Hifidelity 3 is uit! Artikel over Beter Beeld & Geluid - gratis af te halen!

Started by bmateijsen, December 3, 2009, 13:43:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

De nieuwe Hifidelity is uit! Maar liefst 132 pagina's! Naast tal van andere leuke artikelen staat ook Beter Beeld & Geluid in deze editie.

Onderwerpen in deze editie:
- Kortjes: de leukste gadgets en nieuwtjes op AV-gebied
- Blu-ray brengt High(er) Definition
- Met Ricky Koole en Leo Blokhuis het theater in
- Je bent wat je luistert
- Plug & Play met de nieuwe Sonos S5
- De muzikale eenheid van Joenit
- Hifi als middel, niet als doel
- De nieuwe docu van Michael Moore
- Bowers & Wilkins gaat in New Media
- Adrian Edmondson: aka Vyvyan Basterd, aka Eddie Hitler
- Projector kopen: waar moet op letten?
- Haal het uiterste uit je televisie
- Pink Project: `s werelds beste Floyd-tribute band?
- Porsche Panamera: high-end bij 280 km/uur
- Gabi vand der Kley: van wonderkind tot zakenvrouw
- 24 januari 2010: De Dag van het Vinyl
- Beweging: de nieuwe dimensie in filmbeleving
- En natuurlijk veel muziek- en filmbesprekingen
...en nog heel veel meer

Hifidelity nr 3., is te bestellen via Muziek.nl, maar ook gratis af te halen bij Beter Beeld & Geluid!

Met vriendelijke groet,

Garmt & Bjorn

Joris1971


hifiman


MaxxMark

Ik las het op twitter van de week, en ik zat al te denken:  "Damn tis jammer dat ik niet meer in de buurt van hilversum moet zijn, dan kon ik er even eentje oppikken!"

Maar wat schetst mijn verbazing, vanochtend lag de HiFidelity #3 in de brievenbus! "Aangeboden door Beter Beeld & Geluid - Hilversum"!

We wisten natuurlijk al lang dat jullie super omgaan met klanten. En dit is toch ook wéér een bevestiging er van!

2 thumbs up!  :thumbs-up:
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Graag gedaan!

Groet,

Bjorn

Quote from: MaxxMark on December  5, 2009, 12:16:10
Ik las het op twitter van de week, en ik zat al te denken:  "Damn tis jammer dat ik niet meer in de buurt van hilversum moet zijn, dan kon ik er even eentje oppikken!"

Maar wat schetst mijn verbazing, vanochtend lag de HiFidelity #3 in de brievenbus! "Aangeboden door Beter Beeld & Geluid - Hilversum"!

We wisten natuurlijk al lang dat jullie super omgaan met klanten. En dit is toch ook wéér een bevestiging er van!

2 thumbs up!  :thumbs-up:

TubeKees

Idd. Super! Veel dank. Morgen eens heerlijk voor gaan zitten. Vanavond roepen andere plichten  8)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

advr


Dank je Garmt en Bjorn voor dit prachtige blad!! ;D ;D

Lees het graag, was een aangename verrassing!!  :xmas: :xmas:

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

peterrr

Mooi, stuk weer over jullie...

En ook in het blad niet onbelangrijk  een paar hele mooie plaatjes van "Jiri"

groet Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

eddy135

Inspirerend en intrigerend

Creatief en informatief

Bedankt voor onverwachte toezending! :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sonic Circle

Wilde net een mailtje sturen ter dank (ook per post ontvangen), lees ik dit topic.

Bedankt Bjorn & Garmt. Erg leuk artikel!

Miracle.

Idd een leuk artikel.

Ik kreeg deze HiFidelity ook weer gratis toegestuurd, van Xingo - HiFidelity. :smile:
Waarom weet ik niet, maar heb ze nu alle 3 al gratis opgestuurd gekregen. :o

eddy135

Kende dit mag. helemaal niet.
Ik ga maar eens op zoek naar nr. 1 +2, iemand?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Joep

Ik vind er maar weinig audio in staan..

Of is dit zo'n blad over audio (titel v/h blad staat voor..?) wat niet over audio gaat? Ik juich alle audio-initiatieven van harte toe (en ja, nederland = bladenland), maar vind het ietwat spijtig dat er niet of nauwelijks over audio geschreven wordt (wel over blu-ray -what else is new- en andere video) , als ik de inhoudsopgave er nog eens op na sla..

Had graag gezien dat het "niveau neerlandais" iets omhoog zou gaan met dit blad als het om het schrijven over audio zou gaan. Ik vind het qua vormgeving en uitstraling een prachtig blad hoor, begrijp me goed. Zelfs dat vezelige, matte papier. Nou ja ach, ik lees toch minder dan dat ik luister, dus wat zeur ik..  :D Maar toch jammer. :alien:

Ik heb de vorige cover met die twee langharige dames nog steeds boven m'n bed hangen..of wacht...waren dat wèl twee mannen?  :baaa:

Quote from: bmateijsen on December  3, 2009, 13:43:40
Onderwerpen in deze editie:
- Kortjes: de leukste gadgets en nieuwtjes op AV-gebied
- Blu-ray brengt High(er) Definition
- Met Ricky Koole en Leo Blokhuis het theater in
- Je bent wat je luistert
- Plug & Play met de nieuwe Sonos S5
- De muzikale eenheid van Joenit
- Hifi als middel, niet als doel
- De nieuwe docu van Michael Moore
- Bowers & Wilkins gaat in New Media
- Adrian Edmondson: aka Vyvyan Basterd, aka Eddie Hitler
- Projector kopen: waar moet op letten?
- Haal het uiterste uit je televisie
- Pink Project: `s werelds beste Floyd-tribute band?
- Porsche Panamera: high-end bij 280 km/uur
- Gabi vand der Kley: van wonderkind tot zakenvrouw
- 24 januari 2010: De Dag van het Vinyl
- Beweging: de nieuwe dimensie in filmbeleving
- En natuurlijk veel muziek- en filmbesprekingen
...en nog heel veel meer 

Miracle.

Het artikel "Je bent wat je luisterd" vind ik overigens een onderzoek wat nergens op slaat.
Ik ben een liefhebber van (hard)rock, metal en alternatief, maar ook van Jazz, soal, blues en reggea.
Sommige singer-songwriters vind ik ook nog wel wat hebben, maar klassiek, ondanks dat ik daarmee opgegroeid ben, vind ik weinig tot niets aan. Mij te berekenend en niet uit het hart van de uitvoerenden gespeeld.

Daarmee zou ik dus een mengeling van Rock en high-blow zijn volgens dat artikel, en dat strookt niet helemaal/helemaal niet met de karaktereigenschappen die ze daarin omschrijven. Ligt nogal ver uit elkaar, en komt al helemaal niet overeen met wat ik zelf ben.

Wat mij betreft dus een artikel wat kant nog wal raakt.

Ook heb ik daaromtrend nogal wat andere onderzoeken gelezen, waaruit blijkt dat een rockliefhebber wel heel goed van Jazz, soal, blues en reggea kan genieten, en dat die rockliefhebber wel heel veel overeenkomsten vertoond met een klassiekliefhebber (vooral de complexiteit van die wel heel verschillende muziekstijlen).

Wat mij betreft dus een artikel dat de rest van dit heel mooie (gratis) blad behoorlijk naar beneden haalt.

Icarus314


denoontje

Ok hier een leuk cadeau van BB&G na terugkomst van mijn vakantie :-)

thx, zal straks ens gaan lezen

Tinus_

Rebuilding my HT

Joris1971

Volgens mij heeft heel het forum een exemplaar ontvangen.

Hoeveel hebben jullie er verstuurd BB&G?

gr. Joris

Nahpets

Ik heb er ook 1 ontvangen, BB&G heeft mijn huisadres niet (althans, niet van mij). Ik heb mij wel opgegeven voor het (gratis!  :D) 1e nummer. Het lijkt er op dat die database even aangesproken is.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

turtlespeed

MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

CoreSmack

Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

rijstfj


LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable