Author Topic: sacd  (Read 2146 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline buizesmurf

• senior member
  • Trade Count: (+4)
    • De set
Re: sacd
« Reply #25 on: January 2, 2018, 08:49:21 »
Sacd is in de beginjaren niet echt van de grond gekomen.Sinds streamen en DSD is de belangstelling opgeveerd.
Maar omdat in het begin de verkoop tegenviel zijn er sommige titels maar enkele van gemaakt,zeker in pop,rock.Klasiek is altijd in sacd bliven geloven....Je ziet dat nu aan de prijzen...klassieke sacd,s zijn gemiddeld genomen goedkoper dan met populaire muziek..
Verdi-purcell-Elgar+,Grimm masterclock,Dual Mono 2x211 buizeindversterkers,Omgebouwde Synthese 1 luidsprekers....
Kortom de set,zie op http://my.hifi.nl/index.php?user=100

Offline Staaled

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+29)
  • Dan weet je het meteen en dan weet je nog niks.
« Reply #26 on: January 2, 2018, 12:07:57 »
Ik heb nog een spiksplinternieuwe 5.1 SACD 'rage hard' van Frankie goes to Hollywood liggen. Erg fraai  :clapping: Heb er lang geleden 2 gekocht en nu mag er 1 weg. Dus als je interesse hebt  ;)
Deze staat voor een flinke prijs nog wel eens te koop.
Ik dacht te verzilveren , maar geen reacties. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Offline jazzman

• senior member
  • Trade Count: (+2)
« Reply #27 on: January 2, 2018, 12:43:46 »
Ter info: https://www.hraudio.net/music.php?format=1&genre=0&label=0&page=1

Overzicht van alle SACD's en de toekomstige nieuwe SACD's.

Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175
Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L
Dynaudio Confidence C1 mkII - Velodyne SPL 1200 Ultra - Auralex SubDude HT - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800
Transparent Music Link Plus - Audioquest Diamond bekabeling

Offline buizesmurf

• senior member
  • Trade Count: (+4)
    • De set
« Reply #28 on: January 2, 2018, 14:17:11 »
Ter info: https://www.hraudio.net/music.php?format=1&genre=0&label=0&page=1

Overzicht van alle SACD's en de toekomstige nieuwe SACD's.

specifiek voor sacd

www.sa-cd.net

Verdi-purcell-Elgar+,Grimm masterclock,Dual Mono 2x211 buizeindversterkers,Omgebouwde Synthese 1 luidsprekers....
Kortom de set,zie op http://my.hifi.nl/index.php?user=100

Offline jazzman

• senior member
  • Trade Count: (+2)
« Reply #29 on: January 2, 2018, 15:02:12 »
specifiek voor sacd

www.sa-cd.net

Klopt helemaal, maar die site is de oude site. Onduidelijk of die nog onderhouden wordt.
Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175
Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L
Dynaudio Confidence C1 mkII - Velodyne SPL 1200 Ultra - Auralex SubDude HT - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800
Transparent Music Link Plus - Audioquest Diamond bekabeling

Online LS2

• member
  • Trade Count: (+1)
« Reply #30 on: January 2, 2018, 15:30:54 »
Deze staat voor een flinke prijs nog wel eens te koop.
Ik dacht te verzilveren , maar geen reacties. ;D
Haha, ja ik reken me ook maar niet rijk... zijn wel erg hoge bedragen en af en toe vraagt toch iemand er minder voor. Dus de markt is nog niet in balans  :smile:
Hou jij hem nog maar even achter de hand, kijk ik of er nu wel iemand er wat voor over heeft. Maar waar zet ik hem dan te koop?  ;D
HT: 4×BA M25, 1× Klipsch R-115SW, Yamaha DSP-Z7, DVD-S2700, Sony UHP-H1, Allekabels Oehlbach LSK, Panasonic 42"plasma.
Woonkamer: Definitive Technology proCinema 600, Denon 3805, LG 32"LCD, Sony BDP-S5500. Opslag: 5×XTZ 99.26MK2, 2×MK1, 2×BA A23, 2×Soundware XS SE, 1x SEDIH Sub RSS390/hypex DS4.0, 6x Mordaunt Short MS302 1x MS304 1x MS308, Pioneer LX5090H

Offline Staaled

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+29)
  • Dan weet je het meteen en dan weet je nog niks.
« Reply #31 on: January 2, 2018, 15:57:20 »
Haha, ja ik reken me ook maar niet rijk... zijn wel erg hoge bedragen en af en toe vraagt toch iemand er minder voor. Dus de markt is nog niet in balans  :smile:
Hou jij hem nog maar even achter de hand, kijk ik of er nu wel iemand er wat voor over heeft. Maar waar zet ik hem dan te koop?  ;D
ebay zou ik zeggen.
ik wacht af. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)