Mooie site. Op deze site heb ik destijds ook gekeken voor difussers en er een tweetal min of meer nagemaakt om te kijken of het überhaupt iets doet.
Ik merk dat ik de tekst nu anders lees.

Ik ga hier ook verder lezen.
Tussenstand en plan gevormd door info op dit forum(voorlopig);
-mijn luisterplek is bepaald net als de luidsprekerplaats.
-REW downloaden en een microfoon aanschaffen.
-Meting doen.
-Doormiddel van juiste akoestische middelen mijn ruimte aanpakken. Dit doormiddel van zelfbouwprojectjes ivm budget.
-genieten van het resultaat.....ontspannen luisteren.
Wat betreft de tips over DSP;
Hier ben ik nog niet uit en heb me bijlange na niet goed ingelezen.
Ik zie dat je voor E99,- een minidsp kan kopen maar dat je ook veeeeeeeellllll duurdere apparaten kan verkrijgen. En dank denk ik direct: daar gaan we weer=).
Ik ga ervanuit dat die van 99 zijn werk zal doen, maar die duurdere dus ook weer beter? Wil je dan die van 99 aanschaffen? Om vervolgens weer van upgrade naar upgrade te hoppen. (wat overigens erg leuk is, maar minder voor de portemonee)
En wat doet de DSP met de echtheid van de weergave? Wordt de weergave anders weergegeven?Er wordt toch aan het geluid "gesleuteld".....
Maar zoals ik zei zal ik nog erover gaan lezen. Het lijkt me iig mooi als je een apparaat aansluit en al je akoestische problemen zijn verholpen. Moeilijk voor te stellen dat dat kan, en al helemaal zonder dat je verandering aan de muziek hoort, maar blijkkaar kan het....ik ga lezen. En eens even op het gemak muziek luisteren. Ik zou het haast vergeten.