Avatar pre-order bij Amazon.co.uk voor 15 pond

Started by RalphH, April 20, 2010, 12:28:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

HOLY SHIT! :o
Is er een postbode alá ''Fat Bastard'' met z'n dikke je-weet-wel erop gaan zitten? :o :o :o

Ik heb 'm perfect binnengekregen van Bol.com! :pompom:

Gelukkig is de disc nog heel en normaal gesproken zou ik dan zou ik zeggen: hoesje vervangen, maar aangezien de inlay ook naar de maan is... METEEN NIEUWE VRAGEN!

Maar dit is eigenlijk de schuld van TNT, dus ik zou daar ook eens een mailtje heenzenden.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

riwi

Ik had net gisteren 30 nieuwe 10mm BD hoesjes binnen gekregen vanwege mijn vervang actie van de 14mm versies.
Ik heb avatar overgezet.
Kleine sheurtje neem ik maar voor lief. Het karton van de DVD was ook iets vervormd.

Ik vind het wel slordig, maar de BD speelt prima dus ik denk dat ik het maar zo laat. Misschien toch een mail naar Bol maar wat schiet ik daar mee op.

celerontje

Gewoon die foto's even mailen en een net verhaaltje erbij, moet goedkomen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

RalphH

MM Eindhoven staan ze voor €15 begreep ik van een collega, inc. de blu ray.
Schril contrast met Free Record Shop... €24,99  :)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

celerontje

FRS mag z'n biezen pakken en voorgoed onder de grond duiken! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

MaxxMark

Ach FRS maakt meer marge en verkoopt iets minder. Ik denk dat ook zij er uiteindelijk genoeg aan verdienen..
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kjelt

Quote from: RalphH on April 22, 2010, 17:54:17
MM Eindhoven staan ze voor €15 begreep ik van een collega, inc. de blu ray.
€17.- hoorde ik van mijn collega  ???  Ik ga morgen zelf maar eens kijken  ;)

celerontje

Quote from: MaxxMark on April 22, 2010, 19:37:01
Ach FRS maakt meer marge en verkoopt iets minder. Ik denk dat ook zij er uiteindelijk genoeg aan verdienen..
Wat mij betreft gaat FRS failliet, 't is tijd voor een frisse wind in de mediaverkoop!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Quote from: celerontje on April 22, 2010, 19:42:47
Wat mij betreft gaat FRS failliet, 't is tijd voor een frisse wind in de mediaverkoop!

Die prijzen daar zijn ook niet normaal. Word idd tijd dat we gewoon in de winkel voor UK prijzen kunnen kopen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Trouwens net ff een stukje gekeken, ziet er erg gaaf uit. Wat me alleen opviel is dat de ondertiteling geel is i.p.v. wit...dat is wel ff wennen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Erger je je er maar blauw en geel aan! :D

Ik vind het totaal niet storend.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Quote from: celerontje on April 22, 2010, 20:40:51
Erger je je er maar blauw en geel aan! :D

Ik vind het totaal niet storend.

Storend is het niet maar wel wennen daar de meeste films gewoon witte ondertiteling hebben.

Die film is absoluut goed referentie materiaal, qua beeld en geluid  :hehe:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

riwi

Zijn er meer mensen met problemen met het afspelen van Avatar?
Ik zit net te kijken : het eerste uur gaat prima maar bij 1:16 bij chapter 18 begint het te haperen, c19 en 20 zijn helemaal niet te selecteren en bij c21 kan ie weer verder afspelen. Met de Oppo speel ik. Ik heb de disk ook in de Dune Prime gelegd en die geeft aan "BD-J error 242" en soms een scherm dat de speler nieuwe software nodig heeft waarna ie niet verder gaat.

Als niemand anders het heeft dan is het mijn door de TNT platgetrapte bol-versie die toch onzichtbare schade heeft opgelopen. Toch maar even klagen en een nieuwe vragen dus.

De gele ondertitels zijn harde ondertitels volgens mij.Je kan ze met de Oppo ook niet veplaatsen (wat met gewone titels wel kan). Je krijgt ze ook als je subtitles off hebt gezet. Is ook wel handig want wie spreekt dat rare taaltje nu.

activ

Ik kreeg die van mij ook gisteren binnen van bol.com gewoon netjes.
De postbode zal wel lomp gedaan hebben met die van jou, gewoon melden en dan om laten ruilen.

Jodokus

Quote from: riwi on April 23, 2010, 00:37:03
Zijn er meer mensen met problemen met het afspelen van Avatar?
Ik zit net te kijken : het eerste uur gaat prima maar bij 1:16 bij chapter 18 begint het te haperen, c19 en 20 zijn helemaal niet te selecteren en bij c21 kan ie weer verder afspelen. Met de Oppo speel ik. Ik heb de disk ook in de Dune Prime gelegd en die geeft aan "BD-J error 242" en soms een scherm dat de speler nieuwe software nodig heeft waarna ie niet verder gaat.

Als niemand anders het heeft dan is het mijn door de TNT platgetrapte bol-versie die toch onzichtbare schade heeft opgelopen. Toch maar even klagen en een nieuwe vragen dus.

De gele ondertitels zijn harde ondertitels volgens mij.Je kan ze met de Oppo ook niet veplaatsen (wat met gewone titels wel kan). Je krijgt ze ook als je subtitles off hebt gezet. Is ook wel handig want wie spreekt dat rare taaltje nu.
Ik heb hier geen haperingen gezien, zal nog eens goed opletten (Oppo 83SE NF).

Ik kan overigens wel de ondertitels verplaatsen, ik heb nog niet geprobeerd de ondertiteling uit te schakelen, maar ik verwacht dat dat geen probleem zal zijn.
Tag McLaren AV32R192-bp 7.1 DP | Meridian 558.2 | Tag McLaren DVD32FLR | Oppo BDP-83SE NuForce | Humax iHDR-5050c | Pioneer PDP-428XD ISF | B&W 804S, HTM4S, 805S | Velodyne SPL-1200R | Bekabeling: Nordost, Canare, Siltech, Mark Grant | Stroom: AudioConnexion | Logitech Harmony 900

MaxxMark

Quote from: riwi on April 23, 2010, 00:37:03
Ik heb de disk ook in de Dune Prime gelegd en die geeft aan "BD-J error 242" en soms een scherm dat de speler nieuwe software nodig heeft waarna ie niet verder gaat.

Dit probleem treed bij meer mensen op.

Voor Dune gebrukers (3.0) zijn er tot nu toe 2 mogelijke work-arounds.
1: op het moment dat je de waarschuwing ziet over firmware en bla, vlak voordat hij op 00:00:08 komt (waarna ie stopt) op 'next' drukken.
2: sluit op je dune ook de component kabels aan naar je versterker. Zodra hij stil staat wissel je naar de component input. Wacht tot hij verder gaat, en schakelt daarna weer terug naar HDMI

Punt 1 werkt bij mij niet. Punt 2 ben ik na wat geklooi achter gekomen.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

riwi

Quote from: Jodokus on April 23, 2010, 09:32:52
Ik heb hier geen haperingen gezien, zal nog eens goed opletten (Oppo 83SE NF).

Ik kan overigens wel de ondertitels verplaatsen, ik heb nog niet geprobeerd de ondertiteling uit te schakelen, maar ik verwacht dat dat geen probleem zal zijn.

Bedankt. Ik bedoelde de titels voor de navi taal. Die andere zijn wel te verplaatsen verwacht ik inderdaad (niet zelf geprobeerd).

@maxxmark. Ik plak net de retour envelop dicht met de disk :) Als ik een nieuwe krijg zal ik je tips proberen :)

Kjelt

Is dit dan echt een mastering fout op de disc of gaat het hier weer over een nieuw type disc waar je dus weer nieuwe firmware voor nodig hebt?

celerontje

Nieuwe BD+ beveiliging in ieder geval.

PowerDVD 8 wilde 'm ook niet spelen, dus heb ik nu PowerDVD 10 erop staan. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

riwi

Wel een extra 1.95 euro kado bon van bol gekregen voor het ongemak. Toch netjes. En het is nu ook gelukt om de foldercode te gebruiken (je moet wel op activeren klikken na het pasten van de code  :notify: Dat had ik eerst niet gedaan denk ik). Dus nu komt ie nogmaals deze kant op voor 15 euro en krijg ik over een weekje geld terug van de geplette disk.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

s.t.

Maar is dit dan met 3D versie op de blu ray?

MaxxMark

Nope.

Er is (nog) geen 3D versie van avatar.

Dit is de movie only disc.

Eind van het jaar komt een 4 disc edition waarop allerhande extra's zitten (ook een extended edition en een versie waar deleted/unfinished scenes in verwerkt zitten).

En ergens 2011 komt naar alle waarschijnlijkheid (unconfirmed) een 3d versie uit
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kjelt

Quote from: Kjelt on April 22, 2010, 19:42:30
€17.- hoorde ik van mijn collega  ???  Ik ga morgen zelf maar eens kijken  ;)
En inderdaad bij de MM in Eindhoven kost hij €17.-

RalphH

Quote from: Kjelt on April 24, 2010, 17:47:24
En inderdaad bij de MM in Eindhoven kost hij €17.-
Was ik verkeerd geinformeerd  :lookaround:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer