Receiver vervangen door processor?

Started by Spollie, December 9, 2014, 14:28:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mario D

Quote from: Maro on January  3, 2015, 16:44:43
Dan zou ik die Marantz surround set ook iid nooit kopen. Denk zelf dat hij stuk moet zijn. Ik heb de ten tijde van de PM11 deze afgezet tegen een Onkyo 3008. Kon geen verschillen waarnemen. Ook ging de PM11 bij een avondje stevig draaien steevast in de protect op mijn MD2's Dit is me nog nooit bij een receiver gebeurd.

edit

Ik had ten tijde van de PM11 Usher 6371 speakers.



Kan dat ook niet zijn omdat er een ventilator zit in de meeste receivers en je zo kan blijven spelen omdat hij goed kan koelen.
De PM11x bv heeft enkel koelribben dus als deze te warm word is het gewoon gedaan met spelen.

jaco

Je kunt toch niet serieus 2 kanaals en multi kanaals gaan doe in de zelfde ruimte ?
Totaal andere eigenschappen van de ruimte nodig.

Alle aanpassingen met versterkers en kabels en voodoo elementen zijn wat mij betreft zonde als je ruimte in basis niet goed is.
Heeft veel meer zin de acoustiek aan te passen dan de apparatuur. (Been there, done that..)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

HJ

Quote from: jaco on January  4, 2015, 08:41:21
Je kunt toch niet serieus 2 kanaals en multi kanaals gaan doe in de zelfde ruimte ?
Totaal andere eigenschappen van de ruimte nodig.

Alle aanpassingen met versterkers en kabels en voodoo elementen zijn wat mij betreft zonde als je ruimte in basis niet goed is.
Heeft veel meer zin de acoustiek aan te passen dan de apparatuur. (Been there, done that..)
+1 [emoji6]

fluissie

Quote from: jaco on January  4, 2015, 08:41:21
Je kunt toch niet serieus 2 kanaals en multi kanaals gaan doe in de zelfde ruimte ?
Totaal andere eigenschappen van de ruimte nodig.

Alle aanpassingen met versterkers en kabels en voodoo elementen zijn wat mij betreft zonde als je ruimte in basis niet goed is.
Heeft veel meer zin de acoustiek aan te passen dan de apparatuur. (Been there, done that..)

En waarom niet? :notify:, waarvoor beginnen alle audiofielen toch altijd over akoestiek.

Je MOET je plafond verlagen, 28cm hoogpolig kashmir wollen tapijt leggen, uit linksdraaiend geweven hummi hummi gras gemaakte absorberende rechtstralende diffuser panelen ophangen. Enz enz. :blink:

NEWSFLASH!;   wel eens bedacht dat veel mensen in hun woonkamer ermee bezig zijn!

Ik kan met mijn set net zo genieten van muziek en films dan iemand met een aangepaste bunker die 30 000 heeft gekost :thumbs-up:

Quote from: morca on January  4, 2015, 01:46:06
VV was al genoemd,en wel duidelijk dacht ik.
ik bedoelde dat een goeie EV of 2 mono beter zou zijn als een stereo amp,waar hij misschien wel hetzelfe als mij bedoeld ;)

We weten wat je bedoelt....

Echter een goede ev of mono achter een receiver VERANDERD niet je klank... hooguit als je mazzel heb en t wilt horen is je geluid iets gecontroleerder.

Als je je klank wilt veranderen omdat je stereo weergave niet goed is ben je BETER af met een stereo amp met ht functie.

Gr jeroen

Zymotic

Quote from: fluissie on January  4, 2015, 09:54:03
En waarom niet? :notify:, waarvoor beginnen alle audiofielen toch altijd over akoestiek.

Je MOET je plafond verlagen, 28cm hoogpolig kashmir wollen tapijt leggen, uit linksdraaiend geweven hummi hummi gras gemaakte absorberende rechtstralende diffuser panelen ophangen. Enz enz. :blink:

NEWSFLASH!;   wel eens bedacht dat veel mensen in hun woonkamer ermee bezig zijn!

Ik kan met mijn set net zo genieten van muziek en films dan iemand met een aangepaste bunker die 30 000 heeft gekost :thumbs-up:


Gr jeroen

Waarschijnlijk omdat er in een ruimte met goede akoestiek een goedkope set veel beter klinkt dan een hele dure set in een ruimte met slecht akoestiek.
En ook in een woonkamer zijn er oplossingen te vinden.

Davey

Quote from: fluissie on January  4, 2015, 09:54:03
En waarom niet? :notify:, waarvoor beginnen alle audiofielen toch altijd over akoestiek.

Je MOET je plafond verlagen, 28cm hoogpolig kashmir wollen tapijt leggen, uit linksdraaiend geweven hummi hummi gras gemaakte absorberende rechtstralende diffuser panelen ophangen. Enz enz. :blink:

NEWSFLASH!;   wel eens bedacht dat veel mensen in hun woonkamer ermee bezig zijn!

+1

Maro

#56
Quote from: quattronl on January  3, 2015, 22:34:58

Moet wel zeggen dat ik een keer bij een collega een instap Marantz SR heb gehoord in stereo (wel met ADSY, bron via hdmi) en dat klonk verdraaide goed! Akoestiek speelt dan sowieso een hele belangrijke (zo niet DE belangrijkste) rol.

En als je daar nu eens een AV88001 combi neerzet en je gaat dan vergelijken met een stereo amp. Dat is dus mijn vergelijk. Mijn ervaring is wel dat er met die instap receivers iid doorgaans in stereo nogal behelpen is. Heb eens een SR5004 thuis gehad maar ook mijn Onkyo 608 die bij mijn zoontje op de kamer staat en naar die dingen valt in stereo idd niet lang te luisteren.

Quote from: kalimero on January  4, 2015, 08:32:58
Kan dat ook niet zijn omdat er een ventilator zit in de meeste receivers en je zo kan blijven spelen omdat hij goed kan koelen.
De PM11x bv heeft enkel koelribben dus als deze te warm word is het gewoon gedaan met spelen.

Dat zou zomaar de reden kunnen zijn denk ik.

Quote from: jaco on January  4, 2015, 08:41:21
Je kunt toch niet serieus 2 kanaals en multi kanaals gaan doe in de zelfde ruimte ?
Totaal andere eigenschappen van de ruimte nodig.

Alle aanpassingen met versterkers en kabels en voodoo elementen zijn wat mij betreft zonde als je ruimte in basis niet goed is.
Heeft veel meer zin de akoestiek aan te passen dan de apparatuur. (Been there, done that..)

Welke akoestische verschillen moet een HT ruimte hebben tov een stereo ruimte? Dat begrijp ik niet helemaal.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Quote from: fluissie on January  4, 2015, 09:54:03
En waarom niet? :notify:, waarvoor beginnen alle audiofielen toch altijd over akoestiek.

Je MOET je plafond verlagen, 28cm hoogpolig kashmir wollen tapijt leggen, uit linksdraaiend geweven hummi hummi gras gemaakte absorberende rechtstralende diffuser panelen ophangen. Enz enz. :blink:

NEWSFLASH!;   wel eens bedacht dat veel mensen in hun woonkamer ermee bezig zijn!

Ik kan met mijn set net zo genieten van muziek en films dan iemand met een aangepaste bunker die 30 000 heeft gekost :thumbs-up:

We weten wat je bedoelt....

Echter een goede ev of mono achter een receiver VERANDERD niet je klank... hooguit als je mazzel heb en t wilt horen is je geluid iets gecontroleerder.

Als je je klank wilt veranderen omdat je stereo weergave niet goed is ben je BETER af met een stereo amp met ht functie.

Gr jeroen
Jeroen en nog een paar heren.

Ik had een akoestisch bijna perfekte kamer boven ,en weet hoe set set beneden en boven klonk.
Je weet half niet hoe kortzichtig je opmerking is.
Want dit het ik getest door beneden en boven dezelfde set te hebben gehad..........
Akoestiek ,afstelling en plaatsing is het belangrijkste voor het resultaat.
Jij zit een boel galm te luisteren zonder dat je het zelf weet,of anders gehoord heb.
En toch zeg je net zo van je set te genieten,zeer niet onderbouwde opmerking waar je jezelf en je set ZEER TEKORT meer doet.
Niet lullig bedoeld maar je lijkt overtuigd van je gelijk, in deze heb ik dat 100% in beeld ivm met me 2 setup,s.


En dat laatste over gecontroleerder spelen,dat is niet een klein beetje.
Je vergist je echt want zo,n dikke bak heb jij niet thuis gehad.
Die 2 Denons met hun megavoeding per monoblok trekken een wereld van detail en openheid open in de muziek.
Maar dat is in me living.

Deze speakers klinken boven beter op me oude amp,met de denon power blokken beneden.
Doet me wel denken wat als ik akoestiek beneden ook doe,wat ik ga doen de komende tijd.
Wel netjes maar effectief zodat het niet zo in het ook loopt.

morca

#58
Quote from: Maro on January  4, 2015, 10:17:09


Welke akoestische verschillen moet een HT ruimte hebben tov een stereo ruimte? Dat begrijp ik niet helemaal.
Sommige willen een iets ander nagalmtijd tbv de HT denk ik.
Ik zelf vond juist erg droog/weinig nagalm erg prettig voor beide.

Dus kort zeggen dat dat niet kan in 1 ruimte,....nope dat is smaak.

Bij mij is ook de SR de bottleneck,ik hoop over een poosje een leuke pre te kopen die al hoorbaar nog stuk meer doet wat de denon,s ook al toevoegen.

jaco

#59
Quote from: Maro on January  4, 2015, 10:17:09

Welke akoestische verschillen moet een HT ruimte hebben tov een stereo ruimte? Dat begrijp ik niet helemaal.
Daar moet je maar eens naar gaan zoeken met google. Bij muziek wil je nog wat feedback van de achterkant van je ruimte krijgen, bij HT meestal niet want daar staan wel fysieke speakers.

En ik snap wel dat veel mensen in huiskamers alles hebben. Ook jaren moeten doen. En dan heb je vaak veel issues. Die issues ga je proberen op te lossen, en het kost steeds meer geld. (Ik had $iltech kabels bijvoorbeeld)
Nu heb ik weer xlr, gewoon fatsoenlijke van damme starquad met neutrik connectoren.
Zijn 10x langer en kosten 10 keer minder. Dus 100x beter in mijn huidige toepassing.

Maar het is jullie eigen beslissing. Ik ben blij dat ik in een aangepaste acoustische ruimte zit, en een stuk goedkoper systeem heb nu.

Maar wellicht kan een CM modificatie ook ruimte problemen oplossen. Dan neem je die 8801 en legt nog een keer 2-3K€ neer voor een modificatie  ;)

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

morca

Quote from: jaco on January  4, 2015, 10:42:36
Daar moet je maar eens naar gaan zoeken met google. Bij muziek wil je nog wat feedback van de achterkant van je ruimte krijgen, bij HT meestal niet want daar staan wel fysieke speakers.

Klopt juist achter de speaker dempte ik niks af boven, bij mij en ik ervaarde dat voor beide erg prettig.

fluissie

#61
Quote from: morca on January  4, 2015, 10:39:32
Jeroen en nog een paar heren.

Ik had een akoestisch bijna perfekte kamer boven ,en weet hoe set set beneden en boven klonk.
Je weet half niet hoe kortzichtig je opmerking is.
Want dit het ik getest door beneden en boven dezelfde set te hebben gehad..........
Akoestiek ,afstelling en plaatsing is het belangrijkste voor het resultaat.
Jij zit een boel galm te luisteren zonder dat je het zelf weet,of anders gehoord heb.
En toch zeg je net zo van je set te genieten,zeer niet onderbouwde opmerking waar je jezelf en je set ZEER TEKORT meer doet.
Niet lullig bedoeld maar je lijkt overtuigd van je gelijk, in deze heb ik dat 100% in beeld ivm met me 2 setup,s.


En dat laatste over gecontroleerder spelen,dat is niet een klein beetje.
Je vergist je echt want zo,n dikke bak heb jij niet thuis gehad.
Die 2 Denons met hun megavoeding per monoblok trekken een wereld van detail en openheid open in de muziek.
Maar dat is in me living.

Deze speakers klinken boven beter op me oude amp,met de denon power blokken beneden.
Doet me wel denken wat als ik akoestiek beneden ook doe,wat ik ga doen de komende tijd.
Wel netjes maar effectief zodat het niet zo in het ook loopt.

1: want jij heb het ook zelf getest in jouw bijna PERFEKTE kamer( flinke grootspraak?,wie heeft dat beoordeeld?) DUS jouw waarheid is ook DE waarheid..............? :sly:

2: wij ben jij om op voorhand mij te vertellen zonder dat je hier ooit iets gehoord heb dat ik hier luister met een bult galm en dit niet weet
omdat ik niet anders gewend ben, GEEN benul van akoestiek heb en NOOIT een andere HOOGWAARDIGER set gehoord heb

3:  , alleen de oudere denon eindbakken zijn ECHTE wrouwwwwwwwwwwwwwwww MANNELIJKE eindslopers en daarmee af WANT die brengen echt een ANDERE sound  EN de eindversterker die jij DUS WEL DEGELIJK heb gehad (belachelijk om mij te vertellen dat ik geen dikke eindbak in huis heb gehad) is niks

NOG EEN NEWSFLASH: een dikke eindbak op een GOEDE receiver brengt ALS JE KRITISCH LUISTERT je helemaal niks morca :nowink:
dat jij wel verschil hoort op een middelmatige receiver dat zou kunnen, prima en dat mag je vinden en beleven want het zijn
uiteindelijk JOUW bevindingen maar aub, NIET zo kortzichtig roepen met denon super eindbakken is de wereld beter en dit is dan ook gelijk zo want denon uber alles  :nowink:

gr jeroen

morca

Quote from: fluissie on January  4, 2015, 11:07:23
1: want jij heb het ook zelf getest DUS jouw waarheid is ook DE waarheid..............? :sly:

2: wij ben jij om op voorhand mij te vertellen zonder dat je hier ooit iets gehoord heb dat ik hier luister met een bult galm en dit niet weet
omdat ik niet anders gewend ben, GEEN benul van akoestiek heb en NOOIT een andere HOOGWAARDIGER set gehoord heb

3:  , alleen de oudere denon eindbakken zijn ECHTE wrouwwwwwwwwwwwwwwww MANNELIJKE eindslopers en daarmee af WANT die brengen echt een ANDERE sound  EN de eindversterker die jij DUS WEL DEGELIJK heb gehad (belachelijk om mij te vertellen dat ik geen dikke eindbak in huis heb gehad) is niks

NOG EEN NEWSFLASH: een dikke eindbak op een GOEDE receiver brengt ALS JE KRITISCH LUISTERT je helemaal niks morca :nowink:
dat jij wel verschil hoort op een middelmatige receiver dat zou kunnen, prima en dat mag je vinden en beleven want het zijn
uiteindelijk JOUW bevindingen maar aub, NIET zo kortzichtig roepen met denon super eindbakken is de wereld beter en dit is dan ook gelijk zo want denon uber alles  :nowink:

gr jeroen
1 lees wat meerdere leden als beste upgrade voor de set noemen....akoestiek dus nee dit zijn niet alleen mijn woorden Jeroen.Het is de waarheid .
Je bent wel een beetje kort vriend ,hoe komt dat,
Ik beweer niet alles te weten ,jij bent aardig kort tegen leden die het niet met je eens zijn.
Wij proberen iedereen op weg te helpen maar jij weet alles beter lijkt het.
Niet persoonlijk bedoeld Jeroen maar als vriendelijk advies wat voor ondertoon jij ook leest.
Pas zat je ook al te mokken dat ik je voor wormvormig aanhangsel wilde zetten.
Zeer verkeerd ingeschat,ik heb je nog uitgenoding voor een meetsessie.
Die ik dat bij mensen waar ik een hekel aan heb.................NEE echt niet.
Dus laten we niet zo door communiceren kerel.
Beste wensen trouwens ,lijkt me een goed voornemen voor het nieuwe jaar ??

2 ik bedoel dat de gemiddelde huiskamer het niet zo doet als mijn kamertje boven,verder niks persoonlijks bedoeld.
Sloeg op nog tig huiskamers .


3 van die SR klopt die gaat nog wel weg als ik wat meer geld heb om te smijten,zoals sommige leden te onpas doen.
Enneuh over me Denons ,wat bedoel je nou?
Wel/niet goed...

Je eindbak je bedoeld die Rotel,niet te vergelijken.

Ik heb al vaker gezegd jouw denon heeft betere eindtrappen aan boord vermoed ik,en daar is er minder verschil.
Die Rotel is niet te vergelijken met de stabiele power opbouw van die oude Denon rommel .

fluissie

#63
ho ho ho mocra. nee nee nee  :nowink: draai het is om......

krijg eerder de indruk dat JIJ nu beledigd bent en MIJ nu kort gaat noemen.
je 1e zin sluit je af met: het is de waarheid...... :exclamation: wie zegt er nu HET IS ZO en niet anders????????
ik weerleg alleen bepaalde uitspraken van je omdat JIJ daar nogal van overtuigd ben, zeg niet dat dat de waarheid is :nowink:

laat 1 ding duidelijk zijn: NIEMAND hoeft het eens te zijn met mij en ik heb ABSOLUUT niet de waarheid in pacht
ik ben niet kort tegen andere leden,ik reageer alleen op dingen en zeg/schrijf ze zoals ik ze mee gemaakt/ervaren heb.
dat ik daarbij tegen (jouw) zere beentjes aan schop omdat ik simpelweg gewoon reageer en mensen daar niet tegen kunnen: SO BE IT  :tongue2: OOK IK PROBEER MENSEN TE HELPEN OP DIT FORUM!

je hoeft dit niet persoonlijk te nemen, wat je dus duidelijk wel doet....HET IS NIET PERSOONLIJK
en hou is op met dat akoestieke geneuzel!!!!!!!!!!!! :devil: ,want daar ging het om uiteindelijk,
het is belangrijk maar als je in een woonkamer bezig bent dan zijn er meer dingen belangrijk en kunnen andere wegen ook naar rome lijden

wel persoonlijk: beetje erg kinderachtig en kortzichtig om bij je reaktie iemand de beste wensen te wensen en goede voornemens aan te  halen voor iemand....

die beste wensen is een ander topic voor en daar heb ik allang de beste wensen voor IEDEREEN (voor of tegen mij) gedaan





diceman

@Fluissie, Het lijkt wel, dat je, hoewel je hier een aantal vragen stelt niet vatbaar bent voor suggesties e.d  :nowink:.
Als je het toch allemaal zo goed weet , zou ik zeggen zet hem knul  :sly: je voelt je constant aangevallen en komt gelijk terug met stevige taal.
Dus doe wat je zelf denkt wat goed is en vraag dan ook niet om vaak goed bedoelde ideeën, suggesties.

fluissie

#65
Quote from: diceman on January  4, 2015, 11:44:57
@Fluissie, Het lijkt wel, dat je, hoewel je hier een aantal vragen stelt niet vatbaar bent voor suggesties e.d  :nowink:.
Als je het toch allemaal zo goed weet , zou ik zeggen zet hem knul  :sly: je voelt je constant aangevallen en komt gelijk terug met stevige taal.
Dus doe wat je zelf denkt wat goed is en vraag dan ook niet om vaak goed bedoelde ideeën, suggesties.

waar baseert u dat op?, en waar leest u hier suggesties.... :eh:

NOGMAALS ik reageer alleen en ik vraag al helemaal nergens om, dat u daar dus ook niet tegen kan SO BE IT

stevige taal is er nog helemaal niet gevallen, wellicht nu:

KNUL????? ik had je jongste broer kunnen zijn opa :tongue2:


jaco

Het nivo zakt helaas redelijk snel in deze thread.
Ik ben verre van een audiofiel, maar een ruimte maken die acoustisch wat beter is hoef je geen audiofiel voor te zijn.

Eigenlijk is het absurd hoe slecht de acoustiek in veel huizen is. Architecten laten duidelijk een steek vallen. Veel glas en beton, lekker snel bouwen en het geeft lichte kamers die de mensen blijkbaar willen. Dan nog minimalistische kamer aankleding erbij en klaar.

Ik woon er zelf overigens ook in, het is het huis van mijn vrouw.
5m2 kleed, en tapijt op de trap en wat planten is alles wat hoog dempt.
Omdat het ook nog eens een gehorig huis is had ik weinig keuze en moest ik wel een geisoleerde kamer maken. Nooit spijt van gehad. Beste upgrade ooit.

Daarna alles van Meridian eruit en een simple Marantz er weer in. (En ik had niet de instap G serie van Meridian)
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

fluissie

#67
helaas wel :confused:.....

schijnbaar moet je met de wind mee roeien want commentaar mag niet, volgens mij iets waar een forum juist groot door wordt,
discussies

ik ga lekker sporten want het niveau zakt naar persoonlijke aanvallen, JAMMER

morca

Quote from: diceman on January  4, 2015, 11:44:57
@Fluissie, Het lijkt wel, dat je, hoewel je hier een aantal vragen stelt niet vatbaar bent voor suggesties e.d  :nowink:.
Als je het toch allemaal zo goed weet , zou ik zeggen zet hem knul  :sly: je voelt je constant aangevallen en komt gelijk terug met stevige taal.
Dus doe wat je zelf denkt wat goed is en vraag dan ook niet om vaak goed bedoelde ideeën, suggesties.
Idd Dat ervaar ik en meerdere leden die ik spreek ook.
Maar goed, so be it.



Jeroen pasnog,... ik moet het opzoeken was je ook al boos omdat ik je iets uit probeerde te leggen.
Nu doe je weer zeer defensief zonder te onderbouwen waarom wij gek zijn met onze akoestiek uitspraken...zeer vreemd.
Ik onderbouw het wel,jij roept alleen maar dat je het of getest hebt,,..of dat we erover op moeten houden.
Terwijl akoestiek je geluid maakt  ;)


En dan heb je het over persoonlijk en advies geven.
Advies geven deden we hier altijd met ze alle,desnoods in een gesprek waarom iemand iets doet.
Persoonlijk vind ik dat jij juist zeer kort bent de laatste tijd,naar mij.,....waarom?
Niet alleen naar mij ik zie je vaker niet in gesprek,maar eenzijdig gesprek.
En dat is just wat meerder leden je duidelijk willen maken,maar je leest het anders als we bedoelen.

Fijne zondag allen ik ga op pad ,veel te lekker weer om "geen gesprek'' te hebben.


morca

Quote from: fluissie on January  4, 2015, 11:07:23
1: want jij heb het ook zelf getest in jouw bijna PERFEKTE kamer( flinke grootspraak?,wie heeft dat beoordeeld?) DUS jouw waarheid is ook DE waarheid..............? :sly:

2: wij ben jij om op voorhand mij te vertellen zonder dat je hier ooit iets gehoord heb dat ik hier luister met een bult galm en dit niet weet
omdat ik niet anders gewend ben, GEEN benul van akoestiek heb en NOOIT een andere HOOGWAARDIGER set gehoord heb

3:  , alleen de oudere denon eindbakken zijn ECHTE wrouwwwwwwwwwwwwwwww MANNELIJKE eindslopers en daarmee af WANT die brengen echt een ANDERE sound  EN de eindversterker die jij DUS WEL DEGELIJK heb gehad (belachelijk om mij te vertellen dat ik geen dikke eindbak in huis heb gehad) is niks

NOG EEN NEWSFLASH: een dikke eindbak op een GOEDE receiver brengt ALS JE KRITISCH LUISTERT je helemaal niks morca :nowink:
dat jij wel verschil hoort op een middelmatige receiver dat zou kunnen, prima en dat mag je vinden en beleven want het zijn
uiteindelijk JOUW bevindingen maar aub, NIET zo kortzichtig roepen met denon super eindbakken is de wereld beter en dit is dan ook gelijk zo want denon uber alles  :nowink:

gr jeroen
In de post die ik link ben je zelf al te kort  ;)

Dat andere hebben een paar leden gehoord en die waren zwaar onder de indruk vd intregatie en nagalm.
Door die nagalm is er een berg detail in de bas terwijl je knettterhard kan draaien.

En zijn een paar leden langs geweest waaronder RalphH,denk dat ie over een poosje weer komt.
Zoals ik net ook al zei je was uitgenodig,je had zelf kunnen  komen luisteren maar dat wilde je niet.
Dan had je boven en beneden kunnen horen en mogen oordelen,nu roep je maar wat terwijl je mocht komen oordelen.

Sportze kerel !!


fluissie

echt he marco lees je nu niet of wat????

maar het is WEER met zijn allen tegen fluissie omdat ie schijnbaar ergens niet mee eens is en DAT MAG NIET

en dat er leden zijn die mij kort vinden?, er zijn ook leden met wie ik persoonlijk kontakt heb en die wel met mij kunnen opschieten
JUIST OMDAT ik eerlijk ben niet overal in mee loop.

weet je er zullen leden zijn die roepen joeppie en dat mag maar begin er aardig klaar mee te zijn, je moet elkaar pijpen want anders
foei  :baaa:, voor de GROTE mensen die denken meer te zijn als een ander: we poepen allemaal door hetzelfde gat ,
denk daar maar is aan

morca

Ik loop ook vaak tegen de stroom in  ;)

Ik kan best met jouw opschieten,je roept alleen gauw dingen.
Net als nu dat mensen tegen jouw zijn met ze allen ......nope dat is anders maar jij ziet het niet.

Je moet ook niet meelopen maar iets beter communiceren bedoelt men.

fluissie

#72
Quote from: morca on January  4, 2015, 12:19:13
In de post die ik link ben je zelf al te kort  ;)

Dat andere hebben een paar leden gehoord en die waren zwaar onder de indruk vd intregatie en nagalm.
Door die nagalm is er een berg detail in de bas terwijl je knettterhard kan draaien.

En zijn een paar leden langs geweest waaronder RalphH,denk dat ie over een poosje weer komt.
Zoals ik net ook al zei je was uitgenodig,je had zelf kunnen  komen luisteren maar dat wilde je niet.
Dan had je boven en beneden kunnen horen en mogen oordelen,nu roep je maar wat terwijl je mocht komen oordelen.

Sportze kerel !!

dat wilde je niet???????????????????  hoe kom je daar nu bij?
ik kom MEER DAN GRAAG met ralph (die ik ook zeer waardeer) mee naar jouw marco want ik heb ook nog een hoop te leren

jongens jongens ik reageer op uitspraken meer niet...



Maro

Quote from: jaco on January  4, 2015, 12:08:36
Het nivo zakt helaas redelijk snel in deze thread.
Ik ben verre van een audiofiel, maar een ruimte maken die acoustisch wat beter is hoef je geen audiofiel voor te zijn.

Eigenlijk is het absurd hoe slecht de acoustiek in veel huizen is. Architecten laten duidelijk een steek vallen. Veel glas en beton, lekker snel bouwen en het geeft lichte kamers die de mensen blijkbaar willen. Dan nog minimalistische kamer aankleding erbij en klaar.

Ik woon er zelf overigens ook in, het is het huis van mijn vrouw.
5m2 kleed, en tapijt op de trap en wat planten is alles wat hoog dempt.
Omdat het ook nog eens een gehorig huis is had ik weinig keuze en moest ik wel een geisoleerde kamer maken. Nooit spijt van gehad. Beste upgrade ooit.

Daarna alles van Meridian eruit en een simple Marantz er weer in. (En ik had niet de instap G serie van Meridian)

Heb dan wel een instap setje maar gelukkig woon ik niet in een betonnen doos dat scheelt dan weer kwa natuurlijke akoestiek.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Uitnodeging ging je niet op in, en bij iemand anders langs.
Dat mag vat ik niet persoonlijk op ofzo.

Jammer is alleen dat ik de laatste weken me ruimte boven leeg heb gemaakt dus dat verschil ik niet meer want die set staat ook beneden.


Ga lekker sporten jeroen en maak je niet druk ,ik ga wandelen en fietsen is beter met dit lekkere weer.