Beatbrother's HT

Started by beatbrother, March 13, 2009, 17:03:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sol

Quote from: Durk on April 14, 2010, 10:34:14
een S4 voor de deur?  :D

Ik dacht een S5, toch? :)

Leuk optrekje trouwens!
Zal wel spannend zijn nu, aanvang van de bouw zal zeker niet meer lang op zich laten wachten. :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

neverywhere

Schitterend optrekje wordt dat.


Klein dingetje dat opvalt op tekening....ruimte voor 2 auto's onder afdak....door de ramen naar buiten kruipen of kunnen de deuren ook nog open?


O, hoeveel m3 wordt je huis?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beatbrother

Die carport gaat weg.
Dat gaat een dichte garage worden met een poort in en we zijn dus nu aan het onderzoeken
om die garage dan ook nog bij te onderkelderen. We moeten eigenlijk voor de drukkrachten zegt de ingenieur.
Dus er komt waarschijnlijk nog een 40m² bij in de kelder.
Totale bewoonbare opp van het huis zal ongeveer een 390 m²
De bouw van de kelder start half juli. Ik kijk er echt enorm naar uit en kan nie wachten.  :pompom:
Maar tzal allemaal een pokke dure bedoening worden en we zullen keuzes moeten maken
wat we wel of niet kunnen afwerken in het begin.  :nopompom:

roberti

Lijkt me echt geweldig een kavel kopen en dan een huis te laten bouwen naar eigen smaak.
Hoop dat ik dat ooit ook kan doen.
The game of life is hard to play, I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay, so this is all I have to say.

- Johnny Mandel

neverywhere

Quote from: beatbrother on April 14, 2010, 19:36:36
Die carport gaat weg.
Dat gaat een dichte garage worden met een poort in en we zijn dus nu aan het onderzoeken
om die garage dan ook nog bij te onderkelderen. We moeten eigenlijk voor de drukkrachten zegt de ingenieur.
Dus er komt waarschijnlijk nog een 40m² bij in de kelder.
Totale bewoonbare opp van het huis zal ongeveer een 390 m²
De bouw van de kelder start half juli. Ik kijk er echt enorm naar uit en kan nie wachten.  :pompom:
Maar tzal allemaal een pokke dure bedoening worden en we zullen keuzes moeten maken
wat we wel of niet kunnen afwerken in het begin.  :nopompom:

Het ziet er duur genoeg uit, dat klopt....En keuzes maken...ja ,inderdaad,sommige dingen moet je even een paar jaartjes laten rusten.....maareh....die ht ruimte komt er toch wel?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beatbrother

Quote from: neverywhere on April 14, 2010, 21:43:11
Het ziet er duur genoeg uit, dat klopt....En keuzes maken...ja ,inderdaad,sommige dingen moet je even een paar jaartjes laten rusten.....maareh....die ht ruimte komt er toch wel?

We hebben in het begin de keuze gemaakt bij de aankoop van de grond. We hebben tamelijk veel geld betaald voor zo een stukje grond in een doodlopende straat. Het stuk zelf is tamelijk groot. Dan heb je de keuze ofwel klein bouwen en alles afgewerkt hebben, maar ik bouw dan liever zo groot mogelijk en naderhand verder afwerken. Anders hadden we maar een kleiner stuk grond moeten kopen.
Die HT gaat er zeker komen en ik hoop zo snel mogelijk, want ik ga m ook voor m'n werk nodig hebben. Dus die moet er zo snel mogelijk komen heb ik tegen m'n vrouw gezegd.  :laugh: Ik weet nog niet als ze er helemaal mee akkoord is, maar ze heeft nog niet nee gezegd.  ;)

WickedGame


Robbert54

wauw! mooi ontwerp zeg die woning! werkelijk prachtig!

1 persoonlijk minpuntje. vind je het witte vlak niet wat groot?? wat zit er aan de andere kant van die muur??

Quote from: Sol on April 14, 2010, 17:21:59
Ik dacht een S5, toch? :)

Leuk optrekje trouwens!
Zal wel spannend zijn nu, aanvang van de bouw zal zeker niet meer lang op zich laten wachten. :thumbs-up:
leef jij ook nog??? ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Roger Black

Prachtig!! Er leuk zo, ben je wel een paar jaartjes zoet met verheugen, uizoeken etc..

Dat ís een S5 ja, ;D

Durk

heeft ie niet gewoon 4 deuren? dus een S4?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

beatbrother

Toch ook maar even reageren.  :P
Het is gene S5 en jammer genoeg ook gene S4.  :nowink:
Just an A4.  ;D


Durk

ah Ik had dus wel gelijk terzake van de vier deuren... Een A4-B8.. maar wel eentje met een behoorlijk heftig uiterlijk.. De dubbele 2 pijps uitlaat deed mij vermoeden dat het een S4 was.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sol

Quote from: The Vampire on April 14, 2010, 23:28:49
leef jij ook nog??? ;)

Ja, ik dacht, ik laat ook zo nu en dan maar weer iets van me horen. :D

Quote from: beatbrother on April 15, 2010, 09:51:14
Toch ook maar even reageren.  :P
Het is gene S5 en jammer genoeg ook gene S4.  :nowink:
Just an A4.  ;D



Wow, master of illusion.
De achterpartij deed mij echt vermoeden dat het een S5 is, de 4 portieren had ik nog niet opgemerkt.
Anyway, mooie bak! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Durk

Er zit een beetje lensvertekening is, derhalve leek hij lager en breder. De vier deuren zijn te zien aan de vier deurgrepen die op de foto van de achterkant ziet.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Roger Black

Ja ik dacht toch echt de daklijn van de A/S5 te herkennen!

Ghosty J

Mooi stulpje!
maarre had de videotheek nog geen bluray's die je hebt opgekocht? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

beatbrother

Quote from: Ghosty J on April 15, 2010, 14:59:47
Mooi stulpje!
maarre had de videotheek nog geen bluray's die je hebt opgekocht? :D

Nee.  :nopompom:
Er zal wel een reden zijn waarom dat ie failliet is gegaan hè. hehe
En als ze blue-ray hadden, dan zullen ze die zelf gehouden hebben of afzonderlijk hebben proberen te verkopen. Hoe zou je zelf zijn als je weet dat ze alles komen aanslaan ?  8)
Ik heb ook het gevoel dat ze ofwel alle laatste nieuwe hebben achtergehouden ofwel dat ze het laatste jaar - 2 jaar niet veel meer hebben bijgekocht.

Durk

ze zullen in België ook wel een actio pauliana hebben. Komt de curator dan wel achter; gewoon een opgaaf van de leverancier checken met de voorraad -/- verkochte BR -/- beschadigde BR's.

Dat soort klusjes mag ik altijd graag doen.  :D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

beatbrother

Quote from: Durk on April 16, 2010, 15:03:52
ze zullen in België ook wel een actio pauliana hebben. Komt de curator dan wel achter; gewoon een opgaaf van de leverancier checken met de voorraad -/- verkochte BR -/- beschadigde BR's.

Dat soort klusjes mag ik altijd graag doen.  :D

Ik weet alleen niet als ik daar veel aan heb, want ik heb gewoon een lot opgekocht van x-aantal DVD's.

Durk

Daar heb jij inderdaad helemaal niks aan..  ;)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

beatbrother

En we zijn weer vertrokken.  ;D
Het heeft even wat stilgelegen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niks gedaan hebben hè.  >:D
De eerste gesprekken zijn geweest voor het ontwerp van de HT.
Verder hebben we de kelder moeten vergroten op aanraden van de ingenieur. (kwestie van stabiliteit).
Dus daar kunnen we niet rouwig om zijn hè.  :bigsmile:
Een extra trap is bijgeplaatst en een extra ruimte is voorzien.

Gisteren hebben ze dan de grote bomen voor aan de straat neergehaald en de toplaag van de grond hebben ze weggehaald.
Planning : Deze week wordt de bouw uitgezet en de droogzuiging geplaatst
2 augustus = Begin van bouw van de kelder
9 augustus = Begin van bouw van het huis
Nu zal er (hopelijk) wat schot in de zaak komen.
Hier wat update-fotos.








HTip

Indrukwekkende plannen in de kelder. Tip voor de HT: 7 ipv 8 stoelen (3 voor en 4 achter) en achterste rij op een verhoging (ca. 20cm). Dan zit niemand elkaar in de weg en je hebt een sweetspot op de 1e rij ;)

Succes met de bouw!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo


Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks