Wat er nog moet gebeuren na de update

Started by J.A.F._Doorhof, January 18, 2023, 14:58:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jazzy

#250
De feedback over advertenties is genoteerd. De discussie over het blokkeren van advertenties heb ik afgesplitst naar een eigen topic, in het forumdeel wat daarvoor bestemd is: Advertenties op websites blokkeren.

Hier verder over eventuele restpuntjes na de grote forumupdate van januari. En een vriendelijk verzoek om het constructief te houden, wel zo gezellig voor iedereen die zich voor het forum inzet. Dank!
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40


J.A.F._Doorhof

Kan zijn dat er op een IP nummer gefilterd werd.
Zal nu wel opgelost zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

#253
Quote from: morca on June 20, 2023, 16:14:37Ik kreeg net een ban van een week.
Maar kon wel gewoon weer inloggen meteen daarna.
Dat lag niet aan jou maar aan mij, en meer mensen kunnen het even gezien hebben.  :)  Inmiddels opgelost, maar bedankt voor het melden!

Edit: Heeft 25 seconden geduurd en nog twee andere mensen hebben deze melding gezien.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

donaldk

Ik krijg altijd nog geen email bij nieuw persoonlijk bericht.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

Quote from: donaldk on June 20, 2023, 19:21:10Ik krijg altijd nog geen email bij nieuw persoonlijk bericht.
Net even getest en zie in de logfiles dat de email is afgeleverd bij je provider. Check anders even het mailadres wat in je profiel staat, is dat ook de mailbox waar je de email verwacht?
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

jazzy

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 20, 2023, 19:28:44Zijn we mee bezig
Nee hoor. ;)

Jij denk aan één specifiek scenario waar de mail niet verzonden wordt naar meerdere mensen. Mailnotificatie na ontvangst van een PB werkt gewoon.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ja hoor werkt nu wel. Ik had het al eens eerder gemeld, want kreeg toen geen melding, ik heb niets veranderd sindsdien, dus zat toch ergens in forum, is dan mijn voorzichtige conclusie. Anyway bedankt.

SV..S

Quote from: morca on June 20, 2023, 16:14:37Ik kreeg net een ban van een week.
Maar kon wel gewoon weer inloggen meteen daarna.
Meer mensen hier last van gehad?

Nou ik hoop de meeste mensen niet want dan zouden er wel heel veel bans uitgedeeld moeten worden ;D

Wel netjes dat je het meld, zou je toch wat korting moeten krijgen voor goed gedrag :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

VlisChris

Quote from: SV..S on June 26, 2023, 19:29:21Nou ik hoop de meeste mensen niet want dan zouden er wel heel veel bans uitgedeeld moeten worden ;D

Wel netjes dat je het meld, zou je toch wat korting moeten krijgen voor goed gedrag :D

7 Halen. 6 betalen :tongue2:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

KillerbeeNL

Tapatalk ? gaat dit forum ooit nog compatible met Tapatalk worden of anders gezegd gaat Tapatal ooit nog compatible worden met dit forum ?

we zijn nu een half jaar verder en mijn bezoeken kan ik denk ik op 2 handen tellen  ;D

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

jazzy

Quote from: KillerbeeNL on June 27, 2023, 18:05:02Tapatalk ? gaat dit forum ooit nog compatible met Tapatalk worden of anders gezegd gaat Tapatal ooit nog compatible worden met dit forum ?

we zijn nu een half jaar verder en mijn bezoeken kan ik denk ik op 2 handen tellen  ;D
Er is geen andere update dan wat ik al twee of drie keer eerder gezegd heb. We zijn afhankelijk van Tapatalk die hun plug-in voor deze forumsoftware moet fixen. Ik heb verschillende keren op hun supportforum gevraagd maar krijg nul komma nul respons. Heb ook even naar social media gekregen maar zag dat het Twitter account niet actief is.

Mijn laatste bericht is van net twee weken geleden en er wordt niet door Tapatalk op gereageerd: https://www.tapatalk.com/groups/tapatalksupport/smf2-1-stable-release-compatible-issue-with-tapata-t46857-s70.html
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

donaldk

Quote from: jazzy on June 20, 2023, 19:29:20Net even getest en zie in de logfiles dat de email is afgeleverd bij je provider. Check anders even het mailadres wat in je profiel staat, is dat ook de mailbox waar je de email verwacht?

Toen wel een mailtje, nu net bij berichtje van even na 8 uur wederom geen email. Enige emailnotificatie die ik heb aanstaan is voor PB. En dat staat nog steeds zo op de instellingenpagina.

jazzy

#265
Quote from: donaldk on July  3, 2023, 21:17:04Toen wel een mailtje, nu net bij berichtje van even na 8 uur wederom geen email. Enige emailnotificatie die ik heb aanstaan is voor PB. En dat staat nog steeds zo op de instellingenpagina.
Ik kijk er even naar.

Update: Zul je net zien. Ivm. het troubleshooten van wat issues heb ik net het foutenlog geleegd, daarmee kan ik helaas ook niet zien of het forum een foutmelding gaf bij die email voor jou. Zie wel dat onze mailprovider hem niet gekregen heeft, dus dit ligt waarschijnlijk aan onze kant.

Laat me horen als je nog eens een emailnotificatie mist, dat geldt natuurlijk ook voor de rest.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

jazzy

Quote from: donaldk on July  3, 2023, 21:17:04Toen wel een mailtje, nu net bij berichtje van even na 8 uur wederom geen email. Enige emailnotificatie die ik heb aanstaan is voor PB. En dat staat nog steeds zo op de instellingenpagina.
Okay, we leren elke dag een beetje bij hier. :) Er stonden een hele boel mailtjes in de wachtrij waarvan er eentje voor problemen zorgde. Die is nu verwijderd en een dikke 100 inmiddels wat oudere mails zijn nu verzonden. Zou dus best kunnen als je de mailnotificatie inmiddels alsnog gekregen hebt.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

donaldk


Rowdy

Is het mogelijk om een "font-grootte" plug-in te installeren, zodat je wat grotere letters hebt? Dit is vooral gemakkelijk op een mobiele telefoon.

Kjelt

#269
Is het mogelijk om de post grootte te maximaliseren tot bv 500 woorden. Er zijn mensen die hele lange posts maken die vervolgens niemand meer leest.

J.A.F._Doorhof

@Rowdy
Op de meeste mobiele telefoons kun je de zoom functie gebruiken misschien helpt dat

@Kjelt
Zie ik absoluut geen reden toe. We zijn geen twitter :)
Soms heb je meer nodig, soms minder.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Als wat je wilt zeggen niet in 500 woorden kan, is het nutteloos

J.A.F._Doorhof

Kan je in meer dan 500 woorden uitleggen waarom dat onzin is.
Maar ik hou het kort.
Soms wel, soms niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 17, 2023, 06:58:18@Rowdy
Op de meeste mobiele telefoons kun je de zoom functie gebruiken misschien helpt dat
Dan verdwijnt er meestal meteen delen van tekst uit beeld en blijf je rommelen. Zo'n plug-in is er voor SMF en werkt echt heel goed en verbetert de mobiele ervaring behoorlijk, vooral nu Tapatalk er niet meer is

smf_font_ext.png

J.A.F._Doorhof

Ik zal er even naar kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"