The Kuro Info App in the App Store! (by Jowi)

Started by BarcoCRT, December 17, 2011, 19:31:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gunny

Ik heb vorige week nog een mailtje gestuurd naar JoWi,
Hij was er mee bezig, zou niet al te lang meer duren.

Grtz. Gunny
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

tonie222

De nieuwe versie van de Kuro Info app staat klaar in de appstore :)
https://itunes.apple.com/nl/app/kuro-info/id488114765?mt=8



Groeten aan iedereen verder :)
En ban me maar hoor, no problem, accounts genoeg ;)


RubenV.

Fraaie app  8) Heeft iemand de app al eens geprobeerd met het 5090h model?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

tonie222

App werkt alleen met de Kuro 500M en 600M.

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Starred

Hee wat leuk, mooie update! Toevallig dacht ik pas nog aan je Jowi  :tounge:

tonie222

Ha :) er komt trouwens ook nog een update voor de rControl app, ook niet heel spannend. De oude doet het gewoon onder iOS 9 dus ook niet zo'n haast mee.
Hier verder niets veranderd, draai nog steeds met de Kuro 600M (inmiddels dus bijna op 24000 uur), heb nog steeds de Arcam 600 en de Velodyne DD15 en de KEF Reference set :)

riwi

Volgens mij mag jowi ook zelf posten want die laatste ban is toch al afgelopen? Was een jaar volgens mij. Maar ik ben ook niet altijd op de hoogte.

tonie222

Nee, ik ben permanent voor eeuwig en altijd verbannen :tounge: daar is zelfs geen discussie over mogelijk. Ik kon wel een tijdje meelezen maar dat hebben ze vorige week ook weer uitgezet van de schrik :D tja... ik lach er maar om :D

papaleo

Quote from: tonie222 on December  1, 2015, 09:56:19
App werkt alleen met de Kuro 500M en 600M.

Mooi werk weer Johan...  :clapping:
Heb alleen geen Kuro meer...,uhhhh,of eigenlijk nog wèl,staat hier geparkeerd om opgehaald te worden door z'n nieuwe eigenaar.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

gunny

Mooi werk Jowi

Is alles weer te bedienen via één apparaatje.  :headbanging:
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

tonie222

Quote from: gunny on December  1, 2015, 17:50:30
Mooi werk Jowi

Is alles weer te bedienen via één apparaatje.  :headbanging:
Laat even weten of alles ook doet wat je verwacht :)

ik heb het alleen op een iPad 2 getest. Ben wel benieuwd of het op andere iPads en Phones ook goed werkt. Uiteraard wel in de simulator getest maar ja het echte apparaat kan wel eens voor verassingen zorgen...

VlisChris

#63
Ik ben benieuwd welke accounts je nog meer hebt Jowi.

Je voor mijn gevoel twee meest recente zijn iig zoals je zelf zag aankomen naar de eeuwige jachtvelden geholpen qua post-mogelijkheden.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ohja, even als niet-admin postend: ik blijf het erg knap vinden zoals je je weg weet te vinden met het bouwen van dit soort apps :clapping: Lijkt mij niet het makkelijkste dat er is. 
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jantje112

Tijd voor een " breng Jowi terug " petitie. Er zijn genoeg azijnpissers hier op het forum die niets toevoegen. Over het eerste verschillen de meningen, maar van het tweede kun je Jowi niet beschuldigen...

Maar die discussie zal waarschijnlijk al vaker geweest zijn, neemt niet weg dat het weer prima werk is! Tony 223, kom er maar in :)

VlisChris

Tijd voor helemaal geen petitie.

Jowi is verbannen. Daar bestaat zoals altijd bij bank geen opelijke discussie over mogelijk.
Jowi zijn accounts die nu bekend zijn zijn zoals die zelf al zag aankomen weer verbannen.

Tijd om ontopic verder te gaan.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Johan!11!!

#68
.

VlisChris

#69
Hetzelfde.

ps: damn. Dachten we een redelijk aantal leden te hebben blijkt het allemaal 1 en dezelfde te zijn  :huh2:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

riwi

Je bent het gewoon zelf. Allemaal alter ego's  ;D Was het ip adres misschien 127.0.0.1  ::)

VlisChris

:D
Ik verveel me blijkbaar ;) Dus ga ik accounts bannen. Dingen verwijderen. Ledenaantal terug brengen. Je kent het: the usuall stuff ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

gunny

Bij werkt de app terug super,

Dit zowel op Iphone 4s, Iphone 6s & Ipad 2 allemaal op IOS 9  :worship:

Grtz. Gunny
Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

August

App nu gekocht, maar ziet geen Kuro? Ik heb een 500-P, is hetzelfde als 500-A. Zou volgens mij wel wat basic info moeten geven, maar helaas.

Ray.

Is er nog een mogelijkheid om de oude versie ergens te krijgen ?

Wilde hem gisteren installeren toen de 600M van PapaLeo bij mij aangesloten is  :pompom:

Echter ik zit nog op ios 7 en kan niet verder ivm andere apps die dan niet meer werken.

is er een manier om de maker te bereiken ? Ik zou graag de app gebruiken en het kan dus wel onder een ouder ios

Music >Custom (PPA) music server- PPA DDC - DCS elgar+ - Krell FPB 600 - Avalon Eidolon Diamond (clone). Video > Dune base - Kuro KRP 600M - marantz PM75 - Dynaudio 42