Re: Ondergetekende moderator af

Started by DVDGuy, July 21, 2009, 22:48:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sr7000

Quote from: celerontje on July 21, 2009, 23:45:20


Ik heb net Children of Men bekeken, hele sombere film,


[off topic] Toffe film toch?[/off topic]

neverywhere

 Zat er laatst aan te denken ook eens nieuwe reclame op mijn servicewagentje te plaatsen....ik denk dat ik er maar vanaf zie...... :D
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

celerontje

Quote from: Blue-Eyes on July 21, 2009, 23:47:43
- volgen van de forumregels
- strict modereren van forumregels
- beslissingen MODs niet ter discussie stellen
- als MOD niet meer in discussie gaan over besluiten
Tja, dan kom ik aanzetten met artikelen uit de wet ''Openbaarheid van bestuur'' :D
Quote from: sr7000 on July 21, 2009, 23:51:54
[off topic] Toffe film toch?[/off topic]
Ik schrijf er nog wat wat over in een ander topic! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

SpeedyAndré

Quote from: Blue-Eyes on July 21, 2009, 23:47:43
- volgen van de forumregels
- strict modereren van forumregels
- beslissingen MODs niet ter discussie stellen
- als MOD niet meer in discussie gaan over besluiten

Maar vooral:
- genieten van je set, en dit delen met anderen dan is bovenstaande niet geheel nodig.

Als Jack de handdoek in de ring gooit dan mag dit van mij best in het voordeel van de moderator functie zijn en ik denk dat Jowi hier geen 'winst' mee mag behalen!
Een maand op de bank en lering trekken uit dit verhaal.
Hoe is het toch mogelijk dat dit gebeurt  :(

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Icarus314

Ik denk eigenlijk dat we Jowi voorlopig ook niet meer terug zien. Tijd voor bezinning.

reza

Ik wilde me eigen er niet mee bemoeiem maar zoals te lezen doe ik het toch. ;D
Als Jowi geen permanente ban zou krijgen is het Forum in mijn ogen niet meer waard!
Althans de regel geving!! Omdat Jowi 7000 ofzoiets posts zou hebben mag hij iedereen maar beledigen?
Iedereen doet nu of Jowi heilig is en nooit wat doet? Ik en veel mensen met mij begrepen al niet dat hij
nog nooit was gebanned. Hij loopt heel heel heel erg vaak over het randje en gaat daar voor mijn gevoel
meerdere malen over heen. Als iemand anders zou doen wat hij heeft gedaan en wat hij nu steeds weer doet
andere accounts aanmaken was diegene al lang gebanned. Ik zou het echt BELACHELIJK vinden als die regel
voor hem niet zo opgaan. Er is dan dus geen wet meer voor mensen met veel posts??????????????????????

Jack ik vind het heel sneu dat het zo heeft moeten lopen.

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Ghosty J

Quote from: Icarus314 on July 21, 2009, 23:49:42
Je kunt ook even een timeout nemen, is altijd verstandig even niets meer zeggen want niemand neemt een wijze beslissing zonder er een nacht over te slapen.
met die mening ben ik het ook eens, snap trouwens niet dat Frank en Eisse je laten gaan!
slaap er een nacht over!
en wbt Jowi, ben ik het met je eens na de 3de & 4de account was het van mij betreft ook al over! ban for life!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Icarus314

Maar weer een slot op dit topic lijkt me.

Ghosty J

heren, Ghosty J, reza, Minguel, lestat1234, Icarus314, tangocharlie, Blue-Eyes, tomanu, neptune, Sonic Circle, Jimmy Conway, Remus (+ 1 verborgen) en 0 gasten bekijken dit topic.



&



????
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Shit, weer vis ik naast het biertje! :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Quote from: reza on July 21, 2009, 23:58:30
Ik wilde me eigen er niet mee bemoeiem maar zoals te lezen doe ik het toch. ;D
Als Jowi geen permanente ban zou krijgen is het Forum in mijn ogen niet meer waard!
Althans de regel geving!! Omdat Jowi 7000 ofzoiets posts zou hebben mag hij iedereen maar beledigen?
Iedereen doet nu of Jowi heilig is en nooit wat doet? Ik en veel mensen met mij begrepen al niet dat hij
nog nooit was gebanned. Hij loopt heel heel heel erg vaak over het randje en gaat daar voor mijn gevoel
meerdere malen over heen. Als iemand anders zou doen wat hij heeft gedaan en wat hij nu steeds weer doet
andere accounts aanmaken was diegene al lang gebanned. Ik zou het echt BELACHELIJK vinden als die regel
voor hem niet zo opgaan. Er is dan dus geen wet meer voor mensen met veel posts??????????????????????

Jack ik vind het heel sneu dat het zo heeft moeten lopen.


(het niet in discussie gaan gaat pas morgen in)
Er zijn mede- en tegenstanders van Jowi. Beide zijden hebben redenen, wij de onze. Voor de opmerking van Jowi (die ik domweg heb gemist) had hij een ban gekregen. Die heeft hij nu ook.

De clementie die Frank opperde, die ik heb aangeboden in de mail is er nu afgehaald. Ik heb mijn mening herzien na de gemaakte opmerking.
Derhalve 14 dagen blijft het.

Zijn ban van 2 weken blijft staan.

Quote from: Ghosty J on July 22, 2009, 00:02:29
heren, Ghosty J, reza, Minguel, lestat1234, Icarus314, tangocharlie, Blue-Eyes, tomanu, neptune, Sonic Circle, Jimmy Conway, Remus (+ 1 verborgen) en 0 gasten bekijken dit topic.



&



????

Beiden staan voor me. Wel leeg, dat wel.

Quote from: Icarus314 on July 22, 2009, 00:01:05
Maar weer een slot op dit topic lijkt me.

Waarom? Het gaat toch netjes?


Quote from: Ghosty J on July 21, 2009, 23:59:12
met die mening ben ik het ook eens, snap trouwens niet dat Frank en Eisse je laten gaan!
slaap er een nacht over!
en wbt Jowi, ben ik het met je eens na de 3de & 4de account was het van mij betreft ook al over! ban for life!
Omdat ik zijn mening respecteer, Jack als vriend beschouw sinds ik hier lid ben en Jack niet impulsief reageert.
En ik snap waarom hij dat doet.
Wederom is dit een optelsom, maar dan nu een voor Jack. De maat was vol. Het was zeker niet de eerste verwensing die hij heeft gekregen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SpeedyAndré

Quote from: Ghosty J on July 22, 2009, 00:02:29
heren, (+ 1 verborgen dat ben ik) en 0 gasten bekijken dit topic.

Ik neem nog maar een biertje  :music:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

celerontje

Quote from: Jack van Dijk on July 22, 2009, 00:09:48
Verstandig! Ik moet nu echt stoppen, 2 keer een onweerspauze tijdens een golfwedstrijd (en hoe moet je die anders opvullen) en daarna nog dit.
Ik begrijp het Jack, je voelde de bui al hangen! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Ben ooit (net) lang genoeg mod geweest op een ander forum om te weten dat je als mod nooit iedereen tevreden kan stellen en dat hele meutes al je acties onder een vergrootglas gaan leggen bij een impopulaire beslissing. En 'natuurlijk' overal verantwoording voor willen.

Daarom een begrijpelijke beslissing. Dit zijn zaken waar iedereen zich tegenaan bemoeit en waar enkel verliezen worden geleden.

Zonde voor het forum.
Bedankt voor je inzet Jack.



SpeedyAndré

Quote from: Jack van Dijk on July 22, 2009, 00:09:48
Verstandig! Ik moet nu echt stoppen, 2 keer een onweerspauze tijdens een golfwedstrijd (en hoe moet je die anders opvullen) en daarna nog dit.

Gelukkig blijf je wel verslaafd aan het forum  :D :D
Ik ook btw  :worship:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Erik

#40
Tjonge ik ben even een avondje stappen en ik kom terug is er een veldslag geweest en Jack is ermee gestopt.
Jack omdat je pm box vol zat even zo. Ik heb je altijd leren kennen als een integer iemand met zijn hart altijd op de goede plaats.
Iemand die keihard werkte om het forum in goede banen te leiden, blijkbaar was dat voor sommigen niet genoeg. Ik ben er zeker van dat ook deze keer je bij het rechte eind had. Jammer dat je niet de steun kreeg die je verdiende en ik geef je groot gelijk dat je het bijltje erbij neer heb gegooid.  

Fijn dat je het toch een tijd hebt willen doen. Je was absoluut een van de betere mod's die we hier hebben gehad en ik heb respect voor de manier waarop je altijd hebt gehandeld. Gelukkig hebben we BE tenminste nog, die is ook niet slecht moet ik zeggen  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Sjonge jonge....lijkt wel of het forum elke jaar een soort van ongesteld is.

Jack...ik snap het voor 100% als je je in een soort van hoek terecht gekomen voelt waar je niet wilt zijn.
Ik denk dat ik niet anders gereageerd zou hebben en ook mijn middelvinger zou opsteken. Maar dat is denk ik uit een
zelfde soort emotie waar Jowi ook mee zat. "F*ck it! Dat hoef ik niet te pikken!"

Maar je ziet dat er altijd zeikerds zijn. Zelfs nu komen er nog wat types gebruik maken van de situatie om
Jowi ff na te trappen, precies zoals in het bewuste topic ook bij jouw gebeurde.

Ik hoop dat als je over een tijdje terug kijkt je ziet dat er altijd mensen zijn die olie op het vuur gooien
en dat je die niet de lol en het idee moet geven dat zij op jouw knopjes hebben weten te drukken.

Dus neem ff modverlof en we zien je weer als mod als je op vakantie bent geweest...

Als Jowi dan na zijn ban nog ff backstage een leuk gesprek met je heeft (waarbij jullie elkaar onder toeziend oog van Frank
als scheids fysiek mogen verwonden) dan beloof ik dat ik daar foto's van kom maken en deze op het forum post.

Lijkt mij een prachtig begin van het nieuwe seizoen 8)

riwi

Jammer Jack. Ik ben het met je eens. Zonder eenheid geen team.

Beslissing is beslissing en zonder gegronde reden kom je daar niet op terug.

johnhifi

In de hoop niemand te schofferen; als dit je beslissing is Jack dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Want met alle respect, als je als mod van een forum niet om kan gaan met dit soort situaties zit je ook niet echt op je plek. Ga eens kijken op Fok!forum hoe de mods behandeld worden, dat gaat stukken verder dan hier. Het verschil is dat ze daar discussies afkappen en gewoon mensen bannen.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

Quote from: Blue-Eyes on July 21, 2009, 23:47:43
- volgen van de forumregels: Mwoah
- strict modereren van forumregels Eens!
- beslissingen MODs niet ter discussie stellen Mwoah
- als MOD niet meer in discussie gaan over besluiten Hier gaat het om!


Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

J.A.F._Doorhof

Ik lees dit nu pas en kan alleen maar zeggen dat ik dit ZEER betreur.
Jack was degene die dit forum technisch overeind hield.
Als ik soms zie wat ik naar mijn hoofd gegooid krijg dan snap ik het echter wel, soms zit ik ook achter mijn monitor met het gevoel dat ik de stekker er maar uit trek, maar zoals wel vaker gezegd het forum is mijn kindje en dan doe je dat niet.

Ik hoop dat Jack zich bedenkt en heb hem al een mail gestuurd.
Het zal heel moeilijk worden om iemand met de kennis van php/dit forum terug te vinden.

Maar goed laat het ook een les zijn (en dat klinkt bot), de mods zijn er voor jullie en hoewel ik niet zo snel weg zal gaan de andere kunnen dat wel.
En als ik geen mods meer heb is dat het einde van het htforum ben ik bang.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Quote from: johnhifi on July 22, 2009, 07:10:53
In de hoop niemand te schofferen; als dit je beslissing is Jack dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Want met alle respect, als je als mod van een forum niet om kan gaan met dit soort situaties zit je ook niet echt op je plek. Ga eens kijken op Fok!forum hoe de mods behandeld worden, dat gaat stukken verder dan hier. Het verschil is dat ze daar discussies afkappen en gewoon mensen bannen.

Misschien zijn wij te soft, doen het vanuit de gedachte dat we met zijn allen een hobby delen en wij daar voor jullie tijd in investeren, extra tijd tov de tijd die we ook als gewoon lid hier doorbrengen.

Wellicht dat wij te naief zijn, wellicht dat wij onterecht van jullie verlangen dat jullie dat respecteren.

Wij willen juist NIET de situatie van FOK! hier hebben. Wij hebben nog steeds de hoop dat wij hier met zijn allen WEL een leuk en gezellig forum kunnen hebben. En daar hoort het afbranden van een MOD, en leden, zeker niet bij.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

En aangezien dit soort opmerking opkomen komt er vanaf nu een nieuwe regel in het reglement.

De eerste de beste die een mod aanvalt om wat hij doet krijgt een permanente ban.
Ik ben altijd erg mild op het forum maar om eerlijk te zijn ben ik het nu spuug en spuugzat.

We geven altijd volledige openheid aan het forum en zullen nooit een discussie uit de weg gaan maar blijkbaar kan dat niet meer.
En dat is een zeer jammerlijke ontwikkeling.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Aanpassing op de regels welke per direct ingaan:
Staan ook in het over dit board/regels gedeelte.

Het is enorm jammer dat dit moet natuurlijk, maar ik zie geen enkele andere oplossing.

OVER DE MODS
Door problemen in het verleden is de volgende regel per direct 22 Juli 2009 van kracht[/b]
De moderators zijn de politieagenten van het forum, het liefst hebben we niets te doen maar jammer genoeg is dat vaak niet zo.
Gelukkig bestaan veel van de taken uit technische dingen en soms wat rotzooi op ruimen.
HEEL soms moeten er bans uitgedeeld worden, dit kan voor kortere of langere tijd of permanent (net als in een normale maatschappij).
Vergeet NOOIT dat de moderators er voor JULLIE zijn.
Het HTFORUM is een plek die altijd openheid geeft over wat we doen en waarom, er is altijd discussie over mogelijk.
ECHTER vanaf heden is een aanval op een moderator direct reden voor een PERMANENTE ban waar ook geen enkele discussie over mogelijk is.

Het doet me enorm zeer om deze regel in te voeren maar ik zie geen andere oplossing door de steeds harder wordende mentaliteit van zowel onze bezoekers als de hele maatschappij.
We willen dit forum leuk en interessant houden voor iedereen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Durk

kennelijk is iedereen toe aan een lange vakantie..

Spijtig dat het zo uit de hand moet lopen. Echter de relatieve anonimiteit van internet maakt dat sommige mensen het niet kunnen laten om andere mensen te beledigen. Als ik af en toe lees wat bijvoorbeeld op sites zoals de stei van de Telegraaf als commentaar geschreven wordt zakt de moed je echt in de schoenen..

We moeten ervoor waken dat dit forum tot een dergelijk niveau afdaalt. Het stelsel van forumregels, controle en actie werkte mijns inziens goed op dit forum.

Daarom voor alle Mods:  :clapping:

Jack spijtig dat je als Mod afhaakt. Je bent voor het forum van grote waarde geweest, zeker in de vorm van de showcase. Ik zal je conform je wens niet proberen van gedachten te veranderen maar wil je wel danken voor al je effort.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749