de CA650R is besteld, maar welke speakers?

Started by Raphie, January 13, 2010, 13:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!
JBL PRX Power!

Xander32

Quote from: SOS-Master on January 27, 2010, 18:54:11
nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!
Mooie keuze hoor :inlove:.
T.z.t. zien wij de foto`s natuurlijk graag tegemoet ;D.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ajbeefde

Quote from: SOS-Master on January 27, 2010, 18:54:11
nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!

Weer bijna terug, nu ook nog exotische kabels?  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

JBL PRX Power!

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Quote from: SOS-Master on January 27, 2010, 18:54:11
nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!
Feli met je keuze. 8)

Benieuwd hoe dat klinkt icm de receiver.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Raphie

JBL PRX Power!

celerontje

Pas ontdekte film van Alfred Hitchcock:
Dial B for Belden :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

B.

Ik zou geen moment twijfelen en gewoon 4 keer de XQ20 neerzetten. De XQ40 is helemaal niet nodig met een goede sub.


Robbert54

Quote from: SOS-Master on January 27, 2010, 18:54:11
nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!
knap dat je dat zo weer kunt ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Quote from: SOS-Master on January 27, 2010, 18:54:11
nog 4 weken wachten op m'n Monolith pianogloss

ben er voor m'n speakers ook uit: KEF XQ40 front en XQ20 rear (eigenlijk back to basics voor degene die mijn vorige sets nog kunnen herinneren)
dus XQ all around, natuurlijk ook Piano Black!

Ik meen mij zelfs nog te herinneren dat je een tijdje met je XQ20's hebt gespeeld i.p.v. je XQ40's (omdat deze al verkocht waren?) met een Velodyne subwoofer..
Volgens mij was je HEEL goed te spreken over dit geluid.

Raphie

klopt geluid en design en dat is net de zo binnen de prijsklasse die ik er net aan uit wil geven. nu dus een monolith ipv van DD18, maar wel het room EQ van Cambridge, Kan niet wachten ::)
JBL PRX Power!

B.

Kan ik mij voorstellen :)
Ik ben zelf meerdere keren gestopt en weer begonnen met de hobby. Alles altijd verkocht, tot ik alleen een Logitech PC speakersetje had om muziek/films mee te luisteren.
Op een dag word je wakker en denk je... ach, waarom niet weer opnieuw oppakken.. Uit ervaring weet ik dat je er altijd 10x 'sterker' uit komt! Het begint met een simpele versterker, speakers.. en dan....... :inlove:

Ik zou een Marantz receiver kopen, met een 5.1 sub/sat setje. Binnen nu en de zomer staan hier 2 15'' Dayton subs voor LFE en front en een 10'' Peerless voor de surrounds.