Het grote SVS topic

Started by mel, November 28, 2009, 16:38:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

svs

De prijs is nog steeds 700 euro. Alleen snappen veel mensen op marktplaats niet dat je er gewoon 700 euro voor wil hebben, dus moet je in hun gedachtengang handelen en de vraagprijs verhogen, zodat ze kunnen afdingen, en jij je gewenste prijs krijgt...

Betrapt? nee hoor.

@Ralf:een zeer vervelende opmerking. Ik zal er omwille van de sfeer hier verder niks over zeggen.

fluissie

#3701
Quote from: morca on December 22, 2020, 12:17:54
oei betrapt  :clapping: :clapping:

nee hoor , had m zelf die hint gegeven  :clapping:

maar dames , minderwaardigheidscomplex , wakker liggen .....

maak je je eigen nou geen illusies , lig geen tel wakker van een of andere kippengaasprutser  :thumbs-up:
sterker ik voel me vereerd dat je speciaal een account aanmaakt hiervoor , ga je toch nadenken wie er nou wakker van ligt  :tongue2:

GPO

Quote from: svs on December 22, 2020, 12:00:31
Dames,

Ik zie dat de speculatie over mijn te koop staande subje schrikbarende vormen aanneemt... Ik zal wat zaken verklaren, zodat jullie hier niet meer over wakker hoeven te liggen.

- Het kippengaas was om een kitten uit de poorten te houden.
- Dit is er op aangebracht NA het tunen,dus geen nood; hij staat goed. (is ook zo weer te verwijderen.)
- Hij staat in een grote droge ruimte in onze mancave. Grappig dat je op basis van een klein stukje foto met een werkbank er op denkt te kunnen oordelen over de betreffende locatie...  ;D (alsof het belangrijk is... Zal ik er een foto van de CV radiator bij doen om jullie gerust te stellen?)
- Als het helpt; ja, halve kratje Hertog kan je erbij krijgen, ik heb genoeg in reserve staan.
- Fluissie heeft een minderwaardigheidscomplex, want dat bericht heeft ie nooit gestuurd, en het door hem gefabriceerde antwoord ter voorkoming van het lijden van gezichtsverlies hier heb ik dus ook niet geantwoord.
- Nee, ik ben geen handelaar, maar ik ben simpelweg bezig met opruimen. Je verzamelt langzaam maar zeker teveel zooi, en dan moet je zo nu en dan eens een grote schoonmaak houden.


Kennelijk is het Cojona-tijd en hebben jullie niks (beters) te doen.
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties...  :baaa:

haha briljant dit weer. Het maakt mij niks uit dat je klaarblijkelijk ook niet veel anders te doen hebt dan rondneuzen op internet op zoek naar 'gesprekken' over je eigen SVS en je dan lid maken op de 1e de beste hit en dan meteen zo hoog van de toren te blazen. Je kent niemand hier & je valt hier meteen uit tegen mij, Ralf67 en Fluissie.

Ik denk dat we hier met z'n alle terechte opmerkingen maken over hoe die SVS van je eruit ziet. Dat je die ook nog eens zo mishandeld door er kippengaas voor de poorten te schroeven.  :o

Dan vraag je er verder ook nog 900 euro voor wat nu blijkbaar 700 euro geworden is. Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken, althans niet op deze manier en niet op dit forum in ieder geval.

Ik wens je suc6 ermee  ;D

mzzl
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

fluissie

 ^^

verder niet al teveel aandacht meer geven , is het niet waard

svs

Begrijpend lezen is hier nog steeds moeilijk... Hij was 700, en daarna de prijs verhoogd naar 900 omdat sommigen (incl jullie) dat kennelijk niet snappen, en niet  andersom.

Ook weer zat ongeletterdheid hier, wat het huidige niveau aangeeft.
Ik zat hier al op het forum toen jullie waarschijnlijk nog in ontwikkeling waren...

Vanwege reacties als bovenstaand op een gegeven moment er de brui maar aan gegeven, en lange tijd niet bezocht. Een jaar of 15 geleden overgestapt naar Ziggo, dus een ander Email, dus geen inlogmogelijkheid meer.

Nieuw hier? Speciaal hier komen kijken? Jullie kennen jezelf helaas teveel eer toe.
Het niveau is er in de jaren niet beter op geworden zie ik. "je je eigen" Wow...

ik zal het hierbij laten. Het sop is de kool niet waard.

fluissie

#3705

Datum van registratie:
    Vandaag om 11:51:52

dus maak jezelf nou niet al te veel wijs want je hebt net een account gemaakt om te komen huilen

Ralf67

Fluissie, waar maak je je druk om ?

Je hebt niet eens een SvS subwoofer (meer)  :D


fluissie

goede tip marco!  :thumbs-up:  er is al genoeg/teveel gezegd

GPO

Quote from: fluissie on December 22, 2020, 13:36:32
goede tip marco!  :thumbs-up:  er is al genoeg/teveel gezegd

inderdaad, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Blijkbaar waren wij nog in ontwikkeling toen hij al op dit forum zat, dus dan zal ie wel 90+ zijn of zo aangezien wij ook al heel wat jaren meedraaien  :clapping:  :P
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

rkwinkel

Vindt de reacties niet heel netjes van Fluis en GPO. het lid SVS legt netjes uit waarom en hoe. De de reacties van beide heren zijn niet netjes on onnodig.
Als een blok treden beide heren op tegen het lid SVS. Laten we vriendelijk bllijven en vooral vragen stellen ipv vooraf conclusies trekken en onaardig worden.
Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar en mag kritisch zijn, maar blijf netjes. Laatst wist iemand te vetellen dat een Marantz met Kef set net zo goed klinkt als een NAD masters set met Dynaudio. Dat is natuurlijk ook onzin en zelfs een beetje onnozel. Maar ik blijf vriendelijk , accepteer dat degene dit zo ervaart en daarmee is de kous af, Ieder zijn mening (ook al is dit natuurljk kant en klare onzin),

Just my two cents en stay safe..


J.A.F._Doorhof

Eenmalig een verzoek om normaal tegen elkaar te doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

fluissie

#3712
Quote from: rkwinkel on December 22, 2020, 13:55:59
Vindt de reacties niet heel netjes van Fluis en GPO. het lid SVS legt netjes uit waarom en hoe. De de reacties van beide heren zijn niet netjes on onnodig.
Als een blok treden beide heren op tegen het lid SVS. Laten we vriendelijk bllijven en vooral vragen stellen ipv vooraf conclusies trekken en onaardig worden.
Je hoeft het niet eens te zijn met elkaar en mag kritisch zijn, maar blijf netjes. Laatst wist iemand te vetellen dat een Marantz met Kef set net zo goed klinkt als een NAD masters set met Dynaudio. Dat is natuurlijk ook onzin en zelfs een beetje onnozel. Maar ik blijf vriendelijk , accepteer dat degene dit zo ervaart en daarmee is de kous af, Ieder zijn mening (ook al is dit natuurljk kant en klare onzin),

Just my two cents en stay safe..

Tuurlijk rick ook nog wat zand in je vagina en nog ff je frustraties inkoppen die je opgebouwd hebt

Even iemand onnozel noemen tussen neus en lippen door (bedoelt duidelijk mij) en dan zeggen vriendelijk blijven naar elkaar

Trouwens weer half gelezen door je een paar dagen terug; vergelijk was tussen je nad master plus klipsch set en mijn marantz kef set
En mijn woorden waren dat mijn 'simpel' setje mij net zo bekoorde als jouw ( dure ) set....(dure tussen aanhalingstekens want de kefs waren 2 keer duurder)

Blijkbaar heb ik je er pijn mee gedaan ... sorry

rkwinkel

Ja wilde je naam niet noemen, maar als je er zelf over begint,

De reacties op SVS zijn post waren niet nodig en lijkt mij ook niet de manier waar wij met elkaar om willen gaan. Wees scherp, wees kritisch maar altijd op een leuke manier.


fluissie

Was ook het motto tijdens het trainen ...
Alleen op de 1 af andere manier wilde je altijd bepaalde personen harder de ring door stompen

Fijne dag rick MET ALLE RESPECT,  :thumbs-up:

rkwinkel

Flluis, ik vind je best een aardige gast.Daarnaast is het best leuk om te lezen dat je een eigen mening hebt over zaken. Zoveel mensen, zoveel meningen.



fluissie

Quote from: rkwinkel on December 22, 2020, 14:45:06
Flluis, ik vind je best een aardige gast.Daarnaast is het best leuk om te lezen dat je een eigen mening hebt over zaken. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Luv you too   :D

J.A.F._Doorhof

Laatste keer dat ik waarschuw
Ik wil hier geen opmerkingen zien die op de man zijn en laat staan met vrouwelijke organen te gaan gooien.

Klaar nu. Anders gaan we er mensen naar de strafbank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mel

Beste allemaal,

Is er iemand die de overstap heeft gemaakt van een SVS (PC - PB ) 13 Ultra ( of gelijkaardig ) naar een SVS SB 16 Ultra ??

Ik zou het graag horen

Waarvoor dank
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

Ralf67

Nee , helaas.

Ik moet het nog even met een SVS PC13 Ultra doen.

Dat bevalt overigens prima.

fluissie

#3720
Tsja niet naar een sb 16 maar wel naar een gesloten 18 inch, gevoelsmatig zal deze niet onderdoen voor een sb16

Of ik nog een pb13 / pb4000  /pc 4000 wil ...NEE

Hanky Panky

#3721
Inmiddels staat mijn SB3000 al weer een weekje of 1,5 te spelen op de schuimrubberen pucks. Zonder een Audessy sessie klinkt het al zo heerlijk strak ten opzichte van de PB1000 (die binnenkort in de verkoop gaat). Die app bediening op de tablet of telefoon is perfect. Tijdens youtube auto programma's hoor ik altijd de lage tonen heel sterk, nu kan ik de sub gewoon op -60 zetten met de ipad en is die hinderlijke herrie weg  :pompom:

Vandaag naar Wonderwoman 1984 gekeken en klappen, paardenhoeven etcetera klinken zo retestrak, accuraat en gecontroleerd. Heerlijk. Ook is er meer 'voelbare' bas maar zonder dat het too much wordt.

Morgen eens een rondje inmeten doen  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

HJ

Quote from: mel on January  2, 2021, 11:29:35
Beste allemaal,

Is er iemand die de overstap heeft gemaakt van een SVS (PC - PB ) 13 Ultra ( of gelijkaardig ) naar een SVS SB 16 Ultra ??

Ik zou het graag horen

Waarvoor dank
Ja, ik heb dat gedaan. Ik heb een hele rits gepoorte svsen gehad waaronder de pb12 plus/2 en de pc20-39 plus. Die waren echt bruut maar de sb16 speelt gewoon veel strakker. Kwa diepgang maakt het niet eens heel veel uit, de sb16 gaat inroom makkelijk onder de 20hz.

Zoals hier opgemerkt, de app is geweldig. dat is mede een rede waarom ik deze sub heb aangeschaft. Je kunt direct spelen met 3 bands pareq en fase etc zonder te schakelen oid. Daarbij kun je nog aparte settings maken.
Top woofer wat mij betreft. [emoji846]
Sb16 heeft btw ook een AB.


PascalP

Quote from: mel on January  2, 2021, 11:29:35
Beste allemaal,

Is er iemand die de overstap heeft gemaakt van een SVS (PC - PB ) 13 Ultra ( of gelijkaardig ) naar een SVS SB 16 Ultra ??

Ik zou het graag horen

Waarvoor dank

Heb mijn SB13-Ultra toen hier verkocht aan hans., dacht dat hij kort daarna een SB16 heeft aangeschaft
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

soragoi

Ik ben ook eigenaar geweest van 2 verschillende  svs pc 13 ( bash amp) niet tegelijk maar met tussen perioden.

Nu sinds kort een sb16 ultra,  moest even wennen iets minder bruut met film.
Maar kan nu zoveel films en muziek luisteren welke heel prettig klinken.

De pc varianten waren voor mij helemaal geweldig bij "echte sub momenten" zoals demonstratie  blue rays en dergelijke
Maar na een paar weken intensief luisteren is de sb16 toch wel een veel betere sub voor mij.
Nu klinkt alles veel beter , met de pc had ik hem met muziek niet eens aan.
Mijn persoonlijke mening is dat de sb over het hele bereik erg mooi is juist met film.
Stemmen klinken vaak heel erg super, waarbij ik met de pc13 ultra nooit iets miste totdat ik het nu opmerk.

Strakker, en breder inzetbaar komt denk ik ook grotendeels door de app die ik niet had op de pc varianten.
Maar goed de aanschaf kosten kan ik ook niet vergelijken tussen de subs die ik heb gehad is ook geen eerlijk vergelijk.

wellicht heb je wat aan mijn verhaaltje...