Reference Stereo & Surround System by Frank2

Started by frank2, September 18, 2006, 19:25:43

Previous topic - Next topic

Rivanov and 5 Guests are viewing this topic.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Nadat ik je post aangepast had zag ik dat LN ook gereageerd had.
Terugtrekken hoeft niet. Fatsoensnormen gebruiken (zeg maar een beetje zoals je je op straat gedraagt, of bij vrienden ofzo, je weet wel: het ECHTE leven) is het minimale wat we mogen verwachten. Ongeacht het topic, of de plaats hier op het forum.

Dank en fijne avond.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Former member 78

Triest hoe het er hier alweer aan toe gaat.
Het lijkt wel of hier elke lullo* zijn gal kan spuwen, en de mods hooguit ''foei'' durven zeggen.

Jammer dat ik nu een lullo* ben, die zich negatief tegen de mods uit.

[edit]
* censuur door het forum.

Stefan S.

Quote from: ArjanR1 on January  4, 2014, 09:31:07
Triest hoe het er hier alweer aan toe gaat.
Het lijkt wel of hier elke lullo* zijn gal kan spuwen, en de mods hooguit ''foei'' durven zeggen.

Jammer dat ik nu een lullo* ben, die zich negatief tegen de mods uit.

[edit]
* censuur door het forum.

Mee eens, jammer dat je deze gasten niet kunt weren in je eigen topic.

morca

Het is een forum he,het is Frank ze topic,maar ze bevinden worden meestal iets te enthousiast beschreven.
Dan gaat men happen.
En terecht anders zou elke leek die dit leest,
en er geen andere mening aangedragen word denken dat ie eerst kabels/voeding moet kopen en dan de set  ;)

De verschillen zijn er wel,maar marginaal aanwezig of hoorbaar.

Alleen niet iedereen weet daar genuanceerd op te reageren.

AbZ

Nahpets had het zeker in procenten moeten zeggen?   :yawnee:
Verder ging het gewoon over digitale bronnen.

Quote from: Stefan S. on January  4, 2014, 10:58:13
Mee eens, jammer dat je deze gasten niet kunt weren in je eigen topic.
Begin een blog, of blijf onder je steen, dan kan je lekker in je eentje delibereren.

Deleted member

Dan nog heb je je fatsoenlijk te gedragen. Ik heb er zelf ook al eens mee te maken gehad; er zitten helaas een aantal mensen bij die in het platvloerse vervallen en daarmee denken hun recht te kunnen halen. Het forum is een beetje zoals op de snelweg: ook daar rijden figuren rond die denken dat ze zich vanalles en nog wat kunnen permitteren omdat het toch redelijk anoniem is...

Het grote nadeel is dat dit de kwaliteit van het forum schaadt. Volgens mij meer dan men doorheeft, want de lol van het posten gaat er zo wel vanaf. Als mensen gaan schrijven dat ze 'dan maar niets meer posten', dan ben je eigenlijk al te laat. Maar da's slechts mijn bescheiden mening...
Stereo-fan for life!

AbZ

Nahpets was vrij expliciet maar is absoluut niet het type dat aan die omschrijving voldoet.
Er worden wel gekkere dingen door de vingers gezien. 
Jullie commentaar op de omgang geeft ook niet minder kans op ergernissen...

morca

Quote from: technative on January  4, 2014, 11:13:34
Dan nog heb je je fatsoenlijk te gedragen. Ik heb er zelf ook al eens mee te maken gehad; er zitten helaas een aantal mensen bij die in het platvloerse vervallen en daarmee denken hun recht te kunnen halen. Het forum is een beetje zoals op de snelweg: ook daar rijden figuren rond die denken dat ze zich vanalles en nog wat kunnen permitteren omdat het toch redelijk anoniem is...

Het grote nadeel is dat dit de kwaliteit van het forum schaadt. Volgens mij meer dan men doorheeft, want de lol van het posten gaat er zo wel vanaf. Als mensen gaan schrijven dat ze 'dan maar niets meer posten', dan ben je eigenlijk al te laat. Maar da's slechts mijn bescheiden mening...
Vrijheid van mening,de 1 mag zeggen dat er een wereld van verschil is...............
En dan moet de rest van het forum zwijgen?
Dat zou ook schadelijk zijn voor de hier te vinden info imo.

Deleted member

Tuurlijk mag je zeggen wat je wilt. Ik geef alleen aan dat de fatsoensnormen gehanteerd zouden moeten worden. Hou een beetje rekening met elkaar, projecteer op jezelf voordat je iets post. Ik ben zeker niet voor censuur! We hebben verworven vrijheden die ook hier op het forum moeten gelden, maar dat wil niet zeggen dat je maar een beetje mag beledigen of denigrerend mag zijn. Hou het leuk voor iedereen!
Stereo-fan for life!


AbZ

Ja, goed dat je dit ff uitlegt, er had anders natuurlijk helemaal niemand aan gedacht.

Deleted member

Stereo-fan for life!

MarkD

"Het effect van communicatie is de reactie die je krijgt" (niet zelf bedacht, daarom tussen aanhalingstekens, maar wel treffend voor de steeds weer oplaaiende discussie in dit topic).

Frank, het is een vrij land, maar als je veranderingen in je set blijft beschrijven op de jou kenmerkende wijze dan blijf je de reacties krijgen die je altijd krijgt. Neem je lot dus in eigen hand en gooi het eens over een andere boeg...  :yinyang:
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

AbZ

Quote from: technative on January  4, 2014, 11:39:37
Bljjkbaar niet... *zucht*
Netto resultaat is hier dus dat jij je als wannabe mod zelf ff heel verstandig boven de anderen gaat stellen?
Complimenten, geeft echt een goed voorbeeld van sociale vaardigheden.  Laat je kapsones lekker thuis.

Quote from: MarkD on January  4, 2014, 11:41:23
"Het effect van communicatie is de reactie die je krijgt" (niet zelf bedacht, daarom tussen aanhalingstekens, maar wel treffend voor de steeds weer oplaaiende discussie in dit topic).
Dat ook.

Deleted member

Quote from: AbZ on January  4, 2014, 11:48:09
Netto resultaat is hier dus dat jij je als wannabe mod zelf ff heel verstandig boven de anderen gaat stellen?
Complimenten, geeft echt een goed voorbeeld van sociale vaardigheden.  Laat je kapsones lekker thuis.

Treffend voorbeeld!
Stereo-fan for life!

AbZ

Quote from: technative on January  4, 2014, 11:49:25
Treffend voorbeeld!
Kerel, ik benoem gewoon wat jij ook doet.
Verschil is dat ik het van jou aan zag komen en het niet ontken.

Deleted member

Prima hoor. Als je nog een keer reageert mag je van mij ook nog het laatste woord hebben, goed?
Stereo-fan for life!

AbZ

Quote from: technative on January  4, 2014, 11:53:34
Prima hoor. Als je nog een keer reageert mag je van mij ook nog het laatste woord hebben, goed?
Da's een ouwe...   Je hebt jezelf idd gewoon klemgeluld.  Doei.

frank2

Quote from: morca on January  4, 2014, 11:06:18

De verschillen zijn er wel,maar marginaal aanwezig of hoorbaar.


Dat heb je al meerdere malen geschreven, is ondertussen bekend.
Gelukkig weet ik beter en hoe dat komt is bekend.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Quote from: MarkD on January  4, 2014, 11:41:23

Frank, het is een vrij land, maar als je veranderingen in je set blijft beschrijven op de jou kenmerkende wijze dan blijf je de reacties krijgen die je altijd krijgt. Neem je lot dus in eigen hand en gooi het eens over een andere boeg...  :yinyang:

Tsja dat zou kunnen, heb een marginale verbetering, slechts marginaal in mijn set gebracht voor 150E .

Denk niet dat ik zo iets zou opschrijven, ten eerste voor bijv. 150E zal ik meer willen horen dan marginaal. Dus dan zou ik het al niet kopen. Als bij mij iets fractioneel/marginaal klinkt pas ik het NIET toe. Bij mijn zijn / moeten de veranderingen wezenlijk zijn, duidelijk hoorbaar anders doe ik het niet, tenzij het gratis is of geen moeite kost. Maar ja ik heb ook een set die alles laat horen, de kleinste verandering hoor je meteen, dat heeft niet iedereen. (en is niet aan geld gebonden, anders krijg ik daar weer 5 pagina's van te lezen)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

frank2

Quote from: Stefan S. on January  4, 2014, 10:58:13
Mee eens, jammer dat je deze gasten niet kunt weren in je eigen topic.

Ben het wel met je eens, er staan pagina's vol met alleen kreten waar je niets mee kunt, of het zijn aanvallen op de TS. Je raakt eraan gewend, lees het gauw door en ga weer verder. Je kunt niet communiceren met de gasten, er komt niets zinnigs uit, alleen posten om het posten....  het went, er wordt niets aan gedaan, dus ik lees het vluchtig, beantwoord het steevast niet.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Stefan S.

Quote from: frank2 on January  4, 2014, 12:08:23
Ben het wel met je eens, er staan pagina's vol met alleen kreten waar je niets mee kunt, of het zijn aanvallen op de TS. Je raakt eraan gewend, lees het gauw door en ga weer verder. Je kunt niet communiceren met de gasten, er komt niets zinnigs uit, alleen posten om het posten....  het went, er wordt niets aan gedaan, dus ik lees het vluchtig, beantwoord het steevast niet.

Het is gewoon jammer dat er zoveel off topic onzin in o.a. jouw showcase topic staat. Als men het niet eens zijn met jouw bevindingen, dan kunnen ze toch ook gewoon met respect reageren en niet te ver afwijken van de discussie.

frank2

Quote from: Stefan S. on January  4, 2014, 12:13:01
Het is gewoon jammer dat er zoveel off topic onzin in o.a. jouw showcase topic staat. Als men het niet eens zijn met jouw bevindingen, dan kunnen ze toch ook gewoon met respect reageren en niet te ver afwijken van de discussie.

Klopt, de praktijk is helaas anders
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted member

Quote from: Stefan S. on January  4, 2014, 12:13:01
Het is gewoon jammer dat er zoveel off topic onzin in o.a. jouw showcase topic staat. Als men het niet eens zijn met jouw bevindingen, dan kunnen ze toch ook gewoon met respect reageren en niet te ver afwijken van de discussie.

Pas maar op hoor! Voordat je het weet ben je een wannabe- mod  :angel:  ;D
Stereo-fan for life!