Johan's verhaal *** update op het gemakje uitkijken naar een nieuwe tv ***

Started by johanbicke, April 30, 2015, 11:13:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Alles is ontopic Johan ,het is jouw topic  ;)
Daarbij is het ook leuk dat te horen,we verwachten wel foto,s van je nieuwe huiskamer look zometeen natuurlijk  :clapping:
Ach ja dat dirac kastje komt wel ,soms gaan andere dingen voor dat heb ik zelfs als single nog  ;)  :D

johanbicke

nog ff wachten...t zal pas ergens in november zijn dat alles geleverd wordt (en mss dan de dirac ook  ;D)
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Staaled

Quote from: johanbicke on July 20, 2015, 18:39:12
Lol
Maar een vloerkleed heb ik er spijtig genoeg niet kunnen verkocht krijgen. Snap ik enigsinds wel met een golden in huis die haar verliest gelijk zot
Gewoon ff stoppen met stofzuigen dan.
Demping volgt vanzelf.......
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Quote from: Staaled on July 20, 2015, 19:11:16
Gewoon ff stoppen met stofzuigen dan.
Demping volgt vanzelf.......
Bij jouw kan haast heen stof in je kamer liggen Ed.
Die staat meestal een paar bar op overdruk volgens mij door je JTRs  :headbanging:

Staaled

Ik kan het niet ontkennen. ;)

De buren zijn nu even met vakantie dus de lat ligt tijdelijk nog wat hoger.
En dus geen suizende oren oid.
Clean. :music: O0
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Staaled

Quote from: morca on July 20, 2015, 22:16:47
Dan heb je ook voor je buren gestoft.......
Goeie buurman ben je  ;D
Klopt. :tounge2:

Momenteel huisvest ik ook een konijn van ze.
Luister naar de naam Pruik, althans die naam vind ik passend.
Het hokje was dat niet , dus is er nu een ruim hok onderweg.
Pruik verdient ook wel ff vakantie lijkt me. :thumbs-up:

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Staaled

Quote from: morca on July 20, 2015, 22:28:21
Geef hem ook oordoppen, hoort ie nog wat na ze vakantie........
Valt mee, P is helemaal cool tov de kruimeldief en dat ding maakt een hoop herrie.
En loopt geen risico want heeft met hok een kamer voor zichzelf,
Beter dan menig student  :D
En ik sluit de deuren gedurende speeltijd. ;)

On topic maar weer. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


johanbicke

bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

johanbicke

da's nog altijd hetzelfde hoor ! mijn proefperiode van de dirac software is afgelopen..dus t is ff terug naar 'af'
Ben net terug van een weekje rondtouren in Frankrijk dus heb niet zoveel meer geluisterd
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Staaled

Ik zou niet al te sip zijn over het vloerkleed.
Daar wordt iha te veel aan toegedicht. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

erik s.

Quote from: johanbicke on July 20, 2015, 18:52:05
nog ff wachten...t zal pas ergens in november zijn dat alles geleverd wordt (en mss dan de dirac ook  ;D)
Als mijn klanten zolang moesten wachten op levering, gaan ze toch echt naar een collega.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

johanbicke

Ik snap mijn vrouwtje wel. Das echt niet te doen vrees ik met een brave hond in huis die jammer genoeg  constant haar verliest. Ben al blij met de stoffen zitbank.

Was jij dat in het lyngdorf tdai topic die zei dat rp niet zo effectief was als je luisterpositie dicht tegen de achterwand staat?
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

johanbicke

Quote from: erik s. on July 21, 2015, 09:15:25
Als mijn klanten zolang moesten wachten op levering, gaan ze toch echt naar een collega.

Verkoop jij meubelen dan ? ik zit in de tegelbranche en bij ons is alles ook leverbaar binnen een termijn van 3 weken
Maar blijkbaar is het in de meubelbranche eerder 10 weken  ::)
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Dirk

Quote from: johanbicke on July 21, 2015, 09:18:14
Verkoop jij meubelen dan ? ik zit in de tegelbranche en bij ons is alles ook leverbaar binnen een termijn van 3 weken
Maar blijkbaar is het in de meubelbranche eerder 10 weken  ::)
en dan is het volgens jou al november?   ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

johanbicke

bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Staaled

Quote from: johanbicke on July 21, 2015, 09:15:59
Ik snap mijn vrouwtje wel. Das echt niet te doen vrees ik met een brave hond in huis die jammer genoeg  constant haar verliest. Ben al blij met de stoffen zitbank.

Was jij dat in het lyngdorf tdai topic die zei dat rp niet zo effectief was als je luisterpositie dicht tegen de achterwand staat?
dat is mijn ervaring ja.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

johanbicke

mijn huidige panasonic (mooie tv trouwens) zou ik graag na 6 jaar trouwe dienst willen vervangen

ik vind het jammer dat er tegenwoordig geen plasma's meer te verkrijgen zijn, en zowiezo zou ik graag een iets minder
energievretende technologie willen met behoud van het mooie beeld van een plasma

mijn huidige tv is 46 inch groot en we kijken op 3,5 meter...ik zou dan willen opteren voor een 55 inch
en voor oled willen gaan omdat - naar wat ik ervan lees - dit toch het meest de kwaliteit van een plasma benadert

een volgende vraag natuurlijk....is een 4K televisie noodzakelijk  ? weet het niet..langs de ene kant wil ik een nieuwe tv die klaar is voor de volgende stap in beeldkwaliteit...langs de andere kant wij kijken via telenet, en die zenden maximaal in 1080i uit
Af en toe eens een filmpje meepikken via netflix, maar da's volgens mij maximaal 1080p tenzij hun eigen series die in 4K zijn.
Maar die zijn nog heel beperkt beschikbaar

bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Dday

Zat met zelfde dilemma. Ben meerdere TV's gaan bekijken. Panasonic panasonic cx700 en cx700 en de Samsung js9000 stonden op mijn lijst. Uiteindelijk voor de Samsung Curved gekozen. Beeldkwaliteit sprak ons het meeste aan. En upscalen naar zoals ze het noemen 4K gaat erg goed. Curved voegt voor ons niks toe aan de kijk ervaring. Wij hebben geen last spiegeling etc.

Ik zou eens kijken naar de Panasonic cx800.

johanbicke

bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Dday

De HU9000 is model van 2014 de JS9000 is 2015.  Zelf kreeg ik zoveel tegenstrijdige adviezen en de reviews liepen ook uiteen. Dat ik zelf selectie heb gemaakt op basis van adviezen en zelf zijn gaan kijken. (Meermaals). Voor ons was de kijk ervaring van onze huidige keuze de betere.  Beste wat men kan doen is toch echt zelf kijken en ervaren. Ieder verschilt per persoon.

johanbicke

dat wist ik niet dat dit een model was van 2014
idd gaan kijken is nog altijd de beste optie...maar waar ga je dan kijken naar een tv om een oordeel te vellen ?
Kan je een oordeel vellen over een tv in een - om maar iets te zeggen - Mediamarkt ?

ik heb mijn huidige pana 46g10 gekocht op basis van reviews, en ik moet zeggen, heb me die aanschaf nooit beklaagd

bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5