Ziggo Nieuws

Started by Ghosty J, September 26, 2009, 00:20:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

esre

Quote from: CineSmurf on November 12, 2009, 18:30:19
Is irritant als Ziggo er weer eens uitligt, dan kan je namelijk niet meer bellen, internetten, tv kijken, maar dan dus ook niet meer oude programma's van je harddisk bekijken.

In alle andere gevallen lijkt het me alleen maar een voordeel. Een harddisk is duur, luidruchtig en onderhoudsgevoelig (draaiende componenten). Als je zonder kan zou ik dat zeker doen....

Dacht ik ook altijd totdat ik de Humax tegenkwam  heb er nu enkele in mijn huis (ook slaapkamer) en je hoort helemaal niets.
Deze apparaten zijn echt stil en een harddisk gaat echt niet zo snel stuk, mocht de HD na 5 jaar de geest geven dan prop je er een andere in voor 50 euro.
Wel zijn ze aardig aan de prijs (geworden?) is heb ze nog gekocht in de aktie bij de Saturn voor € 300 vanmiddag was ik er in verband met de Plasma ? LCD inkoopaktiedagen en stonden ze voor € 375!

MLCinema

Quote from: esre on November 12, 2009, 20:43:49
Dacht ik ook altijd totdat ik de Humax tegenkwam  heb er nu enkele in mijn huis (ook slaapkamer) en je hoort helemaal niets.
Deze apparaten zijn echt stil en een harddisk gaat echt niet zo snel stuk, mocht de HD na 5 jaar de geest geven dan prop je er een andere in voor 50 euro.
Wel zijn ze aardig aan de prijs (geworden?) is heb ze nog gekocht in de aktie bij de Saturn voor € 300 vanmiddag was ik er in verband met de Plasma ? LCD inkoopaktiedagen en stonden ze voor € 375!

Dat is gewoon tijdelijke verhoging, je moet toch ergens je marge op maken ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Mivvel

Ik gebruik ook 2 Humax HD decoders icm met Ziggo, nog nooit een probleem gehad. Eerst had ik een Samsung, beeldkwaliteit prima, zappen een wat traag.

Robbert54

ik wil ook een HD decoder aanschaffen, maar wat zou ik dan moeten halen? zag bij een webshop de humax **5000** als staan voor 140euro of toch een samsung?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Quote from: The Vampire on November 17, 2009, 17:59:06
ik wil ook een HD decoder aanschaffen, maar wat zou ik dan moeten halen? zag bij een webshop de humax **5000** als staan voor 140euro of toch een samsung?
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik voor de Cisco gaan, daar ze nu een actie hebben voor maar €99.- zonder actie €130.-
daarmee kan je: 1.) HD kijken 2.) HD of SD opnemen 3.)Uitzending gemist mee kijken, betere kwaliteit dan via internet. 4.) Je kan ook films huren, mocht je een keertje ziek worden ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: Ghosty J on November 17, 2009, 23:56:12
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik voor de Cisco gaan, daar ze nu een actie hebben voor maar €99.- zonder actie €130.-
daarmee kan je: 1.) HD kijken 2.) HD of SD opnemen 3.)Uitzending gemist mee kijken, betere kwaliteit dan via internet. 4.) Je kan ook films huren, mocht je een keertje ziek worden ;)
ja ik heb al een ziggo abonnement he. geld het dan ook?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Die heb ik net gehaald! extreem tevreden O0 O0

Quote from: The Vampire on November 17, 2009, 17:59:06
ik wil ook een HD decoder aanschaffen, maar wat zou ik dan moeten halen? zag bij een webshop de humax **5000** als staan voor 140euro of toch een samsung?

Ghosty J

Quote from: The Vampire on November 17, 2009, 23:58:37
ja ik heb al een ziggo abonnement he. geld het dan ook?
dan betaal je 130.- euro :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Haal een glas bedorven melk en een stevig stuk touw
Nu kan je kiezen:
Slikken of stikken? ;) :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Quote from: celerontje on November 18, 2009, 00:58:50
Haal een glas bedorven melk en een stevig stuk touw
Nu kan je kiezen:
Slikken of stikken? ;) :D
hoe? zeg je dat??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Slikken of stikken.
Lijkt me wel duidelijk, toch? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Quote from: The Vampire on November 18, 2009, 00:54:40
maar vind m zo lelijk :(
IK vind dat wel mee vallen, het moet natuulijk wel staan binnen je set.

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: Ghosty J on November 18, 2009, 01:04:20
IK vind dat wel mee vallen, het moet natuulijk wel staan binnen je set.


is ie er niet in het zwart? vind ik toch wat mooier onder de tv.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Quote from: Ghosty J on November 18, 2009, 01:04:20
IK vind dat wel mee vallen, het moet natuulijk wel staan binnen je set.


Binnen je collectie plastic broodtrommeltjes, bedoel je zeker? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Quote from: The Vampire on November 18, 2009, 01:07:23
is ie er niet in het zwart? vind ik toch wat mooier onder de tv.
hij is zo uit elkaar, dus spuiten/verven is natuurlijk ook een optie :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Quote from: Ghosty J on November 18, 2009, 01:11:54
Huh wat bedoel je ?
Lig je al te slapen? :P
Ik bedoel dat die Cisco beter tussen een collectie plastic broodtrommeltjes past, dan tussen AV apparatuur! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Ghosty

bedankt voor het meedenken, maar denk dat ik die functies eigenlijk helemaal niet ga gebruiken.
en wat ik wat reviews lees bemoedigt mij nou niet echt.

maar de Humax is toch ook wel goed? denk dat ik daarvoor ga, als ik mijn oude nog even voor een paar cent ergen kan slijten. ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

esre

Quote from: The Vampire on November 18, 2009, 01:21:30
Ghosty

bedankt voor het meedenken, maar denk dat ik die functies eigenlijk helemaal niet ga gebruiken.
en wat ik wat reviews lees bemoedigt mij nou niet echt.

maar de Humax is toch ook wel goed? denk dat ik daarvoor ga, als ik mijn oude nog even voor een paar cent ergen kan slijten. ;)

Vampire de Humax is een fantastisch apparaat met enkele tekortkomingen maar is stil en simpel in gebruik en in het zwart. :D

copran

Quote from: Ghosty J on November 17, 2009, 23:56:12
Als je het aan mij zou vragen, dan zou ik voor de Cisco gaan, daar ze nu een actie hebben voor maar €99.- zonder actie €130.-

welke actie is dat ? Ik zie dat ze €299,- kosten
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

gjjoosten

Ik kan hem ook niet vinden  :'(
mvg,

Gert Jan

gjjoosten

Ik zie het al .. Je zit 2 jaar aan een contract vast a 16,95 extra per maand. Dan is hij nog eens € 130
mvg,

Gert Jan

Ghosty J

klopt, je betaald dan 2 jaar  € 5.- plus €130.- voor de ontvanger totaal €250.- los betaal je volgens mij €299.-
maar je hebt ook een abbo alles in 1 dan betaal je €99.-
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

ksi

met een alles in 1 ben je dus niet extra 16,95 kwijt voor het digitale gedeelte? ik dacht juist van wel namelijk?