Jack's Place

Started by fugazi_2009, March 15, 2010, 22:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: Raymen on October 11, 2014, 12:31:13
Schitterend jack wat een scherm

Maar zie ik het goed ,hangt je scherm een beetje scheef. :crazy: :crazy:

Mvrg,
Raymen

Nee hoor, no worries. Feitelijk zit de lift niet helemaal recht, dit omdat de lift in lijn met de bovenrand boven de kachel was gezet. Om er vervolgens achter te komen dat de bouwer die niet helemaal strak recht had gemaakt. Maar scherm hangt recht. Het lijkt trouwens op de foto ook erger dan in werkelijkheid.


Quote from: Maro on October 11, 2014, 08:30:47
Zie ik daar een setje Burmesters staan?  :worship:

Klopt, twee keer een 911 MK2.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Atmoz


Wow :worship: mooie tv zeg.
Erg vet!! Gefeliciteerd ermee.

Gr.,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

fugazi_2009

#1177
Website maar weer bijgewerkt:

Nieuwe pagina voor de Samsung TV, en voor de Audioquest powercord wat achter de nieuwe tv zit.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

denoontje

#1178
oef!

Dat is groot  O0 O0

Heb je ook een overzichts foto van de gelifte stand?
Is de gelifte stand hoe het normaal erbij staat of de niet gelifte stand?

fugazi_2009

Lift omhoog ziet er zo uit:



Meestal staat de tv gewoon naar beneden.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maikel_audionerd

Quote from: fugazi_2009 on October 15, 2014, 11:37:37
Lift omhoog ziet er zo uit:



Meestal staat de tv gewoon naar beneden.

Gaaf systeem, Jack
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

fugazi_2009

Topic maar weer even onder het stof vandaan halen. De Linn Akurate is vervangen door een Linn Klimax (in renew versie).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Er is toch nog wat te verbeteren begrijp ik. Nooit tevreden? :P    ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Oh, zeker wel tevreden. Maar dat wil niet zeggen dat het niet beter kan ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

sr7000

Jemig! Kan merken dat ik al even niet meer op het forum geweest ben. Wat een gaaf scherm man! Is zowat net zo groot als mijn beamerscherm maar dan met alle voordelen van een tv natuurlijk. Gaaf hoor!

fugazi_2009

#1185
Website bijgewerkt, pagina gemaakt voor de Linn Klimax

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Aantal jaren geleden alweer moest ik noodgedwongen mijn HMS stekkerblok vervangen aangezien ik een tekort aan aansluitingen had. Dus destijds een simpel stekkerblok bij HifiSupply aangeschaft met 12 aansluitingen. Intussen zijn er weer minder aansluitingen nodig, geen CD transport meer, geen spel computer. Het stekkerblok bleef een beetje een doorn in het oog (niet heel letterlijk want achter de set zie je er toch niks van), dus toen ik de PS Audio zag dacht ik laat ik die maar eens uitproberen. Dus de PS Audio Dectet er zojuist tussen gezet:



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Staaled

Mooie aanschaf.
Het is een fijn blok. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Roeru117

Mooi blok. Die eerste twee foto's komen me bekend voor  ;)

Veel plezier er mee.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

fugazi_2009

#1189
Quote from: Roeru117 on July 13, 2015, 20:31:14
Mooi blok. Die eerste twee foto's komen me bekend voor  ;)

Klopt! Ik ben maar even zo vrij geweest. ;)

Intussen ook de website weer bijgewerkt: PS Audio Dectet
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

#1190
Nu maar weer eens wat aan de tweede set gewijzigd. De Bluesound Node is vervangen door een Linn Majik DS. Heb ik nog maar 1 appje nodig op mijn tablet om beide streamers in huis te bedienen  ;D

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

R


fugazi_2009

Wat wijzigingen weer.

Ten eerste is de Oppo NuForce die onderdeel uitmaakte van set 2 verkocht en staat daar voorlopig een Dune HD bij. Wellicht dat in de toekomst de BDP-95 daar naartoe verhuist.

Maar belangrijker zijn de wijzigingen in de eerste set. Het PS Audio blok wat een half jaar geleden er bij was gekomen heeft plaats moeten maken voor een Vibex Reference 12.



De belangrijkste reden was dat ik een ongefilterd blok nodig had vanwege de andere upgrade. Echter gelijk bleek al dat het gefilterde stroomblok de set geen goed had gedaan. Filter er tussenuit en gelijk een stuk fijner.

Maar vervolgens dus toch nog de overtreffende stap gedaan en een PS Audio Power Plant 3 aangeschaft waar de voorversterker, Oppo en TV nu op draaien. Erg fijn.

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Voornamelijk een grote wijziging doorgevoerd in mijn website, http://www.jackvandijk.nl. Wat onder andere tot gevolg heeft dat alle links naar apparaten eerder in dit topic niet meer werken (en ik heb geen zin om ze bij te werken  ;D).

Tevens de geschiedenis (http://www.jackvandijk.nl/hifi_history.php) ook onder handen genomen. Behalve dat daar veel links in zaten die niet meer werkten mist daar ook nog van alles. Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ik ooit nog een kort moment 7.0 heb gedraaid.

Die geschiedenis pagina zal ik binnenkort nog eens verder onder handen nemen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VlisChris

#1194
Beter. Veel beter.
Mag ik zeggen "heel veel beter"? ;)

Je site is er echt op vooruit gegaan 8)

Of ik moet de modernisering gemist hebben, een vorige keer. Maar laatste keer dat IK keek was die nog niet echt "jaren 2000+"
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

fugazi_2009

Ja, deze look en feel heb ik al weer met dan een jaar. Maar het waren nog statische pagina's. Nu zit alle content in een database
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

blue-eyes

Database. Verbaasd me niets :P Maar zoals al eerder gezegd, ik blijf het een mooie "look" vinden :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

fugazi_2009

Tip!

Terwijl ik wat onderzoek aan het doen was over het wel of niet kunnen dimmen van het display van de Powerplant kwam ik het volgende tegen: lightdims.com. Gewoon te koop bij Amazon in de kleuren zwart, wit en zilver. In het verleden heb ik iets dergelijks nog wel eens gezocht voor de leds van de Burmesters. Ik heb een paar setjes besteld, ben benieuwd.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

BuSpu


fugazi_2009

Goed. toch nog een paar links hierboven aangepast. Zodat in ieder geval de laatste pagina alles een beetje werkt ;D

En voor wie net op dit topic stuit, en denkt "Wat is dat een chaos!". En ja, een beetje wel. Want eigenlijk worden er twee sets in dit topic beschreven, een surround set en een stereo set. En ik heb nooit de behoefte gevoeld om een apart topic voor de stereo set aan te maken.

De surroundset wordt vaak aangeduid als de hoofdset, of main set. En momenteel bestaat die uit:

Audio Research MP1 multi-channel analoge voorversterker.
Burmester 911 MK2, twee maal deze stereo eindversterker.
Velodyne DD-13 voor het laag.
Avalon Eclipse speakers, zowel voor als achter.
Linn Klimax DS Renew streamer.
Oppo BDP-95 BD Speler, zwaar gemodificeerd door The Upgrade Company.
Samsung UE75HU7500 4K TV
PS Audio Power Plant 3 zorg voor schone stroom.
Powercables zijn bijna allemaal van Shunata, Balanced interlinks van Burmester en andere interlinks van Transparent.

En dat ziet er ongeveer zo uit:


De stereoset, ook wel aangeduid als de 2e set of fitness setje bestaat uit:
Audio Analogue Primo Settante geintegreerde versterker.
Opera Mezza speakers
Linn Majik DS streamer
Dune HD Smart H1 media speler
Sumsun UE22D5010 TV

En dat ziet er ongeveer zo uit:


Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one