.
Met name als je de pot verf open trekt kijk je allereerst nogmaals op het label of je wel de goede te pakken hebt ;D
Maar inderdaad hij droogt prima af. Wat mij een perfecte match tussen functionaliteit en sfeer.

Citaat van: Sonic Circle op augustus  3, 2009, 22:21:23
Hoewel elke fase van dit project leuk en bijzonder is, wordt het voor ons (voor mij tenminste) nu leuk om te zien hoe de ruimte steeds meer sfeer krijgt. Succes en veel plezier verder :).
De komende fase wordt inderdaad (óók) weer leuk. Het is mooi om te zien dat langzaam alle puzzelstukjes op hun plek vallen tot het uiteindelijk doel.
Als ik zo in de ruimte loop, denk ik: "gaat het me nog zoveel uren kosten?", maar ik ben er bang voor.

Als er weer wat interessante dingen zijn gebeurd, zal ik ze hier posten.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Davey

Zelfs de regenpijp is mooi Jan  :clapping:. Het ziet er fantastisch uit.

R

Ik kom graag een keer langs, laten we even wat PM'en. Volgende week heb ik nog wel wat gaatjes 's avonds.

HTip

Da's snel Jan. Die kleur staat erg goed in een HT, donker en toch warm. Ik heb het bij Sonic gezien en was aangenaam verrast.

Hoe is het nu met die warme dagen in jouw HT?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

xynyx

   Echt heel mooi. Je hebt zelfs voor zinken regenpijpen gekozen en dat zegt veel!! Petje af!

Jean Sibelius

Citaat van: Davey op augustus  4, 2009, 06:47:42
Zelfs de regenpijp is mooi Jan  :clapping:. Het ziet er fantastisch uit.
Dank je Dave :) Het zit hem inderdaad af en toe in de details. De regenpijp aan de achterzijde van het bijgebouw valt nu precies tussen de betonpaal van de schutting van de buren en mijn buitenmuur.
Zoals je kunt zien loopt achter het bijgebouw een brandgang en de kans wordt zo wel erg klein dat vandalen 'per ongeluk' tegen de regenpijp trappen ;)

Citaat van: R op augustus  4, 2009, 08:38:54
Ik kom graag een keer langs, laten we even wat PM'en. Volgende week heb ik nog wel wat gaatjes 's avonds.
OK, deal! Komende weken nog even erg druk met klussen, maar laten we proberen op korte termijn wat te prikken. Ik stuur je zodirect een PM.

Citaat van: HTip op augustus  4, 2009, 13:45:36
Da's snel Jan. Die kleur staat erg goed in een HT, donker en toch warm. Ik heb het bij Sonic gezien en was aangenaam verrast.
We hebben de laatste tijd erg hard doorgewerkt en lange dagen gemaakt, maar dat loont de moeite zoals je kunt zien :)
Ben erg tevreden over de kleur en Angelie óók. Was in eerste instantie bang dat ze het te donker zou vinden, maar ze is er ondertussen al aan gewend.

Citaat van: HTip op augustus  4, 2009, 13:45:36
Hoe is het nu met die warme dagen in jouw HT?
Zelfs op hele warme dagen blijft het verrassend koel in de ruimte. Ik zet voorlopig 's nachts de deuren open om te ventileren (tenzij het hard gaat regenen).
De koelte die daarmee in de ruimte komt blijft de hele dag aanwezig, zelfs op warme dagen zoals deze (of zoals een paar weken terug).
Als straks het luchtbehandelingssysteem is geinstalleerd voorzie ik al helemaal geen problemen meer qua warmte, maar dat gaat nog even duren.

Citaat van: xynyx op augustus  4, 2009, 18:55:50
   Echt heel mooi. Je hebt zelfs voor zinken regenpijpen gekozen en dat zegt veel!! Petje af!
O0 Bedankt! Kost inderdaad wat extra, maar ziet er zoveel fraaier uit als een kunststof goot (qua werking identiek natuurlijk), maar het oog wil af en toe ook wat ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Jean Sibelius

Gisteravond eindelijk de tijd gevonden om achter de tekentafel te gaan zitten en om de plannen voor de achterwand in de ruimte verder uit te werken. Aangezien de achterwand wordt opgebouw uit 3 verschillende basstraps met ieder een eigen afstemfrequentie, verplaatsbare diffusiepanelen, 4 enigszins gemodificeerde Spectral CD/DVD-racks en o.a. schakelbare verlichting is enige denkwerk vooraf toch wel noodzakelijk om tot een 'optimale' configuratie te komen.

Bovendien is het van belang om goed na te denken hoe ik alles ga monteren en in welke volgorde (waarbij ik alle tips & hints van Toine in mijn achterhoofd heb gehouden). Ondertussen heb ik de belangrijkste zaken qua concept wel op een rijtje, dus ik heb vandaag een bestelling weggedaan voor de dikke MDF-latten die noodzakelijk zijn voor de genoemde 'doe-het-zelf'-basstraps aan de achterzijde van de ruimte. Aangezien 38mm en 25mm dik MDF niet standaard verkrijgbaar zijn bij de meeste doe-het-zelf-zaken zit hier een levertijd op van ongeveer 2 weken ('verdammte' bouwvak). Daarbij kwam vervolgens mijn vriendelijke verzoek om de platen van 38mm en de platen van 25mm tevens te verzagen tot in totaal 240 plankjes met exact de goede maten >:D. Gezien het totale gewicht (circa 700 kilogram als ik uitga van een dichtheid van 600 kg/m3 voor MDF) en het feit dat ik een goede klant bij ze was, ben en blijf (als ze dit goed doen), wordt alles kosteloos op maat gezaagd en thuisgebracht ;).

Ik heb ze nog maar niet verteld dat ik straks verwacht alleen al voor de bouw van de diffusie panelen nog circa 1300 (!) plankjes nodig te hebben.

Waar ik overigens toch wel van schrok (maar ondertussen heb ik daar al een goede oplossing voor bedacht) zijn de gewichten van alleen al de frontpanelen van de 2 grote basstraps, respectievelijk 240 en 195 kilogram! (het uiteindelijk gewicht per basstrap komt dus uit op ruim 300 kilogram). De hangende basstrap wordt wel iets lichter qua gewicht (ik schat zo'n 150 kilogram), maar gezien de totale overspanning van ruim 3.2 meter, moet ik daar ook serieuze maatregelen treffen om te voorkomen dat alles naar beneden komt. Ach, dit zijn de leuke dingen van zo'n project en dat maakt het voor hier op het forum ook wel weer interessant ;-).

Dadelijk nog 1 keer de berging texen en zaterdag aan de gang met de elektra (de spullen liggen ondertussen in de woonkamer) :).

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)