Sol's LivingRoom HT

Started by Sol, December 28, 2007, 15:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

...

...
0 (0%)
...
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Sol

Quote from: Fico on January 24, 2008, 01:00:57
Proficiat met je meubel :)

Zelf moet ik nog even wachten, want hij komt tegelijk met de Denon. ;)
Maar... Dat hoeft ook niet meer al te lang op zich te laten wachten. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mgwlee

aldenkamp Q6150 die heb ik ook.
Welk kleur heb je hem genomen? de mijne is in het zwart.
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

Sol

Quote from: mgwlee on January 24, 2008, 12:36:42
aldenkamp Q6150 die heb ik ook.
Welk kleur heb je hem genomen? de mijne is in het zwart.

Ik heb hem in hoogglans zwart genomen.
Weet jij of het glazen plateautje ( onderste ) verstelbaar is, of is dit een vaste maat?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on January 24, 2008, 14:10:37
Ik heb hem in hoogglans zwart genomen.
Weet jij of het glazen plateautje ( onderste ) verstelbaar is, of is dit een vaste maat?
hoi SOL heb nog even voor je gekeken net. en de plateau is voor zover ik weet niet verstelbaar. volgens mij was dit wel op de iets grotere versie als die jij hebt, kan dat??

heb je de Isotek Mira nog gehouden?? heb je er nou nog veel profijt van?? ik zit namelijk aan te denken om hem ook te bestellen. zal mooi gaan bij mijn Pioneer LX!! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: Robbert54 on January 24, 2008, 14:21:09
hoi SOL heb nog even voor je gekeken net. en de plateau is voor zover ik weet niet verstelbaar. volgens mij was dit wel op de iets grotere versie als die jij hebt, kan dat??
Zou best kunnen. Ach, ik zie het over een weekje wel, als alles binnen is. Maar als het goed is moet de 3808 er net in passen.
Over de 3808 gesproken.. Heb je al enig idee welke receiver het voor jou gaat worden / Heb je de speakers al besteld?

Quote from: Robbert54 on January 24, 2008, 14:21:09
heb je de Isotek Mira nog gehouden?? heb je er nou nog veel profijt van?? ik zit namelijk aan te denken om hem ook te bestellen. zal mooi gaan bij mijn Pioneer LX!! ;D

Ik heb hem gehouden, ja. Met de Mira ertussen merk ik in elk geval dat er ook veel minder ruis in het beeld zit, en het kijkt gewoon net even iets prettiger ( veel 'rustiger' beeld ). Zijn geld gewoon waard, en i.c.m. jouw Pio ook zeker aan te raden. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Ik had gehoopt vandaag verlossend nieuws te krijgen van Vincent, maar het is helaas weer tegengevallen. :(
Zoals al te zien is in mijn signature, heeft dit keer de Denon een flinke vertraging opgelopen.
Vincent heeft vandaag even contact gehad met de heren van Denon. Van hun heeft hij te horen gekregen dat ze verwachten de receiver in februari te kunnen shippen. Maar er wordt tevens verwacht dat het eerder eind februari zal worden dan al in het begin des maands.

Wederom kan het lange wachten beginnen... Beetje jammer!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

qinq

Pas je op dat je niet aan het lijntje wordt gehouden. De vertragingen stapelen maar op.

TheSpeedSkater

Kun je hem bij andere zaken wel al krijgen? Of is er een "Denon probleem"?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Robbert54

Quote from: Sol on January 24, 2008, 15:29:43
Zou best kunnen. Ach, ik zie het over een weekje wel, als alles binnen is. Maar als het goed is moet de 3808 er net in passen.
Over de 3808 gesproken.. Heb je al enig idee welke receiver het voor jou gaat worden / Heb je de speakers al besteld?

Ik heb hem gehouden, ja. Met de Mira ertussen merk ik in elk geval dat er ook veel minder ruis in het beeld zit, en het kijkt gewoon net even iets prettiger ( veel 'rustiger' beeld ). Zijn geld gewoon waard, en i.c.m. jouw Pio ook zeker aan te raden. ;)

sow... balen he. nog een dikke maand wachten dus :-\ ik voel een korting aankomen ;D

ik ben er zo goed als uit! ik ga sowieso voor de CM7 van B&W en dan later een keer de CM1 als rears. en de receiver word hoogstwaarschijnlijk de Denon. loop nu alleen nog te twijfelen over de kleur. maar ja das een luxe probleem he >:D :P
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: Robbert54 on January 24, 2008, 20:12:48
sow... balen he. nog een dikke maand wachten dus :-\ ik voel een korting aankomen ;D

ik ben er zo goed als uit! ik ga sowieso voor de CM7 van B&W en dan later een keer de CM1 als rears. en de receiver word hoogstwaarschijnlijk de Denon. loop nu alleen nog te twijfelen over de kleur. maar ja das een luxe probleem he >:D :P

Ik zou geen zwarte nemen, als ik jou was! Duurt veel te lang... :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

chulin

Quote from: Robbert54 on January 24, 2008, 20:12:48
sow... balen he. nog een dikke maand wachten dus :-\ ik voel een korting aankomen ;D

ik ben er zo goed als uit! ik ga sowieso voor de CM7 van B&W en dan later een keer de CM1 als rears. en de receiver word hoogstwaarschijnlijk de Denon. loop nu alleen nog te twijfelen over de kleur. maar ja das een luxe probleem he >:D :P

JEJE Robbert!!!!!!!!! De Lotto gewonnen?  :o
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Sol

Quote from: qinq on January 24, 2008, 20:03:55
Pas je op dat je niet aan het lijntje wordt gehouden. De vertragingen stapelen maar op.

Quote from: TheSpeedSkater on January 24, 2008, 20:11:15
Kun je hem bij andere zaken wel al krijgen? Of is er een "Denon probleem"?

Ik zal binnenkort inderdaad eens informeren bij Penhold o.i.d., begint me beetje te lang te duren!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

#87
Quote from: chulin on January 24, 2008, 20:16:09
JEJE Robbert!!!!!!!!! De Lotto gewonnen?  :o
haha was het maar waar!! gewoon hard werken en veel patat verkopen ;D ;D ;D ik woon nog thuis he ;) en is wel een plan van een paar maand ::) en wil het gewoon in 1x goed doen natuurlijk ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

DJ-Foxx

#88
Hoi Sol,

mooie aankoop man!!

de AVR3808 beschikt namelijk ook over een dlna certificaat. houd in dat hij werkt met linux, mac en windows
twonky media server draait er perfect op. ;)

Foxx

chulin

Quote from: Robbert54 on January 24, 2008, 20:29:47
haha was het maar waar!! gewoon hard werken en veel patat verkopen ;D ;D ;D ik woon nog thuis he ;) en is wel een plan van een paar maand ::) en wil het gewoon in 1x goed doen natuurlijk ;D

HAHA....... ;D

mijn excuses SOl voor de OFFTOPIC  :-*
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

jaapaap

Vette setup!  8)
Ziet er mooi uit.

Zijn je speakers nu al ingespeeld? Bij mij duurde dit toch wel een week of 4/5.

Ik zit zelf ook te denken om die isotek aan te schaffen: wat is je ervaring dr mee tot nu toe?
Merk je veel verschil met en zonder filter?

genietse!

Sol

Quote from: DJ-Foxx on January 24, 2008, 20:30:21
Hoi Sol,

mooie aankoop man!!

de AVR3808 beschikt namelijk ook over een dlna certificaat. houd in dat hij werkt met linux, mac en windows
twonky media server draait er perfect op. ;)

Foxx

Thanx!

Heb zelf nog geen ervaring met Twonky, heb tot nu toe TVersity gebruikt. Vind af en toe wel dat TVersity erg traag is, bijvoorbeeld bij het vernieuwen van je Library. Alleen al bij één HD film ( ca. 8 GB ) duurt dit al eeeeeeuwen. Erg irritant, imo.

Quote from: jaapaap on January 24, 2008, 21:23:00
Vette setup!  8)
Ziet er mooi uit.

Zijn je speakers nu al ingespeeld? Bij mij duurde dit toch wel een week of 4/5.

Ik zit zelf ook te denken om die isotek aan te schaffen: wat is je ervaring dr mee tot nu toe?
Merk je veel verschil met en zonder filter?

genietse!

Thanx again. :D

Ik denk dat ze nog niet helemaal ingespeeld zijn, maar ze beginnen wel steeds lekkerder te klinken. Ik denk dat ze er nu zo ongeveer 200 uur op hebben zitten ( misschien iets meer ). Ik verwacht als ik straks de Denon heb, ze hierop ook beter zullen gaan klinken. :D

Mijn ervaring met de IsoTek is prima. Ik gebruik hem i.c.m. het IsoTek Premium netsnoer. En ik moet zeggen dat er met gebruik van de IsoTek toch minder ruis en storingen in het beeld zitten. Kleuren zien er net wat levendiger uit, en het beeld is rustiger. Een aanradertje. ;)

Quote from: chulin on January 24, 2008, 20:37:52
HAHA....... ;D

mijn excuses SOl voor de OFFTOPIC  :-*

Is al goed, maar je hoeft geen :-* te geven hoor... >:D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mgwlee

Quote from: Sol on January 24, 2008, 14:10:37
Ik heb hem in hoogglans zwart genomen.
Weet jij of het glazen plateautje ( onderste ) verstelbaar is, of is dit een vaste maat?

het onderste plaatje ligt na genoeg op de bodem.
Dit is dus een vaste maat.
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

Sol

Quote from: mgwlee on January 25, 2008, 11:53:12
het onderste plaatje ligt na genoeg op de bodem.
Dit is dus een vaste maat.

Oké, dat wordt dus knutselen met een goede fan.
Ben namelijk een beetje bang dat de Denon net iets te weinig ademruimte zal hebben bovenop.
Ik heb al na zitten denken, maar zou het mogelijk zijn om een goede PC fan op de 12V trigger output van de 3808 aan te sluiten?

Hoe bevalt het meubel trouwens? ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

WickedGame

Net even je bestelde meubel op internet gekeken en moet zeggen een gelikt stukje meubelwerk. Toppie hoor :) Uberhaupt je hele setup is erg mooi geworden en ben benieuwd naar je eind resultaat.

Sol

Thanx! ;D

Ik zal alleen nog even moeten wachten, want mijn Denon heeft nogal een flinke vertraging opgelopen.
Maar goed, bij die tijd zal ik wel een berg foto's posten hier. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mgwlee

Quote from: Sol on January 25, 2008, 13:18:12
Oké, dat wordt dus knutselen met een goede fan.
Ben namelijk een beetje bang dat de Denon net iets te weinig ademruimte zal hebben bovenop.
Ik heb al na zitten denken, maar zou het mogelijk zijn om een goede PC fan op de 12V trigger output van de 3808 aan te sluiten?

Hoe bevalt het meubel trouwens? ;D

de meubel bevalt me prima. Hij word inelkaar geleverd en hij is best wel zwaar maar dat merk je zelf wel.
Het enige wat je moet doen is de 2 platen op de meubel bevestigen en dat si super simpel.

veel plezier ermee....
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

Sol

Quote from: mgwlee on January 25, 2008, 14:13:02
de meubel bevalt me prima. Hij word inelkaar geleverd en hij is best wel zwaar maar dat merk je zelf wel.
Het enige wat je moet doen is de 2 platen op de meubel bevestigen en dat si super simpel.

veel plezier ermee....

Wat dit betreft hoor / zie ik heel erg tegenstrijdige berichten. Volgens Vincent en mijn vriendin moet ik het ding zelf volledig monteren. Zelf heb ik ze ook ooit in de doos gezien. Net zo groot als een pallet, alleen breder. Zag eruit alsof het gewoon gemonteerd was dus. Ach, ik zie het zelf wel... ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mgwlee

Quote from: Sol on January 25, 2008, 19:24:38
Wat dit betreft hoor / zie ik heel erg tegenstrijdige berichten. Volgens Vincent en mijn vriendin moet ik het ding zelf volledig monteren. Zelf heb ik ze ook ooit in de doos gezien. Net zo groot als een pallet, alleen breder. Zag eruit alsof het gewoon gemonteerd was dus. Ach, ik zie het zelf wel... ;D

het is gemonteerd omdat Aldenkamp alleen maar de spullen zo leveren.
Mijn neef heeft die meubel ook en ook bij hem was hij gewoon gemonteerd.
Pioneer PDP-508XD; Pioneer DV-600AV-K; Klipsch speakers: SF-1, SS-1 en de CC-1; subwoofer klipsch KSW-10
Pioneer receiver VSX-LX70 en Klipsch boxen RF-82
NIEUW: Blu-ray spler Pioneer LX-52

Sol

Eindelijk, ik kan weer lachen! ;D Eindelijk is het dan zover. 8)

Zojuist rond 20:15 een telefoontje gehad van een medewerker van Smits ( Vincent was er blijkbaar niet? :P ), met de mededeling dat het meubel én de receiver reeds binnen zijn. Meteen een afspraak gemaakt, volgende week dinsdag kan ik mijn spullen verwachten. ;D

Valt gelukkig nog net in mijn carnavalsvakantie, zodat ik meteen nog aan de slag kan zodra alles binnen is. Dus... photo's are on the way!! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.