Zolder Bioscoop

Started by Wallenstein, December 6, 2005, 22:17:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wallenstein

Na de verhuizing van dit voorjaar had ik een ruime zolder tot mijn beschikking om die om te bouwen naar een dedicated HT room. De afgelopen maanden vooral bezig geweest om alle muren en wanden te isoleren en te voorzien van gipsplaten.
In mijn vorige woning had ik een beamer in de huiskamer hangen, maar nu is het ideaal om een aparte ruimte te hebben voor het kijken van de films. Tijdens de verbouw van mijn zolder heb ik veel gekeken op het HTforum en alle tips van harte meegenomen.

Wallenstein

deze foto was ik vergeten bij te voegen

OscarTango

Hey, da's een mooi begin, zeg... klinkt het alleen niet wat " hol " ? Niks op de vloer, niks tegen de muur... ik zou een tapijt op de vloer leggen, al was het maar om de reflectie van het licht tegen te gaan.

Maar het is een mooi Ht, hoor  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

reza

Een heel mooi begin ;) Lekkere ruime zolder ook. Volgens mij ben ik de enigste met een kleine zolder :-\
Maar het ziet er echt strak uit.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rappie

Die center kan echt niet he ;D Verder een ruimte met veel potentie om een mooie zolder te maken. Het begin is goed in ieder geval
Eigenaar van Paulthé

Abel_Dekkers

Ziet er netjes uit allemaal!  8)
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Fransvis

Quote from: OscarTango on December  6, 2005, 22:26:38
Hey, da's een mooi begin, zeg... klinkt het alleen niet wat " hol " ? Niks op de vloer, niks tegen de muur... ik zou een tapijt op de vloer leggen, al was het maar om de reflectie van het licht tegen te gaan.

Maar het is een mooi Ht, hoor  8)

Mooi ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....ruimte....

Gijs82

Inderdaad een erg mooie zolder bios!  ;D
En het lijkt mij idd ook erg hol......
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Sjors

Wat een balzaal  ;D 8)  ben je het niet van plan nog een beetje te gaan "annkleden" lijkt mij een kille ruimte, met vloerbedekking kom je al een héél eind.

Verder netjes! wou dat ik zo'n grooooote ruimte tot mijn beschikking had  O0




Groet, Sjors



Jimmy Conway

Netjes hoor en grooot.
Zou alleen wel die center ervan tussen halen.
Matcht niet echt met de rest volgens mij.

Groeten,
Niels.

B.J.

Zeker een leuk begin! Neem de tips van bovenstaande users zeker mee!

Oeloe

Erg mooie ruimte...

Heeft zeker het potentieel voor een degelijke thuisbioscoop...
Zoals hierboven al vermeld is zou een tapijtje geen slechte invloed hebben op de akoestiek.....  :)


Het is ieder geval een goed begin....  ;D