0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Haha, cool Dat eerste muurtje afbreken laat me echt wel aan iets terugdenken
Ik dacht al dat dat je bekend zou voorkomen
de vraag is,heb je die 2de rij stoelen echt wel nodig, ik bedoel hoeveel keer komt het voor dat je met 7 personen naar een film zit te kijken.stoffels
Ik vind dat een beetje rare vraag.Punt 1 wat zou je anders met de ruimte achter de de 1ste rij stoelen doen....punt 2 Misschien kijk je niet super vaak met 7 man film, maar ik mis het in mij ht echt wel! Vaker komt er een groepje vrienden op bezoek en dan zou het super relaxed zijn...
Ik ben het eens met de tweede rij stoelen, als je de plaats hebt, waarom niet. Ik zou de sweetspot voor jezelf houden op de eerste rij, en als je met wat meer bent kan er volk op de 2e rij...
leuk leuk leuk,Nieuw leven in de brouwerij en het begin van een nieuwe dedicated HT.Mooie, ruime kamer inderdaad.Heb je al plannen betreffende aankleding van de ruimte?, stijl?, kleurkeuzes?, vloerbedekking,?Geert
Ik heb ook 7 stoelen...ideaal....alleen de voorste rij zijn 3 stoelen met de hotspot op midvoor natuurlijk
En iedere keer lootjes trekken wie daar mag zitten...
Jij was er vroeg bij We (mijn vrouw en ik) vinden het bioscoopgevoel net dat beetje meer met 2 rijen stoelen. De meeste tijd zal de HT voor ons tweetjes zijn, maar als je familie, vrienden, collega's, etc. op bezoek krijgt, vinden ze het waarschijnlijk wel fijn als ze kunnen zitten Philip