Humor van HT (overgezet)

Started by J.A.F._Doorhof, October 3, 2001, 15:45:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

yamaha

 ;D O0

Als de eigenaar van de plaatselijke bios (wel een kleintje) wel eens bij jou wil kijken en luisteren omdat ie al zoveel verhalen heeft gehoord (echt waar).

Als de buurvrouw zich afvraagt waarom er kringen in haar glas verschijnen, terwijl er buiten toch echt geen T-REX te zien is.

Als het failliet gaan van je favoriete HT-zaak meer impact op je heeft dan een oorlog in Irak.

Als je bij E.H.B.O. een hartslag moet checken en alleen maar denkt "Ik heb DARK SIDE OF THE MOON al te lang niet gedraaid"

Als je bij de naam Colin Powell denkt, Speelt die niet in SWAT ?

Eeeeh,

Meer flauwe grappen volgen ongetwijfeld  ;-)

Harry HT

WAAROM HEEFT EEN MAN TWEE HANDEN ?



;D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

rsint

Als je nooit meer als 5 vrienden (en een bulldog) tegelijk uitnodigt, ze dan vervolgens vraagt om achter de speakers te gaan staan, de hond op de sub zet en met een DB-meter in de hand vraagt of ze wat harder of zachter willen praten/blaffen.

rsint

Als je je afvraagt of dubbelglas ook in 16:9 te krijgen is.
Als je zwangere buurvrouw voorbij loopt en jij je afvraagt of de geometrie van je raam wel goed is.

B.J.

Quote from: rsint on April 12, 2004, 18:00:51
Als je nooit meer als 5 vrienden (en een bulldog) tegelijk uitnodigt, ze dan vervolgens vraagt om achter de speakers te gaan staan, de hond op de sub zet en met een DB-meter in de hand vraagt of ze wat harder of zachter willen praten/blaffen.

hmmmm, is een andere hond wel normaal?  ;D

rsint

Ach die vind ik gewoon het meeste op een subwoofer lijken ;D

Gijs82

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

GPO

#107
Dit is een leuke topic!

Ik heb ze niet allemaal doorgelezen, dus misschien zijn deze (of soortgelijk) al geweest:

"als je vrouw bij de psychiater komt en de psychiater aan jouw verteld dat ze erg instabiel overkomt, dat je dan in eerste instantie denkt aan een andere eindversterker...."

"iedereen op een verjaardagsvisite je uitlacht als je verteld wat het wel allemaal niet kost en het lachen hun vergaat als je vervolgens Slayer op +5 afspeelt!!!!!" (Dit is mij van het weekend gebeurd, vriend van mij wil eigenlijk zo'n all-in-one crap set, maar is nu toch behoorlijk in de war geschopt nav wat hij bij mij gehoord heeft - hee, dat is precies zoals een live-concert in 013 - waren zijn worden, vol ongeloof en oogjes van 'dat wil ik ook'. Hij vroeg er zelf om - hoe hard kan dat nou? - met zo'n gezicht van 'zulke grote boxen hebben toch geen nut???'  >:D  >:D).

"denken dat je loopwerk van je DVD-speler slecht is, terwijl je energie-schijf in je meter-kast die herrie maakt..."

later.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Adonias

#108
Quote from: GPO on May 24, 2004, 12:52:48
"denken dat je loopwerk van je DVD-speler slecht is, terwijl je energie-schijf in je meter-kast die herrie maakt..."

geniaal :D


Als je toch wel ff moet nadenken welk bedrag aan audio/video/PC je moet invullen op je inboedel verzekering....
"Pieppieppieppieppieppieppieppieppieppiep...................... TWOING" from "For the birds"

Heino

#109
Als je een beetje verdrietig wordt als je pa over z'n Bose speakertjes begint en zegt: "fantastisch he, dat geluid"

Als je bij de ouders van je vriendin komt en meteen gaat rekenen welke componenenten jij zou kopen voor het kapitaal dat daar aan B&O is gespendeerd

Als je het tot hobby maakt alle dozenschuivers à la Scheer & Foppen binnen te stappen om de verkoper te onderwijzen over hifi terwijl hij je een LG setje probeert aan te smeren.

Als je voor je scheerapparaat ook maar meteen een afgeschermd netsnoer in elkaar knutselt want je was toch al zo lekker bezig met de snoertjes voor je amps

(overigens zijn de alleen eerste twee uitspraken op mij van toepassing)


owja, nog een 'true story' dan: Huisgenoot had z'n dvd speler en sat/sub setje binne ngekregen maar z'n receiver nog niet. Vroeg zich toen af waarom er geen geluid uit de sub kwam. Tja, dat kabeltje voor de sub past inderdaad op het gele tulpje van de dvdspeler....

FrankB

Quote from: koninghein on June 26, 2004, 21:05:53
owja, nog een 'true story' dan: Huisgenoot had z'n dvd speler en sat/sub setje binne ngekregen maar z'n receiver nog niet. Vroeg zich toen af waarom er geen geluid uit de sub kwam. Tja, dat kabeltje voor de sub past inderdaad op het gele tulpje van de dvdspeler....

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Quote from: koninghein on June 26, 2004, 21:05:53
Als je het tot hobby maakt alle dozenschuivers à la Scheer & Foppen binnen te stappen om de verkoper te onderwijzen over hifi terwijl hij je een LG setje probeert aan te smeren.

Herkenbaar ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

DJ_GJ

Als je zit te dromen dat een winkel die gaat verhuizen dat je denk van: Was die gebouw maar van mij ;)

VlisChris

Ik zat giste in de bioscoop bij Return of the King.
Op den duur het je het stuk waarin Faramir richting die bezette stad aan de rivier rijdt heb je een prachtig stukje muziek. En ik greep gewoon naar mijn afstandsbediening. Alleen, dat bleek mijn telefoon te zijn. En ik zat in de bioscoop ;D
En ja, dat is echt gebeurd gister.... Hoe zwaar kun je het hebben ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik van Voorst (in memoriam)

Omdat ik nooit meer tv kijk......


Ik wilde een keer de reclames tussen een film op de tv doorspoelen met de quickfinder.....het duurde zelfs nog even voordat ik besefte dat ik het knoppie niet kon vinden op de AB !!!!!!!....... ::).
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

The Foundation

wat is het tegengestelde van interlinks??








----------------->interrechts

Volumius

Als je voor aan je straat een bordje neerzet: Met gedoofde lichten passeren.

Als je in een politiepak (gejat van plaatselijk agent die eens bij je kwam vragen op een avond of er een schietpartij was) die mensen boetes geeft die dat toch doen. (goed voor de dvd collectie)

Bij weigeren van betalen je ze voor straf vastbind aan je subwoofer en een THX trailer op repeat zet.

De buren hun huis met zandzakken verschanst hebben omdat ze vroeg of laat een of ander projectiel op hun dak verwachten.

De drogist in je woonplaats een recordomzet heeft met de verkoop van oordopjes.

Je de enige bent die (in de rij met allemaal mensen die oordopjes kopen) zonnebrand koopt. (dat contrast van de meeste schermen tegenwoordig)

Bin laden bij je komt om te praten over de eventuele kosten van ook zo'n donker vermaakhol

Je niet meer naar je werk hoeft vanwege de plaatselijke belangstelling (10 euro per kaartje!)

Iedere db meter per direct ontploft als je je volumeknop zeer rustig opendraait

Je een extra strak wasbord buikje hebt vanwege je subwoofer

Je iedere dag je stoelen weer een halve meter naar voren moet terugzetten.

Als er iedere dag een plafonds en muur renovatie bedrijfswagentje voor komt rijden bij de buren.

Als je je fundering met gewapend beton hebt laten storten en hebt laten testen met amerikaanse bunker busters.

Als je vrouw meer bedreven is in popcorn maken dan normaal eten.

Als de enige plek waar je chago wordt is in dozenschuifwinkels als megapool etc.

Je daar ondanks dat toch loopt te grinniken als je al die rommel ziet staan.

Je het helemaal uitgiert als de verkoper je komt vragen of je op wil houden met lachen omdat hij een stel klanten een LG setje probeert te verkopen.

Je naar de dure hifi zaken het slabbetje van je kind meeneemt.

Er (ondanks het slabbetje) daar gedweild moet worden nadat je na een ruim tijdsbestek eindelijk de winkel hebt verlaten.

Je op een uitklapstoeltje om 7 uur 's ochtens bij de aldi gaat zitten om mensen uit te lachen die daar mekaar de haren uit het hoofd trekken om de laatste medion dvd speler te bemachtigen.





Y'ello

[qoute]Als de enige plek waar je chago wordt is in dozenschuifwinkels als megapool etc.[/qoute]

Toevallig werk ik wel bij zo'n "dozenschuiver" >:D

Denon avr1803
Denon dvd700
Front: JBL Ti-2k (yellow)
Back:  Infinity Primus 160 Center: Infinity Primus C25 Sub: Infinity PS8 Creative Audigy 2 Platinum Pro

MaxxMark

.. als je je al heel lang afvraagt of het gordijn op je slaapkamer nou écht 16:9 is of niet..
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

R

Geld overhebben en geen inzicht. Dit zal klinken ....


henkt1

-als je als fysiotherapeut bij mensen aan huis komt en alleen maar denkt: waar zou ik hier mijn ht neerzetten.
- een laptop, speakers en een lcd projector meeneemt op een trainingskamp
- je al 2 maanden je rolluik van je kamerruit niet meer hebt geopend omdat 'toevallig' aan de binnenkant je projectiescherm hangt.
- je bij je eerste date meer afvraagt of ze ht leuk vind dan of ze goed is in bed...
- dat je kan vloeken en schelden dat een spijkerbroek 100 euro kost en lachend 300 euro uitgeeft voor een kabeltje
Ik vrees dat dit allemaal gebeurt is.... :-\
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

christian19

#121
als de buuren hun T.V harder moeten zetten
omdat ze er anders niets meer van verstaan.
(waar gebeurd)

als er meer goud in je HT verwerkt is, als bij
de plaatselijke juwelier.

als je iemand vraagt of hij zijn voeten van de
stoel af wil halen of anders je huis te verlaten,
terwijl je in de bioscoop zit.




christian19

#122
Sorry, maar ik moest het even kwijt.

Ik zit net wat rond te staren, en moest
ineens aan dit onderwerp denken.
De wasmachine deed mij namelijk aan
een sub denken!!! :o

Do i have a problem? ;) ;D

ottema

dat je naar een afkick centrum moet met HT verslaafde
(je vriendin werd al die ''rotzooi'' beu)
Roken is 10x zo verslavend als Heroïne  HT is echter het meest verslavend.

DVD: Philips dvd640
Reciever: JVC rx 5032 Front: JBL TLX 5000 Center: JVC sp100 Surround: JVC sp 100 Subwoofer: JBL atx 100

Rappie

Quote from: J.A.F._Doorhof on May 21, 2002, 20:45:13
* Als je een auto koopt omdat de nummerborden beginnen met HT

MvrGr.
Frank
Damn ! Nog nooit opgemerkt , maar ik rij al 2 jaar rond in een auto met HT voorop :D

http://members.lycos.nl/raptornl/autos/tn_DSCF0016.JPG
Eigenaar van Paulthé