williams cinemascope theater

Started by williams, November 25, 2006, 13:30:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Heb je nog HDR gechecked met de Popcorn?
Ik heb gisteravond even wat gespeeld en zie dat de X5000 van de popcorn een 2160p23.976 beeld ontvangt met 8 bit. Dwz de Popcorn stuurt het niet correct uit (of kan gewoon geen HDR) want HDR moet altijd 10bit zijn via HDMI volgens mij. Of kan de Popcorn alleen HDR met 1080p materiaal?

papaleo

Quote from: williams on January  3, 2016, 11:45:15
Met welke player speel je dit af ?

Zie mijn onderschift... ;)

Mocht ik het niet kunnen afspelen met deze 4K mediaplayers: Zidoo X6 en/of Sony FMP-X5 icm de VW500, dan via mijn TV,de 75X9405C (via usb3/hdd) daar heb ik de mogelijkheid om via verschillende ingebouwde media-players het 4K-HDR content af te spelen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

QuoteHeb je nog HDR gechecked met de Popcorn?
Ik heb gisteravond even wat gespeeld en zie dat de X5000 van de popcorn een 2160p23.976 beeld ontvangt met 8 bit. Dwz de Popcorn stuurt het niet correct uit (of kan gewoon geen HDR) want HDR moet altijd 10bit zijn via HDMI volgens mij. Of kan de Popcorn alleen HDR met 1080p materiaal?

Ik ging gisteren naar de MM maar ze hadden ze niet meer ,dus ik heb niet kunnen testen .
Ik weet niet of dat bestaat 1080p met HDR.
Ik zal is op het avs gaan lezen en kijken of ik wat kan vinden .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

QuoteMocht ik het niet kunnen afspelen met deze 4K mediaplayers: Zidoo X6 en/of Sony FMP-X5 icm de VW500, dan via mijn TV,de 75X9405C (via usb3/hdd) daar heb ik de mogelijkheid om via verschillende ingebouwde media-players het 4K-HDR content af te spelen.

De sony player werkt toch alleen op andere sony weergevers ?
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

papaleo

Quote from: williams on January  3, 2016, 18:32:24
De sony player werkt toch alleen op andere sony weergevers ?

Mmm...,dat weet ik eigenlijk niet..zal best wel eens kunnen.
En ook al heb ik Sony weergevers hier thuis,dan nog is die kieskeurig met wat die uitspuugt,de Sony mediaplayer is behoorlijk dicht-getimmerd.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

#355
Zo te lezen op het avs forum zijn er nog geen mediaplayers die HDR afspelen .

Quote** I must also add, that currently there are no HDR compatible 4k streaming devices. the roku 4 does NOT do HDR, and neither does the amazon sticks, or the shield device. You MUST use your built in tv app to view HDR!!!

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

riwi

Ik denk ook dat de clips van Werner in Mechelen met een PC gespeeld werden.

dvd-fan

Volgens mij stond er onder de jvc 5000 een kleine mediabox te spelen bij die HDR clips.
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

kermit

#358
Mooie Screenshots.  :pompom:  Geniet ervan William is echt een mooie projector.

williams

Binnen kort in het echie komen kijken .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

kermit


hifiman

Gisteren had ik dan de primeur om als eerste forumlid (voor zover mij bekend  :angel: ) de X5000 van William te mogen aanschouwen  :tongue2:

Om gelijk maar met de conclusie te beginnen: wow wat een prachtig plaatje zet deze JVC neer  :inlove: :wub:  :popcorn: :pompom:

JVC heeft hiermee toch weer een flinke stap gemaakt t.o.v. mijn X35. En dit terwijl dit weer een flinke stap was vanaf mijn HD350, terwijl ik altijd het idee had dat na de HD350 de stappen verwaarloosbaar klein waren. Nou niet dus, het kan nog veel mooier dus  :pompom:

Meer scherpte, hoger contrast, meer licht , het ziet er gewoon super uit  :headbanging:

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe projector William! Enne, niet teveel uurtjes ermee maken want ooit neem ik hem van je over  :D

williams

QuoteGisteren had ik dan de primeur om als eerste forumlid (voor zover mij bekend  :angel: ) de X5000 van William te mogen aanschouwen  :tongue2:

Om gelijk maar met de conclusie te beginnen: wow wat een prachtig plaatje zet deze JVC neer  :inlove: :wub:  :popcorn: :pompom:

JVC heeft hiermee toch weer een flinke stap gemaakt t.o.v. mijn X35. En dit terwijl dit weer een flinke stap was vanaf mijn HD350, terwijl ik altijd het idee had dat na de HD350 de stappen verwaarloosbaar klein waren. Nou niet dus, het kan nog veel mooier dus  :pompom:

Meer scherpte, hoger contrast, meer licht , het ziet er gewoon super uit  :headbanging:

Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe projector William! Enne, niet teveel uurtjes ermee maken want ooit neem ik hem van je over  :D

thanks voor je complimenten ik ben er blij mee.
Het beeld was al super maar na de calibratie van gisteren is het nog beter geworden ,het groene in de lage ire waarden is nu ook netjes zwart.
Binnenkort maar even een meet and greet  doen met de rest van de jongens.
Als het meezit dan heb ik er morgen een popcorn hour vten bij en kan ik ook wat 4K beelden laten zien. :pompom:
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

luuk123456

#363
Wil,

Zoals je merkt heb ik gebruik gemaakt van de link die je in het masking topic hebt geplaatst.
jeetje :sadlike:
Een typisch gevalletje baas boven baas!!
Nee hoor, zo ervaar ik het niet (maar zo is het stiekem wel :D)
Prachtig zeg! en dan wetende dat hier de X5000 staat de spelen :wub:
Ik weet niet óf en welke wensen je misschien nog hebt in de toekomst, maar vanaf nu word ik in ieder geval
op de hoogte gehouden!!

Geniet ze!!

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Maikel_audionerd

Hoi William,

Geweldig mooi HT zeg, erg mooie verlichting ook zeg. Complimenten, dat moet genieten zijn met zo'n monster van een beamer.
Ik zag een foto van je scherm op de 2e pagina, ik heb je een mail gestuurd. Erg benieuwd welke film dat is.
Geniet van je HT

Groeten Maikel
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

williams

QuoteWil,

Zoals je merkt heb ik gebruik gemaakt van de link die je in het masking topic hebt geplaatst.
jeetje :sadlike:
Een typisch gevalletje baas boven baas!!
Nee hoor, zo ervaar ik het niet (maar zo is het stiekem wel :D)
Prachtig zeg! en dan wetende dat hier de X5000 staat de spelen :wub:
Ik weet niet óf en welke wensen je misschien nog hebt in de toekomst, maar vanaf nu word ik in ieder geval
op de hoogte gehouden!!

Geniet ze!!

Groet,

Hoi Luuk bedankt voor je mooie woorden maar zelf heb je het ook mooi voor mekaar , zeker met de x500 dit blijft toch ook een mooie machine met een geweldig contrastrijk plaatje.
Hoe groot is trouwens jouw scherm ?

Kwa upgrades kijk ik wel alvast uit naar UHD blu ray en dan met name naar de Samsung uhd 8500.
Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit gaat spelen op mijn JVC x5000 .
Verder ga ik ook een nieuwe Dune mediaplayer aanschaffen daar mijn eigen Dune al weer wat jaartjes oud begint te worden en deze niet meer meekan met de laatste codecs (h265).
Op dit moment heb ik de ook een popcorn hour vten staan maar hier kan ik niet aan wennen ,en deze gaat dan ook in de verkoop op het moment wanneer de Dune Solo te koop is.
Het gevolg va dit alles is dat ik op termijn  dan ook maar gelijk mijn trouwe Marantzr 7006 gaat upgraden aangezien ik hier geen hdmi 2.0 op hebt zitten.
Voorlopig ga ik dit laatste probleem  omzeilen door de Samsung uhd speler 1keer met hdmi 2.0 direct naar mijn JVC te sturen en tevens  1keer met hdmi 1.3 direct naar mijn receiver  te gaan .
Dit is namelijk mogelijk daar de Samsung 2 hdmi uitgangen heeft .
Dus zoals je leest ben ik nog wel even zoet met het upgrade virus .

gr. William
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

luuk123456

#366
Hoi William,

Ik lees het al, jij bent je HT 'toekomst proof' aan het maken :D
In de Dunes ben ik niet zo thuis, maar dat is volgens mij gewoon `n mediaspeler toch?
Ik speel alles op `n HTPC af met Kodi. Ziet er erg leuk uit op het grote doek.

De X500 heb ik pas sinds kort, en het was echt zo`n beetje de laatste X500 die van de band is gerold.
Meteen daarna is de X5000 uitgekomen.
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog steeds superblij ben met de X500. Hij zet nog steeds `n prachtig 1080p plaatje neer.
Contrast en zwartwaarde is, zoals jij ook al zei, om van te smullen. Al helemaal met de masking :wub:

Ons Kingpin scherm is 'slechts' 240cm breed (dus niet diagonaal) maar op `n kijkafstand van krap drie meter, is dit méér dan genoeg.
Het upgradevirus herken ik 'helaas' maar al te goed. Ik wil ook nog zo veel;
Nieuwe/andere receiver
atmos
plafondspeakers
nieuwe/andere frontspeakers

en eigenlijk `n tweede Klipsch r-115sw, maar die heeft Marcel (H&CHifi) voorlopig niet op voorraad (gelukkig :D)

Groet,
Luuk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

williams

QuoteHoi William,

Ik lees het al, jij bent je HT 'toekomst proof' aan het maken :D
In de Dunes ben ik niet zo thuis, maar dat is volgens mij gewoon `n mediaspeler toch?
Ik speel alles op `n HTPC af met Kodi. Ziet er erg leuk uit op het grote doek.

De X500 heb ik pas sinds kort, en het was echt zo`n beetje de laatste X500 die van de band is gerold.
Meteen daarna is de X5000 uitgekomen.
Ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog steeds superblij ben met de X500. Hij zet nog steeds `n prachtig 1080p plaatje neer.
Contrast en zwartwaarde is, zoals jij ook al zei, om van te smullen. Al helemaal met de masking :wub:

Ons Kingpin scherm is 'slechts' 240cm breed (dus niet diagonaal) maar op `n kijkafstand van krap drie meter, is dit méér dan genoeg.
Het upgradevirus herken ik 'helaas' maar al te goed. Ik wil ook nog zo veel;
Nieuwe/andere receiver
atmos
plafondspeakers
nieuwe/andere frontspeakers

en eigenlijk `n tweede Klipsch r-115sw, maar die heeft Marcel (H&CHifi) voorlopig niet op voorraad (gelukkig :D)

Groet,
Luuk

Zo te lezen hebben we allemaal dezelfde afwijking hier op het forum  :crazy:
Ook jij hebt nog wat te upgraden .
240 breed scherm op 3 meter is best aardig groot en ik neem aan dat je dan meer dan genoeg licht op het doek hebt met de x500.
Zelf draai ik het liefst met mediaplayers of blu ray players als bron ,niet dat ik niet vind dat een pc niet mooi speelt integendeel maar ik vind dit iets gebruiksvriendelijker voor de rest van mijn gezin .
Mijn maatje Audioloog speelt ook met een pc en dit in combinatie met SVP ( smooth video project )geeft een erg mooi vloeiend beeld waar clear motion drive van jvc nog een puntje aan kan zuigen .

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

luuk123456

#368
Hoi William,

De X500 geeft inderdaad méér dan genoeg licht op deze afstand.
Ik draai op low lamp mode en dan nog de iris op -15 met inmiddels 200 uur op de lamp.
Met lichte/felle scenes knijp je nog met de ogen, dus aan licht geen gebrek.
Ik denk ook echt dat de X5000 teveel van het goede zou zijn in zo`n kleine ruimte.

Ik heb e.e.a. gelezen over dat zogenaamde 'smooth video playback'. Helaas snap ik er niks van en durf ik er niet goed mee te experimenteren.
Alles draait hier nu goed en werkt zonder problemen, ik laat het voorlopig maar zo  :colgate:

Ik kan goed begrijpen dat je 'gewone' mediaspeler gebruikt i.p.v. `n HTPC.
Je hebt minder mogelijkheden, maar er kan waarschijnlijk ook `n stuk minder fout mee gaan...

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

williams

Als je tevreden bent met hoe je pc draait dan zou ik zeker niet gaan testen met SVP .
Ten eerste heb je erg veel rekenkracht nodig van je pc in de vorm van CPU en GPU en dan heb je nog tich instellingen die goed moeten staan .
Heb je het eenmaal draaien dan heb je wel een plaatje die erg soepel loopt en dan met name met pans .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

hifiman

Quote from: luuk123456 on February 10, 2016, 13:21:00
Ik kan goed begrijpen dat je 'gewone' mediaspeler gebruikt i.p.v. `n HTPC.
Je hebt minder mogelijkheden, maar er kan waarschijnlijk ook `n stuk minder fout mee gaan...
Helemaal waar. Ik draai met HTPC en een Dune, de Dune is super relaxed in het gebruik , speelt probleemloos en verder geen kopzorgen aan. De HTPC kost veel tijd, en de neiging tot finetunen is er steeds, maar... geeft wel het mooiste plaatje  ;D

hifiman

#371
Gisteravond ben ik weer eens bij William wezen kijken naar zijn prachtige zolder hometheater.  :coffee: :popcorn:

De JVC X5000 had ik al eerder bij hem zien spelen, wat speelt dat ding toch mooi.  :wub: Het verschil met de vorige keer was dat er nu een Dune 4K Solo machine stond te draaien en een nieuwe Marantz surround receiver met ingebouwde 4K upsampler. Ik kan niet anders zeggen dat het er nu nog mooier uitzag, scherpe gestoken beelden met een hoog contrast  :pompom: :pompom: :pompom: De VXP processing van de Dune vind ik ook erg mooi, alsof het contract verhoogd wordt en de zwartwaarden verbeterd worden, zonder dat ik enig nadeel heb kunnen ontdekken.

In het minder goede bron materiaal zag ik wel wat onrust in het beeld, achteraf ben ik wel benieuwd of dat minder zou zijn met de 4K upscaler disabled. Maar dit is even de kritische videofiel in mij, al met al heb ik een prachtig plaatje gezien waar ik heel blij van werd en William zelf volgens mij ook  :clapping:


williams

QuoteGisteravond ben ik weer eens bij William wezen kijken naar zijn prachtige zolder hometheater.  :coffee: :popcorn:

De JVC X5000 had ik al eerder bij hem zien spelen, wat speelt dat ding toch mooi.  :wub: Het verschil met de vorige keer was dat er nu een Dune 4K Solo machine stond te draaien en een nieuwe Marantz surround receiver met ingebouwde 4K upsampler. Ik kan niet anders zeggen dat het er nu nog mooier uitzag, scherpe gestoken beelden met een hoog contrast  :pompom: :pompom: :pompom: De VXP processing van de Dune vind ik ook erg mooi, alsof het contract verhoogd wordt en de zwartwaarden verbeterd worden, zonder dat ik enig nadeel heb kunnen ontdekken.

In het minder goede bron materiaal zag ik wel wat onrust in het beeld, achteraf ben ik wel benieuwd of dat minder zou zijn met de 4K upscaler disabled. Maar dit is even de kritische videofiel in mij, al met al heb ik een prachtig plaatje gezien waar ik heel blij van werd en William zelf volgens mij ook  :clapping:

Thanks voor je lovende woorden .
Het klopt indedaad dat ik erg blij bent met het plaatje wat jvc x5000 op het scherm laat zien .
Ik heb sinds kort ook de Dune HD solo gekocht en dit draagt ook weer bij aan een upgrade in het beeld en met name VSX .
Waar de meeste winst in zit kwa verbetering van het beeld zit in mijn Marantz sr7009 ,hier laat ik alle beelden van alle bronnen ( apple tv 3 ,Oppo bd93 , Dune hd solo) upscalen naar 4K .
Dit gebeurt op zó mooie manier dat je mond echt opvalt van winst die hier mee bereikt wordt .
Via deze manier worden dus alle bronnen in 4K aangeboden aan de JVC en deze gaat dan automatische in de e-shift stand .
Eerst draaide ik nooit met e-shift daar ik het beeld zonder mooier / scherper vond ,maar dat is nu hellemaal omgedraaid .


Williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Na vele jaren van zweten in mijn thuisbioscoopje toch maar besloten om een airco te gaan plaatsen .
Aangezien ik niet echt een geschikt plekje kon vinden in de ruimte waar ik mee kon leven ,heb ik dan ook besloten om de binnenunit in mijn trapgat te hangen en deze zo naar binnen te laten blazen.
Het is nu nog een weekje wachten op de buiten unit en als alles geinstalleerd en aangesloten is dan is het voortaan lekker koel.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

hifiman