Hifisupply lanceert vernieuwde website!

Started by phmeijer, February 5, 2010, 19:09:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

phmeijer


Na circa 4 jaar online te zijn was het moment aangebroken om de website te vernieuwen!

Net zoals een winkel regelmatig onderhouden moet worden, menen wij dat wij dat als Hifisupply ook moeten doen. De website is dan ook in een nieuw jasje gestoken en er zijn enkele functionaliteiten aan de website toegevoegd:

·     Klanten met een login kunnen online de orderstatus en hun bestelhistorie raadplegen (tot 5 bestellingen terug en alleen voor bestellingen in de nieuwe shop). Tevens kun je vanuit de bestelhistorie (delen van) een bestelling herhalen of opnieuw plaatsen.
·     Privé wensenlijst: je kunt een lijst maken van producten die je interessant vindt of waarnaar je op een later moment nog een keer naar zou willen kijken.
·     Geavanceerd zoeken: sneller het juiste product vinden door te zoeken op o.a. fabrikant/merk, prijsklasse.
·     Verzendmethode selectie automatisch: op basis van het bestelbedrag geeft de shop automatisch aan welke verzendmethodes er mogelijk zijn. Wij hebben dit eenvoudiger en transparanter opgezet, ook voor onze klanten buiten Nederland.
·     Voor buitenlandse bedrijven is het mogelijk automatisch Intracommunautair te bestellen met een geldig BTW-nummer.
·     Wij zullen periodiek gaan werken met actiekortingen gebasseerd op artikelcombinaties. Bijvoorbeeld een combinatie van luidsprekerkabel van rol en bijpassende connectoren.
·     Hifisupply.nl zal beter geïndexeerd worden door Google waardoor je ook via Google beter de gewenste artikelen kunt vinden.

Om dit te vieren bieden wij jullie als forumgenoten van Hifisupply gedurende de maand februari 2010 een korting van 10% aan op het totale assortiment.
Hiervoor kun je gebruik maken van de volgende code (let op, juist overnemen!): HSNS2010 Afgelopen

Hifisupply heeft in 2009 enkele mooie nieuwe artikelen en merken toegevoegd.

We proberen hard aan de weg te timmeren door ons assortiment uit te breiden of te verdiepen met mooie merken en producten, zo zijn in 2009 onder andere toegevoegd:


Het merk Dodocus maakt, in eigen ontwikkeling, diverse schakelaars en switches voor de hifi/audio markt.
Het assortiment bestaat uit:
- Luidspreker/versterker keuze schakelaars;
- Analoge signaalweg schakelaars;
- Voorversterker/signaalweg schakelaar;
- 5.1 analoge signaalweg schakelaar.

Zie onze shop voor deze hoogwaardige switches/schakelaars.


InAkustik

Lang niet elke "kabel" fabrikant hoeft met zijn productie uit te wijken naar het Verre Oosten om tegen concurrerende prijzen een hoogwaardig assortiment kabels aan te kunnen bieden. Dat bewijs levert de Duitse onderneming Inakustik al bijna 30 jaar (voorheen beter bekend onder de naam Monitor PC). Inakustik onderscheidt zich in de markt door ongeëvenaarde kwaliteit. Te danken aan in eigen huis ontwikkelde technologie, technisch inzicht, kennis van de eigenschappen van gebruikte materialen en medewerkers die muziekweergave een warm hart toedragen. Het leveringsprogramma begint bij aantrekkelijk geprijsde kabels voor diverse toepassingen en loopt tot aan high end audio en video verbindingen zoals de Black & White serie.

De Black & White kabels van Inakustik zijn inmiddels wereldberoemd en winnen keer op keer prestigieuze prijzen, toegekend door de internationale audio vakpers. Door de juiste toepassing van innovatie en het borgen van kwaliteit is Inakustik in staat gebleken kabels te leveren die hoorbaar beter presteren dan vele zogenaamde audiofiele producten. Zelfs als de concurrentie in prijs de Inakustik kabels vele malen overstijgt.

Het assortiment van Inakustik is een waardige en logische aanvulling op het totale leveringprogramma van Hifisupply!

Zie onze shop voor de artikelen van InAkustik!

Wij hopen jullie in 2010 weer van dienst te mogen zijn in de nieuwe shop met de artikelen waar jullie naar op zoek zijn. Mochten er artikelen niet op de site staan, of je mist merken in ons assortiment, neemt dan gerust contact met ons op, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen!

Er zijn nog een paar kleine dingen die aangepast moeten worden en gaan worden, maar de site werkt voor 98% zoals hij zou moeten.

Mochten jullie nog ergens fouten of problemen ondervinden dan horen wij die graag!

Tot ziens in de vernieuwde shop!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

DVDGuy

Gefeliciteerd Peter; ziet er goed uit  :pompom:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Roksan

Mooie site geworden. Alleen sommige afbeeldingen bij op + op kloppen niet. Staat een hele mooie verdeelblok van Kemp met de omschrijving van QED Sqart AV1350. Voor die prijs wil ik er wel eentje kopen!! ;)

Op de volgende pagina's staan er nog veel meer
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Attie


Xander32

Ziet er goed uit: weer een meer moderne snit echter wel zo gekozen dat deze ook weer even mee kan.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RobertVanWoerden


Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

phmeijer

Thanks, heeft jammer genoeg even geduurd, hij had per 1-1-2010 eigenlijk de lucht in gemoeten.

Maar door mijn strenge eisen heb ik de eerste afgekeurd en zijn we vanaf 0 weer opnieuw begonnen!

Nu nog even wat laatste dingetjes oplossen/aanpakken en dan werkt hij bijna zoals hij moet.
Helaas heb ik wat probleempjes waarbij mijn webdesigner me niet kan helpen omdat de software designer dat moet oplossen.
Dit komt echter gelukkig wel goed!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Miesepies

Klein bugje... In Chrome, wanneer ik over een menu item ga met de muispointer, verdwijnt de tekst. Als ik op een menu item klik, moet ik heel snel mijn muis van het menu item afhalen, want anders verdwijnt ook de tekst in het midden.

Leuk he, al die verschillende browsers ? Vroeger ook veel mee te maken gehad, toen ik nog wel eens een website klus deed.

audiolover

 :pompom: :clapping:

Gefeliciteerd Peter, ziet er goed uit!
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

ajbeefde

Peter, ziet er goed uit, kwam alleen wat verkeerde zaken tegen.... b.v. stroomvoorziening bij dustcovers en nog wat zaken.....

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

phmeijer

Quote from: ajbeefde on February  6, 2010, 08:07:41
Peter, ziet er goed uit, kwam alleen wat verkeerde zaken tegen.... b.v. stroomvoorziening bij dustcovers en nog wat zaken.....

Fred,

Bedoel je de de foto's? Daar wordt al aan gewerkt, hij heeft een willekeurige foto gepakt en op sommige plaatsen gebruikt blijkbaar!

Quote from: Miesepies on February  6, 2010, 00:14:17
Klein bugje... In Chrome, wanneer ik over een menu item ga met de muispointer, verdwijnt de tekst. Als ik op een menu item klik, moet ik heel snel mijn muis van het menu item afhalen, want anders verdwijnt ook de tekst in het midden.

Leuk he, al die verschillende browsers ? Vroeger ook veel mee te maken gehad, toen ik nog wel eens een website klus deed.

Miesepies,

bedankt. Ik heb het meteen doorgezet naar de webdesigner.

Gr,
Peter
Hifisupply
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

ajbeefde

Quote from: phmeijer on February  6, 2010, 08:37:26
Fred,

Bedoel je de de foto's? Daar wordt al aan gewerkt, hij heeft een willekeurige foto gepakt en op sommige plaatsen gebruikt blijkbaar!

Miesepies,

bedankt. Ik heb het meteen doorgezet naar de webdesigner.

Gr,
Peter
Hifisupply

Jawel, bedoelde de foto's....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

phmeijer

Quote from: ajbeefde on February  6, 2010, 20:49:04
Jawel, bedoelde de foto's....

Is al weer opgelost voor nu! Bedankt!

Fijne avond en fijn weekeind!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

ajbeefde

Quote from: phmeijer on February  6, 2010, 20:59:32
Is al weer opgelost voor nu! Bedankt!

Fijne avond en fijn weekeind!

Mooi, jij ook....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Peter,

Zoals ik al via de mail vermelde;

Mooie site, strak uiterlijk en mooi overzichtelijk !
Wat mij betreft een vooruitgang  :thumbs-up:

Daarbij wil ik je bedanken, voor de goede service van de afgelopen weken.

Ik kan je uit eigen zeer goede ervaringen, bij anderen van harte aanbevelen.  ;)

We spreken,

gr.

Ron.

Jeroen de Waal

Mijn webwinkel is een aardig stukje software, is mooi geworden.


Jeroen.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

phmeijer

Quote from: Jeroen de Waal on February  7, 2010, 09:50:30
Mijn webwinkel is een aardig stukje software, is mooi geworden.


Jeroen.

Klopt, ze zijn aardig aan het doorontwikkelen!
Het pakket was al goed, maar wordt zo steeds beter/uitgebreider!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

ACQUA

Ik sluit mij aan bij de anderen, zeer overzichtelijk en degelijke layout  :clapping:

Koen

JeKa

#21
In Safari zijn de producten in het middelste vak een fractie van een seconde zichtbaar en daarna niet meer, dan is het vak leeg. Dit is steeds zo als ik op een categorie in het linker rijtje klik.

Edit: ik zie nu dat de inhoud helemaal beneden staat, uit het zicht. Dit zou ik snel aanpassen want veel mensen zullen denken dat de site niet goed werkt en weg zijn ze.

Tube-freak

Ziet er netjes uit.  Mijns inziens wel gewoon een standaard CMS pakketje/Layout.  Maar dat geeft niet, als het maar werkt.
Ik zou nog wat meer aandacht besteden aan het logo in de header.  Nu is het meer een banner en niet echt een website header.  En het stukje van algemene voorwaarden staat een beetje raar aan de onderkant maar dat zijn waarschijnlijk de kleine dingen die nog aangepast moeten worden.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

phmeijer

Quote from: JeKa on February  7, 2010, 11:47:39
In Safari zijn de producten in het middelste vak een fractie van een seconde zichtbaar en daarna niet meer, dan is het vak leeg. Dit is steeds zo als ik op een categorie in het linker rijtje klik.

Edit: ik zie nu dat de inhoud helemaal beneden staat, uit het zicht. Dit zou ik snel aanpassen want veel mensen zullen denken dat de site niet goed werkt en weg zijn ze.
Thanks, had het al doorgegeven aan de onwikkelaar!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

stone56

It's only rock 'n roll (but I like it)