David Gilmour Remember that Night bij BOL nu 4,99 blu ray

Started by schedel, March 23, 2010, 23:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

celerontje

Quote from: Ralph71 on March 25, 2010, 11:01:56
Destijds was er ook zo'n soortgelijke actie, als ik het me goed herinner, met een plasma bij internetwinkel Oppo. Uiteindelijk heeft de rechter gezegd dat Oppo niet hoefde te leveren, consument had kunnen weten dat de prijs fout was. Ik vrees dat het nu niet anders zal zijn...
Otto, geen Oppo! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

We wachten het wel af.... misschien kunnen ze een HT korting introduceren.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Ralph71

Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

riwi

Ik heb hem niet besteld want ik had hem al (voor $22 in regio A versie).

Het blijft een mooie Bluray al is 30 euro wat aan de prijzige kant. Het is overigens een dubbel bluray (2 schijfjes), dus 5 euro is echt aan de lage kant  >:D

pi

Ben benieuwd, wel gewoon bevestiging gehad gisteren, ga er vooralsnog vanuit dat 'ie gewoon komt...

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

pi


Marsh

Quote from: pi on March 25, 2010, 11:41:53
Ben benieuwd, wel gewoon bevestiging gehad gisteren, ga er vooralsnog vanuit dat 'ie gewoon komt...

Idem hier, als hij gecanceld zal worden verwacht ik de mail vandaag.. maar iets in me zegt dat hij al bij traffic ligt.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


koosnaampje-audiofiel

Quote from: pi on March 25, 2010, 11:41:53
Ben benieuwd, wel gewoon bevestiging gehad gisteren, ga er vooralsnog vanuit dat 'ie gewoon komt...

Ja ga ik ook.....maargoed het nieuws gister verspeidde zich als een lopend vuurtje.....waardoor er zeker veel besteld zijn.

Gezien de grote omzet vorig jaar van Bol.com, misschien dat ze schappelijk zijn en de bestelde BD's gewoon leveren.

Ik was al klant bij ze, misschien telt dat ook mee.....wie zal het zeggen.... :D
Klipsch, Denon.

RonG

Of degene welke middels accept giro betalen (waaronder ik) krijgen een accept giro bij de bestelling met het correcte bedrag voor ingevuld :D

Marsh

Quote from: RonG on March 25, 2010, 12:18:33
Of degene welke middels accept giro betalen (waaronder ik) krijgen een accept giro bij de bestelling met het correcte bedrag voor ingevuld :D

Dat zou ook nog goed kunnen ja.. ik heb m ook besteld onder accept.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


DVDGuy

Quote from: Marsh on March 25, 2010, 12:19:18
Dat zou ook nog goed kunnen ja.. ik heb m ook besteld onder accept.

Als het goed is, heb je een bevestigingsmail gehad waarop het aankoopbedrag vermeld staat  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

RonG

Quote from: DVDGuy on March 25, 2010, 12:25:16
Als het goed is, heb je een bevestigingsmail gehad waarop het aankoopbedrag vermeld staat  8)

klopt, maar je weet maar nooit :)

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


koosnaampje-audiofiel

Quote from: DVDGuy on March 25, 2010, 12:25:16
Als het goed is, heb je een bevestigingsmail gehad waarop het aankoopbedrag vermeld staat  8)

Daar heb je gelijk in.... :D

Zou het dan echt zo zijn......


5 tot 10 dagen levertijd....ik heb de tijd.
Klipsch, Denon.

Ron_Z

Verzending verwacht rond 3 april, volgens mijn bestelstatus. Ik heb goede hoop ;)

RonG

Quote from: Ron_Z on March 25, 2010, 13:35:26
Verzending verwacht rond 3 april, volgens mijn bestelstatus. Ik heb goede hoop ;)


bij mij ook  :)

Marsh

Ook hier Verwacht rond: 03-04-2010 .. ben benieuwd!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


richardfm

Volgens mij kan een prijs aanpassing, indien deze fout was op deze gronden.

Indien je als klant ervan uit kan gaan dat: "het product totaal niet voor deze prijs kan".
M.a.w. bv. een pioneer 5090H nieuw voor 75,00 dat kan niet.
M.a.w. bv. een DVD voor 4.99 dit kan wel en komt vaker voor op het web.
Ik denk dat degene die hebben besteld voor 4.99 deze ook krijgen, ook al is de prijs nu hoger.

Op mijn besteloverzicht staat nog steeds de prijs van 4.99.
Mocht het niet zo zijn, dan kunnen ze een behoorlijke partij terug zien(toch), en wat dan ermee doen?
Wellicht een speciale aktie voor de kopende klant, slechte afwerking = klandizie verliezen en verliezen in deze tijd is not done.

Wachten tot 30032010..... nog 5dagen..... valt mee te leven, blijft spannend.

Audia

Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

Audiofiel

Ik geen reden waarom de prijs 'foutief' moet worden gezien door een potentiële koper (zoals ik)... Sinds de starttijd van dit topic hebben mensen minimaal 2 dagen voor deze prijs kunnen bestellen. Als er iets mis was met de prijs, dan hadden ze na een aantal uren of zeker één hele dag de prijs moeten aanpassen... Dat is niet gebeurd. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

peterrr

Ik heb hem al betaald met Ideal..... ;D

dus geen accept
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

DV79

Ik idd ook, iDeal betaling gedaan, 3/4/2010 zou hij geleverd moeten worden.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Audiofiel

Ik heb ook met iDeal betaald. Verwachte verzenddatum 30 maart:

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

M

Quote from: Audiofiel on March 25, 2010, 21:45:26
Ik heb ook met iDeal betaald. Verwachte verzenddatum 30 maart:


Druk eens op annuleer ;D
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300