Nieuwsgierige pinda on tour!

Started by Pinda13, April 2, 2015, 12:21:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Soms is het leven toch zo simpel. Ik begrijp nu alleen je eerdere observatie niet helemaal (links harder dan rechts of andersom).

Ik zou denken: He...dat zat normaal altijd links en nu rechts. Huh ?????? Hoe kan da nouw ???? En output maakt dan toch weinig uit ? Dan zou nu toch het andere kanaal harder moeten klinken ?

Maar goed, hier redeneer ik vanuit mijn logica, zonder kennis.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pinda13

#701
Quote from: chansig on September 13, 2019, 13:06:43
Soms is het leven toch zo simpel. Ik begrijp nu alleen je eerdere observatie niet helemaal (links harder dan rechts of andersom).

Ik zou denken: He...dat zat normaal altijd links en nu rechts. Huh ?????? Hoe kan da nouw ???? En output maakt dan toch weinig uit ? Dan zou nu toch het andere kanaal harder moeten klinken ?

Maar goed, hier redeneer ik vanuit mijn logica, zonder kennis.

Gr. Hans

Nou... probeer het eens. Het is mega apart, maar blijkt dat wanneer het dus niet stereo zoals het moet zijn is, het dus echt anders klinkt. Niet inderdaad dat simpele van, ''joh wat links zit, zit dan nu rechts'' maar dus echt ander geluidsbeeld. Ik had werkelijk een knuppel stereo, was helemaal de weg kwijt. Omdraaien was het beter en zelfs meer output, dus gewoon mooier.

Edit: nu zit er ook een minimaal/nihil verschil in de componenten van beide filters. Je hebt altijd wel die enige 2% afwijking idee. Dus de wax coils zitten 0,1mh van elkaar af en kan op lage waardes al snel wat verschil geven. Dus ook het filter eens omgedraaid om te kijken of dat wat deed(ik heb deze in extern doos). Misschien dat dit ook nog wat deed, maar met de vorige versterker was dat niet zo merkbaar dan deze die er nu staat.
" no loss of fine detail "

chansig

Ook wel eens stekkertjes verkeerd gestoken. Maar leverde eigenlijk alleen maar verwarring op met een omgekeerde plaatsing. Bij verkeerde fase is mijn ervaring van weer anders...

Maar goed het is opgelost dat is het belangrijkste.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pinda13

#703
Quote from: chansig on September 13, 2019, 19:32:16
Ook wel eens stekkertjes verkeerd gestoken. Maar leverde eigenlijk alleen maar verwarring op met een omgekeerde plaatsing. Bij verkeerde fase is mijn ervaring van weer anders...

Maar goed het is opgelost dat is het belangrijkste.

Gr. Hans

true en speelt de sterren van de hemel  :headbanging:
Ben er erg tevreden mee en toch weer anders in positieve zin. Eindelijk ook het buisjes verhaal opgelost. Ik heb nu de WE274b in de 2a3 amp zitten en de Full music 274b omgeruild voor een psvane 274b Tii voor in de dac. En die buis van psvane geeft net wat meer dynamiek en laag beter weer dus eigenlijk fijnere combi nu. Misschien nog voor de 6sn7 van psvane gaan, de cv181 tii buis, maar sommige zeggen dat de 6sn7gt van ken rad of tung sol weer fantastisch zijn. Ook niet goedkope jongens. Er zitten nu chinese buisjes in die de bouwer erbij heeft gedaan uit 1985. Misschien eerst eens lekker inspelen ghehe ik wil gauw teveel, maar this allemaal zo mooi heh  ::)
" no loss of fine detail "

Pinda13

#704
Quote from: Kingpin on March 24, 2019, 10:55:52
Bij voltages groter dan 50Vac (even uit m'n hoofd) wordt er een isolatiebewakingsrelais geplaatst (dat is geen aardlek).
In bovenstaande scheidingstrafo is dit niet toegepast, maar wel aarding op de inlets aangesloten.
Dat betekend dat wanneer er een verbruiker aangesloten wordt waarbij ook de randaarde is aangesloten je in het ongunstigste geval zeer gevaarlijke situaties creëert.

Hoi kingpin, ik heb je maar even gequote. We hadden een tijdje geleden het over mijn powerblock en hoe de aarde zat aangesloten. Nu was ik vandaag aan het meten met m'n spanningszoeker om de fase te bepalen(had een andere powercord gepakt) en zag dat ik zowel als Fase en als Neutral evenveel volts kregen. Misschien kom ik nu dom over, want ik heb er weinig verstand van. Dus de bouwer van dit block eens gevraagd en die gaf aan dat het heel normaal is, omdat ik een gebalanceerde transformator heb zitten in dat powerblock. Maar hoe zit dat dan? Ik heb wat opgezocht en kwam wat leuke weetjes tegen, maar blijft me nog wat vaag. Zo is dus F en N beide aangesloten op de aarde zei die en krijg je het minste vuil op je net nadat het uit dit blok komt.

Kwam ik deze tegen; https://www.mysoundaffairs.com/collections/power/products/plixir-elite-bac-3000-vertical

Ook datzelfde 3000v trafo, maar in die zin heb ik dan "goud" in handen, want dit is toch een belachelijke prijs wat ze vragen en dan zou dit iedereen toch kunnen/moeten doen? Zoals gezegd ik heb er rond de 360 euro voor betaald..

Feit is wel dat je de trafo zo af en toe wel eens hoort ratelen maar heeft puur te maken met apparaten in en om het huis. Ik zit helaas in een flatgebouw en deel je toch je net met andere mensen. Nu begreep ik dus dat hij dat er allemaal netjes uit filtert idee.

Nou ja misschien dat jij het in jip en janneke taal iets kan uitleggen. Of iemand anders die dit weet?

Deze oa ff doorgebladerd maar poeh lastig 😅: https://www.equitech.com/the-origin-of-balanced-power/
" no loss of fine detail "

Kingpin

Het lijkt me sterk dat beide, fase en nul, op randaarde zijn aangesloten.
Zou je ter verduidelijking misschien een schemaatje willen uploaden.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

jossie

#706
Wat voor powerblok is dat? Ik ben wel benieuwd, kan er verder zo snel niks over vinden in je topic.

Als er inderdaad een gebalanceerde power trafo inzit kloppen je metingen. Dan weegt dat blok wel meer dan 10 kilo schat ik zo?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Omni !

Pinda13

#707
Quote from: jossie on September 22, 2019, 17:04:22
Wat voor powerblok is dat? Ik ben wel benieuwd, kan er verder zo snel niks over vinden in je topic.

Als er inderdaad een gebalanceerde power trafo inzit kloppen je metingen. Dan weegt dat blok wel meer dan 10 kilo schat ik zo?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

uhh ja 29kg ghehe, moker zwaar ding.

Edit rond pagina 20, zie je fotos van het betreffende powerblock.
" no loss of fine detail "

Pinda13

#708
Quote from: Kingpin on September 22, 2019, 12:31:42
Het lijkt me sterk dat beide, fase en nul, op randaarde zijn aangesloten.
Zou je ter verduidelijking misschien een schemaatje willen uploaden.

Nee helaas geen schema en ik weet er te weinig van dat ik er 1 kan tekenen. Maar lees deze eens: aarde zit als het ware er tussen in net zoals ik dit zie op deze site. En het verhaal komt overeen met verhaal van de bouwer.  https://www.equitech.com/the-origin-of-balanced-power/
" no loss of fine detail "

Pinda13

#709
Kleine update over mijn setup, en man wat ben ik mega blij met deze versterker. De boel komt los en ik ervaar dat deze versterker op een wel heel fijne en precieze manier naar mijn smaak speelt. Ik ben ergens diep een fan van motorhead en ook van die heerlijke gitaar riffs van bijv jimmy hendrix en helaas zijn er veel opnames die mij nooit ''gepakt'' hebben aangezien de kwaliteit te wensen overhield. Ik kwam 2 dagen geleden weer bij dit soort muziek terecht en man man wat klinkt dat toch heerlijk echt. Met verbazing geluisterd en genoten! Ik vond altijd dat het te digitaal was ofzo rommelig en kon de verschillen niet goed onderscheiden van elkaar, ja als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet, maar nu gewoon goud eerlijke en fijne muziek. Ook Lemmy is verstaanbaar geworden haha.. Geweldig.

Verder een betere usb kabel aangeschaft van het Taiwanese merk mps, http://www.mps96.com.cn/prod_view.aspx?TypeId=102&Id=345&FId=t3:102:3
Ik heb al een tijdje goede ervaringen met dit merk, ze maken ontzettend veel en de kwaliteit vind ik erg goed ic, de prijs. Ik had altijd een usb hd300 en ben voor hun ref kabel gegaan de hd990. Toch ook weer monokristal wat ik toch op 1 of andere manier lekker vind klinken. Misschien eens een rca proberen tegen de grimm audio tpr die bij mij op nr 1 staat.

Ik heb trouwens via een audio wechat group kennis gemaakt met de ex vice president van psvane die voor zichzelf is begonnen. Linlai tubes, wederom weer goed prijs kwaliteit verhouding en met haar  erover gehad over de 274b buis en die dus eens geprobeerd. Ik vond de 274b tii psvane behoorlijk dynamisch en zelfs in de dac een beetje te. Deze Linlai gekocht en uitgewisseld tussen de dac en de 2a3 amp. 274b tii presteerde in de amp beter en die Linlai vond ik fijner in de dac. Zoals zij zelf al aangaf is de gebruikte onderdelen beter dan de psvane of full music, tuurlijk wij van wc eend, maar ik merkte dat wel. Vooral het dikkere glas en het gewicht maakte me wel blij van te voren. En de prijs, toch een stuk goedkoper dan de concurrenten. Ze vertelde me dat full Music nagenoeg aan zijn faillissement ligt, sinds aantal jaar dat de oprichter helaas is overleden heeft zijn schoonzoon het overgenomen en kan de kwaliteit niet meer waarborgen tegen de kosten en er dus veel productie fouten ontstaan. Tja ik had ook pas na de 3de wissel goede full music 2a3/n buisjes, toeval of toch waarheid? Wie weet..

Ook 9 stuks massief houten spikes besteld, sandelwood hout, deze komen onder de amp, dac en powerblock. Misschien gaat het wat doen, vind het er vooral lijp uit zien dus wie weet. De tips zijn gemaakt van ofc koper. Deze zijn nog onderweg, duurt deze week wat langer aangezien het op 1 na belangrijkste festival van china aan de gang is (70 jarig bestaan) en ligt het land volledig plat.

Wat foto's:

" no loss of fine detail "

eduard

Leuk om te lezen dat je succesvol aan het experimenteren bent met buizen.
Ik durf het zelf nog steeds niet aan omdat ik bang ben dat er met buizen te veel fout kan gaan en ik zelf geen idee hebt wanneer de setup correct is.

Pinda13

#711
Quote from: eduard on October  2, 2019, 17:20:01
Leuk om te lezen dat je succesvol aan het experimenteren bent met buizen.
Ik durf het zelf nog steeds niet aan omdat ik bang ben dat er met buizen te veel fout kan gaan en ik zelf geen idee hebt wanneer de setup correct is.

Wat denk je dat er fout kan gaan? Buizenversterker maak je niet diy toch, maar koop van een goed merk zou ik zeggen (sun audio is wel heul mooi haha), en je kan het eerst met de standaard buisjes doen die erbij geleverd zijn. Vaak shuguang chinese buisjes en als je niet aan de buisjes gewend ben mooi om daar ook mee te beginnen. Verder heb ik er eigenlijk geen omkijken meer naar, ik wou meteen andere en betere buisjes daar ging wat mis met de leverancier, maar is netjes verholpen en speelt prachtig zoals je kan lezen. Er kan eigenlijk verder weinig mis gaan, ze worden heet dus afblijven. Wil je ze veranderen wacht totdat ze koel zijn en niet teveel met je vingers eraan, maar gebruik handschoentjes ofzo (heeft meer te maken met de opdruk, die slijt er snel af). Verder tja zie ik geen nadelen.. Ik wil je wel helpen als je andere buisjes zoekt en welke te kiezen bijvoorbeeld. Maar je hebt verschillende types, zoals de 2a3, 300b, meer vermogen de 845, 211 etc etc. Voorbuisjes etc tja teveel om op te noemen. el34 ben ik ooit mee begonnen en heb ik nog steeds voor n setje thuis in de woonkamer, speelt erg goed. Misschien dat je zoiets al leuk vind, staat in de stille verkoop namelijk. Zit in de doos en is weinig gebruikt met tungsol geupgrade buisjes. Kijk anders op de grote alie om daar een mooie betaalbare te scoren of ik neem er 1 voor je mee, scheelt aanzienlijk in de kosten (douane kan lastig doen en het gewicht lol).. :)

Enfin het is zo mooi  ;)
" no loss of fine detail "

Pinda13

#712
Ik hobby lekker door. Paar weekjes terug hoorde ik uit de rechter speaker een vreselijk kraak en piep geluid.. oho... Buisjes eens verwisseld in de 2a3 amp, geen verandering. Toen de voorbuisjes in de dac wisselen en ja hoor, geluid ging van rechter speaker naar de linker. Nee toch heh!!... Weer die Full Music? ... Ja dus, wederom buisjes van FM die werkelijk net een maand of 2 oud waren en dus ingespeeld. 1 buisje was niet in orde, gelukkig garantie en terug gestuurd. Maar dit was nu al de 2 of 3de x dat me dit overkomt, geen FM meer voor mij. Hoe mooi ze ook klinken! Dit waren de 12bh7, 12volt buisjes, dus gaan kijken welk betrouwbaar merk dan te kiezen. Inmiddels de standaard 6h30 sovtek buisjes erin gedaan, mijn dac heeft een switch voor 12v of 6v buisjes. En deze 6h30 buisjes hadden toch ook wel weer zijn charmes. Lang niet zo muzikaal als FM, maar openheid was terug. Dus eens gekeken naar de 6h30 buisjes en uitgekomen bij EH 6h30pi. Deze waren ongeveer dezelfde prijs als de FM 12bh7 dus omgeruild. Eenmaal erin en klinkt het erg lekker, alleen totaal anders! En daarin mis ik toch dat muzikale van de FM buisjes. Och och lastig dilemma. Wel tot conclusie gekomen dat de voorbuisjes 6h30pi wel lekkere openheid hebben dus wil daar wel mee verder. Hoe krijg ik alleen die wat warme muzikaliteit terug. Besloten om eens mijn filter wederom te bekijken en om de jantzen alu z cap te vervangen voor de mundorf mcap supreme. En jawel het was wat warmer en wat muzikaler, alleen nu wat doffer. Oke de cap moet nog inspelen. Na een uurtje of 50(set staat hier gem 10u per dag aan) toch verder gekeken en zou ik het willen zoeken in die 10uf asc x368s en deze te vervangen. Ik kwam per toeval een tannoy 10uf mkp cap tegen voor een bedrag van 1,30 ps. Deze eens erin gedaan ipv de asc. Poh dit vond ik best lekker! Het laag is terug en klinkt niet meer zo dof, tof!

Ondertussen heb ik wat originele crossovers bekeken van tannoy en zie ik bennic xpp en claritycap MR vaak terug komen. Nu heb ik het papier van die tannoy cap x los gemaakt en lijkt het wel verdacht veel op een bennic xpp inderdaad. Dit verklaard ook de prijs waarschijnlijk. Ben best tevreden, alleen klinkt het nu nog wat te schel, dus na een tijdje inspelen misschien eens naast de mundrof zo'n claritycap MR aanschaffen ipv deze tannoy wrapper bennic. Wel een stukje duurder, maar och leuk zo beetje door hobbyen.

Ik had trouwens eerder al de interne bekabeling vervangen van het filter met dezelfde kabel die ik als powercord, speaker kabels gebruikt. Deed toch ook weer wat leuks!

Verder nog samen met mede forummer Pjotr (dezelfde tijdzone is toch wel gemakkelijk en 2 weten meer dan 1) gezocht naar wat mooiere voetjes voor onder mijn set. Die vorige ebony houten voetjes vond ik bij helemaal niks doen. En door de kleur nog aardig lelijk ook  :tounge:. Toen stuitte ik op pure african blackwood houten voetjes. In spikes, ovale, vierkante en rechthoeken te krijgen. Verschillende lengtes en gekozen voor de 43mm ronde voetjes. Zagen er echt een stuk beter uit en jawel; het deed daadwerkelijk ook nog wat. Muziek werd er wat rustiger door, bracht wat kalmte in de geluidsbeeld en kon daardoor de instrumenten beter onderscheiden (ja hoe zou ik het anders moeten omschrijven). Freaky voodoo shit dit, maar hee ik merkte het wel! En best gelukkig! :D


*De asc nog wel voorlopig nog even laten zitten, om na een tijdje nog weer te testen hoe het klinkt. De tannoy dus beetje knullig gemonteerd.
* zie foto met de rode houten voetjes, was niet wat.. Laatste foto is zoals het nu staat.

Foto's:

" no loss of fine detail "

Xander32

Wat een mooie en bijzondere set heb je er onderwijl staan. Het geheel ziet er ook zo heerlijk 'analoog' uit, ik hou ervan 👍🏻 Veel luisterplezier gewenst.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinda13

#714
Quote from: Xander32 on October 29, 2019, 05:38:49
Wat een mooie en bijzondere set heb je er onderwijl staan. Het geheel ziet er ook zo heerlijk 'analoog' uit, ik hou ervan [emoji1303] Veel luisterplezier gewenst.

Haha thanks! Groot compliment, zo is het ook echt bedoelt. Enige wat evt veranderd kan worden is de pc, ik wil graag wel bij usb blijven maar kan het beter.? Mac mini of nuc nu wel beetje gezien, maar is er beter? De nuc met aparte psu maakt veel goed, ook nog ff gekeken naar van die reclock usb " verbeteraar". Maar twijfel daarover en lees veel verschillende verhalen. Dus misschien streamer, maar liefst wel een alleskunner. Dus odroid n2 met aparte psu eens proberen denk ik of totaal wat anders?

De rest blijft en this heerlijk om hieraan te sleutelen.


*edit ik zit sinds een paar dagen toch te genieten van deze artiest, poeh poeh wat mooi. Binnenkort z'n nieuwe album. Die reticent :inlove:
" no loss of fine detail "

op eigen verzoek verwijderd.

Leuke tip!

Een beetje in dezelfde hoek, de nieuwe Slow Meadow.

:music:

Pinda13

Quote from: Baardmannetje on October 29, 2019, 06:50:10
Leuke tip!

Een beetje in dezelfde hoek, de nieuwe Slow Meadow.

:music:

Klopt!  ;D volgde ik ook al ja, dat nieuwe album ook goed heh!
" no loss of fine detail "

AudioEnZo

Mooi avontuur en een gave set aan het worden, geniet ervan  ;D

i2Paq

Die nieuwe voetjes doen het hem!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Pjotr27

Koop gewoon nog een nieuwe Mac Mini... Over het algemeen vinden ze die top klinken..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Pinda13

Quote from: Pjotr27 on October 29, 2019, 08:52:14
Koop gewoon nog een nieuwe Mac Mini... Over het algemeen vinden ze die top klinken..

Mehh nee gaat hem niet worden. Was altijd apple fan tot 2 a 3 jaar terug, maar wat ze tegenwoordig met de telefoons en bijv tablets doen, die zijn helemaal de weg kwijt. Asociale prijzen vragen voor achterhaald design en hardware. En verder vond ik de software van de Mac altijd al ruk tov windows mbt codec, download etc. Nee niet zo'n fan meer🙈

Dus ik ziet het wel, eens verder broeden, geen haast gelukkig. En nuc speelt mooi, maar je wil weleens weer wat anders. Dat is het meer heh :)

Quote from: i2Paq on October 29, 2019, 08:31:26
Die nieuwe voetjes doen het hem!

Thanks! Ja ideaal ook, gewoon met doekje eronder en stofvrij, ✅😁, vind ik toch ook wel handige bijkomstigheid haha. Het geheel ziet er echt fraaier uit en doet ook nog wat in de klank, behoorlijk blij mee met die voetjes.


Quote from: AudioEnZo on October 29, 2019, 07:08:40
Mooi avontuur en een gave set aan het worden, geniet ervan  ;D

Bedankt, ook erg blij mee. Jij ook van je set!
" no loss of fine detail "

Rob46

Strak en netjes weggezet! Mooi geheel zo ;D ^^
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Pinda13

#722
Updateje..

EH buisjes zijn weer uit de dac. Heerlijk audiofiele buisjes, open, helder, dynamisch en laten veel horen van de opname. Voor film grandioos. Voor muziek misste ik de muzikaliteit, ik kreeg geen kippenvel bij sommige nrs, werd niet in de muziek gezogen en het voetje ging niet vanzelf heen en weer, nee de match was er niet. Ik heb nog geswitched in het filter naar andere componenten, ook dit deed niet genoeg. Na een twijfel periode, want ja de bouwkwaliteit is echt ruk gebleken van full music of vette pech, toch weer de 12bh7 besteld. Weliswaar nu wel bij andere aanbieder, misschien doet dat nog wat goeds.

Onderwijl de tannoy xpp bennic cap vervangen voor claritycap MR, flinke jongens en maakte het geluidsbeeld groter en de instrumenten werder beter gescheiden van elkaar, maar wat zijn deze rakkers neutraal zeg. Oef ook in combi met de EH buisjes dus geen succes. Nu met de FM buisjes: wauw! Die match is er weer, muzikaliteit, swing smooth huppatee en aan die versterker [emoji123][emoji16]. Verder nog wel de bypass Cornell caps uit gehaald en er later toch weer erin gedaan, die maken er toch meer 1 geheel van en doen goede zaken.

Lekker luisteren icm roon, wat achteraf toch goede zaken doet bij mij op mn nucje. Ook weer blij mee. Speaker filter klaar? Goh misschien wel, klinkt top. Dac vv ook klaar enige wat ik nog wou is de voeding van m'n nuc verbeteren. This gewoon een goede lineaire voeding, maar eej het kan altijd beter. Daarom na lang informeren en zoeken gestuit op ZERO ZONE. Maken allerlei voedingen van goedkoop naar duur en zelfs powerblock icm grote scheidingstrafos. Ok die scheidingstrafo heb ik al dus top, maar ben ik voor hun "flagship" model gegaan. 19v 3a continues met een piek tot 4.5a. Mijn nuc default power supply is 19v 3.43a dus moest volgens de bouwer prima kunnen en het kan wat warmer worden. Maar behuizing en componenten is volgens mij top notch spul en is de efficientie uitermate goed geregeld.
Mooi r trafo, nichicon caps en een overvoltage protection, maar wat dat inhoud geen idee. [emoji28] Klonk goed en lekker eens testen wat het doet. Voeding voorkomt zoveel mogelijk ruis en door de componenten keus is die goed in schone stroom leveren.. Juist ja.. Eens zien hoe dit klinkt.

Wordt begin volgende week assamble en zal eind volgende week bij me zijn. Alvast ff 'n foto van het ding, ik heb gekozen voor de zwart matte variant ivm dat de rest van m'n set ook zwart is. De foto's zijn niet echt duidelijk, maar komt volgende week goed.

Owja en merkte dat het filter in mijn powerblock/scheidingstrafo de boel wat dof maakte, ja ik koppelde ff mijn eigen diy stekkerblok je aan en was verschil. Eruit die filters en extra spul, klonk ook weer beter. Zal dat ook ff foto van laten zien.

Toch 'n mooie hobby[emoji123].
" no loss of fine detail "

Xander32

Lekker bezig, fijn aan 't tweaken 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinda13

Quote from: Xander32 on November 22, 2019, 18:39:35
Lekker bezig, fijn aan 't tweaken 👍🏻

Zeker! Echt gaaf om zo bezig te zijn, als je weet dat je apparaten al een plekje hebben verdiend en niet gauw meer weggaan uit je set. Die kleine maar fijne verbeteringen aanbrengen.
" no loss of fine detail "