Teejooscoop

Started by Teejoo, November 21, 2006, 23:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xander32

Wat een zieke hoeveelheid aan koppel  :headbanging:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Harry HT

Hi Teejoo,

Geniet van je nieuwe speelgoed  O0 en hou het hoofd cool  :)

Leuke mix trouwens  :pompom:

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

R

Quote from: Teejoo on June 23, 2016, 22:34:37
Cayenne S Diesel (V8, 385pk, 850nm)

Moet ik even om lachen, mooie specs!

Teejoo


blue-eyes

mooi hoor, well done! Wat wordt de volgende :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Teejoo

#1555
Sneak peak  8)


Teejoo

#1557
Quote from: bmateijsen on July  2, 2016, 14:52:32
vet!
Letterlijk 😊. Ik was even daar om een Brodit mount af te geven, dus meteen nog even kunnen checken.

VlisChris

Mooiere velgen dan de auto naast je zo te zien ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Teejoo

Quote from: Christiaan S on July  4, 2016, 00:23:48
Mooiere velgen dan de auto naast je zo te zien ;)
Geen idee wat dat ook alweer was, 911 of boxter.

VlisChris

Zie de reflectie in jouw Bolide; )
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Teejoo

#1562
Om dat ik geen zin in gezeik heb met figuren die zich blijkbaar alles mogen permitteren, plaats ik ze maar even in mijn eigen topic. Maar dit is hem dus geworden  8).

Xander32

Potente wagen; dat je er heel veel plezierige en veilige km's in tegemoet mag zien :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Davey

Superdikke bak, prachtig!!!

Tinus_

Heel erg mooi, wat is het verschil in rijden tussen deze en de Panamera?
Rebuilding my HT

Teejoo

Quote from: Tinus_ on July  9, 2016, 08:43:31
Heel erg mooi, wat is het verschil in rijden tussen deze en de Panamera?
Beiden zijn natuurlijk (erg) snel  ::). De Panamera 4S is iets agressiever, directer. De Cayenne soepeler, iets comfortabeler. Opnieuw valt me op hoe goed de Cayenne de bocht doorgaat, ik had verwacht dat het verschil groter zou zijn. Sterker nog, de Cayenne stuurt iets fijner de bocht door, maar heeft natuurlijk wel z'n extra gewicht en hoogte mee te slepen. Verder vind ik de 8 traps ZF versnellingsbak van de Cayenne beter dan de PDK uit de Panamera. De PDK schakels als je echt snel wilt optrekken sneller door, maar is ook iets hakkeliger.

En dan natuurlijk het hoge zitten: heerlijk dat we weer ver vooruit kunnen kijken. Dat was ik ook al gewens van onze vorige Cayenne.

Verder top auto, uiteindelijk toch voor ons de beste keuze.

Perfectionist

#1567
Heel mooi proficiat!

Ken de ZF niet maar heb de DSG, welke feitelijk hetzelfde werkt als de S tronic van Audi en de PDK, met een dubbele koppeling ( worden ook alle drie geproduceerd in Kassel ) maar vind deze wel erg soepel.

Schakelt zo snel en geruisloos.
Een beter forum begint bij jezelf.

pvd_66

Mooi bak, gaaf!! Veel rijplezier, regelmatig ff de grens over en goed uitlaten  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Prachtige wagen Teejoo. Ik houd wel van een vlotte diesel, maar dit is wel heel erg vlot volgens mij  :coffee:

Teejoo

Quote from: Perfectionist on July  9, 2016, 12:51:57
Heel mooi proficiat!

Ken de ZF niet maar heb de DSG, welke feitelijk hetzelfde werkt als de S tronic van Audi en de PDK, met een dubbele koppeling ( worden ook alle drie geproduceerd in Kassel ) maar vind deze wel erg soepel.

Schakelt zo snel en geruisloos.
ik omschrijf het misschien niet helemaal goed, niet hakkelig maar wat directer, harder in de verzetten. Vooral in sportmode. Ik merk dat overigen ook bij de door jou beschreven bakken. Is inderdaad een pot nat, op de software na denk ik. Overal is en blijft de Panamera de sportievere gooi en smijt wagen van de 2 😎. Je moet ze dus eigenlijk alletwee houden.😊

Perfectionist

Quote from: Teejoo on July  9, 2016, 14:41:24
ik omschrijf het misschien niet helemaal goed, niet hakkelig maar wat directer, harder in de verzetten. Vooral in sportmode. Ik merk dat overigen ook bij de door jou beschreven bakken. Is inderdaad een pot nat, op de software na denk ik. Overal is en blijft de Panamera de sportievere gooi en smijt wagen van de 2 😎. Je moet ze dus eigenlijk alletwee houden.😊

Sportmode gebruik ik nog niet wel de schakelpeddels.

Beide houden zou mooi zijn, maar had nu dezelfde keus gemaakt als jij, schitterende auto! Elke dag weer in en uitsappen met een brede glimlach...  8)
Een beter forum begint bij jezelf.

BJF

Quote from: Perfectionist on July  9, 2016, 15:42:55
Sportmode gebruik ik nog niet wel de schakelpeddels.

Beide houden zou mooi zijn, maar had nu dezelfde keus gemaakt als jij, schitterende auto! Elke dag weer in en uitsappen met een brede glimlach...  8)
Das een hele fraaie 'verschrijving'  :angel:
NAD M10 V2
Elac FS247

gsuk

Heel gaaf!!



Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine