Wolsink's Low Budget Home Theatre *11-10-05 update!*

Started by wolsinkpower, January 4, 2005, 16:43:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni71

#50
ik heb er 2 voor je kan je toch proberen?
ben je wat aan het mailen nu.

wolsinkpower

welke firmwares heb je :)? die Packardbell aangepaste heb ik al geprobeerd :)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

deze komt van spaanse mensen ....is die daarna op internet is...

wolsinkpower

#53
kan je die firmware naar ***************** sturen? hotmail ziet ze als virussen en kan ik er dus niks mee :/
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

ga ik zo doen kerel...
krijg ff visite nu
doe ik straks..

wolsinkpower

bedankt..ondertussen mail terug gestuurd naar de vorige eigenaar of we kunnen terugdraaien..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71


wolsinkpower

Tony71: het heeft niet mogen baten

toch bedankt!

inmiddels besloten DVD Copy Master Red (of Red Pro) te halen.. ik wacht nog op antwoord van leverancier welke ik nodig heb.

ik wil graag spikes laten maken door de pa van een vriendin van mij echter heeft die wel voorbeeld/maten nodig..

weet iemand de maten van VLS Spikes? http://www.vlsaudio.nl/img/acc/kegel_spike_puck/kegels.jpg

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Starred

Niet zo slim om je email adres hier zo neer te zetten.

jantje112

Waarom ga je niet gewoon met de pc werken?

Toni71

Jammer kerel....kan ook  niet meer voor je betekenen dan.
Succes verder.
vr.gr.Tony

wolsinkpower

#61
ik ga niet met pc werken want:
vind het beetje dure investering in principe om daar neer te zetten.. ik kijk er alleen films en ik ga echt niet steeds sjouwen + heb geen zin om 2 verschillende windows ofzow er op te hebben

en ik wil gewoon dat hij correct dvd speler als bron kan gebruiken.. ook kijkend naar volgende mogelijke eigenaar..

600STE POST!!! ;D ;D
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: Starred on January  9, 2005, 18:48:15
Niet zo slim om je email adres hier zo neer te zetten.

Je E-mail adres is ook te vinden in iemands profiel, waarom is het dan niet slim om het op deze manier te posten?

Groet, Sjors

wolsinkpower

DVD Copy Red...

BESTELD ;D!

ik kan niet wachten tot hij binnenkomt..

deze week/weekend hopelijk:
-kast op nieuwe plek zetten
-kast weer volproppen :P

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

ik heb nu de pc aangesloten op mijn crt ,had er eerst ook mijn twijfels over.
Maar werkt eigenlijk wel goed.Het enigste waar ik mee werk is powerstrip en powerdvd en thats it.
Helemaal geen dual boot etc...
Voor de rest doe ik ook alles met deze pc.
Bestel dat ding af en sluit gewoon je pc aan.
Vr.gr.Tony

wolsinkpower

zoals ik zeg ik ga niet lopen met me pc geen zin in.. me pc laat ik op me eigen kamer .. de HT staat in me broer zijn kamer  >:D
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

Okay dat stukje had ik even gemist ;)
Gr.Tony

wolsinkpower

pics volgen mogelijk eind deze week al van de basic opstelling dat wil zeggen:

- beamer hangt op plek en speakers worden op hun plek gezet

echter:
- bekabeling zal nog niet aanwezig zijn :P

maar dan hebben jullie goed beeld van hoe het word :D!

beamer is inmiddels op kop afgesteld .. morgen me pa naar Gamma voor beugels

scherm ga ik ook snel maken ;D
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: wolsinkpower on January 12, 2005, 21:15:48
pics volgen mogelijk eind deze week al van de basic opstelling dat wil zeggen:

- beamer hangt op plek en speakers worden op hun plek gezet

echter:
- bekabeling zal nog niet aanwezig zijn :P

maar dan hebben jullie goed beeld van hoe het word :D!

beamer is inmiddels op kop afgesteld .. morgen me pa naar Gamma voor beugels

scherm ga ik ook snel maken ;D

Ik heb zelf ook een DIY beugel, doet zijn werk goed en scheelt bakken met geld!!

Groet, Sjors

Daklem

Quote from: Sjors on January 12, 2005, 21:19:58
Ik heb zelf ook een DIY beugel, doet zijn werk goed en scheelt bakken met geld!!

Groet, Sjors

zolang hij maar niet naar beneden sodemietert  ::)

wolsinkpower

dat hoeft helemaal niet zolang de beugels die je gebruikt stevig zijn en je er voor zorgt dat de bouten goed in het plafond zitten (en plafond natuurlijk ook stevig genoeg is :P
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: Daklem on January 13, 2005, 13:40:24
zolang hij maar niet naar beneden sodemietert  ::)

Heb wel een beetje vertrouwen in mijn beugel Robbert  ;)

Groet, Sjors

Durk

heel erg leuk om te zien dat je met een zeer beperkt budget ook nog een echt HY gevoel weet te creeren!
Ik ben benieuwd naar de foto's met het eindresultaat.

Vroeger, toen ik een jaar of 18/19 had, was ik ook besmet het het virus. Ik had ook een leuk setje op de kop getikt voor weinig geld.
Maar ja, een huis en hypotheek hebben mij goed genezen van mijn virus. Ik ben echter bang dat ik het binnenkort weer in alle hevigheid krijg...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

wolsinkpower

update:

beugels op maat gemaakt, extra gaten en met geluk vanavond in plafond!  O0

kabels voor front speakers gekocht en voor de rears komt dinsdag/woensdag  8)

nu nog alleen me MV verwijderaar ontvangen en dan zou het helemaal great zijn!
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

wolsinkpower

heb optelling gemaakt van kosten in post 1..

hoger dan verw8  :-\ maar alsnog aardig low budget voor wat ik heb  O0
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165