M&G: celerontje en tiptop naar HTip, lang leve Belgische straatnaamborden:(

Started by celerontje, February 22, 2009, 15:41:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Ik kwam met de trein aan in Utrecht om 11:30, werd ik steeds de verkeerde kant op gestuurd :devil:, na een half uur had ik tiptop eindelijk gevonden, dus reden we richting het zuiden.
Na een hoop gedoe en gebel kwamen we uiteindelijk bij het mooie huis van HTip aan, dus ik belde aan (ik had mijn twijfels of deurbellen het in Belgie wel zouden doen, omdat het bij de landgenoten ''Samson & Gert'' naar mijn weten nooit heeft gewerkt ;D)
Gelukkig werkte de bel en werd er keurig open gedaan, waarna we lekker gingen zitten koffieleuten over onder andere kabelverschillen en forumleden die daar niet in geloven, waaronder onze grote non-believer, jullie weten wel wie ik bedoel. ;D
Bij het koffieleuten kregen we ook een stuk Limburgse vlaai. (dat stuk was een beetje erg groot, ik heb het niet helemaal opgegeten :unhappy:)

Na een uur gingen we dan toch de kelder in, het eerst wat mij opviel was hetzelfde als bij de M&G bij Ronald: op de foto's lijkt het allemaal veel groter! :o
Dus dat betekende dat je moest uitkijken waar je liep, anders knalde je letterlijk met je hoofd tegen HD1 beamer aan, wat een ramp zou zijn.
We zijn na wat geklets muziek gaan luisteren, als eerste een SACD die oversloeg op de multichannel laag, wat later ook nog eens gebeurde bij een andere SACD, dus het ligt vermoedelijk aan de speler.
In stereo werkte het gelukkig wel goed en het eerste wat mij opviel:
Ik vond het geluid wel mooi, maar iets te bombastisch, wat ook een eigenschap schijnt te zijn van SACD, volgens tiptop.

Daarna hebben we Hotel California op DVD-A beluisterd, dat klonk erg lekker in 5.1, maar tiptop vond de mix erg onnatuurlijk en oversampled, tja... ;D

Zoals de meesten wel weten, heeft Philip elektrische gordijnen, dus ik kon het niet laten om deze veelvuldig te laten openen en sluiten. ;D

Toen was het tijd voor filmbeelden, we gingen de BD en DVD van Transformers vergelijken, waarbij tiptop meteen opmerkte dat er bij de DVD sprake was chromaclipping, terwijl de Blu-ray hier geen last van had.
Het probleem werd veroorzaakt werd door 2 ''Noise Reduction'' filters in de DVD speler.
Nadat deze op de minimaalste stand waren gezet, was het probleem zo goed als verholpen, waardoor het beeld meer in de buurt kwam van de BD versie.

Afijn, dit nam behoorlijk wat tijd in, dus snel verder:
Ik liet foto's zien vanaf een SD kaartje in de Blu-ray speler, van mijn 35mm projectiewerkzaamheden.
Omdat deze foto's smaller waren dan 16:9, stelde Philip voor om de gordijnen als masking te gebruiken, maar eerst heb ik even een instelling in de BD speler veranderd, zodat de balken bij 4:3 materiaal zwart zijn, i.p.v. lichtgrijs.
Afijn, Philip was er erg blij mee, omdat hij zelf deze instelling niet kon vinden, maar ik wist het wel, omdat ik bijna dezelfde BD speler heb. (HTip heeft de Pana BD35, ik de BD55)
Toen hebben we gordijnen iets verder dicht gedaan, zodat we masking hadden bij de foto's. :smile:

Nadat deze plaatjes waren bekoekeloerd, ging Philip naar de keuken om het eten warm te maken, tiptop en ik mochten ondertussen wat BD's naar wens bekoekeloeren.
Ik deed de BD van Indiana Jones 4 in de speler, om de THX intro te bekijken, welke erg mooi klonk en superscherp was.
Daarna ging mijn BD van ''Pirates of the Caribbean: At World's End'' in de speler, ik had complete triologiebox meegenomen, die nogal snel vlekkerig wordt, blijkbaar ;D
Deze BD ziet erg supermooi uit in 1080p, dat vond Philip ook toen hij binnen kwam lopen om ons naar boven te roepen voor het eten.

We aten Chili Con Carne, met warm stokbrood erbij.
Dit smaakte erg lekker. :smile:
Tijdens het eten is er natuurlijk ook gekletst, voornamelijk over -je raad het al- HT en Hifi. ;D

Afijn, hup de kelder weer in:
We hebben een weer een stukje van PotC 3 gekeken, die nog steeds in de speler zat.
De tijd begon te dringen en we zouden ook nog King Arthur kijken, dus snel PotC uit de speler en King Arthur erin:
Zeer mooi beeld en geluid, alleen was de bas te hard afgemixt bij deze film, maar dat kon Philip eenvoudig bijregelen op zijn SMS-1, waarna het uitstekend klonk.
Philip was ondertussen erg onder de indruk van het geluid, hij dacht zelfs dat deze BD een 24 bit geluidstrack had, maar ik zei dat dit alleen het geval was bij de USA BD versie.
Afijn, hij heeft dit dus even nagezocht en natuurlijk bleek ik gelijk te hebben! ;D
We hebben de film ook nog even gepauzeerd, tijdens deze pauze heb Philip's Powermid even verwisseld voor mijn Elro zendertje, omdat ik de lichtbediening een beetje lastig vond gaan.
Mijn Elro blijkt iets beter te reageren dan de Powermid.

Toen de film afgelopen was, hielp Philip me nog even met het inpakken van mijn spulletjes en toen vertrokken een paar minuten later tiptop en ik weer.
Tiptop bracht me naar Utrecht CS, waarna ik uiteindelijk weer thuis was.

Ehhh... PUNT! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ajbeefde



Wel grappig verhaal.....

Ik mis het "ik heb een potje met vet........" liedje op de terugweg....  ;)

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Erg leuk geschreven verhaal celerontje. Het geeft aardig weer hoe de middag en avond is verlopen ;D

Van het deel waar ik bij aanwezig was, kan ik inderdaad het een en ander beamen. De bassen bij sommige platen, of het nu CD, SACD of DVD-A is, worden in stereo inderdaad iets te veel weergegeven. Met name als de fronts in de LARGE setting staan. Dat is een deel van de akoestiek wat we alleen kunnen verbeteren met dure commerciële basstraps. Compromis hierin is de fronts op SMALL te zetten en met de sub te spelen. Nadeel hiervan is dat dit alleen op de voorste stoelen goed werkt, omdat daar de sub en de SMS op zijn afgesteld. Echter bij de platen die we geluisterd hebben was de integratie niet helemaal optimaal. Ik zal voor M&G part II betere nummers voor de demo uitzoeken ;)

Dat je de electrische gordijnen leuk speelgoed vond hebben we inderdaad gemerkt. In de tussentijd konden tiptop en ik wat keuvelen over zijn set en de keuzes waarmee hij bezig is. Vonden we helemaal niet erg ;D

Heel fijn dat de DVD-speler door de directe vergelijking met de BD nu beter is afgesteld. De "fouten" zijn geïntroduceerd met het afstellen met het verkeerde bronmateriaal. We dachten dat LOTR: Fellowship of the Ring een goede bron was, maar van Bjorn weten we nu dat die film niet natuurlijk wordt weergegeven. Dus een paar kleine instellingen (DNR en CNR, noise reduction van resp. Y en C-component) tweaken en het was klaar! Super! Kunnen we weer beter kijken naar de DVD's die we nog hebben :thumbs-up:

Die scene in PotC 3 met de schepen in de draaikolk was erg gaaf. Haarscherp en fantastisch geluid 8) Erg indrukwekkend. De hoofdfilm "King Arthur" was ook erg goed. Mooi filmisch beeld en fantastische soundtrack. Erg goede keuze :P

Al met al een erg geslaagde M&G. Tijd was omgevlogen, maar ja dat gebeurt als je het naar je zin hebt :colgate: Heb goed kunnen oefenen voor part II ;D

Oh ja, de weg vinden in België zonder navigatie is inderdaad een uitdaging. De borden staan er wel alleen op een plaats dat je ze niet verwacht of dat je net voorbij de straat bent >:D Ik ben het inmiddels gewend en heb gelukkig ook navigatie, want anders...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Dat van de SACD multi-ch ga ik nog een keer uitzoeken, want het overslaan lijkt alleen in Multi-CH op te treden. Heel vreemd. Het loopwerk is gevoelig, maar dat het zo slecht tegen oneffenheden kon had ik niet gedacht. Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Quote from: HTip on February 22, 2009, 18:08:22
Dat van de SACD multi-ch ga ik nog een keer uitzoeken, want het overslaan lijkt alleen in Multi-CH op te treden. Heel vreemd. Het loopwerk is gevoelig, maar dat het zo slecht tegen oneffenheden kon had ik niet gedacht. Wordt vervolgd...

Vuiltje op de lezer?
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


celerontje

Achja, als de DV9600 naar de reparateur moet, is het geen ramp, kan je mooi BD's kijken! ;D

Ik vond je afstandsbediening ook erg leuk werken, al was het voor mij wel andere koek dan mijn Harmony ;D.

Ik heb trouwens zitten denken en volgens mij kan die dimmer van de studiospots WEL met je Marantz AB bedienen, omdat je de dimmers de code van de AB leert, dus NIET de AB de codes van de dimmer.
Als jij de dimmer bv. ''A8'' leert en je zet een ''A8'' commando in je Marantz AB, dan werkt het toch? ???

Wat trouwens ook heel opvallend was tijdens de M&G:
De keuken heeft een zeer hoge nagalmtijd, dat merk je al als je praat, kom je de HT binnen, dan klinkt je stem veel ''droger'' ;D

Tja, de bas...
Akoestiek blijft iets lastigs.
Ik ben erg benieuwd hoe je set klinkt met bv. gewoon wat popnummers met een beatje eronder.
We hebben trouwens geen enkele normale CD beluisterd, maarja, film is toch iets belangrijker, heh?
De HD1 geeft errrug goed beeld, vooral bij die draaikolkscene in PotC, WOW!


If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Erg leuk verhaal celerontje! Geeft een redelijk goed beeld met wat ons te wachten staat bij Part II.

En ik heb wel navigatie, ik hoop dus dat ik op de plek kom waar ik moet zijn  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jean Sibelius

Quote from: Madhouse on February 22, 2009, 19:26:40
En ik heb wel navigatie, ik hoop dus dat ik op de plek kom waar ik moet zijn  ;D
Als ik het verhaal hierboven lees, dan ga ik stevig twijfelen... ;) Hopelijk gaat TomTom mij niet teleurstellen.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

tiptop

Leuk verhaal Celerontje. :bigsmile:

Nu weet ik ook weer waarom de fronts op small stonden. Dat was ik alweer vergeten en gisteren inde auto vroeg celerontje het nog. Toen vond ik het eigenlijk ook wel vreemd. Maar Philip had het al netjes uitgelegd gehad.

BD is toch wel een heel mooi medium en HDaudio ben ik ook benieuwd naar hier. Nog een paar maandjes wachten en kan ik er ook aan. :)

Over het navigeren. Als je vanuit NL komt staan de borden met de achterkant naar je toe in de bocht van de kruising. :baaa:

Wij waren dus te ver doorgereden.
Op de terugweg (vanuit belgische richting dus) stond het wel netjes te lezen. Hmmm, Zit daar wat achter? :sneaky: ;D Wel nog steeds op het laatste moment te zien hoor. ;)

Op de terugweg zijn we dus zowaar in een keer goed gereden ;D 8)
Ook dankzij de uitstekende gedetailleerde uitleg van Philip moet ik zeggen. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
Achja, als de DV9600 naar de reparateur moet, is het geen ramp, kan je mooi BD's kijken! ;D
;D Ik hoop het niet...

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
Ik vond je afstandsbediening ook erg leuk werken, al was het voor mij wel andere koek dan mijn Harmony ;D.
Is ook niet te vergelijken met de Harmony ;) Enige overeenkomst is dat het ook een universele AB is ;D

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
Ik heb trouwens zitten denken en volgens mij kan die dimmer van de studiospots WEL met je Marantz AB bedienen, omdat je de dimmers de code van de AB leert, dus NIET de AB de codes van de dimmer.
Als jij de dimmer bv. ''A8'' leert en je zet een ''A8'' commando in je Marantz AB, dan werkt het toch? ???
Daar zit wat in, maar ik heb het op deze manier gedaan. Doe misschien toch nog iets fout. Ga ik nog een keer proberen. Het resultaat post ik wel in mijn topic ;)

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
Wat trouwens ook heel opvallend was tijdens de M&G:
De keuken heeft een zeer hoge nagalmtijd, dat merk je al als je praat, kom je de HT binnen, dan klinkt je stem veel ''droger'' ;D
;D Moeten we ook nog wat aan doen. Het is wel erg veel reflecterend oppervlak ;D

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
Tja, de bas...
Akoestiek blijft iets lastigs.
Ik ben erg benieuwd hoe je set klinkt met bv. gewoon wat popnummers met een beatje eronder.
We hebben trouwens geen enkele normale CD beluisterd, maarja, film is toch iets belangrijker, heh?
Bleek toch te weinig tijd voor te zijn ;D Kan altijd nog een andere keer. Dan focussen we gewoon op muziek en laten BD voor wat het is ;)

Quote from: celerontje on February 22, 2009, 18:26:37
De HD1 geeft errrug goed beeld, vooral bij die draaikolkscene in PotC, WOW!
Vond ik ook erg indrukwekkend. Als het goed is komt deze week mijn box binnen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on February 22, 2009, 19:26:40
Erg leuk verhaal celerontje! Geeft een redelijk goed beeld met wat ons te wachten staat bij Part II.

En ik heb wel navigatie, ik hoop dus dat ik op de plek kom waar ik moet zijn  ;D
Quote from: Jean Sibelius on February 22, 2009, 19:31:31
Als ik het verhaal hierboven lees, dan ga ik stevig twijfelen... ;) Hopelijk gaat TomTom mij niet teleurstellen.
Met navigatie is het goed te doen. Bjorn had het in één keer gevonden ;D Zonder navigatie? Tja, laten we zeggen dat het dan een leuke uitdaging is ;D Maar indien nodig kan ik wel aardig beschrijven hoe je beste kunt rijden ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: tiptop on February 22, 2009, 19:59:01
BD is toch wel een heel mooi medium en HDaudio ben ik ook benieuwd naar hier. Nog een paar maandjes wachten en kan ik er ook aan. :)
Pas wel op het HD-virus! Is nog erger en hardnekkiger dan het HT-virus ;D

Quote from: tiptop on February 22, 2009, 19:59:01
Over het navigeren. Als je vanuit NL komt staan de borden met de achterkant naar je toe in de bocht van de kruising. :baaa:

Wij waren dus te ver doorgereden.
Op de terugweg (vanuit belgische richting dus) stond het wel netjes te lezen. Hmmm, Zit daar wat achter? :sneaky: ;D Wel nog steeds op het laatste moment te zien hoor. ;)
Dat is om je meer te laten genieten van het fantastisch mooie België ;D

Quote from: tiptop on February 22, 2009, 19:59:01
Op de terugweg zijn we dus zowaar in een keer goed gereden ;D 8)
Ook dankzij de uitstekende gedetailleerde uitleg van Philip moet ik zeggen. ;)
Gelukkig maar, anders had celerontje zijn trein zeker niet gehaald :unsure: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on February 23, 2009, 09:12:13
Met navigatie is het goed te doen. Bjorn had het in één keer gevonden ;D Zonder navigatie? Tja, laten we zeggen dat het dan een leuke uitdaging is ;D Maar indien nodig kan ik wel aardig beschrijven hoe je beste kunt rijden ;)

Ik heb TomTom met live maps, dus die uitdaging durf ik wel aan. Voor de zekerheid je telefoonnummer ff PM'en voor die tijd en dan komt het wel goed! Waarschijnlijk heb ik die niet eens nodig en sta ik gewoon netjes op de afgesproken tijd voor de deur....Love TomTom  :inlove:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on February 23, 2009, 09:32:38
Ik heb TomTom met live maps, dus die uitdaging durf ik wel aan. Voor de zekerheid je telefoonnummer ff PM'en voor die tijd en dan komt het wel goed! Waarschijnlijk heb ik die niet eens nodig en sta ik gewoon netjes op de afgesproken tijd voor de deur....Love TomTom  :inlove:
;D Dat spreekt vanzelf ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Quote from: HTip on February 23, 2009, 09:09:38
Bleek toch te weinig tijd voor te zijn ;D Kan altijd nog een andere keer. Dan focussen we gewoon op muziek en laten BD voor wat het is ;)
Nou, zover wilde ik niet gaan. :(
Iets meer tijd voor muziek is prima, maar dat beeldje van de HD1 en je Blu-ray's wil ik zeker nog eens zien :smile:, allemachtig, wat ziet dat er mooi uit! :o

Quote from: HTip on February 23, 2009, 09:09:38
Vond ik ook erg indrukwekkend. Als het goed is komt deze week mijn box binnen ;)
Vergeet die box maar... ;D
Je hebt de afzonderlijke uitgaven gekocht,  allemaal met glimmende sleave, da's wat mij betreft nog mooier dan de box! :smile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on February 23, 2009, 16:57:30
Nou, zover wilde ik niet gaan. :(
Iets meer tijd voor muziek is prima, maar dat beeldje van de HD1 en je Blu-ray's wil ik zeker nog eens zien :smile:, allemachtig, wat ziet dat er mooi uit! :o
Je moet er wat voor over hebben ;D Maar dat heb je aangetoond, aangezien je bereid was 4,5 uur te reizen (enkele reis :o) om mijn HT te zien :colgate:

Ik ben het helemaal met je eens, HD1 en BD is een prachtige combinatie. Daarom zitten we nu het weer kan zoveel in de HT. Afgelopen dagen 2 films per dag gezien ;)

Quote from: celerontje on February 23, 2009, 16:57:30
Vergeet die box maar... ;D
Je hebt de afzonderlijke uitgaven gekocht,  allemaal met glimmende sleave, da's wat mij betreft nog mooier dan de box! :smile:
Maakt me niet zoveel uit, als de film er maar inzit ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Wilde je nog weten welk merk audiomeubel ik zocht voor je?

Creaktiv. zie hier, de trendline. http://www.creaktiv-hifi.com/racks.php

Mooi en solide en makkelijk uit te bereiden door er gewoon nog een laag op te schroeven. :)

hier nog een prijslijstlinkje. :)

http://www.creaktiv-hifi.com/pdf/flyer_trend3.pdf
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Ehhhhhhhhhh.... ;D
Gaat de SR9600 daar wel oppassen?
't Is een flink ding, dat heb je ongetwijfeld gezien.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Quote from: HTip on February 23, 2009, 18:51:09
Je moet er wat voor over hebben ;D Maar dat heb je aangetoond, aangezien je bereid was 4,5 uur te reizen (enkele reis :o) om mijn HT te zien :colgate:

Ik ben het helemaal met je eens, HD1 en BD is een prachtige combinatie. Daarom zitten we nu het weer kan zoveel in de HT. Afgelopen dagen 2 films per dag gezien ;)
Die PCM conversie van de BD35 naar de SR9600 klonk ook echt fantastisch, een stevig laag en toch veel detail.
De surroundbubble was zoals het hoort, prima! :bigsmile:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Quote from: celerontje on February 23, 2009, 19:13:02
Ehhhhhhhhhh.... ;D
Gaat de SR9600 daar wel oppassen?
't Is een flink ding, dat heb je ongetwijfeld gezien.
Dacht dat een standaardmaat 25 cm hoog was. Er is er ook een van 17,5 cm.
Op verzoek kunnen ze volgens mij nog een maatje hoger gekozen worden. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Als je maar betaald kan alles... ;D
Als je de exacte benodigde maten wilt weten, kijk dan in Philip's eigen topic, hij heeft alles precies uitgetekend.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Quote from: celerontje on February 23, 2009, 20:08:50
Als je maar betaald kan alles... ;D
Als je de exacte benodigde maten wilt weten, kijk dan in Philip's eigen topic, hij heeft alles precies uitgetekend.

25 cm moet genoeg zijn. hij is 8,6" hoog, x 2,5 = 21,6 cm. Kan dus net. :bigsmile:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Bedankt voor het uitzoeken Fabian. Dat rack ziet er mooi uit, maar ik weet niet of de SR9600 met de vibrapods eronder past. Zonder vibrapods waarschijnlijk net, maar krijg ik dan geen probleem met de koeling?

Ik heb van het Empire Precision rack een keer een ontwerp gemaakt. Staat in mijn topic en wel hier

Hieronder staan de plaatjes (1e is klikbaar)...


Alleen komt er waarschijnlijk nog een etage bij, vanwege de toekomstige BR-speler en de SMS-1 verdient natuurlijk ook een plaatsje...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive