Home Cinema Happening Editie 2021

Started by home@the movies, September 10, 2021, 20:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

#100
Hey jongens ik ben niet helemaal gek maar het klopt niet als beide reserveringen gelijke tijden inhouden.

Quote from: skoebiedoe on November  8, 2021, 12:31:43
Woord zegt het toch zelf ,voor de middag = voormiddag en na de middag = namiddag en dus maar 1 midden dag = middag
En wat zijn dan de tijden ? Want dan klopt het niet.

Quote from: darkrunner on November  8, 2021, 14:05:32
Ochtend is van 06.00 tot 09.00 voormiddag is van 09.00-12.00, veel plezier als je al in de Nederlandse ochtend komt, lekker knus voor een gesloten deur :)
Tja en dat klopt ook niet.

WANT: de openingstijden zijn van 10.00 - 19.00 en er zijn twee reserveringen mogelijk, voormiddag en namiddag.
Voormiddag dus van 10.00-12.00 en aangezien om 18.00 de avond begint de namiddag van 12.00-18.00 ?
Klopt toch niet.  :tounge:

Dus begint de namiddag in Vlaanderen rond 14.30 als beide reserveringen even lang zouden duren.



denoontje

En aangemeld voor zo ochtend..eh voormiddag...eh start 1000[emoji2957][emoji12][emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dirk

Quote from: Kjelt on November  8, 2021, 15:36:28
Hey jongens ik ben niet helemaal gek maar het klopt niet als beide reserveringen gelijke tijden inhouden.
En wat zijn dan de tijden ? Want dan klopt het niet.
Tja en dat klopt ook niet.

WANT: de openingstijden zijn van 10.00 - 19.00 en er zijn twee reserveringen mogelijk, voormiddag en namiddag.
Voormiddag dus van 10.00-12.00 en aangezien om 18.00 de avond begint de namiddag van 12.00-18.00 ?
Klopt toch niet.  :tounge:

Dus begint de namiddag in Vlaanderen rond 14.30 als beide reserveringen even lang zouden duren.
als ik dit lees ben ik blij dat Werner voor ons Vlamingen al op vrijdag die preview doet  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Kjelt

Quote from: Dirk on November  8, 2021, 16:36:25
als ik dit lees ben ik blij dat Werner voor ons Vlamingen al op vrijdag die preview doet  :D
Wij ook  :D  :thumbs-up:

Dirk

Jij mag donderdag al komen hoorde ik net  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Kjelt

Nee ik ga zaterdag ergens in de voormiddag, dus ergens voor de middag voorbij is ofzo  :D
Blijven jullie wel van de gecalibreerde settings af ?  ;D

home@the movies

I am getting to old for this shit  ;D ;D ;D

home@the movies


Kjelt

Je camera staat in ceiling mode Werner  ;D


RonG


home@the movies


home@the movies

Quote from: Kjelt on November 15, 2021, 12:41:52
Je camera staat in ceiling mode Werner  ;D

Toch niet, vreemd op mij tel. staat hij gewoon juist, toen ik hem hier toevoegde stond hij plots op zijn kop ??

Robin7

Quote from: home@the movies on November 15, 2021, 13:29:12
Toch niet, vreemd op mij tel. staat hij gewoon juist, toen ik hem hier toevoegde stond hij plots op zijn kop ??

Ach geen probleem, nu weten we dat deze ook zonder problemen ondersteboven aan het plafond kan gemonteerd worden  :P

tmt

Ik ga ook zondag, weet alleen niet of ik 10u ga halen  :yawnee:
Ik heb alleen nog maar rdebruin int echt ontmoet toen ik hem zijn Rythmiks afhandig gemaakt heb.
Dus het zou wel handig zijn als iedereen een naamkaartje met zijn/haar nickname opspelt  :pompom: ;D
Sound: B&W 802 op Classé.
Video: JVC NZ8 op 150inch

Jean Sibelius

Hoe is de situatie momenteel in België Werner?

Iear kon afgelopen zondag niet doorgaan ivm de nieuwe COVID-maatregelen in NL, vandaar de vraag.

Verwacht je dat dut event in België wel door kan gaan of is/wordt het nog spannend? (Hoop natuurlijk dat het door kan gaan) ;).

Wat zijn de eventuele maatregelen die je wilt gaan treffen? (Bv. QR, afstand, mondmaskers, ...)


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

darkrunner

Woensdag komt het overlegcomité 2 dagen vroeger dan eerst gepland samen, het is tot dan afwachten voor we meer weten.

Teejoo

#116
Quote from: darkrunner on November 15, 2021, 14:46:12
Woensdag komt het overlegcomité 2 dagen vroeger dan eerst gepland samen, het is tot dan afwachten voor we meer weten.
Waar wordt dat dan gecommuniceerd? Weer op de eerder genoemde site https://www.vlaanderen.be/maatregelen-tijdens-de-coronacrisis? Ook van belang voor m'n weekendje Antwerpen ;-)


home@the movies

Quote from: Jean Sibelius on November 15, 2021, 14:40:34
Hoe is de situatie momenteel in België Werner?

Iear kon afgelopen zondag niet doorgaan ivm de nieuwe COVID-maatregelen in NL, vandaar de vraag.

Verwacht je dat dut event in België wel door kan gaan of is/wordt het nog spannend? (Hoop natuurlijk dat het door kan gaan) ;).

Wat zijn de eventuele maatregelen die je wilt gaan treffen? (Bv. QR, afstand, mondmaskers, ...)


Groeten, Jan

Hi Jan, (en anderen)
QR code was sowieso al voorzien, dat hebben we vanaf dag één al aangekondigd, dus dat blijft 100% zeker nodig.
Zoals de zaken nu staan verwachten w Evan het overlegcomite dat ze voor events zoals het onze, de mondmaskerplicht vermoedelijk terug zullen inroepen.
We hebben de oppervlakte waarop de beurs zich afspeelt ook ruimer gemaakt zodat er meer spreiding is van de bezoekers, dus wat afstand houden betreft zou dit ook geen probleem mogen zijn.
Mochten zich er teveel mensen in de voorzijde van het gebouw bevinden kunnen we steeds bezoekers eerst naar het andere gebouw aan de achterzijde sturen, op die manier kunnen we de flow normaal perfect controleren.
Zoals aangehaald komt het overlegcomite nu Woensdag samen om de effectieve maatregelen te bespreken, dus 100% zekerheid over al dan niet mondmaskers ea. zal dan worden beslist. We zijn vrij zeker dat het niet gaat worden afgelast op basis van wat we nu weten en verwachten.



home@the movies

Nog een kleine mededeling;

De productiemodellen van de nieuwe Zappiti spelers zijn met minstens één week opgeschoven, we gaan wel pre prod. modellen hebben op de beurs maar dus geen toestellen om eventueel te kopen en mee te nemen.

Een andere mededeling is dat de persoon van Trinnov, die aanwezig zou zijn op het event met een sterfgeval zit in de familie en dus last minute vandaag heeft moeten cancelen.
Voor alle duidelijkheid, het is enkel de sales persoon die niet aanwezig zal zijn, de versterker zal wel te beluisteren zijn, daar veranderd dus nies aan.

Gr
Werner

reza

#120
Werner,

Kunnen we nog een review van je verwachten van de Epson?
Ik ben heel benieuwd naar de motion en dan met name op de hoogste stand, geeft dit artefacten ja of nee?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on November 15, 2021, 17:27:36
Werner,

Kunnen we nog een review van je verwachten van de Epson?
Ik ben heel benieuwd naar de motion en dan met name op de hoogste stand, geeft dit artefacten ja of nee?

Ik doe mijn best om, waneer ik het toestel ga kalibreren voor de beurs, eventueel in één keer het nodige te doen. Het zal echter, zoals steeds, een rush worden om alles klaar te hebben. Ik krijg ook pas de JVC's op Woensdag binnen, en die zou ik ook graag reviewen, tijd is niet onze beste vriend op dit moment om dit allemaal te kunnen doen voor de beurs.
De toestelen moeten op Maandag ook weer terug en onze eigen machines zijn er nog niet.

riwi

Quote from: reza on November 15, 2021, 17:27:36
Ik ben heel benieuwd naar de motion en dan met name op de hoogste stand, geeft dit artefacten ja of nee?

Dat is in principe ook iets dat je zelf moet beoordelen. Zeker zo'n hoge stand. Velen zullen dat verschrikkelijk vinden, zum kotsen zeg maar, zelfs als het goed is uitgevoerd. En alle frame interpolatie geeft artifacten  :hehe:

reza

Ik ben erg benieuwd  :thumbs-up:

Zetten jullie de Epson naast een Sony?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

tmt

Grappig. Die JVC's zijn heel Europa aan het afreizen zo te zien:
https://www.avsforum.com/threads/2021-jvc-new-projectors-annouced-laser-8k-shift-nz7-rs2100-nz8-rs3100-nz9-rs4100.3215792/post-61152514

Als het dezelfde units zijn zou de NZ7 wat problemen hebben met de alignatie van de panelen volgens de mensen op AVSForum
Sound: B&W 802 op Classé.
Video: JVC NZ8 op 150inch