CinéMike => verhuisd =>CinéMike II => CinéMike III

Started by mikeske, August 7, 2006, 23:51:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vieze freddie

dan is de rest van de belgen toch al van hem vanaf in de toekomst
ik hoop dat het nog goedkomt
als ze al beginnen liegen dat het al betaald is  :-\
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Seth__Gekko

Vervelende situatie Mike, maar reageer je maar eens flink af door veel foto's te posten hier ;D Anders doen we wel een potje CoD4!

LittleNinja

Heb je al één van de moderators benaderd hierover?

Hij heeft ooit gedoneerd, dus zijn gegevens zijn sowieso te controleren.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Quote from: sj0er-D on September 29, 2008, 00:32:37
Ja die gozer kon echt niet normaal communiceren!. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. maar om nou tegen iedereen zo tekeer te gaan...

Ik was gewoon consequent :P Jammer dat zijn topic weg is. Heb me er wel vermaakt eigenlijk.
@ Mike: sterkte!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jvanhambelgium

Quote from: sj0er-D on September 29, 2008, 00:31:38
ik wil niet voor onnodige commotie zogen en het kan een belediging zijn, maar ik vind zijn achternaam zo raar.. alsof het bedacht is.. rotteveel. rot-te-veel.

Boah, in Belgie zou ik ogen trekken, maar dat is precies toch wel een plausibele Nederlandse naam.
Google geeft een hoop referenties terug dus ik denk niet dat er iets achter gezocht moet worden.

Maar neemt niet weg dat dit een onfrisse praktijk is. Aangetekend schrijven en toch wel klacht neerleggen. Het is geen item van 20euri natuurlijk...
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Gaeje

is het niet slimmer om zo'n ding pas op te sturen nadat je het geld binnen hebt?

mikeske

Quote from: LittleNinja on September 30, 2008, 14:49:32
Heb je al één van de moderators benaderd hierover?

Hij heeft ooit gedoneerd, dus zijn gegevens zijn sowieso te controleren.

Ja, zijn gegevens kloppen.
Quote from: Gaetan on September 30, 2008, 18:21:47
is het niet slimmer om zo'n ding pas op te sturen nadat je het geld binnen hebt?

Hij heeft een hele tijd veel actief geweest op het forum.
Kocht redelijk dure dingen bij BB&G en die kenden hem ook.
Ik moest toch naar de post met 3 andere pakketjes dus dacht ik verstuur hem ook al maar terwijl ik er ben ...

Mja had dus beter toch wat gewacht ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

MLCinema

Kl*te man! Dit zijn vervelende levenslessen :-\. Hoop dat er een passende oplossing gevonden word.

Moet je nog wel even complementeren met je mooie nieuwe scherm en dito sub. Erg fraai! Ook ben ik benieuwd wat er voor de Kef's in de plaats moet komen.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Guester

Misschien is er toch een kans dat er iets is gebeurd met de persoon in kwestie?
Omdat hij heeft gedoneerd en bij BBG over de vloer kwam lijkt het mij niet vanzelfsprekend dat hij een oplichter is.
Desalniettemin moet dit worden opgelost lijkt mij.
Misschien kan iemand hem bellen met een nederlands telefoonnummer?
Spijtig dit soort situatie's.

Verder mooie aanwinsten.
Maar 2 subs, jouw vriendin ziet je wel graag zeker ;)
Sonos - Spotify

Guester

Daarnet las ik even je pm's terug die je met deze persoon heb gehad en toen had ik ineens het idee dat ik met hem ook zaken heb gedaan.

Dus heb ik even gezocht en weet het voor 99% zeker.
Ik heb aan hem linaeum speakers verkocht.

Maar dat was wel in oktober 2007.
Maargoed hier je niet veel aan maar je moet gewoon proberen contact te krijgen en dit oplossen.
Sonos - Spotify

mikeske

daarnet voor de 4e keer in 3 weken naar kalimero geweest  ;D

1e keer logitech harmony 1000 voor mezelf
2e keer 50" full hd panasonic
3e keer logitech harmony 1000 voor een vriend
4e keer belkin pure av power console pf30

ken nu toch al de weg uit men hoofd  ;D

dit is dus mijn nieuwe aanwinst:


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

straks dan gaan slapen.
wou mijn nieuwe speeltje nog aansluiten.
Maar vanacht om 2u opstaan om rond 3u op het werk te zijn om dan te vertrekken naar Parijs.
Zal een lange dag worden en zal pas 's avonds laat terug zijn.
Dus mijn nieuwe speeltje zal voor zaterdag zijn  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

advr


tja, die kriebels als je iets nieuws hebt ;D ;D ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

mikeske

Quote from: advr on October  2, 2008, 23:25:03
werk ze morgen, ik ben lekker vrij :o 8) 8)

Zo, na 2,5 u slapen terug opstaan voor een werkdag van waarschijnlijk 18/20 u  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

DVDGuy

Quote from: Chrisje op de Fiets on September 29, 2008, 00:29:40
Aangetekende brief versturen, met handtekening terug, dat je hem nog 2 weken te tijd geeft om met een voor jou aanvaardbare oplossing te komen. En als je geen oplossing hebt, of reactie hebt melden dat je aangifte bij de politie gaat doen?
Voor hetzelfde geld is er iets met hem gebeurd waardoor die nauwelijks kan/wil reageren. Maar het kan zijn dat als die onder druk wordt gezet de reacties wel weer komen.
Tweede topic trouwens in een dag dat over zo'n onderwerp gaat. Eerste topic is overigens verwijdert ;D

Die brief hoeft hij niet aan te nemen; doet hij dat wel kan hij nog zeggen dat de enveloppe leeg was (uit eigen praktijkervaring  >:D).
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

advr

Quote from: mikeske on October  3, 2008, 02:23:28
Zo, na 2,5 u slapen terug opstaan voor een werkdag van waarschijnlijk 18/20 u  ;D

wat doe je voor werk? :o
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Mario D


DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dirc


mikeske

#1972
Quote from: advr on October  3, 2008, 19:44:08
wat doe je voor werk? :o

R&D = research en development bij Delta Light ( Designverlichting )
Er waren heel wat Problemen bij een groot project in een nieuw hotel in Parijs.
De klant had een maand geleden alles ontvangen maar nu pas 3 dagen voor de opening geinstalleerd.
En heel wat dingen waren niet ok ...
Volgens de foto's was het 90% zeker door verkeerde montage en aanpassen van de originele bekabeling.
Dus moest er een "bekwaam" iemand mee met de techniekers.
( zodat we niks zouden herstellen die niet door ons toedoen defect is )
Gelukkig dat ik mee was, want was echt een ramp.
Alles was geleverd met 3 apparte kringen ( Spots, TL's en dimming ) en ze hadden er nog eens 2 circuits bijgepropt voor hun domotica.
Maar de elektriciens die dat gedaan hebben ......

Zoals voorspeld was het een lange dag  :-X
opgestaan om 2u, samen op het werk vertrokken om 3u en terug thuis om 00u40 snachts  ;D
Ah ja, money money  ;D

Alles was zoals we dachten defect door hun eigen schuld.
Vanmorgen dan te horen gekregen dat ze een factuur zullen krijgen van ongeveer 5 a 6000€
4 man 21u betalen + vervoer ( 2 Grote bestelwagens 570km heen en terug ) + vervangende onderdelen + ...

Beste van al, belt de grote baas me gisteren op in Parijs rond 16u en vroeg me wat ik vandaag deed.
Ik antwoorde direct: Uitrusten want vandaag zal al zwaar genoeg zijn.
Maar ik ben de enige die de nieuwe rgb leds met netwerksturing ( met dmx ) kan.
En er waren een paar nieuwe prototypes die ze dringend eens werkend zouden willen zien.
Ik kon dus niet anders en het zou "maar" een uurtje of 2 duren.
Ik ging akkoord maar dan op voorwaarde dat ik zelf mocht kiezen wanneer.
Uiteindelijk vanmorgen om 9u30 was ik er ( helemaal alleen in het bedrijf ) en om 15u35 was ik klaar  :-X
Geen 2u dus maar meer dan 6u ...

Baas heeft wel 2 keer langsgekomen en was heel tevreden.
( Goedstaan bij een man die 118 millioen euro waard is kan geen kwaad  ;D )

Quote from: DVDGuy on October  3, 2008, 21:57:55
Mike is A Big Spender  ;D 8)

;D ;D ;D


Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mikeske

Quote from: Dirc on October  3, 2008, 23:02:06
hij fiets ook veel schijnt.... ;D

In de zomer minder.
Maar nu begint het terug, lekker moutenbiken in de koude modder  >:D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

celerontje

Dat heb je mooi voor elkaar.
Ben je nu ook zijn vaste mannetje wat betreft domotica etc.? ;)
Maar dat zal wel een fijn gevoel zijn, als je de reputatie van een miljoenenbedrijf hebt veiliggesteld! :D
Zo'n bedrijf kan niet aan komen zetten met slecht werkende verlichting bij de opening! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!