Fijn he Ziggo.

Started by Marco66, April 22, 2015, 09:03:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulkokkie

Quote from: TopGun2010 on February 27, 2018, 17:25:41
Ziggo moet netwerk openstellen, goed nieuws! Kunnen de prijzen eindelijk naar beneden

Nou, zover is het nog lang niet, helaas.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

wilger

Quote from: Raphie on February 26, 2018, 15:08:37
Klinkt als een BuSpu  :clapping:

Voor alle Ziggo gebruikers, ik kan jullie aanraden Stingray the checken!
Gratis streamen voor ZIGGO klanten in 320kbps met iphone app en chromecast ondersteuning.
ZIGGO's best bewaarde geheim!

https://music.stingray.com

Werkt ook bij KPN Telfort en de andere providers die Stingray in het pakket hebben

Kerkhoffd

Dacht net te zien dat het streamen bij Ziggo beperkt is tot 180 dagen. Daarna abonnementskosten? Of zit ik er naast?
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Jep

Net gechecked, na 180 dagen weer even verifiëren via Ziggo en dan weer gratis opnieuw 180 dagen.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

TopGun2010

Nooit van Stringray gehoord, waarom zegt Ziggo hier dan niets over?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Witalik

Quote from: pameijer on February 26, 2018, 16:17:35
Okay, thanks. Het wijst zich idd vanzelf als je bovenstaande weet  ;D

Ik had wel al die Stingray kanalen gezien en geluisterd. Wist niet dat hier nog meer omheen zat eigenlijk  ::) gek he dat ze hier toch niet mee adverteren ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raphie

Zoals ik al zei, ziggo's best bewaarde geheim, echt geen andere streaming provider meer nodig.
JBL PRX Power!

i2Paq

Maar alleen via een App. of kan ik bv. ook deze invoeren in TuneIn als custom urls?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Raphie

#333
probeer het zou ik zeggen? maar denk het niet, het is geen radio broadcast, maar playlists.

Dit is voor mij een uitstekende tegenhanger van Spotify, Tidal en die andere betaalde providers. Staat terrabytes aan content op, ZONDER RECLAME, in hoge 320kbs MP3 kwaliteit, met een perfecte app met zoekfunctie, artwork, genre playlists, activity en mood playlists etc.
G R A T I S.

Ik vind het super en raadt alle ZIGGO gebruikers aan om dit te proberen.
JBL PRX Power!

Witalik

Had eigenlijk gehoopt dat ik hiermee de ziggo box kon aansturen.  Heeft voor mij niet echt meer waarde tov internet radio. En zeker niet tov Spotify dit zijn totaal verschillende diensten. Spotify kies je zelf je nummers :-)

Luister toch niet op me telefoon.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raphie

Je kan gewoon zoeken op artiest, dan krijg je playlists waar deze in zit
JBL PRX Power!

Witalik

Met de spotify app op me telefoon kan ik me HTPC aansturen die aan de receiver zit.  Vele malen handiger. Dit is eigenlijk gewoon een app voor radio op telefoon, dat vind ik niet zo bijzonder.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Raphie

Quote from: Witalik on March  7, 2018, 00:07:07
Met de spotify app op me telefoon kan ik me HTPC aansturen die aan de receiver zit.  Vele malen handiger. Dit is eigenlijk gewoon een app voor radio op telefoon, dat vind ik niet zo bijzonder.
dat is het dus niet. Het is een CASTING app, je kan gewoon je devices als chromecast audio  e.d. aansturen. Het verschilt daarin niet van Spotify of andere apps.

JBL PRX Power!


paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Raphie

niks, krijg je weer allerlei gelukszoekers die de Ziggo infrastructuur gaan vermarketen in een ander jasje.
waarbij de som van hun inkoopsprijs + marge zeker hoger uitkomt dan wat je nu bij ZIGGO direct betaalt. Ik zie de toegevoegde waarde niet.
JBL PRX Power!

paulkokkie

Quote from: Raphie on March 15, 2018, 11:32:06
niks, krijg je weer allerlei gelukszoekers die de Ziggo infrastructuur gaan vermarketen in een ander jasje.
waarbij de som van hun inkoopsprijs + marge zeker hoger uitkomt dan wat je nu bij ZIGGO direct betaalt. Ik zie de toegevoegde waarde niet.

Precies mijn gedachte, er zal meer van hetzelfde bijkomen plus nog een extra mega hoeveelheid aan reclames en promo's, waar ik nu al doodziek van word.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Sjaak_Banaan

Bah Bah, zojuist valt hier internet en televsie volledig uit.
'Geen signaal' melding op alle kanalen en internet is dood...

Kan niet wachten op glasvezel, ben dat gek*t met die tv van Ziggo helemaal zat!
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Witalik

Ziggo verder prima , alleen die Horizon box is gewoon prutswerk. Heb nu de 5e box , laatste keer 3 maanden geleden omgeruild omdat ie uitviel zonder reden en opnieuw ging starten.

Nu valt ie soms weer uit, en dan bel je en dan kan je de voeding eraf halen en dan gaat het weer effe goed. Blijft gewoon rotzooi. Als ze daar nu eens iets mooi voor verzinnen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

fasteddie

Gewoon lekker een humax nemen.....heb er hier drie staan en doen het al jaren zonder enig probleem...

Witalik

En box nummer 6 komt er aan. Bedoel je met de Humax ? deze https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/humax-irhd-5300c/ 

Had wel gevraagd of er wel andere opties zijn, alleen gaf ze aan dat de optie om 'afspelen vanaf begin' niet mogelijk is op andere boxen. Alleen op de Horizon. Dat is precies de optie die wij wel makkelijk vinden, de rest qua films, series en on demand gebruiken we amper..
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

_ MarcelloW _

Quote from: _ MarcelloW _ on February 27, 2018, 11:02:45
Volgens mij werkt Stingray ook met sonos (en de gratis app op je telefoon)

Ga ik vanmiddag eens testen.

Niet alleen die middag, maar best wel wat vaker getest en in gebruik.

Werkt perfect. Erg tevreden met deze service!
Ook als streamer op mn telefoon.

Shout out naar Ziggo voor het beschikbaar stellen van deze dienst.
Jammer dat dit niet meer bekend is.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

pameijer

Quote from: Raphie on February 26, 2018, 15:08:37
Klinkt als een BuSpu  :clapping:

Voor alle Ziggo gebruikers, ik kan jullie aanraden Stingray the checken!
Gratis streamen voor ZIGGO klanten in 320kbps met iphone app en chromecast ondersteuning.
ZIGGO's best bewaarde geheim!

https://music.stingray.com
Ben aan het proberen om via de radiozenders van Stingray te verifiëren met de app op mijn iphone. Geen enkele zender wordt herkend. Meer mensen hier last van?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Lucky.L

Voor het eerst een keer echt een probleem met ziggo.
Van s'morgens 10 tot dat ik naar m'n nest ging [11 uur] geen tv,internet en telefoon.
Krijg wel een compensatie van 2 euro  ;D.

Gr.Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

raindog

Na bijna tien jaar problemloos Ziggo gebruiker te zijn geweest ben ik een aantal weken geleden verhuisd en nu niks dan ellende. Volgens mij is het allemaal terug te voeren op die verschrikkelijk Mediabox XL rommel die ze door je strot duwen  :hmmm:

Eerst werd mij beloofd dat ik mijn Humax ook in mijn nieuwe postcode kon blijven gebruiken. Eenmaal alles geinstalleerd bleek dat toch niet zo te zijn en kreeg ik een Mediabox XL. Nu, twee monteurbezoeken en twee van die mediaboxen later, werkt TV nog steeds niet behoorlijk in mijn nieuw woning. Met wat tips en trucs van één van die monteurs heb ik vreemd genoeg wel weer mijn oude Humax aan de praat gekregen, en dat ondanks de verzekering van Ziggo dat deze echt niet zou werken. Nou hij werkt perfect hoor, probleemloos en prima beeld.

De Mediabox XL alsnog omruilen voor een Humax willen ze niet doen, er komt nu verplicht een derde monteur om het allemaal op te lossen want het ligt vast en zeker aan mijn netwerk. Yeah right... ik wacht maar weer af. Fijn he, Ziggo..
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)