X-files stoppen, dus totaal aantal DVD's 9

Started by J.A.F._Doorhof, January 17, 2002, 11:30:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

De X-files zal stoppen na seizoen 9.
Dus houd rekening op je plank voor 9 boxen.

Lees het artikel hier:
http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/01/17/xfiles.reut/index.html

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tube-freak

Ja het is al een oud topic maar ik MOET even reageren.  De X-files is dus echt de beste serie ever!!!!!!

Ik heb inmiddels alle dvd's.

Wat is de X files??  nou ja laten we zeggen:
Scifi, philosophy, aliens, poetry, fun to watch, conspericy etc.......

Echet kijken mensen. Jammer dat deze show niet oneindig doorgaat.....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Criterionlover


Dan noem ik nog eens een topic oppoetsen  ;D
T+A ; Sonos

J.A.F._Doorhof

LOL

Naast Xfiles vind ik trouwens de volgende beter:

Buffy, Angel, 24
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Ik vind X-Files ook wel de beste serie ooit. Beter dan Angel, Buffy en 24... Kwestie van smaak... ;)

TearS


J.A.F._Doorhof

Buffy moet je een paar keer kijken en dan valt het muntje :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TearS


J.A.F._Doorhof

Kijk een aflevering of 10 en dan ben je verslaafd.

De eerste paar vond ik ook niets aan, maar dat kwam meer omdat je je geen raadt weet met het concept, is het horror (nee), is het humor (nee), is het camp (nee), is het jeugd (nee), is het voor volwassenen (nee).

Na een paar afleveringen als je de karakters leert kennen dan valt alles op zijn plek en is het een zeer geraffineerde mix van humor, horror, drama, camp maar bovenal een verschrikkelijke goede mix van karakters en verhaal lijnen die gewoon uniek zijn.

De enige serie OOIT waar karakters in zitten die net zo goed bij elkaar passen was Friends, en ik moet eerlijk zeggen dat de batch van Buffy en later Angel toch nog beter bij elkaar pasde, en dat wil wat zeggen :D

Gun het wat tijd, het is niet zo makkelijk toegankelijk als het lijkt, de verhaallijnen worden ook STEEDS beter, vooral na seizoen 2 is het gewoon waanzinnig.
Wil je toch iets zien waarmee je begint in latere seizoenen zoek dan de musical episode, hoewel het een totaal afwijkende episode is van wat de serie normaal doet, zie je hier wel de enorme dynamiek en interactie tussen de karakters.

En nogmaals, Buffy is echt een karakter serie, fantastisch.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TearS


Tube-freak

Je kan zeggen wat je wil over fox, maar kijk is op deze site.  Geloof dat ze erg veel leuke series hebben....
http://www.foxfilm.nl/series/xfiles

Groeten
Marc

PS x files blijft mijn favoriet.
Ik kan de hele serie 100 keer kijken en ik verveel me nog steeds niet
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

eduard

Ben net een week klaar met het kijken van alle 9 seizoenen. Ben hier begin juni mee begonnen inderdaad een erg leuke serrie al vond ik de laaste 2 seizoenen wat minder. Ik ben ooit begonnen met het kijken van de serie op tv maar ben ergens rond seizoen 2 of 3 afgehaakt. Ik heb dus in de afgelopen 4 maanden erg veel aflevering van x-files gezien die ik nog niet gezien had.

angel66

beste serie ooit voor mij.
alleen jammer dat het laatste seizoen en het einde van de serie tegen viel.

ben ook fan van buffy en the lone gunman.

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

BWzes03

Tja, hier ook een verstokte Buffy-fan.  Frank heeft helemaal gelijk.  Het eerste seizoen was, metname duur budgetaire redenen niet al te best kwa opname/grimage maar de verhaallijnen en dialogen waren toen al zo doordacht dat het mij in iedergeval direkt heeft "gegrepen".

De dynamiek binnen de "scoobygang", Cordelia die Xander altijd moet affikken tot op z'n veters, teksten als "could you fague that up for me" en "I think I speak for everyone when I say: Huh ?"

Maar we hadden het over X-files geloof ik, totdat David wegging en Robert Patrick erin kwam heb ik altijd gekeken, maar de dynamiek was weg (vond ik) dat was heel jammer.... Toen ben ik dus afgehaakt. Heb wel "the Movie" maar niet de series boxen.
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

redfox001

Buffy moet ik ook weer eens aan beginnen, ik raakte ook verslaafd aan charmed wat ook niet direct mijn eerste keus was totdat Shannen Doherty eruit ging. Heb nog wel vele seizoenen verder gevolgd maar de spirit van de eerste seizoenen was helaas verdwenen.


aMUSEd

Quote from: angel66 on October 21, 2006, 08:21:45
beste serie ooit voor mij.
alleen jammer dat het laatste seizoen en het einde van de serie tegen viel.

ben ook fan van buffy en the lone gunman.

De laatste serie kon mij ook minder bekoren.
Een andere serie die ik ook leuk vond was 'the outer limits'.
Deed me erg denken aan twilight zone, maar dan met een wetenschappelijk tintje..
Er zijn overigens niet veel afleveringen van geweest.

PeterPan

Aiii.... Buffy en Charmed in dezelfde zin >:( (  ;) )

Ik neem aan dat de Buffy/Angel fans ook Firefly hebben gekeken. Jammer dat deze serie nooit een echte kans heeft gekregen want het had zeker de potentie om Buffy en Angel te overtreffen.

X-Files heb ik moeten afhaken na een seizoen of 4-5 omdat het gewoon niet meer te volgen was. Niet de verhaallijn maar het uitzendschema van, was het Yorin? Steeds maar stoppen midden in een seizoen, schuiven met de uitzendtijd/dag, opnieuw beginnen enz. Ik heb nog een tijdje op de BBC gekeken maar dat was niet echt veel beter.

Is er al een complete box set voor een betaalbare prijs? Misschien dat ik er dan nog eens aan begin.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

Wimpie007

Een tijdje geleden heeft iemand hier nog z'n hele collectie verkocht voor zo'n 200€
Een alles in 1 box heb ik helaas geen weet van... :(
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

reMC

Ik heb me laatst na seizoen 1 t/m 6 meermaals en goed bekeken te hebben voor het eerst gewaagd aan seizoen 7. Wat een achteruitgang zeg, ben ik de enige die dat vindt?

Nosoforos

Fijn dat die series helemaal niet zo veel meer kosten op dvd.
Als je bedenkt dat ik in mijn vroege tienerjaren mijn zuurgespaarde geld aan een box VHS banden van een seizoen uitgaf, wat toen 250 gulden kostte...

Wimpie007

Quote from: Wimpie007 on October 21, 2006, 13:43:13
Een tijdje geleden heeft iemand hier nog z'n hele collectie verkocht voor zo'n 200€
Een alles in 1 box heb ik helaas geen weet van... :(
Bij nader inzien is er toch een alles-in-1 box, staat nu in afslag bij de makro (hier in België toch)... :o
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...