CineBasement kelder HT, eindelijk 4K!

Started by cinebasement, April 6, 2006, 21:31:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTip

We vallen in herhaling, maar ik kan inderdaad niets anders verzinnen.

Schitterend !! 8)

En feli met de toekomstige kleine :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pieter-Jan

Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

tiptop

Quote from: cinebasement on November 18, 2007, 11:33:22

Zoals het er nu naar uitziet moet er ook nog een baby-kamertje gemaakt worden!!  ;D ;D
(in ons huis dus, voor de duidelijkheid)

Ook leuk, maar wel heel anders dan een bios of een bar (en een stuk eenvoudiger  ;) )
Als we aan de bar gaan beginnen zal ik dat natuurlijk ook weer melden in dit topic...




Betekend dit dat ik je mag feliciteren? :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

gvy

Hallo,

Je HT is heel erg sfeervol geworden ;)
Zo zie ik ze graag, prachtig werk en veel plezier ermee

Geert

Sol

Zekers te weten een f*cking mooie HT!
Goed werk geleverd, dat wordt niets anders doen dan er alleen maar van genieten... in stijl. ;)
Gefeliciteerd met deze meer dan geslaagd te noemen HT, om jaloers op te worden. :o

Heb je al een geschikte oplossing gevonden voor je apparatuur?

Grtz

Sol
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Harry HT

Hi Cine,
Quote from: cinebasement on November 18, 2007, 11:33:22
Zoals het er nu naar uitziet moet er ook nog een baby-kamertje gemaakt worden!!  ;D ;D
(in ons huis dus, voor de duidelijkheid)
Gefeliciteerd  8)

Een mooi HT geworden zo  O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

cinebasement

#358
Quote from: tiptop on November 18, 2007, 22:46:38
Betekend dit dat ik je mag feliciteren? :D

Yep, dat mag  :D
Als alles goed gaat is het half mei zover... :)

cine(d)rama

Heel mooie HT  :o .

En gefeli met de opkomst zijnde uitbreiding  ::) .

Groeten A .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

GTDesign

Van Harte Gefeliciteerd.  :)

Vanaf Mei gaan kinderen je scherm als "whiteboard" gebruiken  ;D

cinebasement

Quote from: GTDesign on November 19, 2007, 13:55:04
Van Harte Gefeliciteerd.  :)

Vanaf Mei gaan kinderen je scherm als "whiteboard" gebruiken  ;D

Jij beschrijft mijn 'worst nightmare' !!  ;D
Gelukkig zit er een slot op de deur  ;)

tiptop

Quote from: cinebasement on November 19, 2007, 10:01:32
Yep, dat mag  :D
Als alles goed gaat is het half mei zover... :)
Gefeliciteerd dan :D :D :D 8)
Echt heel leuk. Hier zijn alle vrouwen uit mijn omgeving zo ongeveer zwanger of net bevallen :P ;)

(Ook mijn vrouw sinds ong. 5 weken :) )
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

blue-eyes

#363
Quote from: tiptop on November 19, 2007, 19:32:22
Gefeliciteerd dan :D :D :D 8)
Echt heel leuk. Hier zijn alle vrouwen uit mijn omgeving zo ongeveer zwanger of net bevallen :P ;)

(Ook mijn vrouw sinds ong. 5 weken :) )

even stiekum tussendoor: ook mijn vriendin is nu 10 weken zwanger ;D
Gefeliciteerd mannen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Quote from: Blue-Eyes on November 19, 2007, 19:37:57
even stiekum tussendoor: ook mijn vriendin is nu 10 week zwanger ;D
Gefeliciteerd mannen ;)

Geweldig Eisse :D  Van harte gefeliciteerd ook! 8)

Een grote babyboom op het forum? ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

cinebasement

Quote from: tiptop on November 19, 2007, 19:43:29
Geweldig Eisse :D  Van harte gefeliciteerd ook! 8)

Een grote babyboom op het forum? ;D

Begint er wel op te lijken  ;D
Jullie ook gefeliciteerd!!

blue-eyes

#366
Quote from: cinebasement on November 20, 2007, 08:18:30
Begint er wel op te lijken  ;D
Jullie ook gefeliciteerd!!

Nee hoor. Betekent alleen dat we gezonde mannen zijn, heeft soms alleen wat consequenties ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

stevieB

Ehhhhh MANNEN,

WE dwalen af  ;D

Maar aangezien dat ik sinds 8 maanden papa ben, kan ik jullie alvast melden dat het geweldig is  O0

Alleen het film kijken schiet er lelijk bij in  >:D

Je krijgt er echter veel voor terug (slapeloze nachten, bodemloze put luiers, vrouw met hormonen welke naar de kermis zijn geweest (! sommige komen nooit meer terug  :-X ), m.a.w. je leven op zijn kop  ;) )
Maar als je dan thuis komt en de kleine kijkt je aan, dan is dat het mooiste wat er is  :-*

Dus alvast veel plezier de komende tijd, geniet ervan ,het is zo voorbij  ;)

Trouwens mooi HT, respect  8)

Gr StevieB
Under construction.....

blue-eyes

Wees gerust stevie, het is niet de eerste ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

Hier wel :D

Maar iedereen om me heen heeft kleine kinderen dus de verhalen en adviezen ken ik zo langzamerhand al ;D

Vooral die van me zusje zie ik vaak (net 2 maanden) :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.


LittleNinja

Quote from: stevieB on November 22, 2007, 19:41:29
Ehhhhh MANNEN,

WE dwalen af  ;D

Maar aangezien dat ik sinds 8 maanden papa ben, kan ik jullie alvast melden dat het geweldig is  O0

Alleen het film kijken schiet er lelijk bij in  >:D

Je krijgt er echter veel voor terug (slapeloze nachten, bodemloze put luiers, vrouw met hormonen welke naar de kermis zijn geweest (! sommige komen nooit meer terug  :-X ), m.a.w. je leven op zijn kop  ;) )
Maar als je dan thuis komt en de kleine kijkt je aan, dan is dat het mooiste wat er is  :-*

Dus alvast veel plezier de komende tijd, geniet ervan ,het is zo voorbij  ;)

Trouwens mooi HT, respect  8)

Gr StevieB

Die hormonen kunnen er natuurlijk voor zorgen dat de vrouw des huizes voorstelt om de kelder om te bouwen tot kinderspeelkamer...  >:D

Ik had ooit de droom een keer een huis te kopen met een zolder... Het huis waar we sinds vorig jaar zijn gaan wonen heeft slechts twee woonlagen, maar de mogelijk bestaat om er een etage op te zetten. Ik weet echter nu al waar die etage naartoe zal gaan... De kids. Geen HT op zolder voor de ninja's ben ik bang..  :'(

Maar ik kan beamen wat StevieB zegt... Het film kijken schiet er helemaal bij in! Vroeger keken we minimaal 3 films per week. Tegenwoordig ben ik blij dat we 1 film per maand kijken.  :-[   ( Uiteraard staan er wel tig films per week aan voor de kids!! Maar om daar nu een zolder voor te bouwen..  ::) )

Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg mis. Kleintjes hebben kan echt geweldig zijn!!! Inderdaad als je thuis komt na een dag werken en je kids zien je, komen op je af rennen al schreeuwend "PAPAAAAA!!!!!!". Ik krijg meteen knuffels en kusjes. Dat zijn geweldige momenten.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

tiptop

Daar kan geen homecinema-ervaring tegen op 8) ;D

Maar komende maanden dus nog maar even HT-minded zijn ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

FredBeamer

Quote from: cinebasement on November 18, 2007, 11:33:22
Ja hallo, daar zijn we weer  ;D

Even nog een paar fotootjes van het eindresultaat, tot nu toe in ieder geval...
Sinds het laatste bericht moesten er nog twee dingen gebeuren:
1. De bovenkant van de pilaren moest nog worden afgewerkt
2. Er moest nog een kastje voor de apparatuur gemaakt worden

Punt 1 is gebeurd (zie foto), punt 2 nog niet  ;)

Maar dat neemt niet weg dat we al menig filmpje gekeken hebben  ;D

Het volgende project wordt de bar in de ruimte naast de bios... We hebben daar ook al allerlei plannen voor, er is alleen EEN ding waardoor het bar-project qua planning een beetje in gevaar zou kunnen komen:

Zoals het er nu naar uitziet moet er ook nog een baby-kamertje gemaakt worden!!  ;D ;D
(in ons huis dus, voor de duidelijkheid)

Ook leuk, maar wel heel anders dan een bios of een bar (en een stuk eenvoudiger  ;) )
Als we aan de bar gaan beginnen zal ik dat natuurlijk ook weer melden in dit topic...


Allereerst proficiat met je prachtige hometheater. Wanneer start de kaartverkoop. Toch wil ik een opmerking plaatsen, de lelijke deurklink op de deur kan naar mijn mening absoluut niet. Vervang deze voor een zwart matte deurklink. De deurklink viel mij als eerste op bij het zien van het plaatje. Zie dit puur als een tip. Verder niets dan lof, ik ben er jaloers op.

Groet,

Fred
JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360