Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


fasteddie


LuPo


ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

gerard1

Quote from: modde239 on December  2, 2017, 22:39:08
Dark nieuwe serie op Netflix is Duits maar moet goed zijn......

https://youtu.be/zy0b9e40tK8

Ondanks het duits ( even wennen ) een verrassende en mooie serie duurde net een paar afleveringen te lang,maar kijk al uit naar S2

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

fasteddie

Quote from: gerard1 on December 18, 2017, 18:23:10
Ondanks het duits ( even wennen ) een verrassende en mooie serie duurde net een paar afleveringen te lang,maar kijk al uit naar S2

Zeker leuke serie.....je kan de film ook in het engels bekijken.... ;D


J.A.F._Doorhof

Helix.
Beetje op het randje. Je blijft wel kijken maar het is niet de absolute top.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MechanicalAnimal

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 19, 2017, 22:53:58
Helix.
Beetje op het randje. Je blijft wel kijken maar het is niet de absolute top.

Dat is een treffende conclusie..ik heb hem uitgekeken maar 't kostte wat moeite inderdaad.

De serie werdt gered door toch wel wat aardige scenes maar overall is het zeker geen hoogvlieger.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MechanicalAnimal

wij volgen nu Mindhunter.


Na de trailer gezien te hebben een tijd geleden riep mijn vrouw meteen "die kijk je lekker maar in je eentje  :D"

Toch maar samen even mee begonnen en de gore viel me heel erg mee, de trailer deed erger vermoeden. Heerlijk trage serie met een leuke cast en prima acteurs.



Zit nu ruim halverwege S1 maar kan hem al aanraden  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

modde239

Quote from: MechanicalAnimal on December 20, 2017, 07:52:02
wij volgen nu Mindhunter.


Na de trailer gezien te hebben een tijd geleden riep mijn vrouw meteen "die kijk je lekker maar in je eentje  :D"

Toch maar samen even mee begonnen en de gore viel me heel erg mee, de trailer deed erger vermoeden. Heerlijk trage serie met een leuke cast en prima acteurs.



Zit nu ruim halverwege S1 maar kan hem al aanraden  :popcorn:

+1

fasteddie

Quote from: Shadowfox on December 19, 2017, 21:55:01
El chapo seizoen 2

De eerst paar afleveringen gezien, maar wel een beetje veel schieten en niet geraakt worden!
Komt bij mij allemaal slapjes over allemaal.....

Kjelt

Quote from: fasteddie on December 21, 2017, 06:34:18
De eerst paar afleveringen gezien, maar wel een beetje veel schieten en niet geraakt worden!
Komt bij mij allemaal slapjes over allemaal.....
Ik heb het niet gezien maar klinkt als de realiteit, als ik de krant lees worden er tientallen patronen in een woonbuurt op iemand afgevuurd door meerdere schutters maar niemand geraakt behalve een bejaarde in de badkamer op de eerste etage als onschuldig slachtoffer.

HereIsTom

Meer mensen hier die Black Mirror hebben gevolgd?
Over een week begint seizoen 4, ben benieuwd wat dat weer gaat brengen!


https://youtu.be/5ELQ6u_5YYM
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

J.A.F._Doorhof

Absoluut mijn favoriete serie. Erg hoog Twilight zone gehalte maar dan volledig modern.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MechanicalAnimal

Quote from: HereIsTom on December 22, 2017, 01:39:43
Meer mensen hier die Black Mirror hebben gevolgd?
Over een week begint seizoen 4, ben benieuwd wat dat weer gaat brengen!


https://youtu.be/5ELQ6u_5YYM

Ik!   :pompom:

ik vond veel afleveringen heel erg sterk, spannend, meeslepend en sterk geacteerd, maar er zat ook best een aantal baggerafleveringen tussen zeg.

Ik ga in elk geval S4 weer kijken   :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis


steves

Stranger Things seizoen 3 en de Punisher seizoen 2 als deze van start gaan.

Tinus_

Dat duurt nog wel even, ik zal ondertussen maar een andere serie opzoeken om te kijken.  :P
Rebuilding my HT

steves

Quote from: Tinus_ on December 22, 2017, 16:47:47
Dat duurt nog wel even, ik zal ondertussen maar een andere serie opzoeken om te kijken.  :P

Hahaha daar heb je wel een punt ja   ;D


ppeter

Quote from: steves on December 22, 2017, 16:38:39
Stranger Things seizoen 3 en de Punisher seizoen 2 als deze van start gaan.
3de seizoen van ST pas voor 2019!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **