Peerless Monsters Room

Started by Peerless Monster, December 23, 2009, 14:02:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Peerless Monster

Oh ja 2 RPG diffusors van Jaco overgenomen...
In antreciet...

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Joris1971

Je scherm hangt best hoog..... is dat niet TE hoog? (hoeveel cm vd grond?)

Peerless Monster

Quote from: Joris1971 on July 17, 2010, 07:43:45
Je scherm hangt best hoog..... is dat niet TE hoog? (hoeveel cm vd grond?)

Nee, ik wil juist hoog kijken, zodat ik lekker met mijn hoofd tegen het kussen aan kan kijken.
Ik weet niet zo'n 60 cm of zo?
Hoe hoog heb jij hem hangen dan Joris?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

genesis

Daar zal je punten mee scoren mbt tot je partner en de WAF! :D

Genesis :D
Carpe Diem

Peerless Monster

Quote from: genesis on July 17, 2010, 08:59:27
Daar zal je punten mee scoren mbt tot je partner en de WAF! :D

Genesis :D

60 cm is in dat geval toch ook niet veel Gen ;).
Hoe hoog heb jij hem dan hangen? ;D ;D ;D LOL
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

genesis

Nope, scherm is oke, maar die diffusers............... :devil:


Genesis

Enne nu eindelijk al eens een dikke sub aangeschaft.............
Carpe Diem

Audiofiel

Quote from: Peerless Monster on July 17, 2010, 00:32:04
Toch de Scanspeaks even laten varen, aangezien Arjen zelf nog twijfelt (uiteraard!!) en ik nog een stereoversterker erbij moet kopen + schilderen....

Nogal wiedes, jij wilde met de ScanSpeaks tegelijk mijn Acoustat One's overnemen, maar die blijven lekker op de werkkamer/zolder staan. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

De losse ScanSpeaks zijn voor jou nog gewoon te koop hoor. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

HTip

60cm is zeker niet te hoog. Ik denk dat het beeld vertekend is door de lage bank.

Veel luister- en voelplezier met de SVS vandaag 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

genesis

Quote from: HTip on July 17, 2010, 09:53:20
60cm is zeker niet te hoog. Ik denk dat het beeld vertekend is door de lage bank.

Veel luister- en voelplezier met de SVS vandaag 8)

Heb ik niet opgelet, had hij die SVS al, of net?! :wacko:

Genesis
Carpe Diem

HTip

Quote from: genesis on July 17, 2010, 10:00:28
Heb ik niet opgelet, had hij die SVS al, of net?! :wacko:

Genesis
Nog niet. Vandaag gaat Rens naar riesjdabietsj om de SVS te beluisteren en misschien meteen mee te nemen... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

genesis

Quote from: HTip on July 17, 2010, 10:32:20
Nog niet. Vandaag gaat Rens naar riesjdabietsj om de SVS te beluisteren en misschien meteen mee te nemen... :unsure:

:D

Genesis
Carpe Diem

Peerless Monster

Quote from: HTip on July 17, 2010, 09:53:20
Veel luister- en voelplezier met de SVS vandaag 8)

Dat was van korte duur.
Na de 2e scene in gang te hebben gezet en ik onder de indruk was van de eerste (sub nauwelijks aanwezig, behalve daar waar nodig, wowowowowowowow).
Kwam de klap.....? Nee hij bleef uit Hoe kon dat nou?
Damn zekering doorgebrand. Richard natuurlijk geschrokken.
Maar ik hem hem wel meegenomen. Ik was wel behoorlijk onder de indruk met films (en daar is hij eigenlijk ook voor in de ht-ruimte).
Dus nu een 5-tal zekeringen gekocht, voor het weer mis mocht gaan ;D. Wat een power/druk komt eruit.
Ik heb nog niet alles gehoord van wat de sub kan, maar mijn vrouw en ik waren impressed.

Maar goed ik ben ook niet zo van de subs.
Ik heb hier een tijdje een REL Stadium II op bezoek gehad, ten tijde ik nog geen sub had.
Maar die kan niet zo'n druk neerzetten als de SVS (en laaaaaaaaaggggg).


Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Joris1971

Gefeliciteerd met je SVS!  :pompom:

riesjdabietsj

:pompom: Goed te horen dat 't monster weer goed zijn werk doet... schrok me wezeloos en het zweet brak me ter plekke uit; dit kon mij immers toch niet gebeuren? Maar goed, gelukkig was er iemand aanwezig met verstand van zaken  :worship:

Ik hoop dat je er nog veel plezier aan zult hebben!  O0
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Peerless Monster

Quote from: riesjdabietsj on July 17, 2010, 23:27:41
:pompom: Goed te horen dat 't monster weer goed zijn werk doet... schrok me wezeloos en het zweet brak me ter plekke uit; dit kon mij immers toch niet gebeuren? Maar goed, gelukkig was er iemand aanwezig met verstand van zaken  :worship:

Ik hoop dat je er nog veel plezier aan zult hebben!  O0


Heb je nu ook geleerd! ;).
Dat is ook het leuke van zo'n forum.
Je leert altijd van iemand wat bij.
Ik vind dat zo gaaf altijd.

Richard thnx voor je gastvrijheid en ik hou je op de hoogte.
Maar ik denk dat het vervangen van de zekeringen wonderen verricht.

Quote from: Joris1971 on July 17, 2010, 23:26:59
Gefeliciteerd met je SVS!  :pompom:

Thnx Joris!
Nu wachten op de dd18 of een revel subje ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

genesis

Uhh..................... als je nu een 2de aanschaft dan kan je ook perfect stereo spelen................ :D

Genesis
Carpe Diem

Peerless Monster

Quote from: genesis on July 18, 2010, 00:03:33
Uhh..................... als je nu een 2de aanschaft dan kan je ook perfect stereo spelen................ :D

Genesis

Ze zijn best groot ;).
Dus nee...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

genesis

Als 'pilaar' voor een plant in een pot kan je er best 2 hebben. :D

Genesis
Carpe Diem

Martijnst1990

Gefeliciteerd, lijkt mij een prachtige sub  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

genesis

Voor een goede (actie) film kan er geen ander speakersysteem wat ik ken op tegen het hele grote continue vermogen van een klasse D versterker voor de sub, hoe meer vermogen hoe groter de 'fysieke' impact en dat doettet 'em! O0

Genesis
Carpe Diem

Peerless Monster

Quote from: genesis on July 18, 2010, 00:58:19
Voor een goede (actie) film kan er geen ander speakersysteem wat ik ken op tegen het hele grote continue vermogen van een klasse D versterker voor de sub, hoe meer vermogen hoe groter de 'fysieke' impact en dat doettet 'em! O0

Genesis

Sunfire is dan nog wel 1 van de merken die je dan zou kunnen proberen Gen.
Prachtig zijn die ook, maar een stukje duurder dan SVS...
Maar waarom neem je geen tweede of heb je wellicht al een tweede aangeschaft ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

genesis

 :D

Als ik een 2de svs pb 12 plus II voor de prijs van de eerste zou kunnen krijgen (500 euro), dan zou ik het doen (gaat dan een serieus gesprek opleveren met mijn partner :-X) en dan hebben we aan beiden kanten van de banken een 'bijzet tafel' staan! ;D

Genesis
Carpe Diem

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Peerless Monster

Quote from: mikeske on July 19, 2010, 14:01:14
Feli met de sub

Thnx Mike.
Ik heb hem nog niet gehoord thuis, vanwege de zekering die nog binnen moet komen.
Ik heb er een 5tal besteld (afzetters om dan gewoon 6,95 aan verzendkosten te betalen).
T2A aan 250V. 5x20mm.
Iemand die ze overheeft, mag ze versturen.
Voor 1 stuks betaal ik zo 2 euro 50.
Nu vandaag ;).

(heb geen tijd om even tussendoor naar de binnenstad te gaan van Utrecht...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler