MAJOR update 1 Januari/2 Januari 2006

Started by J.A.F._Doorhof, January 2, 2006, 00:41:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oracle

Ik vind het wél mooi. :D Lekker modern en best strak.

1 verzoekje echter: zou de tekst zoals op eht plaatje eventueel in normaal kunnen, in plaats van bold?

Verder hoeft er wat mij betreft niets te veranderen, en is het bij de meeste mensen hier de angst voor het nieuwe. Het is ook wennen.... ;)

Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

Teksten aangepast naar zwart.
Zo beter ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Audiofiel

Quote from: Oracle on January  2, 2006, 16:02:48
en is het bij de meeste mensen hier de angst voor het nieuwe. Het is ook wennen.... ;)

Knap dat jij in de hoofden van alle forumleden kunt kijken... ^-^

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 16:22:15
Teksten aangepast naar zwart.
Zo beter ?
Dat is al meteen een stuk leesbaarder! Goed zo! :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jimmy Conway

Ja, veel beter. Mijn hersenen zijn weer in balans nu. :P

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Oracle

Quote from: Audiofiel on January  2, 2006, 16:24:46
Knap dat jij in de hoofden van alle forumleden kunt kijken... ^-^

Ach, ik loop er niet zo mee te koop, maar soms is dat best handig ja.... ;)

Groet,
Mark

Audiofiel

Quote from: advr on January  2, 2006, 16:26:06
jammer, het blauw was best mooi.... ;D

Er zijn beeldschermen die zwart als blauw weergeven... >:D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr



vreemd, mijn scherm (LCD) is al wel 6 jaar oud maar zie het verschil heel duidelijk.

nu is alles weer saai zwart, lijkt Henry Ford wel  ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R


Audiofiel

Ik geloof alleen dat er heel wat meer zwart is geworden. ;D

Ook de zinnen met 'Toon ongelezen...' en 'Toon nieuwe...' en 'Meldt dit bericht...' zijn van blauw naar zwart gegaan. Is dat de bedoeling Frank?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

reMC

#60
Quote from: Audiofiel on January  2, 2006, 16:33:50
Ik geloof alleen dat er heel wat meer zwart is geworden. ;D

Ook de zinnen met 'Toon ongelezen...' en 'Toon nieuwe...' en 'Meldt dit bericht...' zijn van blauw naar zwart gegaan.

Yep, net als alle andere linkjes.

J.A.F._Doorhof

Het is en en.
Er zijn geen aparte instellingen per systeem.
Er is als het ware één aanduiding voor de hovers en links en dan is inderdaad alles meteen veranderd.
Zal wel kijken voor donker blauw morgen is mischien mooier.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reMC

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 16:44:28
Het is en en.
Er zijn geen aparte instellingen per systeem.
Er is als het ware één aanduiding voor de hovers en links en dan is inderdaad alles meteen veranderd.
Zal wel kijken voor donker blauw morgen is mischien mooier.

Kunnen linkjes niet onderstreept?

Audiofiel

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 16:44:28
Het is en en.
Er zijn geen aparte instellingen per systeem.
Er is als het ware één aanduiding voor de hovers en links en dan is inderdaad alles meteen veranderd.
Zal wel kijken voor donker blauw morgen is mischien mooier.

Lijkt mij stug dat je geen verschil kunt maken tussen de kleur van de html-codes (url-links) en die van de lijstweergaves met links naar een topic.

Zonder url's wordt het natuurlijk wel heel onduidelijk waar je op moet klikken. Of je moet met de muis gaan scannen over alle tekst heen. ;D ;D ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Martin_M

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  2, 2006, 16:44:28
Zal wel kijken voor donker blauw morgen is mischien mooier.
Was ook mijn idee.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Waar dient de laatste kolom eigenlijk voor? Kun je de celbreedte statisch instellen? Dan mag de titelbreedte wel wat groter, als het kan natuurlijk. er is toch nog ruimte over.

Sjors

Goh wel even wennen zeg! beetje onoverzichterlijk.. nu..  ;D maar het went denk ik wel.


Groet, Sjors 

kippekop

Het bevalt me goed hoor... ik was wel even mijn berichten kwijt, maar het is allemaal even wennen. Superdepuper!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Guido

#68
ik heb wel eens gehoord dat je je eigen layout kan maken mbv css, moet je wel opera voor hebben.

zit nu ff te kijken met die resoluties, ik vind het zo breed. Maar het maakt niet uit of ik de resolutie verhoog of verlaag, altijd blijft het even breed. kan je geen fixed width opgeven ergens, frank?

B.J.

#69
Ik vind dat zwarte maar saai. Ik stem voor donkerblauw.  :D

edit: en de sticky's zijn wel heel zwart bold nu. Wat zijn we weer lastig met zijn allen.

Montoya

Is het mogelijk om in het overzicht van de ongelezen berichten een kleurverschil te gebruiken tussen de onderwerptitels en de categorie waartoe deze behoren ?

Nu springen de onderwerptitels er absoluut niet uit door het gebruik van 1 dezelfde kleur, waardoor het geheel voor mij onoverzichtelijk wordt....  :-[

R

Frank gaat daar nog naar kijken. Het schijnt niet zo makkelijk te zijn.

Ik vond overigens net de quick-edit funtie. Het papiertje met potlood icoon aan de rechterkant in je eigen post. Erg handig.

wil

#72
Ah... dit is lekker, die lichtere tekst maakt het veel rustiger :)

wil

Edit: en nu is het rood met oranje  ;D
Edit2: en nu weer blauw  ;D ;D

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Montoya

Hahaha, net 3 refreshes gedaan en 3 keer een andere tekstkleur  ;D

R

#74
Brrr. Ik word kleurendoof :P

edit: zo met het oude blauw weer terug, erg prettig leesbaar.