7.1 slaapkamer

Started by brixx22, February 14, 2010, 14:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brixx22

Tja ik kon het niet laten :bigsmile:
Vond dat het hoog tijd was om te laten zien wat ik op mijn inimini slaapkamer heb staan :dry:
Het begon allemaal toen ik opzoek was naar 2 speakers en zie hier het resultaat :headbanging:
http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=341
ben er zo wel tevreden mee maar kan tuurlijk altijd beter!wat ik dan nog graag zou willen veranderen eraan zijn de speakers(al weet ik nog niet wat voor merk dat dat gaat worden)




mikeske

Staat aardig vol daar  ;D

Die svs staat nog op mijn verlanglijstje ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Xander32

Luxe kamertje zo.
Hier hebben wij een 1+1 slaapkamer :D.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijnst1990

Quote from: Xander32 on February 14, 2010, 18:36:37
Luxe kamertje zo.
Hier hebben wij een 1+1 slaapkamer :D.

Sander.
;D

Mooie sub  8) Hoe klinkt het nou op zo'n slaapkamer met zoveel aan geluid?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

brixx22

Quote from: Martijn90 on February 14, 2010, 20:08:55
;D

Mooie sub  8) Hoe klinkt het nou op zo'n slaapkamer met zoveel aan geluid?

:devil: laat me het zo zeggen->het huis ìs ong.60 jaar oud en de houte vloer is helemaal super! want als ik de sub harder zet gaat de vloer harder op en neer :headbanging: ben benieuwd wanneer het huis het gaat begeven en ik met mijn geluid onder lig.

maar serieus? ik vind het niet verkeerd klinken.heb de stereo zelf laten meten met de mic. dan nog het een en ander verandert,maarja meer ken ik er niet van maken. (lijkt wel alsof je in een speaker zit :popcorn:)

Xander32

Quote from: brixx22 on February 14, 2010, 20:37:09
:devil: laat me het zo zeggen->het huis ìs ong.60 jaar oud en de houte vloer is helemaal super! want als ik de sub harder zet gaat de vloer harder op en neer :headbanging: ben benieuwd wanneer het huis het gaat begeven en ik met mijn geluid onder lig.

maar serieus? ik vind het niet verkeerd klinken.heb de stereo zelf laten meten met de mic. dan nog het een en ander verandert,maarja meer ken ik er niet van maken. (lijkt wel alsof je in een speaker zit :popcorn:)
Ben benieuw hoe het met jouw gehoor is over 2 jaar ;).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

brixx22

Quote from: Xander32 on February 15, 2010, 09:38:15
Ben benieuw hoe het met jouw gehoor is over 2 jaar ;).


Sander.
ik weet het. het is nu al f***ed up :headbanging: