Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Jean Sibelius

Quote from: HTip on February 24, 2017, 23:16:37
En dan te weten dat de nieuwe elektronica nog niet helemaal is ingespeeld. Het wordt dus nog beter 8)
Goed om te lezen dat de modificaties bevallen, Philip! :) Ben ondertussen héél benieuwd hoe het kijkt en klinkt O0
(nog 1 kleine week, dan weet ik het)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Quote from: Bas Akkerman on February 25, 2017, 14:37:58
Nu ik de set weer in huis heb, begrijp ik precies wat je bedoelt. Heerlijk om in een trance te komen waarbij je het gevoel voor tijd volledig verliest.
Wat kan je het weer treffend beschrijven, Bas! :worship: Dat is precies wat gisteravond gebeurde. Heerlijk gevoel, kippenvel krijgen van platen waar je niet van wist dat ze je kippenvel konden bezorgen :unsure:

Quote from: Xander32 on February 25, 2017, 14:52:05
Okey, een echte primeur dus :).  Benieuwd ben ik hetgeen ze er aan hebben gewijzigd, wat het resultaat er van is en welke kosten er mee gemoeid gaan.
Ik heb CineMike gevraagd om de PM-11S3 te modificeren op de volgende punten:
- voeding
- XLR-inputs (UD-7007 heeft ook de tuning op de XLR-output, ook speciaal voor ons ontwikkeld en nu voor iedereen beschikbaar)
- voorversterking
- eindversterking

CineMike heeft ervoor op basis van de benodige uren een offerte gemaakt en het gedoopt als Stufe 1 ;)

Het resultaat kan ik nu nog niet goed beschrijven, maar Annet en ik hebben voorheen digitaal (HDMI via de X7200 en PM als EV) en analoog (XLR met PM als VV en EV) vergeleken en daar was analoog duidelijk minder dan digitaal. Gisteren was met sommige nummers analoog prettiger om te horen. Was een nummer wat scherpe randjes in de opname. Stemmen hadden wat meer body, maar het geluidsbeeld was iets minder ruimtelijk. Maar de scherpe randjes waren bijna weg. Jij hebt toch ook de PM-11S3 hé? Zouden we een keer een vergelijking kunnen doen. Wordt niet iets op korte termijn, want het hondje komt over 4 weken en we moeten nog het een en ander daarvoor doen...

Wat foto's maakt het misschien duidelijker ;)

Eindtrap en koeling verwijderd voor modificatie. Ook wordt er iets aan de bedrading gedaan.


Detailopname van de andere eindversterker


Ik dacht dat dit de voorversterkers zijn, weet ik niet zeker


Alles weer gemonteerd voor eindmeting en controle


En in volle gloren staat die te draaien in Kino 2. Enige waaraan je ziet dat die is gemodificeerd is het mooie logo tussen het venster en de power-on knop.


Ik had zelf ook nog foto's gemaakt met de iPhone, maar dat kan beter met de DSLR, dus die komen nog...

Quote from: Jean Sibelius on February 25, 2017, 16:12:26
Goed om te lezen dat de modificaties bevallen, Philip! :) Ben ondertussen héél benieuwd hoe het kijkt en klinkt O0
(nog 1 kleine week, dan weet ik het)

Groeten, Jan
Inderdaad om deze tijd volgende week gaan we bijna eten ;D en heb je al een halve dag kunnen ervaren waarom ik nu al zo blij ben. Ik ben natuurlijk heel erg benieuwd hoe jij en de anderen het beleven. :music: :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Als je set zo afgestemd, krijg je dat gevoel. Ik geloof graag dat de CineMike-modificaties heel goed passen in jouw set en smaak. Ze geven eenzelfde effect als de CA-platen denk ik. Ik gun het je zeker ook, maar ik gun je het aankomende gezinslid nog wat meer. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Dank voor jouw uitgebreide reactie, super :thumbs-up:.

M'n enige CM ervaring is die met een NA8005 CM; die heb ik ervaren als een open, transparante streamer, zonder dat die analytisch ging worden, het geheel bleef vloeiend, muzikaal. Maar i.c.m. de Glennies klonk die te fris voor mijn smaak.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Quote from: Bas Akkerman on February 25, 2017, 17:37:26
Als je set zo afgestemd, krijg je dat gevoel. Ik geloof graag dat de CineMike-modificaties heel goed passen in jouw set en smaak. Ze geven eenzelfde effect als de CA-platen denk ik. Ik gun het je zeker ook, maar ik gun je het aankomende gezinslid nog wat meer. :smile:
Match tussen apparatuur, speakers en bekabeling is inderdaad een vereiste om die beleving te krijgen. Denon en Marantz passen prima bij elkaar, veel onderdelen vind je in beide merken identiek terug en Marantz en ALR/Jordan zijn ook de beste vriendjes [emoji106]

De CA-platen gaven dat zelfde gevoel en beleving en gaven ook een spectaculaire verbetering. Dus ja, dat klopt.

Bedankt Bas dat je ons dat gunt :worship: Ik gun ook jou (en iedereen) dat je zo van je set kunt genieten :thumbs-up:

En ja, we kijken heel erg uit naar het nieuwe gezinslid. Nog 4 weken... :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Xander32 on February 25, 2017, 18:20:10
Dank voor jouw uitgebreide reactie, super :thumbs-up:.

M'n enige CM ervaring is die met een NA8005 CM; die heb ik ervaren als een open, transparante streamer, zonder dat die analytisch ging worden, het geheel bleef vloeiend, muzikaal. Maar i.c.m. de Glennies klonk die te fris voor mijn smaak.
Thanks! Ik kan me voorstellen dat als je speakers al open en transparant klinken dat het een beetje te veel kan worden. Maar wellicht is het mogelijk dat je dat kan aanpassen op verzoek zoals ik nu heb gevraagd met de PM-11S3.

Wellicht dat Viktor hier meer van kan zeggen...

Hoe is de match tussen Marantz en Tannoy?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

De match tussen Marantz en Tannoy is uitstekend. Dat is ook te lezen in de signature van Xander32  :)

Elke set en ruimte is anders en het draait om de juiste synergie. Zo heeft Xander32 bijvoorbeeld de CM NA 8005 ervaren als iets wat "fris" terwijl forum lid Lazybird hem weer heeft ervaren als tikkeltje aan de "warme" kant:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=hf0ctsnd6mabdiqq6ug2a79n83&topic=149163.msg2919167#msg2919167

Wat mij opvalt bij de CineMike Marantz PM 11S3 is meer controle in elk bereik, en niet zo zeer een verandering van karakter.




Quote from: HTip on February 26, 2017, 07:30:09
Thanks! Ik kan me voorstellen dat als je speakers al open en transparant klinken dat het een beetje te veel kan worden. Maar wellicht is het mogelijk dat je dat kan aanpassen op verzoek zoals ik nu heb gevraagd met de PM-11S3.

Wellicht dat Viktor hier meer van kan zeggen...

Hoe is de match tussen Marantz en Tannoy?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

+1 Philip..  ook ik heb weer een leuke dag gehad   ^^

We hebben nu ook ervaren dat jouw ARL Jordans speakers mooier spelen zonder de front platen. Ik vond het iets te gedempt klinken. Gelukkig heeft Annet het nu ook ervaren ondanks dat het zonder front platen iets minder mooi oogt.  8)


Quote from: HTip on February 24, 2017, 23:16:37
Viktor is iets meer dan een uur geleden naar huis gegaan en het was een hele gave dag! In een half uur was alles geïnstalleerd en daarna hebben we de rest van de dag geluisterd naar, nee beter gezegd genoten van, muziek en concerten. Het was echt spectaculair. Stereo en surround is nog nooit zo goed geweest. Ik ben nu nog wat filmfragmenten aan het kijken en de beleving is werkelijk geweldig en ook nog nooit zo goed geweest. De bubble is heel erg homogeen en krachtig met veel controle in alle gebieden. En dan heb ik het nog niet gehad over het beeld, want ook dat is prachtig.

En dan te weten dat de nieuwe elektronica nog niet helemaal is ingespeeld. Het wordt dus nog beter 8)
En precies dat gaan we doen ;D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on February 26, 2017, 09:30:03
De match tussen Marantz en Tannoy is uitstekend. Dat is ook te lezen in de signature van Xander32  :)

Elke set en ruimte is anders en het draait om de juiste synergie. Zo heeft Xander32 bijvoorbeeld de CM NA 8005 ervaren als iets wat "fris" terwijl forum lid Lazybird hem weer heeft ervaren als tikkeltje aan de "warme" kant:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=hf0ctsnd6mabdiqq6ug2a79n83&topic=149163.msg2919167#msg2919167
Dat is dan weer het nadeel van Tapatalk, daar zie je geen signatures ;) Ik herinner me nu weer de set van Xander32 8)

Wat is warm? Wat is fris? Dat is niet voor iedereen hetzelfde. Hangt ook af wat je referentiekader is. Geldt trouwens voor alles ;) Als je van Linn naar Marantz gaat kan ik me voorstellen dat je dat als warm ervaart.

Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor live gevoel. Voor de een is dat brede soundstage met goede plaatsing van de instrumenten en diepte. Voor een ander is dat het upfront geluid. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk ;D

Quote
Wat mij opvalt bij de CineMike Marantz PM 11S3 is meer controle in elk bereik, en niet zo zeer een verandering van karakter.
Precies dat valt ons ook op. Als het karakter zou zijn gewijzigd zou dat naar mijn mening ook niet goed zijn geweest. Dat past namelijk precies bij onze ALR/Jordan Note 9. Op dit moment draait de USB-stick 24/7. Dat kan ik nu zonder beeld en als iemand wil weten wat de knoppenvolgorde is, vraag gerust.

Vanmorgen even gaan luisteren en toen kwam een nummer van Alison Krauss voorbij. Dat heb ik ook op een XRCD (Beautiful Audiophile Voices) en die "even" tevoorschijn gehaald. Afijn, bijna de hele CD geluisterd omdat het allemaal zo heerlijk klonk. Ook nummers die ik niet zo mooi vond kon ik nu door de weergave echt van genieten :music: Vreemd maar waar...

Vanavond gaan we nog wat luisteren. Benieuwd of het XLR-pad al voldoende is ingespeeld. Daarna nog het HDMI-pad en ik ben klaar voor de M&G :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: vik on February 26, 2017, 09:44:25
+1 Philip..  ook ik heb weer een leuke dag gehad   ^^

We hebben nu ook ervaren dat jouw ARL Jordans speakers mooier spelen zonder de front platen. Ik vond het iets te gedempt klinken. Gelukkig heeft Annet het nu ook ervaren ondanks dat het zonder front platen iets minder mooi oogt.  8)
In het verleden hebben we die test ook wel eens gedaan, met en zonder frontplaten. Toen was het verschil niet zo groot als nu. Ze zijn van alle speakers af en liggen keurig netjes achter de stoelen. Als we de HT voor langere tijd niet gaan gebruiken in de zomer doe ik ze voor de bescherming er wel weer op. Voor nu blijven ze er van af. Klinkt echt beter :D

Dat vond ook audiomanagement, die gisteren met zijn vrouw kwam eten. Kort zijn we nog even de HT in gedoken en hun favoriete animatiefilm Monster Inc kort bekeken. Wat een beeld!! Ze zeiden dat het bijna 3D leek zoveel diepte was te zien. Zelfs met alleen het geluid van de film nam hij waar dat het geluid opener klonk door het betere hoog. Een aandachtspuntje uit de M&G van 17 december jl.

Daarna samen met Annet nog een paar scenes van The Dark Knight gekeken. Voornamelijk de dia-/monoloogscenes met The Joker. Kwamen dreigender en echter over en daardoor beleefden we de film die we goed kennen tóch weer anders.

Zo, nu weer verder met de bijkeuken, want anders komt ie niet af... :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#16785
De bijkeuken vordert goed, behang is af, verven afmaken, verlichting aansluiten en koven/kasten maken. Had er in het begin een hard hoofd in of we het allemaal af kregen, maar ik geloof nu dat we het gaan halen.

Verder vandaag mijn openingspost (nieuws- en apparatuursectie) en showcase bijgewerkt.

Maar wat veel belangrijker is...

Hebben gisteren en vandaag muziek geluisterd in stereo (XLR) en surround. In één woord... WOOOOOOOOW!!!!!!!!! [emoji41][emoji869][emoji106]

De soundstage is zowel breed als diep met soms zelfs surroundgevoel. Controle in alle gebieden is erg goed! Nergens moeite mee! Was écht genieten en spectaculair beter. Fijndynamiek is nu ook in het hoog aanwezig en in de overige gebieden verfijnder.

Gisteren ook nog een film in 3D gekeken en het beeld was fantastisch! Finding Nemo heeft letterlijk een andere dimensie gekregen. Geluid was ook enorm 3D. Jullie zullen ons niet snel zien upgraden naar Atmos of zo. Hebben we echt niet nodig... [emoji106][emoji41][emoji869]

We genieten nu nog meer [emoji106][emoji869] De afgelopen dagen (24/7) XLR laten inspelen. Nu is HDMI aan de beurt voor de komende 2 dagen. Dan weer XLR afwisselend met HDMI. De eindversterkers hebben meer dan 150 uur gespeeld, dus dat is meer dan door CineMike is aangegeven. Dan moet het voor de M&G van a.s. zaterdag helemaal goed zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Haha, je weet ons wel lekker te maken  :D Ik ben erg benieuwd naar aankomende zaterdag (en ik ken er nog een paar)  :pompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

skyfox

Ik word wel erg enthousiast en nieuwsgierig van je verhaal, Philip! Je bewondering en enthousiasme spreken boekdelen. Heerlijk, intens genieten. :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Quote from: RubenV. on February 27, 2017, 21:13:09
Haha, je weet ons wel lekker te maken  :D Ik ben erg benieuwd naar aankomende zaterdag (en ik ken er nog een paar)  :pompom:
Haha, was ook de bedoeling :D Nee hoor, ik ben gewoon blij hoe het beeld en geluid nu is en dat alles net voor de M&G helemaal goed is :pompom:
Jij komt voor de eerste keer, dus je weet natuurlijk niet hoe het hier eerst klonk. Maar neem maar van mij aan, dat het een heel groot verschil is.

Leuke voorbereiding is het lezen van de verslagen van de anderen:

Ik heb ze net allemaal gelezen en het geeft me meteen weer een glimlach ;D


Quote from: skyfox on February 27, 2017, 22:05:50
Ik word wel erg enthousiast en nieuwsgierig van je verhaal, Philip! Je bewondering en enthousiasme spreken boekdelen. Heerlijk, intens genieten. :D
Je zegt het weer helemaal goed, intens genieten! Dat is inderdaad wat we doen. We worden erg enthousiast over en van wat we horen en zien, kortom beleven. Gisteren kwam mijn schoonvader op bezoek en hebben we heel kort even muziek geluisterd. We stonden en hij vroeg of de bas wat minder kon, waarop ik antwoordde "ja hoor, ga maar zitten" :D Hij doet altijd zijn ogen dicht en zei dat het net was alsof de meneer/mevrouw met de saxofoon in de ruimte stond te spelen. Van dat soort opmerkingen word ik dus blij :music: En er speelde slechts een USB-stick met FLAC via HDMI...

Door de komst van ons hondje over 4 weken is de M&G van zaterdag voorlopig even de laatste. Ik heb zojuist jouw verslag ook voorbij zien komen en dat was erg leuk om te lezen. Als ik weer M&G's ga plannen zal ik je niet vergeten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Ter aanvulling;  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=100788.msg2867476#msg2867476

En ja; de match Marantz-Tannoy is prima  :).


Quote from: vik on February 26, 2017, 09:30:03
De match tussen Marantz en Tannoy is uitstekend. Dat is ook te lezen in de signature van Xander32  :)

Elke set en ruimte is anders en het draait om de juiste synergie. Zo heeft Xander32 bijvoorbeeld de CM NA 8005 ervaren als iets wat "fris" terwijl forum lid Lazybird hem weer heeft ervaren als tikkeltje aan de "warme" kant:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?PHPSESSID=hf0ctsnd6mabdiqq6ug2a79n83&topic=149163.msg2919167#msg2919167

Wat mij opvalt bij de CineMike Marantz PM 11S3 is meer controle in elk bereik, en niet zo zeer een verandering van karakter.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Over ca. 2 dagen zitten we nu te genieten van de lasagne ;D En hebben we al meer dan 6 uur van de M&G erop zitten :music: :popcorn:

Quote from: Xander32 on March  1, 2017, 06:59:12
Ter aanvulling;  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=100788.msg2867476#msg2867476

En ja; de match Marantz-Tannoy is prima  :).
Anders had jij natuurlijk al lang andere speakers of versterker gekocht ;)

Wellicht leuk dat ik een keer met mijn PM-11S3 CM naar jou toe kom om te vergelijken met jouw standaard PM-11S3. Wordt wel pas iets voor ergens na de zomer vanwege de hond en alles wat daarmee samenhangt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Jullie hadden nog mijn eigen foto's tegoed. Wordt wel steeds moeilijker met zwarte apparatuur in een zwart audiorack. En de verlichting is niet echt geschikt voor fotografie ;)

De werelprimeur: Marantz PM-11S3 CM Stufe 1
Enige optische verschil is het CM-logo onder het venster. Klankmatig is een heel ander verhaal, maar dat moet je beleven om te geloven.


Denon AVR-X7200WA CM Stufe 3
Natuurlijk met de gewijzigde naam van de UD7007.


Marantz UD7007 CM Stufe 4
Enige wat optisch is veranderd is het nieuwe CM-logo op de lade. Ook hier klank- en beeldmatig een grote stap voorwaarts. Het is bijna niet te geloven dat je naar een USB-stick zit te luisteren. In dit geval een SanDisk UltraFit, niet de meest audiofiele oplossing. En dat te weten dat het met de originele drager nog beter is :music:


Nu resteren nog screenshots van het prachtige beeld wat de projector op het scherm tovert. Die volgen natuurlijk nog...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Ik wil best eens langskomen om foto's te maken, Philip ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Xander32

Idd. een interessant vergelijk, het origineel versus de gemodificeerde. En welkom ben je, echter zie ik niet hoe we dan een tweede 11 opgesteld krijgen. Die ruimte is er niet (op/naast het meubel) i.c.m. de benodigde lengte van de bekabeling :-\.


Quote from: HTip on March  2, 2017, 17:58:12
Over ca. 2 dagen zitten we nu te genieten van de lasagne ;D En hebben we al meer dan 6 uur van de M&G erop zitten :music: :popcorn:
Anders had jij natuurlijk al lang andere speakers of versterker gekocht ;)

Wellicht leuk dat ik een keer met mijn PM-11S3 CM naar jou toe kom om te vergelijken met jouw standaard PM-11S3. Wordt wel pas iets voor ergens na de zomer vanwege de hond en alles wat daarmee samenhangt :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Quote from: skyfox on March  2, 2017, 21:30:27
Ik wil best eens langskomen om foto's te maken, Philip ;)
Kunnen we combineren met een M&G [emoji106]

Christiaan heeft het ook aangeboden en aangegeven dat hij het nu nog beter kan dan de vorige keer. Ik vond foto's erg geslaagd. Staan overigens dacht ik op pag. 472 en verder. Met name de Z/W-versie vind ik heel mooi [emoji106]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Xander32 on March  3, 2017, 08:42:46
Idd. een interessant vergelijk, het origineel versus de gemodificeerde. En welkom ben je, echter zie ik niet hoe we dan een tweede 11 opgesteld krijgen. Die ruimte is er niet (op/naast het meubel) i.c.m. de benodigde lengte van de bekabeling :-\.
Vergelijken van versterkers kon ik ook alleen door de versterker in het rack om te wisselen. Is ook goede fitness met 26kg [emoji2]

Kabels moeten ook die van jou zijn. Anders weet je niet waar het verschil vandaan komt.

We hebben het er tegen die tijd wel over...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Quote from: HTip on March  3, 2017, 15:06:47
Vergelijken van versterkers kon ik ook alleen door de versterker in het rack om te wisselen. Is ook goede fitness met 26kg [emoji2]

Kabels moeten ook die van jou zijn. Anders weet je niet waar het verschil vandaan komt.

We hebben het er tegen die tijd wel over...

26 kg dat is een licht gewichtje  ;D.
Maar is toch wel lekker  fitnessen.  ;)

De cd'tjes liggen klaar voor morgen, muziek blu-ray hoef ik niet mee te nemen want jij hebt toch al alles  :D, of bijna alles.



APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

Quote from: Maximus_Aurelius on March  3, 2017, 18:19:11
26 kg dat is een licht gewichtje  ;D.
Maar is toch wel lekker  fitnessen.  ;)
Hahaha, het kan natuurlijk altijd zwaarder maar of je het dan alleen nog kan in een rack kan plaatsen is nog maar de vraag :D

Quote
De cd'tjes liggen klaar voor morgen, muziek blu-ray hoef ik niet mee te nemen want jij hebt toch al alles  :D, of bijna alles.
Ik heb redelijk wat muziek BD's, maar je mag natuurlijk zeker iets meenemen. Ik heb echt niet alles of zelfs niet bijna alles ;D

Tot morgen! :pompom:

Quote from: Maikel_audionerd on March  3, 2017, 19:21:06
Veel plezier morgen  :pompom:
Dank je Maikel! Ik heb er zin in en hopelijk mijn gasten ook ;D

Apparatuur heeft afgelopen week 24/7 gedraaid dus is denk ik wel goed ingespeeld. Nog wat muziek aan het uitzoeken, morgen nog even de HT poetsen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Heren heel veel plezier morgen!!  :coffee:


Ook ik heb een nieuw speeltje  ::)

De Aurum Base Maxime (aka mini Titan) let niet op de afplak tape btw ik ben nog aan het stoeien met de juiste plaatsing.  :angel:

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike