The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Started by Jean Sibelius, May 25, 2008, 23:30:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


HTip

Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje :pompom: Nu is de puzzel compleet (op de versterking na, als ik zo lees) en heb je echt een ruimte om heeeeeeeeeeeeel trots op te zijn. Vorige keer vond ik het al gaaf, maar nu zal het plaatje wel helemaal af zijn. Nu snap je ook meteen waarom je een Stewartscherm hebt gekozen ;) Veel plezier alvast en over een klein maandje mag ik het ook meemaken 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Jean,

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst! Ik ben nu een BenQ PE8700 gewend :D dus ik ben bang dat ik ernstig in tranen uitbarst wanneer ik dat beeld ga aanschouwen.

( we laten het geluid even buiten beschouwing.. ;) )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

john2910


Bas Akkerman

Mocht ik ooit ook zoveel ruimte tot mijn beschikking hebben, dan kan ik hier al mijn inspiratie opdoen. Wat een ongelooflijk gave ruimte...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

CoSo


Etiennevh

Wij zeggen hier wel eens Tering Jantje, als iets heel mooi of bijzonder is.

Eigenlijk is dat nu wel op zijn plaats ;) Schitterend.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Kjelt


high-q

Gefeliciteerd met je nieuwe projector, scheelt weer dat je vrouw hem qua formaat nog mee vindt vallen :D
Ontzettend mooie foto-update ook weer!  :inlove:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Marco66

Dacht dat ik een leuk setje had  ;D
Prachtige ruimte en dito apparatuur!

Marco  :clapping:
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

WickedGame

Erg gaaf!!

In iedergeval alle loon naar werken! Ruimte is ook prachtig geworden.

Bas Akkerman

Ik heb je startpost even snel doorgelopen, zeer indrukwekkend. Alleen... projectlijder? Een Freudiaanse tikfout? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

treky22

O ... M ... G ... wat ziet het er zo gaaf uit  :headbanging:

De 1e keer dat ik daar binnenliep, was het nog een work in progress.
De keer daarna (HDMI-kabeltje  ::)) was er al geluid, maar nog geen beeld.
Dit klonk echt al lekker.

Echt een gaaf project, Jan. Hier ga je zeer zeer veel plezier van beleven  :music: :popcorn:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Maximus_Aurelius

Je zult nu wel niet meer uit de ruimte weg te slaan zijn of wel  :D

Geweldige ruimte.

Vordert het al betreft stereo?
Er staan trouwens leuke Duitse monoblokken(AudioNet) te koop in de markt. Die laten je Dynaudio's ook zingen  :D.

P.S. Ik heb afgelopen weekend de nieuwe C4's van Dynaudio gehoord op Lindemann 858 eindversterker, moet zeggen dat klonk echt heel mooi.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Deleted member

Wow wow wow, het wordt beter en beter bij je Jan! :worship: Heb ontzettend veel respect voor je inspanningen en 't resultaat! Veel kijk- en luisterplezier!!  O0

LittleNinja

Jammer dat Jan zelf niet meer in z'n topic komt... :-X :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Deleted member

Quote from: LittleNinja on November  7, 2012, 14:57:43
Jammer dat Jan zelf niet meer in z'n topic komt... :-X :D

Die zit natuurlijk lekker in z'n ruimte i.p.v. hier op 't forum al zou e.e.a. natuurlijk ook tegelijk kunnen tegenwoordig!  ;)

unknown

Kosten nog moeite gespaard zo te zien ;)

Ziet er echt top uit! :worship: :clapping:
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

Jean Sibelius

Allereerst iedereen bedankt voor de hele leuke reacties!

Goed om te zien en te lezen dat het project nog steeds gevonden, bekeken en gewaardeerd wordt. Achteraf gezien had ik nooit verwacht dat het zolang zou duren, maar dat is misschien maar goed ook, want mogelijk dat ik er nooit aan begonnen was ;D

Quote from: Etiennevh on October 31, 2012, 08:30:06
Een ander voordeel kan zijn het instellen van je versterkers via component. Althans, zo werkt mijn Marantz wel op de tv. Dan hoef je niet zo in de menu's te pielen. ;)

Maar weet niet of dat voor Jan van toepassing is.

Ik ook niet, maar de AV8 heeft een vrij uitgebreide menu structuur (waar ik vrijwel feilloos alles in kan vinden), maar dat mag ondertussen ook wel ;). Neemt niet weg dat de Oppo via het projectiescherm veel makkelijker te bedienen is, dus ik ga zeker nog even kijken wat de mogelijkheden zijn

Quote from: jaco on October 31, 2012, 11:39:25
Playstation 3 is ook HDMI, WII is component (veel beter dan composiet op een WII) Velodyne is composiet.
Als je de velodyne aan wilt sluiten, kun je al geen component meer aansluiten.

Kijk wel goed uit bij de aanschaf van een (voor)versterker. Ze kunnen niet allemaal omzetten van composiet, component input naar HDMI output. Een beetje scaler kan dat allemaal wel.

Het is in ieder geval iets om rekening mee te houden. Zoals reeds geschreven, ik ga de komende tijd vooral lekker genieten van de ruimte en dan komen mogelijk vanzelf dingen naar boven die nog verbetering behoeven. Acht afstandbedieningen is voorlopig het grootste 'irritatie punt', zodra dat is opgelost ga ik weer eens verder kijken.

Quote from: Martijn90 on November  3, 2012, 11:12:40
Wat ongelooflijk gaaf zeg, echt een prachtige ruimte en dito componenten! 8)

Quote from: Jumping Jack on November  3, 2012, 13:01:44
Mja, het blijft natuurlijk wat behelpen, zo'n hok...  :D

Ziet er echt waanzinnig uit, geniet er van! :worship:
Bedankt, gaat helemaal goed komen! :) Heb het afgelopen weekend Kung Fu Panda 2 (3D), Ice Age 3, Tron, Avatar en The Avengers gekeken. Is (erg) lang geleden dat ik zoveel film heb gekeken in zo'n korte periode, maar dat is een goed teken.

Quote from: hoekie on November  3, 2012, 13:05:52
In 1 woord: prachtig!
Quote from: Madhouse on November  3, 2012, 13:17:40
Jan, hier mag je met recht trots op zijn! Nu lekker genieten geblazen  ;)

Bedankt Hoekie en Roy! Roy, jij de komende paar weken nog heel veel succes en binnenkort kunnen jullie genieten van je eigen kleine wondertje 8).

Quote from: ArjanR1 on November  3, 2012, 13:32:36
Prachtige ruimte! :inlove:

Dank je Arjan! :)

Quote from: aklasse on November  3, 2012, 13:38:40
Dat is nou de hemel op aarde.

Lol. Thanks! Als de hemel er zo uit zou zien, wat doen we hier dan nog ;).

Quote from: -chiel- on November  3, 2012, 13:44:44
Wat een prachtige ruimte, ik zou er niet meer uit komen!

Bedankt Chiel. Het is me best aardig gelukt om me dit weekend in Confidence Mansion te verstoppen in de ruimte, maar helaas had mijn baas me deze week weer nodig.

Quote from: jan-rotterdam on November  3, 2012, 14:00:12
:worship:  :clapping:  :worship:  :clapping:  :worship:

Groeten Jan

Hopelijk blijft deze reactie als je hier bent geweest ;)

Quote from: larzie on November  3, 2012, 14:12:25
En toch had je spiderman aan t plafond moeten plakken :P

Het kan nog steeds, maar ik twijfel nog een beetje ;).

Quote from: R on November  3, 2012, 17:31:57
Brrr. wat gaaf!

Dank je R, maar ik weet zeker dat jij de sfeer van de ruimte nog beter over kan brengen met jouw fotografie kunsten! Stuur je zodirect een nieuwe PM.

Quote from: HTip on November  3, 2012, 17:50:28
Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje :pompom: Nu is de puzzel compleet (op de versterking na, als ik zo lees) en heb je echt een ruimte om heeeeeeeeeeeeel trots op te zijn. Vorige keer vond ik het al gaaf, maar nu zal het plaatje wel helemaal af zijn. Nu snap je ook meteen waarom je een Stewartscherm hebt gekozen ;) Veel plezier alvast en over een klein maandje mag ik het ook meemaken 8)

Hoi Philip. Bedankt voor je leuke reactie! Het speeltje blijkt ondertussen (in combinatie met de rest) de kers op de taart te zijn. Ben echt waanzinnig blij met de projector en hoe deze presteert in de ruimte (reactie van Bjorn was ook meteen: "dan zie je wat Stewart doet"). Tot volgende maand, en zoals je al schreef na jouw recente bezoek, het is heel moeilijk om de sfeer van de ruimte te pakken met een paar foto's (dus langskomen is een betere optie).

Quote from: LittleNinja on November  3, 2012, 19:02:33
Jean,

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst! Ik ben nu een BenQ PE8700 gewend :D dus ik ben bang dat ik ernstig in tranen uitbarst wanneer ik dat beeld ga aanschouwen.

( we laten het geluid even buiten beschouwing.. ;) )

Hoi Dennis. Hopelijk vind je het beeld niet zo slecht dat je gaat huilen als je hier komt. Het 'overall' plaatje (beeld + geluid) valt voor mij in ieder geval op zijn plek. Ben erg benieuwd hoe je het vindt qua beeld en geluid.

Quote from: john2910 on November  3, 2012, 19:08:57
Echt prachtig :o

Dit is genieten zo een ruimte.. :popcorn:

Dank je John! Het voelt nog steeds onwerkelijk als ik in de ruimte zit.

Quote from: Bas Akkerman on November  3, 2012, 20:52:43
Mocht ik ooit ook zoveel ruimte tot mijn beschikking hebben, dan kan ik hier al mijn inspiratie opdoen. Wat een ongelooflijk gave ruimte...

Hoi Bas en bedankt voor je compliment! Ik heb mijn ultieme ruimte zo'n 10 jaar geleden gezien op Internet en sindsdien heeft dat beeld me niet meer losgelaten. Mocht het ooit zover komen, gebruik deze ruimte en al mijn overwegingen ter inspiratie, maar er zijn ó zoveel mooie ruimtes hier op het forum te vinden met allemaal hun eigen uitgangspunten en filosofie. Maar als ik het over mocht doen..., dan zou ik exact hetzelfde doen (maar dan waarschijnlijk iets sneller).

Quote from: CoSo on November  4, 2012, 09:35:55
allemachtig prachtig  :wub: :inlove: :wub: wat een mooi ruimte.

Thanks! Maar ik vind jouw oplossing met de voorzet muur om alles weg te werken ook heel erg mooi geworden (en praktisch)!

Quote from: Etiennevh on November  4, 2012, 10:07:11
Wij zeggen hier wel eens Tering Jantje, als iets heel mooi of bijzonder is.

Eigenlijk is dat nu wel op zijn plaats ;) Schitterend.

Bedankt Etienne. Zal wel toeval zijn dat bijna iedereen die me beter kent 'Jantje' noemt. Maar houd dit beeld vast tot binnenkort en hopelijk blijft het dan nog steeds ;).

Quote from: Kjelt on November  4, 2012, 13:43:10
Ja echt prachtig  :thumbs-up:

Bedankt! Die tweede sub laat nog even op zich wachten, maar wie weet...

Quote from: high-q on November  4, 2012, 14:06:21
Gefeliciteerd met je nieuwe projector, scheelt weer dat je vrouw hem qua formaat nog mee vindt vallen :D
Ontzettend mooie foto-update ook weer!  :inlove:

Bedankt en ben er onwijs blij mee. Ik heb inderdaad geluk met mijn vrouwtje, maar af en toe moet je het ook een beetje afdwingen >:D

Quote from: Marco66 on November  4, 2012, 19:13:55
Dacht dat ik een leuk setje had  ;D
Prachtige ruimte en dito apparatuur!

Marco  :clapping:

Heb je mijns inziens ook en bedankt voor je compliment!

Quote from: WickedGame on November  4, 2012, 19:47:30
Erg gaaf!!

In iedergeval alle loon naar werken! Ruimte is ook prachtig geworden.

Een korte samenvatting en in een notendop de stappen die ik heb genomen en de keuzes die ik heb gemaakt om dit te realiseren ter inspiratie van iedereen die ook zoiets wil bouwen.

Is overigens geen tikfout. De mensen die op dat lijstje staan hebben met name de eerste 2 jaar hun input geleverd (muv Antoin S, die me nog regelmatig helpt). Stuk voor stuk mensen die hun vakgebied verstaan, maar niet het overzicht hebben van het totaal plaatje. Zelfs als je er bovenop zit gebeuren er af en toe onverwachtse dingen, die instantaan opgelost moeten worden. Als je dan een drukke baan hebt, de tuin opnieuw aanlegt, 2 post-academische studies volgt en dit project in het gereel moet houden, want wordt leiden echt 'lijden'. Is voor mij ook wel een wijze les geweest en ik houd nu soms bewust dingen af en ik probeer gedoseerd te werk te gaan. Toen dat voorbij was en ikzelf weer 'In charge' was werd het een project om te ontspannen, alhoewel ik dan af en toe nog steeds erg drukke weken had om voortgang te boeken. Mischien ook nog wel even een punt van bezinning... Begrijp me niet verkeerd, ik ben onwijs blij en gelukkig met de realisatie van deze ruimte, maar het zijn vier hele intensieve jaren geweest en dat is wel wat ik nog mee wil geven aan iedereen die denk: "o ja, leuk dat wil ik ook". Maar mocht je de stap toch willen nemen, aarzel dan vooral niet om me te benaderen.

Quote from: treky22 on November  5, 2012, 19:41:20
O ... M ... G ... wat ziet het er zo gaaf uit  :headbanging:

De 1e keer dat ik daar binnenliep, was het nog een work in progress.
De keer daarna (HDMI-kabeltje  ::)) was er al geluid, maar nog geen beeld.
Dit klonk echt al lekker.

Echt een gaaf project, Jan. Hier ga je zeer zeer veel plezier van beleven  :music: :popcorn:

Bedankt Huib. Je bent inderdaad een van de weinige die de ruimte al tweemaal heeft bezocht, maar zowel qua geluid als beeld is er ondertussen nog een leuke sprong voorwaarts gemaakt.

Quote from: Maximus_Aurelius on November  6, 2012, 19:18:57
Je zult nu wel niet meer uit de ruimte weg te slaan zijn of wel  :D

Helaas wel, maar het is fijn dat de ruimte klaar is en er direct een film gekeken kan worden en/of muziek geluisterd kan worden indien gewenst. Komende zondag 'de vuurdoop' als er een paar mede liefhebbers op bezoek komen om een indruk te krijgen van het eindresultaat.

Quote from: Maximus_Aurelius on November  6, 2012, 19:18:57
Geweldige ruimte.

Vordert het al betreft stereo?
Er staan trouwens leuke Duitse monoblokken(AudioNet) te koop in de markt. Die laten je Dynaudio's ook zingen  :D.

P.S. Ik heb afgelopen weekend de nieuwe C4's van Dynaudio gehoord op Lindemann 858 eindversterker, moet zeggen dat klonk echt heel mooi.

Zoals eerder geschreven tot nu toe weinig gehoord wat me echt kan bekoren en ik moet concluderen dat de combinatie Parasound JC-1 / Dynaudio Confidence C4 erg goed is voor het geld. Heb van Bjorn nogmaals expliciet het advies gekregen om ook eens verder te kijken naar het front-end in plaats van alleen maar naar de eindversterking. Dit had ik natuurlijk al gedaan met de DAC's en voorversterkers die ik recentelijk hier heb gehad, maar als ik kosten/baten in het achterhoofd houd..., dan lijkt een nieuw front-end een grotere verbetering per Euro op te kunnen leveren. Voorlopig heb ik ook weer een wensenlijstje van Angelie onder mijn ogen geschoven gekregen en die moet ik ook tevreden houden ;). Maar ik blijf zoeken (als deel van de hobby) en zodra ik iets tegenkom wat significant beter en betaalbaar is, dan kan het snel gaan in 'huize Sibelius'.

Quote from: Antoine on November  7, 2012, 13:18:41
Wow wow wow, het wordt beter en beter bij je Jan! :worship: Heb ontzettend veel respect voor je inspanningen en 't resultaat! Veel kijk- en luisterplezier!!  O0

Bedankt Antoine en dat gaat helemaal goedkomen!

Quote from: LittleNinja on November  7, 2012, 14:57:43
Jammer dat Jan zelf niet meer in z'n topic komt... :-X :D

Quote from: Antoine on November  7, 2012, 15:06:14
Die zit natuurlijk lekker in z'n ruimte i.p.v. hier op 't forum al zou e.e.a. natuurlijk ook tegelijk kunnen tegenwoordig!  ;)

Ik zou wel willen, maar ik heb het afgelopen weekend de nodige uren in de ruimte doorgebracht, maar daarna weer 'back to business'. Gisteren de basiscursus afgerond met Bartók (= een paar weken achter elkaar drie maal per de week naar de hondtraining) en dat hakt er behoorlijk in, maar het heeft zijn vruchten afgeworpen (Bartók is nu 'doggy certified'). Verder afgelopen week naar de 'real thing' geweest in het Frits Philips Muziek centrum (zie foto). Tja, ... hier klinkt het beter 8) ;) (= NOT)

Quote from: unknown on November  7, 2012, 16:35:29
Kosten nog moeite gespaard zo te zien ;)

Ziet er echt top uit! :worship: :clapping:

Thx Unknown! Dit is inderdaad wel het uitgangspunt, direct vanaf het begin, geweest bij de realisatie van deze ruimte, maar het blijft tot het laatst toe spannend of alle verwachtingen waar worden gemaakt.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

Je heb van die ruimtes,dat je zegt...já wow..!dit is het hellemaal!
Petje af  :worship:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Wat ik altijd zo op prijs kan stellen in dit topic is dat je ondanks de enorme hoeveelheid reacties toch eigenlijk altijd wel de tijd neemt om op iedereen afzonderlijk te reageren. Respect daarvoor 8) (je ruimt is al zo vaak de hemel in geprezen ;))
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijnst1990

Quote from: Christiaan S on November  9, 2012, 21:25:54
Wat ik altijd zo op prijs kan stellen in dit topic is dat je ondanks de enorme hoeveelheid reacties toch eigenlijk altijd wel de tijd neemt om op iedereen afzonderlijk te reageren. Respect daarvoor 8) (je ruimt is al zo vaak de hemel in geprezen ;))
+1 valt mij ook altijd op, erg leuk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Sonic Circle

Quote from: Jean Sibelius on November  9, 2012, 19:06:15
Heb het afgelopen weekend Kung Fu Panda 2 (3D), Ice Age 3, Tron, Avatar en The Avengers gekeken. Is (erg) lang geleden dat ik zoveel film heb gekeken in zo'n korte periode, maar dat is een goed teken.

Groeten, Jan

Jan, hoe vond je Tron? Qua surround en audio ervaring (ook beeld trouwens) is die zo intens. Heb nu nog spijt dat ik tijdens mijn laatste M&G aangaf daar niet zo'n zin in te hebben. Erg naief.

Een film die ik je wil aanraden is Inception. Cinematografisch en qua audio en beeld echt referentiemateriaal. Het verhaal spreekt mij daarnaast ook enorm aan. Ook zo'n film waarbij ik in mijn ruimte gedurende de hele film op het puntje van mijn stoel zit en na 2,5 uur het gevoel heb dat er een trein over me heen gereden is. Zo intens, zeg maar (gebeurd in de film overigens ook bijna :D).