RvD zijn setje (Titan frontstage en Trinnov)

Started by RvD, July 24, 2007, 20:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vik

De fronts die matchen (afmetingen drivers) met de center zijn de Titans VIII:

http://www.aurumspeakers.com/75-AURUM-Speakers/91-AURUM-TITAN-VIII.html


Type:   3-way
Design principle:   pressure chamber/bass
Nominal/music power (W):   300/500 W
Frequency response (Hz):   16...65.000 Hz
Crossover frequency (Hz):   250/2.700 Hz
Efficiency (dB/1W/1m):   90 dB
Impedance (Ohm):   4...8
Tweeter:   Aluminium ribbon
Midrange:   170 mm Ø ALTIMA®
Woofer:   2x260 mm Ø ALTIMA®
Maße (H x B x T) in cm:   139 x31 x 57.85 cm
Weight in kg:   88 kg



Quote from: Maikel_audionerd on September  4, 2014, 21:42:45
<droolmodus>Goeie genade zeg, die middentoner is net zo groot als mijn woofers in m'n fronts. M'n subs zijn kleiner dan de subs in deze Center. Hoe groot zijn je woofers in je fronts wel niet ??  :blush:  </droolmodus>

Geweldig   ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Het oude meubel is aangepast naar de nieuwe situatie en dus de Aurum Base Titan in gebruik kunnen nemen.

Het enige wat ik kan zeggen om het kort samen te vatten WOW wat is dat een toevoeging eindelijk weer een center na 3 maanden zonder gespeeld te hebben. Dit is echt een hele mooie en geeft ook enorm veel druk je voelt hem echt met een explosie bijvoorbeeld. Dit had ik al eens terug gezien in een review van Lars Mette dat je deze center in je maag kunt voelen.  8) De surround bubble is nu ook echt een enorm verschil tegenover de oude set. De subwoofer is er helaas nog niet die komt volgende week bij de dealer binnen en hoop hem dezelfde week nog in huis te hebben.

Hier 2 foto's van hoe je een grote center kunt integreren in je woonkamer. Onder de center ligt een rubberen matje om trillingen te voorkomen deze werd standaard mee geleverd door Aurum in de doos tot mijn verbazing.


Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Netjes "weg" gewerkt  :D

Heb je de bass poort afgesloten?


Quote from: RvD on September 12, 2014, 14:43:25
Het oude meubel is aangepast naar de nieuwe situatie en dus de Aurum Base Titan in gebruik kunnen nemen.

Het enige wat ik kan zeggen om het kort samen te vatten WOW wat is dat een toevoeging eindelijk weer een center na 3 maanden zonder gespeeld te hebben. Dit is echt een hele mooie en geeft ook enorm veel druk je voelt hem echt met een explosie bijvoorbeeld. Dit had ik al eens terug gezien in een review van Lars Mette dat je deze center in je maag kunt voelen.  8) De surround bubble is nu ook echt een enorm verschil tegenover de oude set. De subwoofer is er helaas nog niet die komt volgende week bij de dealer binnen en hoop hem dezelfde week nog in huis te hebben.

Hier 2 foto's van hoe je een grote center kunt integreren in je woonkamer. Onder de center ligt een rubberen matje om trillingen te voorkomen deze werd standaard mee geleverd door Aurum in de doos tot mijn verbazing.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

RvD

Nee de achterkant is compleet open van het meubel en de speaker heeft ook nog steeds flink wat adem ruimte.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Maikel_audionerd

Ik blijf t waanzinnig vinden
Die grote eindbakken lijken nu wel heel erg klein hahaha
Geniet ervan!
Wat was je eerste film na t aansluiten?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

RvD

Thanks het genieten gaat zeker lukken.

Als eerst de HT forum demo disc gebruikt om wat heftige scenes te testen. Daarna The Dark Knight maar weer eens gekeken was een leuke ervaring.  ;D

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Maikel_audionerd

Quote from: RvD on September 13, 2014, 08:57:17
Thanks het genieten gaat zeker lukken.

Als eerst de HT forum demo disc gebruikt om wat heftige scenes te testen. Daarna The Dark Knight maar weer eens gekeken was een leuke ervaring.  ;D

:thumbs-up:
Goed idee, die ga ik ook weer eens kijken  :popcorn:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

RvD

Vandaag de Quadral Aurum Orkus R subwoofer ontvangen, dit is een geweldige match met de rest van de set. Met film echt een enorme impact en met muziek ook een mooie aanvulling dit weekend nog wat verder fine tunen.  :)

Foto's




Technische Daten:

Typ: aktiver Subwoofer
Prinzip: Bassreflex, downfire
Nenn-/Musikbelastbarkeit (W): 500/600 W
Übertragungsbereich (Hz): 20...200 Hz
Übergangsfrequenz (Hz): 50...240 Hz 
Tieftöner: 320 mm Ø
Eingangsempfindlichkeit (mV): 250 mV
Stand-By-Schaltung: ja, energiesparend
Phase: 0...180°
Versorgungsspannung (V): 115/230 ~ umschaltbar umschaltbar
Maße (H x B x T) in cm: 47,3 x 40 x 50 cm
Gewicht in kg: 31,6 kg
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Je bent lekker bezig!  Veel plezier!  :smile:  :headbanging:



Quote from: RvD on September 19, 2014, 19:42:51
Vandaag de Quadral Aurum Orkus R subwoofer ontvangen, dit is een geweldige match met de rest van de set. Met film echt een enorme impact en met muziek ook een mooie aanvulling dit weekend nog wat verder fine tunen.  :)

Foto's




Technische Daten:

Typ: aktiver Subwoofer
Prinzip: Bassreflex, downfire
Nenn-/Musikbelastbarkeit (W): 500/600 W
Übertragungsbereich (Hz): 20...200 Hz
Übergangsfrequenz (Hz): 50...240 Hz 
Tieftöner: 320 mm Ø
Eingangsempfindlichkeit (mV): 250 mV
Stand-By-Schaltung: ja, energiesparend
Phase: 0...180°
Versorgungsspannung (V): 115/230 ~ umschaltbar umschaltbar
Maße (H x B x T) in cm: 47,3 x 40 x 50 cm
Gewicht in kg: 31,6 kg
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

treky22

Ik heb je topic pas doorgelezen, en ben het nu een beetje aan het volgen  ::)

Wat een supergave set!! Zeker omdat er eindelijk ook iemand met Quadral speelt  :music:
Ik dan met wat oudere speakers, maar toch.

Volgens mij woon je niet echt in de buurt, anders ...... 8)

Heel veel luisterplezier met deze hele mooie set  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

RvD

Ik woon geloof ik dichterbij dan je denkt... Jij regio Eindhoven geloof ik daar woon ik een 40km vanaf op de grens van Limburg en Brabant.  ;) Mocht je een keer de nieuwe serie willen ervaren dan ben je welkom.

Thanks voor het compliment !
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

vik

Hou er rekening mee dat een bezoekje vaak uitloopt op een virus  ;D


Quote from: treky22 on September 20, 2014, 11:32:25
Ik heb je topic pas doorgelezen, en ben het nu een beetje aan het volgen  ::)

Wat een supergave set!! Zeker omdat er eindelijk ook iemand met Quadral speelt  :music:
Ik dan met wat oudere speakers, maar toch.

Volgens mij woon je niet echt in de buurt, anders ...... 8)

Heel veel luisterplezier met deze hele mooie set  :headbanging:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

treky22

Hopelijk kan ik dat virus dan nog even uitstellen  ;D

Van dat aanbod maak ik heel graag gebruik.
Verder via pm regelen?
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

RvD

Is goed stuur maar een pm.

Hoop ook dat het gaat lukken met het virus voor je.  ;D
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

De sub inregelen viel me zwaar tegen zonder DSP, ik heb wel even Audessey XT32 getest maar de hele set stort in elkaar. Waar zijn de details en dynamiek gebleven ? het is gewoon één grote brei.

Ik speelde voor aanschaf van de sub al met het idee om een Anti-mode aan te kopen om als DSP te gebruiken. Het is de Dual core 2.0 geworden omdat ik deze tweedehands tegen kwam voor een redelijke prijs en dat alles mooi zichtbaar is op de display. Ook de optie om 2 subwoofers apart in te kunnen regelen en dat elkaar aanvullen sprak me erg aan. Mijn doel in de toekomst is om nog eens een tweede sub bij te plaatsen want schijnt een nog mooier effect te geven.

Ook meteen 2 nieuwe interlinks voor tussen de sub en anti-mode en voor tussen de anti-mode en preamp namelijk de Funk BS-2.

Om de interne DSP van de oude sub te vergelijken dit was een Velodyne SPL-1500R met inregelen gaf deze 3x een flinke bass kick en dan ging de sub het berekenen. De Anti-mode 2.0 loopt het hele frequentie gebied door en meet eerst de ruimte. Daarna kun je op het display zien wat er aangepast is. De laagweergave klinkt echt strak nu en vult alles perfect aan met films. Voor 2.0 stereo gebruik ik geen sub mijn fronts gaan zelf ook al tot 20hz in het laag.

Plaatje erbij.  ;)

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

morca

Mooie set zo  :thumbs-up:
Beter dat de AM2 ze werk zo goed doet,maar jij had ook al ADSY problemen.
Er duiken er steeds meer op van de XT 32 versie,beetje jammer.
Maar goed, de AM 2 heeft het voor je opgelost  :)

dream1

Ik had al een tijdje contact met Rudi via de mail en had me uitgenodigd om een keer te komen luisteren naar zijn set.
Heb al verschillende luidsprekers gehoord de afgelopen weken dus kon wel vergelijken met andere merken.

Eerst bij binnenkomst een bak koffie met een koek erbij en daarna kwam het (luister)plezier.
We zijn begonnen met Top 40 muziek wat klinken die Quadral Vulkan´s lekker zeg zowel in het hoog als in het laag.

Daarna een demo disc geluisterd ik was verkocht en vooral die centerspeakers niet normaal ik weet deze kost maar is het ook zeker waard.
Ook hebben we ook nog mijn eigen muziek geluisterd het leek net of we live in een concert zaten ;).
Het was een mooie ervaring weet nu ook welke hoofdspeakers binnenkort in mijn woonkamer komen te staan.

Rudi ik wil je nogmaals bedanken voor je gastvrijheid (ook je ouders natuurlijk)
We houden contact 8)

RvD

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Hopelijk ben je ook zeer snel eigenaar van een setje Quadral Vulkan VIIIR.  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

Sub verandering van Quadral Aurum Orkus R naar Rythmik F15HP.

Voordat ik de Orkus kocht ook al met Rythmik bezig geweest maar de kosten waren toch hoog om er eentje te laten komen. Het bleef toch knagen want je leest alleen maar goede verhalen over die subs nu kwam een mede forumlid met het idee voor een powerbuy. Na veel uitzoeken en offertes opvragen is het gelukt om voor een nette prijs zo'n sub in NL te krijgen, onder het prijsniveau van een SVS SB13 Ultra dit was ook mijn persoonlijk doel om daar onder te blijven.

Met de Orkus mistte ik toch iets switchen van 15 inch Velodyne naar een 12 inch had ik achteraf gezien nooit moeten doen, maar had ook altijd het idee om uiteindelijk naar een Dual setup toe te gaan met 2x Orkus. Dit is niet te doen in de woonkamer dus heb de Antimode Dual core verkocht en de Orkus toen maar de grootste sub genomen die ik kan plaatsen van Rythmik.

Tussendoor een Antimode 8033 aangekocht want is goed genoeg voor 1 sub maar vind hem met de Rythmik weinig toe voegen. Vandaag was het dan zover dat de sub binnen kwam hij is erg mooi maar wel zwaar en ziet er degelijk uit. Dan de sound nou zoiets heb ik nog niet eerder gehoord het klink echt goed. Vooral snel en strak mijn oordeel dat mijn fronts geen sub nodig hebben neem ik terug want die gaan al tot 20hz. Mijn fronts ingesteld met een crossover van 60hz en large en daaronder is alles voor de sub klinkt erg lekker. Blij dat ik dan toch voor een gesloten sub gegaan ben heb nog even getwijfeld over hun gepoorte maar die zijn nog groter. Met films staat de F15HP ook zeker zijn mannetje heb enkele scenes getest met een ;D.

Voor wie het aandurft een Rythmik te importeren is het een aanrader.

Het enige waar ik tegen aanloop dat ik voor film en muziek verschillende settings wil gebruiken dus moet steeds switchen in het menu. Of is hier een oplossing voor bij de AV8801 ?

Wat plaatjes:


Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus


RalphH

Nice, heb de powerbuy even gevolgd, maar de verzendkosten icm extra belastingen hebben me lichtjes afgeschrokken.
Veel plezier ermee!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

GPO

Wat een supervette set heb jij zeg. Met zo'n dikke center en nu ook een Rythmik... echt heel mooi.

Quote from: RvD on September 20, 2014, 11:53:17
Ik woon geloof ik dichterbij dan je denkt... Jij regio Eindhoven geloof ik daar woon ik een 40km vanaf op de grens van Limburg en Brabant.  ;) Mocht je een keer de nieuwe serie willen ervaren dan ben je welkom.

Thanks voor het compliment !

Je woont dus ook (relatief) in de buurt bij mij begrijp ik....  :clapping:

Misschien wel leuk om een keer een meet & greet te houden?  :pompom:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

GPO

Quote from: RvD on September  2, 2014, 22:37:19
...
De Aurum Base Titan voor specs zie http://www.aurumspeakers.com/6-AURUM-Lautsprecher/170-AURUM-BASE-TITAN.html#contenttop
...

holymoly, die drivers in je center speaker zijn groter dan van mijn SVS subs..... Sterker nog je center weegt meer dan mijn beide subs bij elkaar.....  :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Hoe moet dat wel niet klinken?  :o :o

O0

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

RvD

Als je in de buurt woont is een meet & greet zeker mogelijk een ander forumlid Treky wilde ook eens komen, misschien een idee om dat samen eens te doen.

Die center is echt geweldig de Duitsers noemen hem ook wel de moeder van alle centerspeakers  ;)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus