Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

frank2

Gewoon nieuwsgierig
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Snap ik.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Quote from: chansig on June  6, 2020, 18:02:56
Nope..een vraag wordt zomaar nooit gesteld.

Dus even heel simpel: Klets niet..zeg gewoon/vraag wat je wil zeggen/vragen. Wil je geen antwoord. Tot die tijd: Hou je mond.

Gr. Hans
Zo'n antwoord komt ook niet 'zomaar'...
We geven hier allemaal bakken geld uit, de een aan kabels, de ander aan zekeringen...dus waarom zo moeilijk doen?

Ik ben ook wel benieuwd wat zoiets kost, zonder waarde oordeel.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kwabbernoot


Jack_D

#9504
prijzen onderaan de pagina,  :D

chansig

Quote from: eddy135 on June  6, 2020, 19:39:34
Zo'n antwoord komt ook niet 'zomaar'...

Nee klopt...het ligt er bij mij vervolgens ook nog eens aan wie de vraag stelt. Maar goed...prijs is duidelijk (ik was 937 euro kwijt) voor de converter die ik gister heb betaald 55 euro incl. verzending. Al verwacht ik niet dat er ook maar 1 iemand nieuwsgierig is naar de laatst genoemde prijs.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig


Goedkoopste converter die ik kon vinden en dus voldeed.

Kan er een conversie uit. Meer audiofiel...ja ja ook ik. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Je vergeet de aanschaf van je Mac + accessoires.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

DofN

Dus .. nu jullie weten wat het kost geeft dat geeft inzicht in... ?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: i2Paq on June  7, 2020, 10:35:00
Je vergeet de aanschaf van je Mac + accessoires.

:D

Goeie:
275 euro voor de mini incl verzenden
25 euro voor de tv (zonder brandstofkosten)
10 euro voor een kabel (incl verzendkosten)
-200 euro voor de Paradigm (incl verzendkosten)
55 euro voor de converter incl verzendkosten
Eventuele opbrengsten verkoop Neutrix converter -25 ex verzenden.

Zow.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Quote from: chansig on June  6, 2020, 17:07:29
Tuurlijk....wat is de eigen gedachte die maakt dat je deze vraag stelt ?

Gr. Hans

Dus wat jij wel mag, mag Frank niet? Wat voor vorm van privilege is dat in deze barre tijden?! :tounge: :D

Quote from: chansig on June  1, 2020, 09:08:39
Volgens mij is toch gewoon een financiële afweging:

A is duurder dan AB dus ik ga voor heel soms A, ook al weet ik dat A echt beter klinkt. Maar ik heb er niet voor over. Dan koop ik liever een aantal zekeringen van ...euro? Die niet hetzelfde brengen als A, maar wel hetzelfde doen in A en AB. Want nog steeds wanneer ik dan (na verandering zekering, kabel of wat dan ook) luister in A dan is dat beter dan AB.

Toch ?

Gr. Hans

Jack_D

Er zijn hele volksstammen die jouw Bacch+toebehoren kosten aan 1 kabel uitgeven.... dus wat betreft de kosten zie ik nixs extreems, niet dat dat overigens aan ons is om er iets van te vinden hoe jij je geld uitgeeft :D

Zag ook dat Bacch iets van een camera optie had om de beweging van je hoofd te volgen en daar dan direct het geluidsbeeld aan aan te passen, tof...



Quote from: chansig on June  7, 2020, 11:20:32:D

Goeie:
275 euro voor de mini incl verzenden
25 euro voor de tv (zonder brandstofkosten)
10 euro voor een kabel (incl verzendkosten)
-200 euro voor de Paradigm (incl verzendkosten)
55 euro voor de converter incl verzendkosten
Eventuele opbrengsten verkoop Neutrix converter -25 ex verzenden.

Zow.

Gr. Hans

Contour

Hans noemde zijn ruimte sarcastisch ook wel rukbunker, moet je die camera dus niet verkeerd uitrichten... :laugh:

Groetjes Walter

chansig

Quote from: Sirius666 on June  7, 2020, 14:07:46
Dus wat jij wel mag, mag Frank niet? Wat voor vorm van privilege is dat in deze barre tijden?! :tounge: :D

Je leest iets wat niet geschreven wordt.

Bizarre tijden zijn het zeker.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Jack_D on June  7, 2020, 14:08:08
Er zijn hele volksstammen die jouw Bacch+toebehoren kosten aan 1 kabel uitgeven.... dus wat betreft de kosten zie ik nixs extreems, niet dat dat overigens aan ons is om er iets van te vinden hoe jij je geld uitgeeft :D

Zag ook dat Bacch iets van een camera optie had om de beweging van je hoofd te volgen en daar dan direct het geluidsbeeld aan aan te passen, tof...

Ja, headtracking. Schijnt nog een stap verder te gaan. Mag het hopen want deze stap kost je behoorlijk wat centen meer. Wie weet is er iemand in Nederland die het gaat aanschaffen. Kan ik daar eens gaan luisteren/kijken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

denoontje

Quote from: chansig on June  7, 2020, 14:29:44
Ja, headtracking. Schijnt nog een stap verder te gaan. Mag het hopen want deze stap kost je behoorlijk wat centen meer. Wie weet is er iemand in Nederland die het gaat aanschaffen. Kan ik daar eens gaan luisteren/kijken.

Gr. Hans

handig als je in slaap valt...hoofd valt voorover of opzij..set gaat uit :-)

fluissie

Quote from: Jack_D on June  7, 2020, 14:08:08

Zag ook dat Bacch iets van een camera optie had om de beweging van je hoofd te volgen en daar dan direct het geluidsbeeld aan aan te passen, tof...

Gheghe , moet je t spul ff uitzetten met rukken in die bunker hans , anders hebbie wel hele rare noten straks  :tounge:

chansig

Ik krijg van gekke mensen pm's dat ze een link willen als ik besluit live te gaan streamen. Ietwat ziek. Maar goed. Zal wel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Kijk is aan !

Roze stringetje aan en tegen betaling mee laten kijken Hans  :thumbs-up:, hebbie t spul zo terug verdiend

chansig

Kijk eens aan...grenzen zijn er om verlegd te worden. Mooi dat je zo in oplossingen denkt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Grenzen zijn er alleen tussen je oren Hans , ff er over heen stappen en de mogelijkheden zijn eindeloos  :headbanging:

chansig

Hadouk trio, Fink, Faithless, Jeff Buckley, Jah Wobble , dead can dance....leuk hoor allemaal muziek en sommige net niet qua opname..andere weer wel. Effect van de software is overduidelijk.

Waarom zou je niet in de opname bubble willen zitten ?

Geen idee...ik vind het in ieder geval erg fijn klinken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Fijn dat ik nu ook eindelijk begrijp wat je gekocht heb..... :D

chansig

 :D

https://www.youtube.com/watch?v=ImoQqNyRL8Y

Leuk subjes werk en met de Bacch helemaal grappig.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: chansig on June  6, 2020, 14:49:33
Gister leuke avond gehad met mensen die je steeds langer gaat kennen (jaartje of 10 tot 15). Leuk om te zien dat gesprekken in de loop van de jaren veranderen. Audio is eigenlijk van ondergeschoven belang tijdens deze ontmoetingen. Leuke gesprekken en vervolgens grof geouwehoer waar een ieder zijn rol in heeft. Prachtig erg genoten.

Waarom dan noemen als er toch geen audio gedoe was ? Nou dat was er in dit geval wel. Ik had mijn mini meegenomen en de eigenaar heeft 8c's staan dus dat moet goed komen. Wel simpelweg in de woonkamer dus dat gaat zeker minder effect hebben dan in mijn ruimte.

Zelf de tijd niet genomen om goed te luisteren. En om eerlijk gezegd weet ik niet meer wat de anderen vonden. Mogelijk de 8c's nog een keer deze kant opkomen om te zien wat ze hier in deze ruimte gaan doen.

De BACCH staat nu lekker hier zijn ding weer te doen met MC900 ft. Jesus....lekker BACCH invloedje hoor.

Ow en een RED507 toslink AES converter gehaald. Scheelt weer een conversie. Lekker audiofiel bezig. :D

Gr. Hans

Deze mensen zijn geen lid van dit forum? Ik zou graag horen wat zij ervan vinden in een woonkamer opstelling.

Groeten...