Verslagen demo van een High-End surround / stereo ervaring 27-01-2007 bij Kharma

Started by jan-rotterdam, November 7, 2006, 22:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jan-rotterdam

Hallo allemaal,

Edit 27-01-2007 Vanaf blz. 8 komen de ervaringen van onderstaande aanmeldingen van de luistersessie



ik heb dit topic (na onderling overleg en dus met toestemming van Dhr. J.A.F. Doornhof) geopend om te inventariseren of er interesse is in een luistersessie bij OLS-audio in Breda, dit is de fabrikant van Kharma luidsprekers.

Reden voor deze inventarisatie zijn de vragen die ik krijg of ik na mijn verhuizing nog demo's wil geven aan diverse personen, omdat ik zelf geen zin heb om aan iedereen mij woonadres bekend te maken heb ik vanmiddag met Dhr. Peter Bats van OLS-audio overleg gehad en gevraagd of het mogelijk was om op een zaterdag een speciale demo dag te houden voor leden van het HT-forum.

OLS-audio wil hier aan meewerken maar wil dan wel graag weten hoeveel personen er die dag eventueel langs zouden komen vandaar deze inventarisatie.

Mocht je dus zin hebben in een luistersessie op zaterdag 27 Januari 2007 (edit 13-11-2006: deze datum is ondertussen bevestigd door OLS audio) laat dit dan even weten in dit topic zodat ik een idee krijg van het aantal personen.


Hier kun je meer info vinden over de Kharma luidsprekers

O.L.S. Audiotechnology
Kalshoven 7
4825 AL, Breda
the Netherlands
t: + 31 76 57 150 10
f: + 31 76 57 147 73
e: [email protected]
i: www.kharma.com


Kharma Ceramique lijn



Kharma Exquisite surround



Geïnteresseerden

1e sessie van 11.00 - 13.00 (ochtendsessie)
2e sessie van 14.00 - 16.00 (middagsessie)



Totaal nu 46 personen opgegeven.





Groeten Jan


Nahpets

Lijkt mij verschrikkelijk leuk Jan, ik zou graag er bij willen zijn.

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jan-rotterdam


Jean Sibelius

Hoi Jan,

Leuk initiatief!!! Ondanks sommige (nog steeds) astronomische bedragen absoluut interesse ;D


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

DA BoSS

Hoi Jan,

hier ook interesse 8)

(weet alleen nog niet zeker of ik te lande ben rond die datum)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Harry HT

Hoi Jan,

Wat een leuk idee  8)
Quote from: jan-rotterdam on November  7, 2006, 22:00:25
Mocht je dus zin hebben in een luistersessie op een zaterdag (waarschijnlijk Januari 2007) laat dit dan even weten in dit topic zodat ik een idee krijg van het aantal personen. Indien je bepaalde wensen hebt van wat je zou willen horen dan kun je dat ook aangeven en dan zal ik vragen of het mogelijk is.
Lijkt me  8) ik kom ook graag langs.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Robbo


Bart_M

Afhankelijk van de datum, zou ik er ook graag bij willen zijn.

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

patrick_vdb

Hoi Jan,

Mooi initiatief, voor een high-end surround ervaring ben ik altijd wel in dus, afhankelijk van de datum, count me in :D

mvrg

Patrick

dvd-fan

Afhankelijk van welke Zaterdag wil ik er ook graag bij zijn. Heb de Kharma's gehoord op VAD. was erg onder de indruk.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

jan-rotterdam

#11

Aanmeldingen genoteerd

Groeten Jan

B.J.

Erg leuk, ook al lijkt januari een beetje moeilijk voor mij. Kan ik er een heel misschien van maken?

jan-rotterdam


Wimpie007

Ik heb ook wel interesse, hangt een beetje af van de datum en de afstand (ik kom van Antwerpen).
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

jan-rotterdam


Nahpets

Quote from: Wimpie007 on November 10, 2006, 05:11:08
...hangt een beetje af van ... de afstand (ik kom van Antwerpen)...
Hoezo? Je verwacht dat de afstand Breda - Antwerpen in januari anders is dan nu?  ;D Volgens mij is het de bedoeling om de sessie bij OLS/Kharma te houden.

Leuk al die aanmeldingen, ik heb er nu al zin in.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jan-rotterdam


Het wordt inderdaad Breda:

O.L.S. Audiotechnology
Kalshoven 7
4825 AL, Breda
the Netherlands
t: + 31 76 57 150 10
f: + 31 76 57 147 73
e: [email protected]
i: www.kharma.com

Groeten Jan

mikekiwi

Hallo Jan,

ik was al een tijd op zoek naar een manier om vrijblijvend een surround-demo op hoog niveau te ondergaan. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet denk dat ik op termijn ooit zoveel geld bij elkaar kan sprokkelen dat ik ooit iets dergelijks kan kopen (maar je kunt altijd je dromen houden, nietwaar); het gaat mij dan dus puur om eens te ervaren wat er mogelijk is...

Ook hier enig voorbehoud over de datum; ben zelf dan jarig en moet op die dag visite ontvangen... ( aha, wacht....ik kan ze natuurlijk ook allemaal naar Breda laten komen en dat ze dan als cadeau daar wat voor me uitzoeken... ::) ;D  )

Zet mij dus ook maar op het lijstje (als ik er nog bij pas).

Dank voor dit initiatief en groet,
Michael

jan-rotterdam


Jean Sibelius

Hoi Jan,

We zitten momenteel op circa 20 geïnteresseerde :D.
Wanneer denk je een concrete dag te kunnen plannen?
(dit in verband met de, nog te houden, animo check binnen de audioclub)


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

#21
Ik hoop volgende week een datum te horen van OLS

Even gebeld en de voorlopige datum wordt 27 januari 2007, volgende week krijg ik de bevestiging of deze datum definitief doorgaat.

Groeten Jan

Jenkins


jan-rotterdam


Wimpie007

Quote from: Enno on November 10, 2006, 09:06:43
Hoezo? Je verwacht dat de afstand Breda - Antwerpen in januari anders is dan nu?  ;D Volgens mij is het de bedoeling om de sessie bij OLS/Kharma te houden.

Leuk al die aanmeldingen, ik heb er nu al zin in.
Grapjas ;)
Ik wist niet direct waar de demo zou plaatsvinden, Breda is best een haalbare kaart.
Moet nog even kijken hoe ik dan m'n examen-planning heb, kan zijn dat die in de weg zitten.
We zien wel weer, voorlopig genoteerd!

Groeten,

Wim
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...