the Monitor Audio Lounge. met Atmos 5.2.4. > De stekker er weer in

Started by yorkie13, September 27, 2006, 14:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


Staaled

Quote from: RA SUBS on May 25, 2013, 23:19:01
Ik wil alleen de kosten niet weten van de verzending.
Klopt , en dan nog even BTW en douanerechten. :(
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

#552
Quote from: morca on May 25, 2013, 23:41:11
Ik had ze al gezien vd week op een ander forum.
Mooie app idd.
Je hebt nog wat weggeedit,dat klopte best wel hoor ;)
Dan zet ik het terug. ;)
Mijn regel 1 : koop geen subwoofer van een speakerfabrikant. Je betaalt te veel voor wat je krijgt.
Omgekeerd mag weer wel. :P
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

yorkie13

Power Sound Audio lijkt een beetje op Emotiva wat dealer/verkooppunt betreft .

Ze zijn er al maanden mee bezig, maar er komt er maar geen. :D

Wel mooie subwoofers met een hoop kennis van de deze Tom V.

morca

Quote from: Hipster on May 26, 2013, 07:34:32
Dan zet ik het terug. ;)
Mijn regel 1 : koop geen subwoofer van een speakerfabrikant. Je betaalt te veel voor wat je krijgt.
Omgekeerd mag weer wel. :P
Ik ken de drivers zo niet,maar het ziet er wel goed uit zo.
Denk dat dit aardig bruute sub,s zijn voor het geld ,als die prijs netjes naar euro,s gerekend kan worden...... :music:

morca

http://www.avsforum.com/t/1372020/power-sound-audio-discussion-thread/810#post_22747881

Conclusion
To paraphrase a line from the movie 48 Hours... "there's a new sheriff in town", but his name isn't Reggie Hammond it's PowerSound Audio. What this company provides is a level of value that simply didn't exist a few months ago. Very rarely does a rookie step into the majors and hit a home run during their first at bat, but PSA has done just that. The XS15 is definitely worth more then the $750 they're selling it for. Pick one up soon, before these guys come to their senses and realize what they have.

klinkt veelbelovend

yorkie13

#556
POWERBUY zeg ik voor PSA subwoofers :D

Denk dat ik hier nog wel een XS15 kwijt kan ipv de PC12 inm WAF


yorkie13

#558
Ga Tom Vodhanel eens mailen wat een dergelijke XS15 moet kosten inclusief verzending.

Woofer lijkt erg op die van Adire en Exodus Audio

Flavio

Quote from: RA SUBS on May 26, 2013, 11:38:50
Ga Tom Vodhanel eens mailen wat een dergelijke XS15 moet kosten inclusief verzending.

Woofer lijkt erg op die van Adire en Exodus Audio

Misschien moet je gelijk importeur worden?  :D :D
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

yorkie13

#560
En een broertje erbij  8)

En de PC12 in de andere hoek, maar die mag weg (WAF)

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Dennis75

Wat een stapel zeg.

Dat ziet er weer bruut uit!
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Djoowwie

Lekker weer ;)  Je vliegt echt met een rotgang door de subwoofers heen niet normaal meer(maar wel leuk om te zien)

Raymond187

Kan je gewoon een andere driver in een bestaande kast plaatsen?

bv als ik in de PB12 een zwaardere sub wil hangen kan dat gewoon? 12" driver dan.

yorkie13

#565
Nee, zeker niet bij reflex, omdat de kast afgestemd is op de woofer .

Tevens is de dep speciaal voor de gebruikte woofer .


Mis je laag dan ?  >>>>  2de subwoofer erbij, of een zwaardere SVS kopen 8)

PB13 Ultra ?

yorkie13

Dit weekend testen met de sb12 er in.
Nieuwe plate amp is onderweg, prima service.

Raymond187

Quote from: RA SUBS on May 28, 2013, 17:00:15
Nee, zeker niet bij reflex, omdat de kast afgestemd is op de woofer .

Tevens is de dep speciaal voor de gebruikte woofer .


Mis je laag dan ?  >>>>  2de subwoofer erbij, of een zwaardere SVS kopen 8)

PB13 Ultra ?
Gewoon benieuwd of dta mogelijk is.

Ja ben toe aan een betere sub.

Of DIY of iets als een 1200 ultra ofzo.

Wil een gesloten proberen. Je hoeft niet eens heel goed te luisteren naar de sub om te horen dat er vervorming in zit. EN hij staat nu op 50% gain. Voorheen op 40% en als nog vervorming.

yorkie13

Misschien is de sb13 + of ultra dan iets voor je, zit in dezelfde prijsklasse als de Velodyne.

Met een hele mooie 13 inch driver erin.

Weet je zeker dat het vervorming is van de subwoofer ?

Raymond187

hoor je duidelijk uit de sub komen.

sb13 gaat die dan ook lekker laag en toch strak?

yorkie13

De sb13 heeft gewoon meer reserves tov de pc12 (gelijk aan pb12).

Maar ook hier geldt dat DSP , XT32 en/of  de sms-1 nodig zijn om de ergste pieken weg te poetsen.

Raymond187

ARC van de Anthem kan dat ook wel vrij goed. Tenminste de pieken van de PB12 zijn nu mooi vlak.

Vind je het goed spelen als je gesloten en gepoorte subs tegelijk gebruikt?

yorkie13

Afstellen met XT32 van 2 subwoofers is nu erg eenvoudig, zelf basreflex en sealed samen.

Even nameten met de sms-1en klaarben je.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

yorkie13

Op zich best wel, XT32 regelt het hier best goed in.

Geluid is vooral in muziek erop vooruit gegaan.

Wellicht dat een betere inregeling van de subwoofers met stereo een rol speelt.

Crossover heb ik op 80 hz (THX) staan, en dan 2 subwoofers erbij.


verder vandaag de nieuwe plate amp van de sb12nsd binnen gekregen.