Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

LittleNinja

Hey HTR...

Het is een beetje stil in je topic. Ben ik niet gewend van je. Is er al een eindstand in zicht??

Gegroet,
LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

hee het is rustig heh? nah ik heb niet echt veel te melden dat is denk ik de reden.... hoewel er wel een paar dingen gaan veranderen, ivm een verhuizing naar een andere locatie komt er een rolscherm en gaat mijn vaste weg, daarnaast is mijn playstation dood ( YOLD) dus geen 1080P voor een aantal weken:(

Marsh

Quote from: HTR on March 10, 2010, 15:46:57
hee het is rustig heh? nah ik heb niet echt veel te melden dat is denk ik de reden.... hoewel er wel een paar dingen gaan veranderen, ivm een verhuizing naar een andere locatie komt er een rolscherm en gaat mijn vaste weg, daarnaast is mijn playstation dood ( YOLD) dus geen 1080P voor een aantal weken:(


Ach, kan je met excuus de ps3 slim halen.   ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


LittleNinja

Wat is er gebeurd met de PS3 dan? ???
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martijnst1990

Yellow light of death (YLOD) schijnt wel weer gemaakt te kunnen worden. Hoe dit precies werkt en wat het kost weet ik niet, staan wel wat tutorials op internet.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Martijnst1990

#1206
Volgens mij word het lampje wat normaal groen is als hij aanstaat dan geel. Als dit gebeurt leest hij geen discs meer dacht ik.

Edit: Dit heb ik ff snel gevonden op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=IGKT1HdBvZk

Let niet op de gekke plaatjes, gaat vooral om de tekst  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTR

#1207
ik speelde cod mw2, en ineens was t beeld zwart. hierna weigerde hij om weer aan te gaan. ik heb idd de tutorials gezien, die stappen ga ik maar eens ondernemen.
ze noemen dat inderdaad Yellow light of death (YOLD)

Ik heb net een leuk dingetje voor mijzelf gekocht. een dubbelgefilterde 2 meter HDMI, Audioquest HDMI -X


HTR

#1208
aan dit filmpje heb je veel meer:
http://www.youtube.com/watch?v=4_Ic1_TY-GU&feature=fvw

LittleNinja

Hoop dat je hem gereanimeerd kan krijgen. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

Ik heb voor mij zelf nu goed nieuws gekregen, er is hier een console tuning/reparatie bedrijf in de stad en die gaat hem voor mij repareren voor paar 10tjes (40 euro) en ik krijg er garantie op.
daarnaast is de reparatie tijd geen 7/8 weken zoals t bij sony is, maar 2 dagen.

Marsh

Quote from: Martijn90 on March 10, 2010, 16:40:45
Volgens mij word het lampje wat normaal groen is als hij aanstaat dan geel. Als dit gebeurt leest hij geen discs meer dacht ik.

Edit: Dit heb ik ff snel gevonden op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=IGKT1HdBvZk

Let niet op de gekke plaatjes, gaat vooral om de tekst  ::)


Hahaha, wat geweldig droog met die plaatjes
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


HTR

zo vandaag aan het verhuizen geweest! nog druk bezig met uitpakken en zo, maar de nieuwe locatie is mooi! :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

Valkyrie

Ik ben benieuwd naar de foto's! :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Frank.V

Ben ben benieuwd! :D Het is altijd weer leuk om te zien hoe een nieuwe locatie eruit komt te zien! :D

HTR

foto's komen nog, tot die tijd zou een beetje hulp op prijs gesteld worden, ik heb een vraag die beschreven staat in dit volgende topic:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=99497.0

alvast bedankt

HTR

ik zie net dat ik in april al beloofd heb om wat foto's te plaatsen, hierbij alsnog maar met mijn splinternieuwe luidsprekers (halfuurtje geleden uitgepakt, en staan in te spelen)

Zonder scherm, met frontjes

Zonder scherm, zonder frontjes

Met projectiescherm



HTR

ik zie net dat de foto's niet heel mooi zijn uitgekomen.. doe ik nog wel een keer beter.

het zijn: 2x monitor audio RX-8 black oak fineer

Denon Focal

Mooie speakers, nu het kastje nog in black oak fineer?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

HTR

zou kunnen maar dan word het allemaal wel beetje donker, donkere vloerbedekking, zwarte bank speakers etc.

HTR

K heb het setje nu een middagje kunnen proberen en ben erg tevreden tot nu toe met het geluid!
het is wel leuk dat het nog beter word naar mate de luidsprekers ingespeeld worden

HTR

Naast de nieuwe luidsprekers: nieuwe PS3!  de oude hield er helaas steeds mee op ( ook na reflowing bleef het maar 10 dagen ofzo goed) en werd heel heet.
een 120GB slim is het geworden, gewoon standaard editie aangezien ik al voorzien ben van alle extra's.

Marsh

Quote from: HTR on September 13, 2010, 15:04:06
Naast de nieuwe luidsprekers: nieuwe PS3!  de oude hield er helaas steeds mee op ( ook na reflowing bleef het maar 10 dagen ofzo goed) en werd heel heet.
een 120GB slim is het geworden, gewoon standaard editie aangezien ik al voorzien ben van alle extra's.

Ik heb de oude PS3 nog (dikke versie), ben érg benieuwd hoelang die van mij nog mee gaat.
Hoelang had jij hem al?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


HTR

Quote from: Marsh on September 13, 2010, 17:35:15
Ik heb de oude PS3 nog (dikke versie), ben érg benieuwd hoelang die van mij nog mee gaat.
Hoelang had jij hem al?

die van mij was de oude serie, hij is volgens mij 5 jaar oud. constante oververhitting met dat ding, erg irritant.

Overigens, ik heb de Martin logans die ik heb schoongemaakt onder de douche ( de ELS panelen). het mylar
was erg vies namelijk, en het verschil is erg erg groot! aan te raden aan iedereen die kampt met verminderde
helderheid in het geluid.

Met de frequentie sweep kwam ik VOOR de behandeling tot 15Khz, NA de behandeling tot 20/21Khz. Dat is in mijn
ogen een noemenswaardig verschil, Bij muziek is het goed te merken, ze klinken ineens als nieuwe speakers!

HTR

even 2 fototjes van de schone panelen(schoon membraam)