Nieuwe prijzen Velodyne vanaf 1 maart 2010

Started by garmtz, March 4, 2010, 15:40:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Sinds 1 maart jongstleden gelden er nieuwe prijzen voor alle Velodyne produkten. Vrijwel alle modellen hebben een prijsdaling ondergaan. Ook bijgehecht onze nieuwste dealerlijst.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

rbormans

Klein vraagje: moest ik overwegen een Velodyne sub aan te kopen, ben ik dan verplicht via de Belgische dealer te gaan ?

bmateijsen

Quote from: Raf (B) on March  4, 2010, 16:33:24
Klein vraagje: moest ik overwegen een Velodyne sub aan te kopen, ben ik dan verplicht via de Belgische dealer te gaan ?

Je bent tot niets verplicht ;)

Groet,

Bjorn

Kjelt

die prijs van de 1812  :o  of is dat eerste 1'tje een typo  :D

bmateijsen


Kjelt

Quote from: bmateijsen on March  4, 2010, 17:13:31
Nee ;D
Dat dacht ik al  ;) De meest indrukkwekkende subwoofer, met een evenzo indrukwekkend prijskaartje.

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Jean Sibelius

Is de DD-serie alleen nog maar in zwart leverbaar?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Quote from: HTip on March  4, 2010, 20:11:52
In de folder staan 3 kleuren...

http://www.velodyne.com/products/brochures/digital%20drive.pdf
Daar ben ik ook altijd vanuit gegaan. Hopelijk incomplete prijslijst :) (maar ik wacht even geduldig af)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Quote from: Jean Sibelius on March  4, 2010, 20:13:37
Daar ben ik ook altijd vanuit gegaan. Hopelijk incomplete prijslijst :) (maar ik wacht even geduldig af)
Ga je voor 4 DD-18's? :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Quote from: HTip on March  4, 2010, 20:14:14
Ga je voor 4 DD-18's? :P
De ruimte is (straks) ingericht en geschikt voor 7.2, dus 4 x DD-18 gaat het zeker niet worden ;)
(en voordat het überhaupt zover is staan er nog héél veel andere dingen bovenaan het prioriteitenlijstje)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Quote from: Jean Sibelius on March  4, 2010, 20:17:01
De ruimte is (straks) ingericht en geschikt voor 7.2, dus 4 x DD-18 gaat het zeker niet worden ;)
(en voordat het überhaupt zover is staan er nog héél veel andere dingen bovenaan het prioriteitenlijstje)
Was maar een geintje ;) 1x DD18 lijkt me reeds meer dan voldoende...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Teejoo

Wat een klein verschil tussen de DD12 en 15. Mooi.

papaleo

Quote from: Jean Sibelius on March  4, 2010, 20:08:22
Is de DD-serie alleen nog maar in zwart leverbaar?

Ja,dat viel mij ook op....
Als dat zo is dan word mijn (Maple) DD15 op ten duur een collectors item.  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

bmateijsen

Quote from: Jean Sibelius on March  4, 2010, 20:08:22
Is de DD-serie alleen nog maar in zwart leverbaar?

Ja, de DD-serie is vanwege beperkte interesse in overige uitvoeringen alleen nog beschikbaar in zwart.

Groet,

Bjorn

Teejoo

Op zich blijf ik het wel jammer vinden dat het glimmend zwart is. Heb ik nooit begrepen.

garmtz

Quote from: Teejoo on March  4, 2010, 22:20:57
Op zich blijf ik het wel jammer vinden dat het glimmend zwart is. Heb ik nooit begrepen.

Niet iedereen heeft de eis dat het niet mag weerspiegelen... ;)

celerontje

In een HT vind ik het gewoon niet kunnen, die eeuwige designfreaks komen me de strot uit! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 12:27:54
In een HT vind ik het gewoon niet kunnen, die eeuwige designfreaks komen me de strot uit! :devil:

Dat is makkelijk: plakvilt ;D. Of gewoon een subwoofer achter een geluidsdoorlatend scherm.

celerontje

Jaja, dit is een grote samenzwering met GTdesign! :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Teejoo

Quote from: garmtz on March  5, 2010, 12:23:46
Niet iedereen heeft de eis dat het niet mag weerspiegelen... ;)
Kom nou Garmt (en Bjorn), het is niet logisch om een spiegelend oppervlak in een HT te hebben. Natuurlijk heb je altijd mensen die het mooi vinden, en in een woonkamer met een glimmende pioneer plasma kan ik me daar ook nog wat bij voorstellen. Maar ook als je kijkt naar de match met andere speakers, zijn er maar weinig glimmend. Ze hadden op z'n minst de keuze kunnen laten.

bmateijsen

Quote from: Teejoo on March  5, 2010, 14:08:43
Kom nou Garmt (en Bjorn), het is niet logisch om een spiegelend oppervlak in een HT te hebben. Natuurlijk heb je altijd mensen die het mooi vinden, en in een woonkamer met een glimmende pioneer plasma kan ik me daar ook nog wat bij voorstellen. Maar ook als je kijkt naar de match met andere speakers, zijn er maar weinig glimmend. Ze hadden op z'n minst de keuze kunnen laten.

Velodyne zal het wel overwogen hebben en deze luxe finish niet voor niets hebben gekozen.
Wat daar exact de gedachte achter was weet ik niet, ik was niet bij die discussie aanwezig ;).

Alle gekheid op een stokje, ik vind het geen onoverkomelijk probleem.

celerontje

Dat misschien niet, maar aan zo'n dure sub mag je wel flink wat eisen stellen!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!