Wie zijn er allemaal trotse eigenaar's van een SVS?

Started by Sjors, February 28, 2005, 23:34:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Quote from: Menno-ert on March  4, 2005, 03:58:33
die hard?  of was het een andere film met bruce...  ::)

Bijna goed Menno  :)  het was "Fifth Element"    O0

Kerstmanno


Sjors


Kerstmanno


Sjors


Kerstmanno

Eheheheheh!

Maar goed! Voordat dit een ouwehoer topic wordt... laat die subs eens komen!!!


Fransvis

En hier een exemplaar in Zuid Limburg....een PC Ultra... ;)

Sjors

Volgensmij zijn er een hoop SVS eigenaren bijgekomen  :D

Arno P

Frans, zou dat nou typisch Limburgs zijn zo'n PC-Ultra ?  ;D ;D ;D

Fransvis

#35
Quote from: Arno P on March 16, 2005, 16:56:58
Frans, zou dat nou typisch Limburgs zijn zo'n PC-Ultra ?  ;D ;D ;D

Zie ik het nou goed dat jij er ook een heb gekocht ? Is het echt een Ultra ?  ;)

Arno P

#36
PC-Ultra it is... ;D...zo blij als een kind


Arno P


Rappie

Eigenaar van Paulthé

rveldhuizen

En hier is de mijne, een PB10 :) Let maar niet op de nog niet weggewerkte kabels en dat disco dingetje (die laatste is van 1 van mijn dochters :)

Stress!!!!!

En ook ik ben de trotse eigenaar van een 2039 pci.....
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Sjors

Quote from: rveldhuizen on March 17, 2005, 17:04:55
En hier is de mijne, een PB10 :) Let maar niet op de nog niet weggewerkte kabels en dat disco dingetje (die laatste is van 1 van mijn dochters :)


O0  het heeft zo moeten zijn  :)

Hangt je plasma niet een beetje hoog?


Groet, Sjors

Sjors

Quote from: Stress!!!!! on March 17, 2005, 17:40:47
En ook ik ben de trotse eigenaar van een 2039 pci.....


Lekker vers, in't plasic  :D

Jean Pierre


reMC

Het valt me op dat er veel mensen zijn die de sub enigszins voor hun speaker hebben staan. Of hij staat er naast, maar steekt een stuk naar voren uit, kan nooit goed zijn, zo belangrijk is een sub toch niet?  >:D

Als er geschoven kan worden is dat mijn advies..

Jean Pierre

Quote from: reMC on March 17, 2005, 18:47:38
Het valt me op dat er veel mensen zijn die de sub enigszins voor hun speaker hebben staan. Of hij staat er naast, maar steekt een stuk naar voren uit, kan nooit goed zijn, zo belangrijk is een sub toch niet?  >:D

Als er geschoven kan worden is dat mijn advies..

Toevallig dat je dat zegt :D ik heb vanmiddag mijn kamer beetje opgeschoont en heb toen de sub inderdaad meer in de hoek gezet en vond dat de bas net wat beter tot zn recht kwam. Misschien komt dat ook omdat ie nu wat meer air flow heeft aan de voorkant?

henkt1

JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

rveldhuizen

Neuh, plasma hangt lekker (zo'n 1.10 mtr hoog), das fijn voor de bank op afstand...

Sub kan simpelweg niet verder naar achteren, en de luidspreker er helemaal voor zetten is geen optie, dan komt ie nog dichterbij de zit positie tov de linker speaker (kun je niet zien, maar zit ruim 4 mtr afstand tussen de speakers, terwijl de zitpositie nog geen 1 mtr links (en 4 mtr naar achteren uiteraard) van de rechterspeaker is... Beetje ongelukkig allemaal, maar ja, das de bouw van mijn kamer  ;)

Sjors

Quote from: rveldhuizen on March 17, 2005, 19:22:26
Neuh, plasma hangt lekker (zo'n 1.10 mtr hoog), das fijn voor de bank op afstand...

Sub kan simpelweg niet verder naar achteren, en de luidspreker er helemaal voor zetten is geen optie, dan komt ie nog dichterbij de zit positie tov de linker speaker (kun je niet zien, maar zit ruim 4 mtr afstand tussen de speakers, terwijl de zitpositie nog geen 1 mtr links (en 4 mtr naar achteren uiteraard) van de rechterspeaker is... Beetje ongelukkig allemaal, maar ja, das de bouw van mijn kamer  ;)

Oké duidelijk  :)

Op de foto lijkt de plasma trouwens een stuk hoger dan in de werkelijkheid.

Groet, Sjors