Nieuwe prijzen Velodyne vanaf 1 maart 2010

Started by garmtz, March 4, 2010, 15:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 14:24:46
Dat misschien niet, maar aan zo'n dure sub mag je wel flink wat eisen stellen!

Verklaar je nader Jaap?

Dirk

gewoon niet meer afstoffen en daarna fixeren met vernis-spray ;D
dan heb je zowieso een unieke finish  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

celerontje

Ik vind dat de fabrikant van zo'n high-end product wel rekening mag houden met de ruimte van de klant.
Want... ze hebben immers allerlei subwoofers, voor elk budget en grootte van ruimte, dus dan lijkt rekening houden met het interieur mij lang niet zo gek, zeker wanneer het prijzig product betreft.

Ik snap Velodyne opzich wel als er weinig vraag naar is, (iedereen lijkt gehersenspoeld te zijn door dat zwarte bling-bling), maar jammer is wel wel. :nopompom:

Quote from: Dynky on March  5, 2010, 14:38:56
gewoon niet meer afstoffen en daarna fixeren met vernis-spray ;D
dan heb je zowieso een unieke finish  ;)
:clapping: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Daar houden ze ook rekening mee, immers je hoeft de subwoofer niet te zien, je kan ook een SC-IW nemen, volledig in-wall ;D.

Groet,

Bjorn

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 14:51:02
Ik vind dat de fabrikant van zo'n high-end product wel rekening mag houden met de ruimte van de klant.
Want... ze hebben immers allerlei subwoofers, voor elk budget en grootte van ruimte, dus dan lijkt rekening houden met het interieur mij lang niet zo gek, zeker wanneer het prijzig product betreft.

Ik snap Velodyne opzich wel als er weinig vraag naar is, (iedereen lijkt gehersenspoeld te zijn door dat zwarte bling-bling), maar jammer is wel wel. :nopompom:
:clapping: :D

celerontje

Zeg, kan je nou niet eens 1 antwoord geven zonder eurotekens in je ogen te hebben? :P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Teejoo

Quote from: bmateijsen on March  5, 2010, 14:14:50
Alle gekheid op een stokje, ik vind het geen onoverkomelijk probleem.
Nee, dat zeker niet. Maar het valt wel op dat ze de enige zijn die deze filosofie handhaven voor al hun subs.

bmateijsen

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 15:09:41
Zeg, kan je nou niet eens 1 antwoord geven zonder eurotekens in je ogen te hebben? :P :D

Misschien je lolbroek maar weer uit trekken? ;D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JeKa

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 12:27:54
In een HT vind ik het gewoon niet kunnen, die eeuwige designfreaks komen me de strot uit! :devil:

Nee, van black ash word je vrolijk....  :tongue2:

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kjelt

Ik weet niet waar bij jullie HT het licht vandaan komt maar bij mij alleen van de voorkant, laat dat nou mooi mat speakerdoek zijn dat Velodyne heeft gebruikt.
Ik heb hier twee DD-15's staan, ben zeer licht en reflectie kritisch (als je mijn topic hebt gelezen waar ik automatisch lappen doek over het plafond laat uitspannen zou je dat toch wel op zijn minst kunnen zeggen  :D ) maar heb er 0,0 last van.
En anders heb je voor 10 euro zo een mat zwarten lapje genaaid dat je er als een tafelkleedje overheen kunt leggen  ;)

riwi

Quote from: Kjelt on March  5, 2010, 17:38:11
En anders heb je voor 10 euro zo een mat zwarten lapje genaaid dat je er als een tafelkleedje overheen kunt leggen  ;)

Da's nog een idee ja. Nog meer doeken  :)
Ik vind mijn glimmend zwarte DD15 ook behoorlijk lelijk  :(
Maarja zo'n grote vierkante doos is sowieso niet mooi in wat voor kleur dan ook en daar koop je hem eigenlijk ook niet voor.

papaleo

Quote from: riwi on March  5, 2010, 17:46:43
Da's nog een idee ja. Nog meer doeken  :)
Ik vind mijn glimmend zwarte DD15 ook behoorlijk lelijk  :(


Ruilen voor een niet meer te krijgen matte Maple DD15:D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

riwi

Quote from: papaleo on March  5, 2010, 18:19:01
Ruilen voor een niet meer te krijgen matte Maple DD15:D

Neuh, ik was destijds te krenterig om de kers of maple te bestellen, dus nu laat ik het maar zo.
Ik vind het uiterlijk toch al niet erg belangrijk.

papaleo

Quote from: riwi on March  5, 2010, 18:27:26
Neuh, ik was destijds te krenterig om de kers of maple te bestellen, dus nu laat ik het maar zo.
Ik vind het uiterlijk toch al niet erg belangrijk.

Ok...,niet meer zeuren dan he...  :P
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Starred

Quote from: riwi on March  5, 2010, 17:46:43
Ik vind mijn glimmend zwarte DD15 ook behoorlijk lelijk  :(
Maarja zo'n grote vierkante doos is sowieso niet mooi in wat voor kleur dan ook

Gelukkig heb je mooie gordijnen  :turn:

Kjelt

Quote from: riwi on March  5, 2010, 17:46:43
Ik vind mijn glimmend zwarte DD15 ook behoorlijk lelijk  :(

Ik vind em anders wel mooi, wat had je dan willen hebben, transparant plastick?  :D

denoontje

Quote from: Teejoo on March  5, 2010, 14:08:43
Kom nou Garmt (en Bjorn), het is niet logisch om een spiegelend oppervlak in een HT te hebben. Natuurlijk heb je altijd mensen die het mooi vinden, en in een woonkamer met een glimmende pioneer plasma kan ik me daar ook nog wat bij voorstellen. Maar ook als je kijkt naar de match met andere speakers, zijn er maar weinig glimmend. Ze hadden op z'n minst de keuze kunnen laten.

bb&g verkoop hele mooie zwarte glimmers ;-) bijpassend bbij een velodyne

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Teejoo

Maar goed, ze zijn tenminste goedkoper geworden! En dat was de boodschap.

garmtz


sjaax

Een witte spl 800i lijkt me wel een erg vrouwvriendelijke sub. Ik kan er alleen geen nuttige info over vinden?  :unsure:
Arcam A32 & Dynaudio X12

bmateijsen

Quote from: sjaax on March  6, 2010, 13:54:10
Een witte spl 800i lijkt me wel een erg vrouwvriendelijke sub. Ik kan er alleen geen nuttige info over vinden?  :unsure:

Zie http://www.velodyne.com/products/product.aspx?ID=16&sid=545k985d

De foto laat een zwarte zien, de witte heeft net als de zwarte een gloss uiterlijk, met een licht grijswitte voorkant.

Groet,

Bjorn

sjaax

Dank je wel voor de info!

Ik zoek een sub ter aanvulling van mijn 4.0 setup. Belangrijkste reden is om van LFE effecten in films te kunnen genieten, maar het zou mooi zijn als de sub mijn fronts (Kef XQ5) bij muziek zou kunnen aanvullen. Omdat alles in de huiskamer staat is een klein formaat wel wenselijk. Oorspronkelijk zat ik aan een xxls10 te denken (gesloten ontwerp van Speakerland). Maximale afmetingen zijn ongeveer 40x40x40, plaatsing wordt in de hoek van huiskamer naast de bank.
Ik weet dat ik met zulke afmetingen geen afgrond dieplaag krijg, of wapperende broekspijpen, maar dat is ook niet belangrijk. Het gaan mij dus om de LFE effects (die ik nu moet missen) en aanvulling van de Kefs. Zou een 800i een kandidaat zijn? 
Arcam A32 & Dynaudio X12

bmateijsen

Hoe groot is je ruimte? Als het maximaal 40x40x40 mag zijn, dan zou ik standaard al kiezen voor de SPL-1000i ;)

Quote from: sjaax on March  6, 2010, 18:52:10
Dank je wel voor de info!

Ik zoek een sub ter aanvulling van mijn 4.0 setup. Belangrijkste reden is om van LFE effecten in films te kunnen genieten, maar het zou mooi zijn als de sub mijn fronts (Kef XQ5) bij muziek zou kunnen aanvullen. Omdat alles in de huiskamer staat is een klein formaat wel wenselijk. Oorspronkelijk zat ik aan een xxls10 te denken (gesloten ontwerp van Speakerland). Maximale afmetingen zijn ongeveer 40x40x40, plaatsing wordt in de hoek van huiskamer naast de bank.
Ik weet dat ik met zulke afmetingen geen afgrond dieplaag krijg, of wapperende broekspijpen, maar dat is ook niet belangrijk. Het gaan mij dus om de LFE effects (die ik nu moet missen) en aanvulling van de Kefs. Zou een 800i een kandidaat zijn?