Zolder tot HT Room (project afgerond !!)

Started by IndianaJ, February 20, 2018, 14:53:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijnst1990

Zo, aardig productief geweest! Lekker hoor. Aardig werkje nog, zelf zo'n scherm maken  :D Op tijd klaar met alles voor de première?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

IndianaJ

#326
Nou het scherm was af. En uiteindelijk ben ik er heel tevreden over geworden.
Stiekem toch wel even het beeld bekeken en ik iig zeer trots op eindresultaat.
Maar goed. Film kijken zonder geluid verveelt al gauw dus snel maar weer verder.

Inmiddels was het zaterdag geworden.
Ik heb de plaat piepschuim die onder de sub moest komen, nogmaals hersteld.
Deze was al een aantal maanden geleden gemaakt maar tijdens de opslag toch her en der wat beschadigd.
Plaat in de HT ruimte geplaatst en de sub hierop gezet. (zie foto 1)
Ik moet zeggen dat deze uiteindelijk toch heel wat demping geeft. Dus missie geslaagd zullen we maar zeggen.

De volgende klus was het uitzoeken van de juiste kabels maar dat was natuurlijk goed te doen.
Het oude kastje heb ik even tijdelijk op zijn plaats gezet en versterker en player aangesloten.

Het kriebelde om de versterker/beamer aan te zetten maar dat weet je het wel.
Dan ben ik niet meer weg te slaan en zou ik in tijdnood komen.  :(

Hoppa: naar de volgende klus.
Vloerkleed naar boven gebracht en uitgerold. Ook deze zal een warme demping dus verbetering aan het geluid geven.
Moest deze her en der wat plat drukken aangezien deze al de nodige maanden opgerold in een kamer heeft gelegen.
Het zag er daarna prima uit. (zie foto 2 en 3).
Let niet op de kleuren want door de verlichting en de foto die door telefoon is gemaakt geeft dit een wat vreemde kleur.
Maar in het echt ziet dit er een stuk mooier uit.


En dan nu....... de ligbanken






My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

De ligbanken.
Zo het werd tijd voor de ligbanken.
Deze heb ik met 2 personen naar boven gebracht. Best formaat en gewicht.
Het betreft 2 ligbanken die we 2,5 jaar geleden tegen waren gekomen in Ikea.

Deze waren toen in de aanbieding (10% korting) dus deze waren al aangeschaft voor de verhuizing.
Nou je weet hoe het gaat. Handleiding nou niet echt briljant en je weet wat ze zeggen.
Als je je aanschaf van Ikea in elkaar kan zetten zonder ruzie dan zit je huwelijk goed in elkaar hahaha

Maar is gelukt hoor.
Natuurlijk zat er wel wat tegen want bij het monteren van vloerpoot 4 bleek er bijna geen schroefdraad aanwezig te zijn waardoor deze niet gemonteerd kon worden.
Ach een houtboor en een moer gaven de oplossing dus deze op 2 cm verder maar geplaatst. Heb deze wel aan de achterzijde gehouden maar dat is dus niet te zien.

Al met al een flinke klus. Banken daarna geplaatst en eindelijk de AliExpress kussens op zijn plek gelegd.
Dit ziet er echt al geweldig uit.  We zijn er iig erg tevreden over dus missie geslaagd.
Inmiddels was het 16:00 uur en ik moet alle apparatuur nog testen en afregelen voor de visite van 20:00 uur.   :popcorn:
Dit moet lukken lijkt me.   ;D
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

reza

Da's een lekker plekje, lekker genieten man!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Martijnst1990

Heel gaaf zeg! Leuke kussens ook. Staat je center niet nét in het beeld trouwens?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MLCinema

Mooi resultaat na het vele harde werken. Dat wordt genieten!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

PascalP

En hoe ging het met de eerste test voor visite?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

denoontje

Goed gedaan...was het op tijd af.
Mooie plek en lkkre ligbank!

IndianaJ

#334
Zo het weekend is voorbij en dat was genieten.
Afgelopen zaterdag was ik net op tijd klaar voor de visite.

Maar wat hebben we genoten.
Heb een demo gegeven van Mission Impossible: Roque Nation. De begin scene is nog altijd briljant qua geluid.
Daarna een heerlijke scene gedraaid van Venom. Vooral de motor scene met de achtervolging van drones is heerlijk.

De plaatsing van de sub is helemaal perfect. Dit was toch een dingetje want er bestaat natuurlijk een risico dat je niet overal een goede dekking hebt.
Maar dat was niet het geval en het geluid was werkelijk om te genieten.

Zoals jullie kunnen zien staat de center i.d.d. iets voor het scherm.
Dit heeft maar 1 reden. De kast waar de center nu op staat is mijn oude kast.
Deze gaat vervangen worden namelijk. Deze is veel te klein geworden en deze heeft echt wel een upgrade nodig.

Afgelopen week is er een bedrijf langs geweest die een ontwerp gaat maken van de kast.
Dit gaan 5 kasten worden van 60 cm breed en deze worden voorzien van glazen rookglas deurtjes. (zie foto)
In de kasten komen 2 versterkers, platenspeler rega planar, centerspeaker, elpees, mediaplayer, switch, game console etc.
Dus je begrijpt dat er nogal wat spullen in opgeborgen moeten worden.
De platenspeler komt in het midden en kan worden geopend vanaf de bovenzijde. (hier komt dan ook geen deurtje voor)
Hieronder zal de centerspeaker komen waar een paneel voor komt met speaker doek.

Vraagje: Wie heeft er nog een leuk adresje voor speakerdoek of heeft nog wat liggen wat ik kan overnemen?
Ik heb iets van 50 x 80 cm nodig dus niet heel veel.


Inmiddels al adresje gevonden  ;D
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

quattronl

#335
Mooi man, kan me goed voorstellen dat het genieten was na alle arbeid!

Ik zou in de nieuwe kast de center niet te laag plaatsen.
Idealiter zo kort mogelijk onder het doek, op gelijke hoogte met de tweeters van de fronts (dus oorhoogte, of net iets lager).
Maarja, het moet maar net uitkomen natuurlijk.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

IndianaJ

Quote from: quattronl on July 13, 2020, 10:11:38
Mooi man, kan me goed voorstellen dat het genieten was na alle arbeid!

Ik zou in de nieuwe kast de center niet te laag plaatsen.
Idealiter zo kort mogelijk onder het doek, op gelijke hoogte met de tweeters van de fronts (dus oorhoogte, of net iets lager).
Maarja, het moet maar net uitkomen natuurlijk.

Ja dat is wel een dingetje want de platenspeler moet erboven worden geplaatst.
Helaas is er geen andere mogelijkheid. Nu scheelt het dat er 3,5 meter afstand is en ik wil de speaker onder een hoek zetten.
Als ik het zo bekijk moet dit voldoende zijn. Mooiste is idd net onder het doek. Maar ik test het eerst nog even uit. Bedankt voor je reactie.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

Vanavond ga ik beginnen aan de 'speakers' voor onder de ligbanken. (zie foto 1)
Deze worden aangesloten op een 2e versterker. Ik lus deze door vanaf de sub-out van versterker 1
om hierdoor al een juiste filtering te krijgen. Het zijn eigenlijk speakers maar werken niet hetzelfde als de buttkicker.
Deze zijn ook veel meer betaalbaar maar geeft wel een leuke aanvulling.

Ik heb 4 van deze bass-shakers aangeschaft aangezien deze 4 ohm zijn.
Dus beide setjes kunen dan in serie worden aangesloten op de uitgang.
Ben erg benieuwd hoe het resultaat zal zijn.

Het moet een aanvulling zijn op het geluid en niet zeer voelbaar aanwezig zijn.
Aangezien de bankjes zijn gemaakt van een houten frame zal dit relatief makkelijk te verwerken zijn.
Leuk klusje dus.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

Martijnst1990

Quote from: IndianaJ on July 14, 2020, 12:09:50
Vanavond ga ik beginnen aan de 'speakers' voor onder de ligbanken. (zie foto 1)
Deze worden aangesloten op een 2e versterker. Ik lus deze door vanaf de sub-out van versterker 1
om hierdoor al een juiste filtering te krijgen. Het zijn eigenlijk speakers maar werken niet hetzelfde als de buttkicker.
Deze zijn ook veel meer betaalbaar maar geeft wel een leuke aanvulling.

Ik heb 4 van deze bass-shakers aangeschaft aangezien deze 4 ohm zijn.
Dus beide setjes kunen dan in serie worden aangesloten op de uitgang.
Ben erg benieuwd hoe het resultaat zal zijn.

Het moet een aanvulling zijn op het geluid en niet zeer voelbaar aanwezig zijn.
Aangezien de bankjes zijn gemaakt van een houten frame zal dit relatief makkelijk te verwerken zijn.
Leuk klusje dus.
Cool, ben best nieuwsgierig hoe erg je zoiets nou merkt. De extra versterker sluit je dan aan op de subwoofer out van je receiver neem ik aan? Zodat alleen de laagste tonen naar de bass shakers gaan?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

IndianaJ

#339
Quote from: Martijn90 on July 14, 2020, 13:02:33
Cool, ben best nieuwsgierig hoe erg je zoiets nou merkt. De extra versterker sluit je dan aan op de subwoofer out van je receiver neem ik aan? Zodat alleen de laagste tonen naar de bass shakers gaan?
Ja klopt helemaal.
Ik heb ze al eens getest en doordat deze geen conus heeft worden er amper geluidsgolven geproduceerd.
Hierdoor worden er door de spreekspoel enkel trillingen doorgegeven.
Deze worden dus in meerdere of mindere mate doorgegeven aan het hout. Het is dus een beetje afstemmen in hoeverre je
dit prettig vindt. Klinkt leuk allemaal maar het moet een aanvulling zijn op de sub. Zodat het aanvoelt alsof de sub de trillingen veroorzaken.

Denk dat het anders al snel teveel is als je dit flink open gooit.
Maar dan kom je maar een keer langs om het te beleven.  ;D
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

quattronl

Quote from: IndianaJ on July 14, 2020, 13:28:04
Maar dan kom je maar een keer langs om het te beleven.  ;D
Ha, een uitnodiging voor een meeting!
Ik nodig mijzelf graag uit  :pompom: :D

Nee sereneus: ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en kom dat heel graag eens met de eigen oren en ogen besnuffelen.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

IndianaJ

Quote from: quattronl on July 14, 2020, 13:39:56
Ha, een uitnodiging voor een meeting!
Ik nodig mijzelf graag uit  :pompom: :D

Nee sereneus: ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en kom dat heel graag eens met de eigen oren en ogen besnuffelen.

Jullie zijn welkom hoor.
Arnhem is wel stukkie rijden hoor.  :laugh:
Dan stuur je maar een PM.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

quattronl

Quote from: IndianaJ on July 14, 2020, 13:46:16
Arnhem is wel stukkie rijden hoor.  :laugh:
Boeie, mijn voiture rijdt zo'n 1:27 dus ben niet zo bang voor een lang stukje rijden. Of woon je in het uiterste westen van N-Brabant?  ;D
Ik lees hier wel wanneer het enigszins af is, spreken we wel wat af.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

IndianaJ

#343
Quote from: quattronl on July 14, 2020, 13:50:46
Boeie, mijn voiture rijdt zo'n 1:27 dus ben niet zo bang voor een lang stukje rijden. Of woon je in het uiterste westen van N-Brabant?  ;D
Ik lees hier wel wanneer het enigszins af is, spreken we wel wat af.

Gezellig. Je komt maar langs hoor.
De ruimte is al aardig af en in productie..... ;D
Enkel de kast voor de apparatuur moet nog en daarna de entree maken maar dat duurt nog wel een tijdje hoor.
Ondertussen kan er al heerlijk van genoten worden van de films.

Voor de liefhebbers: Dit batman behang komt bij de entree (zie foto) De poster/behang is 4,20 m breed dus wordt een leuk klusje.
Wordt vervolgd.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

Martijnst1990

Quote from: IndianaJ on July 14, 2020, 13:28:04
Ja klopt helemaal.
Ik heb ze al eens getest en doordat deze geen conus heeft worden er amper geluidsgolven geproduceerd.
Hierdoor worden er door de spreekspoel enkel trillingen doorgegeven.
Deze worden dus in meerdere of mindere mate doorgegeven aan het hout. Het is dus een beetje afstemmen in hoeverre je
dit prettig vindt. Klinkt leuk allemaal maar het moet een aanvulling zijn op de sub. Zodat het aanvoelt alsof de sub de trillingen veroorzaken.

Denk dat het anders al snel teveel is als je dit flink open gooit.
Maar dan kom je maar een keer langs om het te beleven.  ;D
Ja precies, het moet subtiel zijn, maar merkbaar als je het uitzet  O0 Klinkt goed! Een keertje komen kijken/luisteren/voelen is best een leuk idee!  :popcorn:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

IndianaJ

Quote from: Martijn90 on July 14, 2020, 14:05:19
Ja precies, het moet subtiel zijn, maar merkbaar als je het uitzet  O0 Klinkt goed! Een keertje komen kijken/luisteren/voelen is best een leuk idee!  :popcorn:

Is prima hoor. Dan stuur je maar PM om een keer wat af te spreken.
Altijd gezellig.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

IndianaJ

#346
We zijn weer een stapje verder.
Gisteravond verbindingsbalkjes gemaakt om de Bass Shakers op te monteren.
Prima verlopen moet ik zeggen.

Heb ze (uiteraard) meteen aangesloten om te testen. (ja duhhhh)  :bigsmile:
Maar helaas tegen problemen aangelopen die ik nog niet geheel kan oplossen op dit moment.
Ik heb de pre-out gebruikt maar ook de sub out.
Beide signalen zijn wel dusdanig zwak dat ik de 2e versterker (Onkyo TX-NR807) op zo goed als maximaal moet opendraaien om de speakers
een redelijk volume te geven. Versterker levert 180 Watt.

Maar ik moet zeggen de effecten zijn echt wel VET hoor !
Diverse films even getest. De kwaliteit is beter dan verwacht en enkel de lage tonen bij explosies e.d. zijn merkbaar.

En dat is natuurlijk precies wat ik wilde want je wilt niet dat je bij elk geluidje zit te trillen op de banken.
Moet wel subtiel en eigenlijk niet merkbaar zijn dus een echte aanvulling worden.

Nu zit ik even met deze aansturing. Hoe kan ik deze boosten?
Nu staat de versterker op 95% open gedraaid en dat lijkt me niet de bedoeling.
De speakers zijn 4 ohm en staan in serie. Dus 2 in serie per kanaal.

Het lijkt me dat ik de Phono ingang toch niet kan gebruiken. Deze heeft natuurlijk een interne voorversterking maar dit kan de bedoeling ook niet zijn.
Iemand suggesties??

Effect is iig wel dik in orde.
My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

RonaldV078


IndianaJ

#348
Hallo HT liefhebbers.

Na een tijdje weg te zijn geweest ben ik weer begonnen. Vakantie zit er weer op helaas.
De HT ruimte is op kleine dingen na helemaal af.
Gisteren nog 2 WCD's aangesloten. 1 bestemd voor de subwoofer en en de andere voor een toekomstige mini koelkast.

Inmiddels hebben we al diverse films bekeken.
Op het gevoel (heb een gehoorbeschadiging namelijk) heb ik alles afgesteld met diverse films.
De tril effecten die de 'speakers' onder de bankjes geven zijn waanzinnig. Werkelijk enkel de allerlaagste tonen worden doorgegeven en
het is echt alsof de sub deze tonen doorgeeft die als trilling worden weergegeven. Het is een kleine subtiele aanvulling maar zeker goed waarneembaar.

Ik heb films bekeken en deze allemaal met een smile van oor tot oor bekeken.
Wat is dit toch genieten.

Deze week heb ik 2 dagen vrij genomen aangezien de entree van de cinema ruimte nog gemaakt moest worden.
Ik heb zojuist de 2e stuc laag op de muur aangebracht.
Was wel aardig afzien op zolder door de warmte maar who cares....

Vanavond als het droog genoeg is wil ik bij het kozijn nog wat uitvlakken. De reden is dat er een grote filmposter van Batman op de muur wordt geplakt.
Het is glasvlies behang welke 4,20 m breed welke de muur precies afdekt.
De muur wil ik einde van de week nog iets gladschuren maar dat is minimaal.
Het behang komt trouwens over de deur heen dus dit zal een bijzonder beeld gaan geven.
Althans dat hoop ik

Daarna ga ik banen aanbrengen (zwart) zodat er bij de naden geen witte muur zichtbaar wordt mocht het behang wat krimpen.
De poster bestaat uit 6 banen van 70 cm breed.
Tot slot wil ik bij het behang hoekprofielen plaatsen welke zwart worden gespoten.
In dit profiel komt een ledverlichting welke de filmposter zal verlichten.

Een uitdaging dus.
Op de foto's zie je de voortgang van het stucwerk.




My topic: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=167501.0

Onkyo TX-NR807 | Onkyo TX-RZ900 | Optoma UHD35 | Main Quadral Platinum M40 | Centre Quadral Platinum M10 | Back Quadral Quintas 500F | Sub SVS PB12 Plus |

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono