VAD show 2004 Meet & Greet (23 & 24 oktober '04)

Started by Harry HT, September 21, 2004, 13:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Hallo allemaal,

Het weekend van zaterdag 23 en zondag 24 oktober a.s. is in Veldhoven weer veel moois te bewonderen op de VAD-Show '04.

Kijk op de site voor de deelnemende importeurs en hifi merken.

Vorig jaar is er een meet & greet georganiseerd door Martin_M en het lijkt me wel wat om dat dit jaar weer te doen.

Wie gaan dit jaar (za. of zo.) naar de VAD en hebben zin om langs te komen bij de M&G?

Naar aanleiding van de reacties zal ik een lijstje maken met forumleden die zaterdag of zondag gaan.

Gegroet,

Harry
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijstje met forumleden die de Meet & Greet bezoeken, maar nog niet hebben doorgegeven op welke dag:
- reMC
- eduard
- wowly (misschien)
-

Zaterdag 23 oktober Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand
- bmatheijsen
- garmt
- wil  8) (Amsterdam)
- frankG
- patrick_vdB
- riwi
- paulB
- papaleo
- rob dingen
- audiofiel & ega

Zondag 24 oktober Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand
- bmatheijsen
- garmt
- frenkb (misschien)
- eric_audio (misschien)
- patrick_vdB
- marcoV
- jaco  8) (Almere)
- danakin  8) (Katwijk ZH)
- harry ht  8) (Rotterdam)

Maandag 25 oktober Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand
- bmatheijsen
- patrick_vdB
- martin_M & miranda

8) = carpoolen mogelijk, stuur een p.m. voor verdere afspraken
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen


garmtz

Ik ben er ook beide dagen de hele dag (en daarna ook nog, in het café... ;)). Ook voor hifi.nl...  8) 

Heej! Collega!  :D

bmateijsen

He he.. ik doe mee in dat cafe!! Hoop eigenlijk dat ik even niet hoef te rijden  ;D

Audiofiel

Hè jammer. :-[  Ik ben dat weekend waarschijnlijk in Frankrijk.  ^-^
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz

Quote from: bmateijsen on September 21, 2004, 14:07:22
He he.. ik doe mee in dat cafe!! Hoop eigenlijk dat ik even niet hoef te rijden  ;D

Het is de vraag of ik dan mijn auto nog heb, rij je gewoon met mij mee... ;D  Drink ik wel limonade... :D


FrankB

Als ik in het bezit ben van een auto tzt lijkt het me leuk. Voor mij een misschien dus, en alleen de zondag want zaterdag is al in bezit genomen door hifi :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Quote from: FrenkB on September 21, 2004, 14:37:34
Als ik in het bezit ben van een auto tzt lijkt het me leuk. Voor mij een misschien dus, en alleen de zondag want zaterdag is al in bezit genomen door hifi :D

Is absoluut te doen met het OV hoor! Heb ik ook 2x gedaan.

reMC


FrankB

Quote from: garmtz on September 21, 2004, 14:55:51
Is absoluut te doen met het OV hoor! Heb ik ook 2x gedaan.

Geloof ik graag, maar als je het OV moet betalen en geen werk hebt wordt het al lastiger ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Gewoon met iemand meerijden... je woont toch in de regio Den Haag/ Rotterdam?

Groet Bjorn

FrankB

Quote from: bmateijsen on September 21, 2004, 15:14:01
Gewoon met iemand meerijden... je woont toch in de regio Den Haag/ Rotterdam?

Groet Bjorn

Yep ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

Hi,

Weet iemand al toevallig of ze leuke nieuwtjes hebben dit jaar? ... eens kijken of ik dit jaar wel ga ;D

mvrg

Patrick

Harry HT

#15
Hoi Patrick,
Quote from: patrick_vdb on September 21, 2004, 15:46:56
Hi,

Weet iemand al toevallig of ze leuke nieuwtjes hebben dit jaar?
* Arcam Harddisk recorder met opslagruimte voor ruim 500 cd's zonder compressie en 4 zones aansturing.
* JVC DLA-HD2K, een echte HD projector met een resolutie van 1920 bij 1080.
* Lexicon RV-8, een krachtige 7 x 120 Watt receiver met diverse automatische calibratie mogelijkheden.

Quote... eens kijken of ik dit jaar wel ga ;D
Ja, ja, dat moeten wij geloven  :D

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

eric_audio

Misschien dat ik er ook ben, maar dan zondag (ik ben er zaterdag niet, om dezelfde reden als Frenk.

NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

eduard

De kans is zeer groot dat ik ook zaterdag of zondag aanwezig ben.

patrick_vdb

Hi Harry,

Met "nieuwtjes" bedoelde ik eigenlijk primeurs ;D ;)

En of je het gaat geloven zul je zelf maar moeten uitmaken, time will tell ;D

mvrg

Patrick

riwi

Ik zal er wel zijn. Weet nog niet zaterdag of zondag, dat beslis ik dan nog wel. Bij een M&G op de hifi.nl stand zoals vorig jaar zal ik zeker komen. Ik hoop op nieuwe projectoren en mooie HDTV zaken. Lexicon MC4 demo/info ? Denon zal de nieuwe spelers wel hebben staan, maar daar is weinig aan te zien (behalve wat frontjes misschien).

Starred

Quote from: Harry HT on September 21, 2004, 16:02:44

* JVC DLA-HD2K, een echte HD projector met een resolutie van 1920 bij 1080.

Gegroet,
Harry

Wordt deze gedemo-ed?

wil

Ik heb wel het plan om te komen, weet alleen nog niet welke dag. Een nieuwe M&G lijkt me erg leuk.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Scarp

#22
Op hifi.nl staan een aantal berichten van primeurs op de VAD.

Ik ga ook wel heen (is toch vlakbij :)). Dit jaar een wat rustiger rondkijken en niet proberen alles te bekijken :) Welke dag weet ik nog niet. Waarschijnlijk zaterdag.

MarcoV

Ik ben er ook, en ook ik weet nog niet welke dag  ;)

Marco

jaco

Quote from: Starred on September 22, 2004, 09:42:58
Wordt deze gedemo-ed?
Hopenlijk dan op een normaal scherm. Op de IBC hadden ze hem staan, maar gebruikten een scherm met een vrij hoge gain. Erg veel lichtopbrengst dus, alleen 'leefde' het beeld wat te veel. Kriebeltjes overal in het beeld, net of er ruis onder door zat.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm