'Nieuw' seizoen Prison Break ten einde

Started by WubboZ, August 29, 2006, 00:01:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hifiman

Quote from: FrankB on November  7, 2006, 11:54:17
Tja, ik heb seizoen 1 van PB gezien. Wat vond ik ervan? Ik kijk absoluut niet uit naar seizoen 2. Met de aflevering werd het ongeloofwaardiger
Misschien is Star Trek wat voor jou  ???  ;D

B.J.


Deleted member

Bij mij staat nr.10 in elk geval nu te downloaden. Nog 9 minuten dan kan ik kijken!  :)

WubboZ

Tjah, ben benieuwd hoe dat nu afloopt met die pa van hun..
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

FrankB

Quote from: Bas Janssen on November  7, 2006, 15:05:25
Of Bambi  ;D

Funny guy ....  ::)

Anyway, Las vegas is zeker wat voor jou. Wat een heerlijke dikke tieten hangen er daar aan verrukkelijke vrouwen ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: FrankB on November 12, 2006, 12:50:35
Funny guy ....  ::)

Anyway, Las vegas is zeker wat voor jou. Wat een heerlijke dikke tieten hangen er daar aan verrukkelijke vrouwen ;D

Heb het gister dan ook zeker gezien  :D

WubboZ

Whoei, net even afl. 13 gezien. Wat een onverwachte wending op het eind :o. Ben trouwens ook benieuwd wie die kerel is die Bill Kim (die baas van Kellerman) tijdens dat telefoongesprek die post-it'jes gaf.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Raphie

Ga zo kijken (ben de 4.3GB TS versie aan het downloaden) dus ff geen spoilers a.u.b.
JBL PRX Power!

Durk

zal vanavond ook maar weer eens beginnen met downloaden..zit nog bij 10..dus nog wat schade in te lopen.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

WubboZ

Quote from: Raphie on November 28, 2006, 16:11:09
Ga zo kijken (ben de 4.3GB TS versie aan het downloaden) dus ff geen spoilers a.u.b.

Ik hoop dat ik niet te veel heb verteld :-X
Vertel ook even hoe je deze versie vond: beeld en geluidskwaliteit tov de afleveringen die je hiervoor had. Ik vond dat mijn versie (CTU) deze keer een beetje te veel haperde
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Raphie

Ik had de ~ill~ TS van 4GB, die was perfect geen enkele hapering
JBL PRX Power!

troqdog

ik download meestal die van XOR, goed beeld en geen haperingen.

Puff

Mannen Ik ben naarstig op zoek naar de aflevering van seizoen 2 die vorige week donderdag 23nov in nederland is uitgezonden.....

Het gaat om aflevering 5 met de titel map1213.
Mijn MCE was vastgelopen door een stroomstoring dus die aflevering gemist.....

Zou iemand mij aub kunnen helpen.......desnoods door die aflevering te reposten want ik heb geen 90 dagen retentie.... >:( :'(


Alvast bedankt voor jullie hulp....

Danny.
This is me taking off................you wanna see my landings??

B.J.

Quote from: Puff on November 30, 2006, 13:16:40
Mannen Ik ben naarstig op zoek naar de aflevering van seizoen 2 die vorige week donderdag 23nov in nederland is uitgezonden.....

Het gaat om aflevering 5 met de titel map1213.
Mijn MCE was vastgelopen door een stroomstoring dus die aflevering gemist.....

Zou iemand mij aub kunnen helpen.......desnoods door die aflevering te reposten want ik heb geen 90 dagen retentie.... >:( :'(


Alvast bedankt voor jullie hulp....

Danny.

Torrent?

http://www.torrentspy.com/torrent/862669/Prison_Break_S02E05_HR_HDTV_AC3_5_1_XviD_NBS_eztv

Guido

Quote from: WubboZ on November 28, 2006, 15:44:39
Whoei, net even afl. 13 gezien. Wat een onverwachte wending op het eind :o. Ben trouwens ook benieuwd wie die kerel is die Bill Kim (die baas van Kellerman) tijdens dat telefoongesprek die post-it'jes gaf.

was dat niet gewoon die gozert die door link "gedood" was? waar hij voor opdraaide?
hij gaf niet voor niets post-itjes want hij kon toch niet praten?

Deleted member

Quote from: Guido on November 30, 2006, 17:45:16
was dat niet gewoon die gozert die door link "gedood" was? waar hij voor opdraaide?
hij gaf niet voor niets post-itjes want hij kon toch niet praten?

Nee, volgens mij was dat de broer van de president die zat opgesloten in dat huis.

Raphie

JBL PRX Power!

Deleted member

Die is volgens mij samen met de advocate van Link doodgeschoten.

Raphie

Nee, alleen de advocate was doodgeschoten. Owh boy..... iedereen pikt dus weer andere dingen op  ;D
JBL PRX Power!

Deleted member

Quote from: Raphie on December  1, 2006, 07:52:59
Nee, alleen de advocate was doodgeschoten. Owh boy..... iedereen pikt dus weer andere dingen op  ;D

Oeps, je hebt gelijk! Ik heb het even opgezocht.  ;D

Deleted member

#95
Hmmm...ik vraag me af of dit gaat tippen aan wat we nu zien...  :P

QuoteDe producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen van seizoen 3 in de Verenigde staten.

Raphie

Eerst maar eens de 2e helft van season2 en kijken wie er over blijven
JBL PRX Power!

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

WubboZ

Quote from: Guido on November 30, 2006, 17:45:16
was dat niet gewoon die gozert die door link "gedood" was? waar hij voor opdraaide?
hij gaf niet voor niets post-itjes want hij kon toch niet praten?
Die kerel kon best praten, hij heeft alleen een kunstgebit. Hij heeft toen nog met die advocate gesproken toen die dat huis was binnengedrongen.

Quote from: Antoine on November 30, 2006, 18:59:05
Nee, volgens mij was dat de broer van de president die zat opgesloten in dat huis.
Idd, en die laten ze daar denk ik ook wel zitten
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

WubboZ

Zit ik al een tijdje te zoeken, blijkt dat er een winterstop is >:(, volgende aflevering is pas weer 22 Jan.
Zat trouwens ook even die nieuw verschenen biografie van Mahone door te lezen, en nu weet ik waarom ik die man dacht te kennen. Hij heeft de stem van Ken Rosenberg ingesproken (GTASA en GTAVC).
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination